Verrek, je hebt gelijk! Wat weet je ook veel van muziek af. Nog steeds niet van plan om aan de popquiz mee te doen?quote:
Ik twijfel nog zeker tot zaterdag 1300quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Verrek, je hebt gelijk! Wat weet je ook veel van muziek af. Nog steeds niet van plan om aan de popquiz mee te doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Muntprijs zal zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Muntprijs zal zijnBron? Dat is raar dat de prijs in 1 keer 25 cent hoger is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe ook gewoon allstars onder m'n jurkje.. lekker belangrijk. Ik ga echt niet in laarzen lopen met dit weer, vind allstars al veel te warm maar sandalen/slippers is ZEKER geen optie ivm blaren na 20 minuten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:14 schreef MaJo het volgende:
Het verrotte van dit weer is dat de schoentjes die daarbij lekker zijn (slippers/ballerina's) na een tijdje zo ontzettend pijn gaan doenIk neem ook wel mijn gympen mee maar dat staat weer niet onder een rokje/jurkje. Luxeproblemen
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:35 schreef Memento-Mori het volgende:
En kleinere bekers dan virig jaarhoewel mijn bron hoopt dat dit geruchten zijn, over de maat, muntprijs klopt wel. Ll zwijgt niet voor niks daar zo over...
Dat mag want dan ga ik toch echt niet meer.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:45 schreef vault_tec het volgende:
ja... ik wil 20 munten brap 50 euro... lekker simpel... nu is het 55 euro... Maar over 10 jaar is dan de prijs 5 euro voor een muntje
Ja, dan blijf je lopen! zuchtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]![]()
Die muntprijs vind ik nog tot daar aan toe (ook gewoon aan de prijs maar goed) maar als ik ergens een tyfushekel aan heb zijn het wel die minimale glazen/bekertjes.
Waarom niet? ben je dan te oud?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat mag want dan ga ik toch echt niet meer.
5 euro voor een muntje, dan ga ik ook niet meer. Denk dat 3 euro per muntje toch echt al teveel zal worden.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Waarom niet? ben je dan te oud?
ik weet ook niet of ik over 10 jaar nog ga. 47 is wel heul oud voor LL. Dan ben ik helemaal grijs
En aangezien ik nogal inneem op zo'n festivalquote:
Dat dus... Of het moet met een luxe camper zijn maar dat kramperen, veel zuipen en weinig slapen ben ik eigenlijk zaterdag al beuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |