Uiteraard horen er wet t-shirts bij, zorg voor witte kleding. Verder: als je niet van water houdt kun je naar een paar bandjes kieken, maar dan moete hier nie zanike.quote:Waar: Bij de vrouwenwc's voor de Alpha. Daar kunnen we onze waterpistolen en ballonnen vullen om daarna hét waterballet in volle gang te starten op het (nieuwe) strand bij de Charlie.
Wanneer: Zaterdag, om 16:00 het bijvullen bij de wc's bij de Alpha. Rond 16:15 is de bedoeling dat de eerste mensen nat worden op het strand bij de Charlie.
Waarom: Omdat het kan én mag! De Lowlandsorganisatie heeft bevestigd dat (kleine) waterpistolen mee het festivalterrein op mogen. Natuurlijk zijn ook waterballonnen zeer bruikbaar. Dus komt allen en doe mee in de Lowlands gebeurtenis die je niet mag missen!
Tip: Laat Annie ipv je tassie even je smartphone vasthouden, want het is natuurlijk allemaal op eigen risico en telefoons houden niet zo van water.
Waterballonquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:25 schreef Brembo het volgende:
Alleen nog iets verzinnen om mijn telefoon droog te houden.
Ik ben benieuwd hoe de band bij Charlie gaat reageren op alle ongein.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:26 schreef TWP het volgende:
En daarna droog dansen bij Two Door Cinema Club.
Dat zijn schattige jonge broekies, die vinden dat prachtig.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:27 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe de band bij Charlie gaat reageren op alle ongein.
Die foto's gaven de doorslag.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb er stiekem eigenlijk ook wel een beetje zin in.![]()
Ik pak nog effe een wit shirt in.
Fo'Sho'quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:31 schreef stbabylon het volgende:
Het klinkt wel een klein beetje als een Immer Falende FOK!meet..
Goed punt! Ik ook. Peanutbutter!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:31 schreef Scuidward het volgende:
Helaas, zo te zien sta ik bij La Pegatina.
Nog een official van het Guiness book of records erbij en Lowlands heeft een nieuw record. Daar hadden ze geld in moeten investeren, die mannetjes van de planningquote:
Heel veel mensen die zeggen dat ze komen, maar het is LL, en iedereen denkt om 17:00... oh ja, kut, watergevecht.quote:
Gewoon Spaans Ska bleren, ooit in de Tivoli gezien, was wel leukquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed punt! Ik ook. Peanutbutter!
Lowlove app.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heel veel mensen die zeggen dat ze komen, maar het is LL, en iedereen denkt om 17:00... oh ja, kut, watergevecht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |