Mag jij de volgende.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:10 schreef friekin_ het volgende:
Ik wilde een nieuwe openen flauwerd.
Action, 5 euro!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:08 schreef Noodlez het volgende:
Zijn er nog ergens goedkope klapstoeltjes in de aanbieding? Heb er nog een nodig!
http://www.blokker.nl/web(...)4606&productId=78770quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:08 schreef Noodlez het volgende:
Zijn er nog ergens goedkope klapstoeltjes in de aanbieding? Heb er nog een nodig!
Welke TT wil je hebbenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:10 schreef friekin_ het volgende:
Ik wilde een nieuwe openen flauwerd.
Wordt iig niet snel gejatquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:11 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
http://www.blokker.nl/web(...)4606&productId=78770
We zullen sterven. Maar wel op Lowlands.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:12 schreef leeell het volgende:
zondag wordt hel
ik hoop dat ik het loopje van camping 3 naar de alpha overleef
Doe maarquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:13 schreef -Dries- het volgende:
Misschien even een centraal topic maken voor het watergevecht met algemene info voordat iedereen dezelfde vragen gaat stellen?
Bazenstoel, plus hij is mega lichtgewicht en er zit een handig draagding aan de zak.quote:
bn je saggo ofso :s:squote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:13 schreef friekin_ het volgende:
Geen zin in. Ze zoeken het maar op op fb.
LL-pleelist op spotifyquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:14 schreef TWP het volgende:
Die Rough Guide To Lowlands 2012 van Dj Sandeman werkt ook wel sfeerverhogend.
heb mij daarnet de onderste aangeschaft bij Big Bazar.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:08 schreef Noodlez het volgende:
Stiekem vind ik die van jou ook een stuk leuker, ja.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:21 schreef friekin_ het volgende:
Soppen en nattigheid, HET WATERGEVECHT
Mij benieuwen of we 'm dit jaar hoger krijgen..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
heb mij daarnet de onderste aangeschaft bij Big Bazar.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:24 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
2003, ik had toen geen vriendin, wilde die wel graag, en deed er nog moeite voor ook
WAT een kneus
Ok, dan mogen ze (Guiness) hun eigen site wel eens updaten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:04 schreef kciR het volgende:
[..]
Helaas, hij staat inmiddels op 3.477
http://www.telegraaf.nl/b(...)_watergevecht__.html
Op fb staan ze op 3800quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ok, dan mogen ze (Guiness) hun eigen site wel eens updaten.Voor een geldige recordpoging moet er dacht ik ook een afgevaardigde van het GBOWR bij zijn?
Gewoon naar denne winkel.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:31 schreef Noodlez het volgende:
Tyfus Blokker, voor 14.00 uur besteld = morgen ontvangen. Toevallig ergens een online mogelijkheid waarbij ik morgen dat ding ontvang?
-> royale opblaasunit die de Hema me vast gaat bieden daarquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:24 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Ok, wannabee-koning dan. Ik denk meer aan mijn campingstoeltje (die van 6¤ bij de Action!),
ja zo'n heerlijke dikke blauwequote:mijn kingsize-luchtbed,
sjouwwerkquote:sfeerverlichting, whiskey,
dat hebben ze gewoon op Lowlandsquote:verse koffie s'ochtends,
eten genoeg op Lowlandsquote:instant-noodles,
er gaat niks boven de Barleducpakkenquote:de opvouwbare jerrycan (bijna gratis)
quote:en het flesje siroop (thanks voor de tip!) etc.
Ik heb er gewoon veel zin in denk ik
ik ga niet een heel topic door lezen. quote het even.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:53 schreef makkie88 het volgende:
[..]
Controle op lowlands. nike ingang
niet echt duidelijke en veel informatie ofzo hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:54 schreef vault_tec het volgende:
[..]
ik ga niet een heel topic door lezen. quote het even.
Post uit 2009 hé...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:55 schreef makkie88 het volgende:
[..]
niet echt duidelijke en veel informatie ofzo hoor
[..]
dan moet het meequote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:55 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Koffie zetten en noodles horen gewoon bij mijn LL-gevoel
en cake!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:03 schreef Rebubbled het volgende:
Is die Jezustent er eigenlijk nog weleens? Gratis koffie, broodjes en fruit. Fuck yes.
Koffie voor een gebedje?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:03 schreef Rebubbled het volgende:
Is die Jezustent er eigenlijk nog weleens? Gratis koffie, broodjes en fruit. Fuck yes.
Je hoefde niet eens over de heer te praten. Enkel koffie scoren was ook goed. Goedkope Lowlands was dat..quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:16 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
En denk eraan, 's nachts is het koud.
Oh god! gratis koffie! xDquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:17 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Je hoefde niet eens over de heer te praten. Enkel koffie scoren was ook goed. Goedkope Lowlands was dat..
Het trekt rete vochtig op daar.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:18 schreef Rebubbled het volgende:
[..]18/20 graden. Check buienradar 5 dagen per 3 uur.
Of dat is alleen bij mijn tent.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Het trekt rete vochtig op daar.
Ik voel me heel dom nu, maar wat heeft vocht te maken met warmte?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Of dat is alleen bij mijn tent.
Ik zeg al niets meer.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:20 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Ik voel me heel dom nu, maar wat heeft vocht te maken met warmte?
Door vocht voelt t warmer aan?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:20 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Ik voel me heel dom nu, maar wat heeft vocht te maken met warmte?
Danku. Gvd 7 jaar LL gedaan en nog lopen mensen te haten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:22 schreef vault_tec het volgende:
lowlands is koud in de avond. neem een trui mee.
Jaar 8 hier.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:22 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Danku. Gvd 7 jaar LL gedaan en nog lopen mensen te haten.
Overigens niet chag, gewoon druk bezig
tuurlijk neem ik een trui meequote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:22 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Danku. Gvd 7 jaar LL gedaan en nog lopen mensen te haten.
Overigens niet chag, gewoon druk bezig
als je tot laat door gaat is een trui fijn. Neem er maar gewoon 1 mee.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:23 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Jaar 8 hier.Voorgaande jaren, ja, dit jaar? 20 graden 's nachts! 20! Hoe is dat koud? Hoe maakt vocht het koud?
Dat was ik wel van plan ja. Maar dat beantwoord niet hoe vocht dingen minder warm maakt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:24 schreef vault_tec het volgende:
[..]
als je tot laat door gaat is een trui fijn. Neem er maar gewoon 1 mee.
ze heeft het druk en volgens mij wil je der afzeiken dus kleine kans dat ze nog gaat reagerenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:25 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Dat was ik wel van plan ja. Maar dat beantwoord niet hoe vocht dingen minder warm maakt.
Huh, nee?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:29 schreef vault_tec het volgende:
[..]
ze heeft het druk en volgens mij wil je der afzeiken dus kleine kans dat ze nog gaat reageren
Oké.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:39 schreef LatonOne het volgende:
pak nou gewoon die trui en accepteer het als een raadsel
+1quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:49 schreef stbabylon het volgende:
Bijna WEEKEND
Woensdag pas weer werken(dinsdag heb ik mijn ouwe-lullen-bij-kom-dag)
Ik neem mijn slaapzak wel mee omdat ik er op slapen fijn vind, daar over heen een flinterdun laken. Gister mijn nieuwe tent binnen gekregen dus hopen dat hij niet achterlijk warm is, wel blauw-zilver:(.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:59 schreef kikoooooo het volgende:
Denk dat ik mn slaapzak thuis laat en alleen een dekbedovertrek meeneem. 18c snachts
Katoenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:01 schreef Cowwithmilk het volgende:
[..]
Ik neem mijn slaapzak wel mee omdat ik er op slapen fijn vind, daar over heen een flinterdun laken. Gister mijn nieuwe tent binnen gekregen dus hopen dat hij niet achterlijk warm is, wel blauw-zilver:(.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |