Met deze temperaturen nét ietsje minder paradijsquote:
welnee ;quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Met deze temperaturen nét ietsje minder paradijs
quote:
ditquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:22 schreef Rebubbled het volgende:
Fuck yes!! En vannacht ook moeilijk slapen door de spanning.
En door de hitte.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:22 schreef Rebubbled het volgende:
Fuck yes!! En vannacht ook moeilijk slapen door de spanning.
viel vannacht trouwens reuze meequote:
Vannacht onweer, zal wel benauwd wordenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
viel vannacht trouwens reuze meehopelijk komende nacht ook nog even zo
en daarna lekker opgefristquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:35 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Vannacht onweer, zal wel benauwd worden
Lowlands en acht weken vakantie bedoel je. Ik werk vandaag en moet dat volgende week weer gewoon. Geniet er maar van.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:09 schreef DeensZweet het volgende:
Ik moet gelijk na Lowlands weer naar school
En maandag wel allemaal onder de stoelen verstoppen als je thuis komt he!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:15 schreef Scuidward het volgende:
Jammer dat mijn moeder geen lunchpakketje maakt, nu moet ik zelf wat bij elkaar scharrelen
Ik werk nu ook 4 dagen per week. Tijdens school 3 dagen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lowlands en acht weken vakantie bedoel je. Ik werk vandaag en moet dat volgende week weer gewoon. Geniet er maar van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |