Om daar in de nacht een feestje te bouwen en te trommelen op de wasbakken? Jawel!!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:14 schreef MangoTree het volgende:
Bent U er klaar voor?![]()
[ afbeelding ]
Op Pitch vond ik er inderdaad weinig aan, vroeg me toen ook echt af wat er live aan zijn show was..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:33 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Benga verdient een waarschuwing, hij is erg slecht geworden. Echt, oprecht.
Mm. Ik denk dat ze ook wel ander werk zullen draaien, want ze hebben zelf de afgelopen 2 jaar weinig uitgebracht volgens mij. I need air is nog steeds de meest bekende plaat van ze en die hadden ze 2 jaar geleden al.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:38 schreef willemwaus het volgende:
Magnetic man nog steeds zo vet als 2 jaar geleden of is dat er ook op uit achteruit gegaan?
2 jaar geleden was het erg tof, hoop dat het nu niet die commerciėler sound is zoals meeste djs nu hebben.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:22 schreef frenkck het volgende:
[..]
Mm. Ik denk dat ze ook wel ander werk zullen draaien, want ze hebben zelf de afgelopen 2 jaar weinig uitgebracht volgens mij. I need air is nog steeds de meest bekende plaat van ze en die hadden ze 2 jaar geleden al.
Zakken ijsklonten eveneens!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:35 schreef brother52 het volgende:
Zouden ze nu met dit weer ook milkshakes gaan verkopen? Lijkt mij een gouden handel.
Van die supergoedkope waterijsjes!quote:
Ja van die breek-rakkers met twee stokjes! Voor 1 muntje (a 2,75 zoals ik heb vernomen)... je loopt binnen!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Van die supergoedkope waterijsjes!
Nee, nog goedkoper.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:43 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Ja van die breek-rakkers met twee stokjes! Voor 1 muntje (a 2,75 zoals ik heb vernomen)... je loopt binnen!
Die zijn vies, die van Euroshopper zijn lekker (met beertjes).quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, nog goedkoper.
Deze dingen:
[ afbeelding ]
5 voor een muntje moet gemakkelijk kunnen.
Word.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:11 schreef Faazz het volgende:
Ik begeef me echt al een week in een extreme staat van euforie en extase. Echt absurd hoe je kan toeleven naar een mooi festival. Weet niet hoe het bij jullie zit maar verdomme wat heb ik er zin in
I know, maar dit is grappig, dat het kennelijk ook officieel gewoon zo geregeld wordtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:30 schreef MaJo het volgende:
Als het serieus 2,75 per muntje is vind ik dat wel echt belachelijk
En dat de poorten niet om 18:00 opengaan weet elke doorgewinterde Lowlandsganger al lang natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |