en voor het terrein, donderdagavond loopt het al aardig in de papieren merk ikquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
180 + 20 + 50 = 250.
Ga je 450 euro uitgeven op het terrein zelf?!
Mja misschien. ik hoop het niet hoor!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
180 + 20 + 50 = 250.
Ga je 450 euro uitgeven op het terrein zelf?!
Wat is die bron dan?quote:
True that.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en voor het terrein, donderdagavond loopt het al aardig in de papieren merk ik
Ja ik verbaasde me daar ook al over dat het nog niet bekend was.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Electronic family was ook 2.75.dus ll zal niet de eerste zijn, plus ll is niet zonder reden er zo zwijgzaam over dit jaar, tis altijd van tevorem bekend normaal gesproken.
Of andere harde muziek?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:52 schreef eucalyptus het volgende:
Ok euhm, ik ben onvoorbereid. Komt er nog goeie metal?
Nee. Komt 1 metal band (ghost) en die is kut en 1 hardcore punk band (refused). bots in de x ray raad ik wel aan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:52 schreef eucalyptus het volgende:
Ok euhm, ik ben onvoorbereid. Komt er nog goeie metal?
gewoon dicht bij de speakers staan, komt t allemaal goed.quote:
Waarom ben ik alweer niet naar Wacken gegaan?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:55 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Nee. Komt 1 metal band (ghost) en die is kut en 1 hardcore punk band (refused). bots in de x ray raad ik wel aan.
Dat is een goede.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is er dit jaar eigenlijk iets bekend over het koffiegebeuren? Zijn er weer kannen, is de wekker terug, is er niks?
check die video hier bovenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:55 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Waarom ben ik alweer niet naar Wacken gegaan?
OK, da's idd wel leuk, maar 97% van de line-up is hardcore faggot dit jaar.. Dure kaarten puur voor de sfeer dan maarquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:55 schreef vault_tec het volgende:
dit wil ik heel graag zien (hou zelf van metal)
ja net zoals jij zeht tis wel heel duur en voor menigeen mss net hetgeen dat iemand over de streep haalt om niet te gaan. dus er wordt bewust over gezwegen dit jaar. Heb rrb zelfs,gevraagd op twitter,.die antwoordt.normaal altijd.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:53 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Ja ik verbaasde me daar ook al over dat het nog niet bekend was.
Vooral tof dat het nog maar jonge gasten zijnquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:58 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
OK, da's idd wel leuk, maar 97% van de line-up is hardcore faggot dit jaar.. Dure kaarten puur voor de sfeer dan maar
Goed voor elkaar dan, Tenacious D is epic! Blur ook overigens, maar TENACIOUS Dquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:59 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Vooral tof dat het nog maar jonge gasten zijnStonden in het voor programma van blur en tenacious d en krijgen goede reviews.
1 of 2 jaar geleden zag ik je nog vol in beeld op een schermquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:00 schreef Demon_Hunter het volgende:
Teveel zin in! Zie je een superlang iemand totaal naar de kloten met een fca pet dat ben ik jaaaaaaaaa pre party ben al lekker naar de klotenn
Als liefhebber van harde gitaren zou ik dit aanhoudenquote:
zo ziet mijn festival er eigenlijk ook al een beetje uit maar bedanktquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als liefhebber van harde gitaren zou ik dit aanhouden
trash talk/bots/refused/gaslight anthem/graveyard* n00biedoobiedoo first/black keys
eagles of DM/fidlar/billy talent/letlive/triggerfinger
enter shikari/sleigh bells/ghost/heideroosjes/marl lanegan band/foo fighters
en Skrillex kan natuurlijk ook herrie maken bijv.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
noobiedoobie first is trouwens geen band
Albert heijn!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:07 schreef friekin_ het volgende:
Waterpistolen in Adam zijn uitverkocht.
Dat zegt niet zo veel. Iemand die het verkeer regelt is ook een medewerker van Lowlands.quote:
Wc poetsdamequote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat zegt niet zo veel. Iemand die het verkeer regelt is ook een medewerker van Lowlands.
Of iemand die een tent opbouwt...
Die in het drank gedeelte werkt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat zegt niet zo veel. Iemand die het verkeer regelt is ook een medewerker van Lowlands.
Of iemand die een tent opbouwt...
Als ze het bekend zouden maken zou het best kunnen dat een hoop mensen afhaken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Niet n gewone medewerker. Ik kan geen 100% garanties,geven uiteraard maar ik geloof dit wel. Is het toch minder duur, is,dat n meevaller. Beter dan.andersom toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |