Ok, dan mogen ze (Guiness) hun eigen site wel eens updaten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:04 schreef kciR het volgende:
[..]
Helaas, hij staat inmiddels op 3.477
http://www.telegraaf.nl/b(...)_watergevecht__.html
Op fb staan ze op 3800quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ok, dan mogen ze (Guiness) hun eigen site wel eens updaten.Voor een geldige recordpoging moet er dacht ik ook een afgevaardigde van het GBOWR bij zijn?
Gewoon naar denne winkel.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:31 schreef Noodlez het volgende:
Tyfus Blokker, voor 14.00 uur besteld = morgen ontvangen. Toevallig ergens een online mogelijkheid waarbij ik morgen dat ding ontvang?
-> royale opblaasunit die de Hema me vast gaat bieden daarquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:24 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Ok, wannabee-koning dan. Ik denk meer aan mijn campingstoeltje (die van 6¤ bij de Action!),
ja zo'n heerlijke dikke blauwequote:mijn kingsize-luchtbed,
sjouwwerkquote:sfeerverlichting, whiskey,
dat hebben ze gewoon op Lowlandsquote:verse koffie s'ochtends,
eten genoeg op Lowlandsquote:instant-noodles,
er gaat niks boven de Barleducpakkenquote:de opvouwbare jerrycan (bijna gratis)
quote:en het flesje siroop (thanks voor de tip!) etc.
Ik heb er gewoon veel zin in denk ik
ik ga niet een heel topic door lezen. quote het even.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:53 schreef makkie88 het volgende:
[..]
Controle op lowlands. nike ingang
niet echt duidelijke en veel informatie ofzo hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:54 schreef vault_tec het volgende:
[..]
ik ga niet een heel topic door lezen. quote het even.
Op zondag 7 juni 2009 12:01 schreef lifes het volgende:
Post uit 2009 hé...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:55 schreef makkie88 het volgende:
[..]
niet echt duidelijke en veel informatie ofzo hoor
[..]
dan moet het meequote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:55 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Koffie zetten en noodles horen gewoon bij mijn LL-gevoel
en cake!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:03 schreef Rebubbled het volgende:
Is die Jezustent er eigenlijk nog weleens? Gratis koffie, broodjes en fruit. Fuck yes.
Koffie voor een gebedje?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:03 schreef Rebubbled het volgende:
Is die Jezustent er eigenlijk nog weleens? Gratis koffie, broodjes en fruit. Fuck yes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |