SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 09-08-2012 22:00:00 ]F means you're fucked![]()
http://www.endomondo.com/workouts/j7Qp6iynDeI
Mijn stukje auto ophalen dusging lekker, alleen was de gps niet zo nauwkeurig, want ik heb best constant gelopen namelijk
en snel ook. Maar 500 meter voor ik er was hield de batterij er mee op
Nou ja, hè?
1.4 is 1.4!
Ja doei.![]()
Je ging best hardquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/j7Qp6iynDeI
Mijn stukje auto ophalen dusging lekker, alleen was de gps niet zo nauwkeurig, want ik heb best constant gelopen namelijk
en snel ook. Maar 500 meter voor ik er was hield de batterij er mee op
Nou ja, hè?
1.4 is 1.4!
F means you're fucked![]()
Oh is dat het?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
MissBliss echter moet nog wat meer lessen volgenZiggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Ik heb ook geen zolder, dat helpt ook niet mee.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:20 schreef YUR het volgende:
[..]
Geeft nix hoor, zo zijn wij ook ooit begonnenZiggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:21 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
GPX in elkaar geknutseld?! Helden
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
OP ZOLDER!! OOK NOG EENS!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:21 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
GPX in elkaar geknutseld?! HeldenJa doei.![]()
![]()
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Ik denk toch aan een stoorzender bij jou in de buurt, een of ander vreemd bedrijf dat dit veroorzaakt. Lijkt me heel zinvol om 'm eens buiten de stad te testen, neem 'm eens mee ergens anders heen. Daar heb je wèl wat aan, want dan weet je wat het probleem is; ook al doet 'ie het dan nog niet, kan je in ieder geval ophouden met puzzelenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan zal het wel aan de ontvangst ofzo liggen, want 2 kapotte horloges lijkt me nogal sterk.
Misschien test ik hem nog een keer buiten de stad (maar ja, wat heb ik er dan aan? Als ik altijd hier ren, dan stuur ik hem terug want dan heb ik dus een product waar ik niks aan heb).![]()
En als dat het probleem is, en je stuurt deze terug, leen dan voor je een ander merk/model koopt eerst eentje van iemand om 'm in jouw omgeving uit te proberen.![]()
![]()
en het muziekje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door Dr.Sexy op 09-08-2012 14:37:54 ]![]()
Ik heb gelopen! En héérlijk gelopen!De eerste 2x2 ging al goed, toen de 4, ook helemaal uitgelopen en daarna 2x3 en ook daar had ik niet veel problemen mee! Dus een goed en lekker lesje geweest. Wel ff wennen dat de volgende les weer hetzelfde is maar ik weet nu dat ik het kan.
![]()
Das waar, je hebt gelijkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:25 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Ik denk toch aan een stoorzender bij jou in de buurt, een of ander vreemd bedrijf dat dit veroorzaakt. Lijkt me heel zinvol om 'm eens buiten de stad te testen, neem 'm eens mee ergens anders heen. Daar heb je wèl wat aan, want dan weet je wat het probleem is; ook al doet 'ie het dan nog niet, kan je in ieder geval ophouden met puzzelen![]()
En als dat het probleem is, en je stuurt deze terug, leen dan voor je een ander merk/model koopt eerst eentje van iemand om 'm in jouw omgeving uit te proberen.
Ziggy played guitar
Mag ik nog even zeggen dat ik je heel stoer vind MB? Stoppen met roken samen met Re en hardlopen en ookvoor Re zelf! Als ik een pet op had gehad, had ik 'm voor jullie afgedaan!
Ja doei.![]()
Is nooit begonnen zijn met roken ook?
Gekheid,voor stoppen met roken. Mevrouw CklokC hikt daar ook tegen aan, maar alleen al het beginnen met stoppen is lastig.
Zijn die getallen die je noemt kilometers?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:06 schreef Mvr.Poes het volgende:
Ik heb gelopen! En héérlijk gelopen!De eerste 2x2 ging al goed, toen de 4, ook helemaal uitgelopen en daarna 2x3 en ook daar had ik niet veel problemen mee! Dus een goed en lekker lesje geweest. Wel ff wennen dat de volgende les weer hetzelfde is maar ik weet nu dat ik het kan.
* CklokC = noobWe know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Minuten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:22 schreef CklokC het volgende:
Gekheid,voor stoppen met roken. Mevrouw CklokC hikt daar ook tegen aan, maar alleen al het beginnen met stoppen is lastig.
[..]
Zijn die getallen die je noemt kilometers?
* CklokC = noobJa doei.![]()
Zeker, ik ben er ook nooit mee begonnen. De hele familie rookt en ik vind het zo smerig ruiken, vreselijkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:22 schreef CklokC het volgende:
[..]
Zijn die getallen die je noemt kilometers?
* CklokC = noob![]()
![]()
Oooh lief, dank jequote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:11 schreef motorbloempje het volgende:
Mag ik nog even zeggen dat ik je heel stoer vind MB? Stoppen met roken samen met Re en hardlopen en ookvoor Re zelf! Als ik een pet op had gehad, had ik 'm voor jullie afgedaan!
![]()
Het was allemaal een beetje gedwongen, maar inmiddels ben ik er blij meeEn morgen krijg ik mn fitnessmatje binnen (hihi
) en dan ga ik beginnen aan die 30 day shred
Qua goed bezig met sporten kan ik trouwens wel een voorbeeld nemen aan jou!
Ziggy played guitar
Thanx.quote:
* CklokC Ik dacht al
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Haha nee zo ver en goed ben ik nog lange niet! Ben een evy beginnertje. Heb het de kop van week 3 eraf gelopen.quote:![]()
Hahaha ja dat zei je vorige keer al dat je net begonnen was, ik wist alleen niet precies hoe lang.
In ieder geval well done!Ben nu aan mijn 2e week bezig.
Ah joh, da's omdat ik niets anders te doen heb nuquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oooh lief, dank je![]()
Het was allemaal een beetje gedwongen, maar inmiddels ben ik er blij meeEn morgen krijg ik mn fitnessmatje binnen (hihi
) en dan ga ik beginnen aan die 30 day shred
Qua goed bezig met sporten kan ik trouwens wel een voorbeeld nemen aan jou!![]()
![]()
En 30 Day Shred! Yay, nóg iemand!Prepare to die. Het lijkt zó makkelijk. Die stomme Anita met d'r modified oefeningen die ze met een lijzige glimlach en zonder een druppeltje zweet eruit weet te huppelen terwijl jij al kermend die gewichtjes probeert hoog te houden
![]()
Ja doei.![]()
Hmm, dat klinkt heerlijkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ah joh, da's omdat ik niets anders te doen heb nu![]()
![]()
En 30 Day Shred! Yay, nóg iemand!Prepare to die. Het lijkt zó makkelijk. Die stomme Anita met d'r modified oefeningen die ze met een lijzige glimlach en zonder een druppeltje zweet eruit weet te huppelen terwijl jij al kermend die gewichtjes probeert hoog te houden
![]()
Nou ja, ik ga het gewoon volhouden, als Anita het kan, kan ik het ook
Jammer, krijg net een mailtje dat de hardlooptraining vanavond niet doorgaat.. Nou ja, ook wel fijn qua eten, komt dat niet in de knoop
Ziggy played guitar
Ja en Jillian dan, die doet gewoon niets! Ze loopt steeds rond en doet daarna nog 2 oefeningen mee!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ah joh, da's omdat ik niets anders te doen heb nu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ff dat 30 day shred gebeuren op youtube opgezocht...maar dat ziet er vermoeiend uitF means you're fucked![]()
Dat kan ik me best voorstellen ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:56 schreef motorbloempje het volgende:
Geloof me. Je gaat zweten op plekken waarvan je niet wist dat daar zweetklieren zaten.
* YUR zou ook iets dergelijks moeten gaan doen...F means you're fucked![]()
Het is echt heel leuk (naast dat 't echt zwaar is) en je merkt echt verbetering en dat je spierkracht vooruit gaat. Straks weer
Ja doei.![]()
Sexy heeft zoiets gevonden en gaat het een maand proberenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:57 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat kan ik me best voorstellen ja.
* YUR zou ook iets dergelijks moeten gaan doen...![]()
![]()
Dit gaat best hard. Is een deelnemer aan de olympische marathon van as zondag:
Watdan?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:03 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Sexy heeft zoiets gevonden en gaat het een maand proberen
Dit.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tacfit Commando, moet je wel een beetje door het ''special forces blabla'' heen kijken. Compleet met yoga warming up en cooling down.![]()
Poes poes poes poesquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:14 schreef YUR het volgende:
Yoga! Ik ben zo soepel als een heipaal...![]()
![]()
OLO!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:19 schreef motorbloempje het volgende:
Uit een ander topic:
http://www.hema.nl/
Zoeken op 'tent'.![]()
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:19 schreef motorbloempje het volgende:
Uit een ander topic:
Zoeken op 'tent'.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:19 schreef motorbloempje het volgende:
Uit een ander topic:
Zoeken op 'tent'.![]()
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Die reviews ook eronder
Ja dit is wel model tent, maar hij zit wel lekker.
Voel me er niet sexy in, maar dat hoeft ook niet elke dag, toch?![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:29 schreef Dr.Sexy het volgende:
Die reviews ook eronder
Ja dit is wel model tent, maar hij zit wel lekker.
Voel me er niet sexy in, maar dat hoeft ook niet elke dag, toch?![]()
Net terug van mijn ronde, ging lekker. Ik was rustiger gestart met hardlopen en heb heel constant proberen te lopen. Volgens Runkeeper is dat gelukt.Nu al in zin in de volgende keer (zaterdag of zondag).
Typisch ook dat er dan net een pistool naast afgebeeld is.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:45 schreef mosselmossel het volgende:
Ze ziet er wel redelijk levensmoe uit..
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...![]()
Maar niet tof dat DvR zijn gouden medaille niet kan verdedigenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:57 schreef Dr.Sexy het volgende:
Wel vet dat ze volgende keer kite surfen als onderdeel hebben
Voor eeuwig Olympisch kampioen! Da's juist vet!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:59 schreef YUR het volgende:
[..]
Maar niet tof dat DvR zijn gouden medaille niet kan verdedigenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nou zeg, net beroofd van een gouden medaille bij het paardrijden. Heb er geen verstand van, maar ik vind 't niet kunnen.
Ja doei.![]()
Was echt wel een dikke fout op het einde daar. Walgelijke vertoningquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:06 schreef motorbloempje het volgende:
Nou zeg, net beroofd van een gouden medaille bij het paardrijden. Heb er geen verstand van, maar ik vind 't niet kunnen.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:59 schreef YUR het volgende:
[..]
Maar wel tof dat DvR zijn gouden medaille niet hoeft te verdedigen![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:14 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, ik heb niet gekeken. Ben het OS-topic aan het schoonbezemen.![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:11 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Was echt wel een dikke fout op het einde daar. Walgelijke vertoningMaar was niet tijdens 1 v/d onderdelen waar de juryleden cijfers voor geven
![]()
![]()
Klote mobiele layout
Sorry modjes, als ik een TR gemaakt heb. Ik klikte mis_!
Hier relatieve rust tot zaterdag. Enkel voelt prima, maar na 2 bos-trainingen is rust voor m'n enkel wel even beter voor ik een lange duurloop ga doen.
En ik werd gevraagd te komen klussen bij vrienden, dus ik zit niet écht stil.
Merk dat ik er flink meer vrede mee heb dan gisteren
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Goed zoquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:43 schreef Yuki het volgende:
Klote mobiele layout
Sorry modjes, als ik een TR gemaakt heb. Ik klikte mis_!
Hier relatieve rust tot zaterdag. Enkel voelt prima, maar na 2 bos-trainingen is rust voor m'n enkel wel even beter voor ik een lange duurloop ga doen.
En ik werd gevraagd te komen klussen bij vrienden, dus ik zit niet écht stil.
Merk dat ik er flink meer vrede mee heb dan gisteren![]()
Ik vind t t stom. Een fout is een fout en dit was een grote ook nog. Als je met een B proef m zo uit de galop laat vallen verlies je ook puntenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:35 schreef GotC het volgende:
[..]
JaMaar was niet tijdens 1 v/d onderdelen waar de juryleden cijfers voor geven
/mopper[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zoiets ja.quote:
Jillian gedaan met hartslagmeter: http://www.endomondo.com/workouts/o8cLIyLgj-k
Prima afval-hartslag.Ja doei.![]()
Wow, al 2 uur niks gepost hier, heb ik nog niet meegemaakt sinds ik hier mee lees!
Wat zijn jullie plannen voor dit weekend? Ik ga morgen 40 minuten lopen aan 1 stuk op hartslag max 162. Dan zondag even kijken, het wordt namelijk erg warm! Dus even bedenken wanneer ik dan ga lopen. Wordt in elk geval 2x20/2 ook op mx hartslag 162. Blijf even op hartslag trainen tot ik iets beters tegenkom.![]()
Ik zou eigenlijk zaterdag gaan, maar we krijgen visite. Eens kijken wanneer we dat rennen gaan fixen.
Kijken jullie ook beachvolleybal? Het is spannend!! Hoop dat ze t gaan redden[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Morgen eerst uitslapen. Dan ga ik een coopertest doen (heb toestemming van de fysio mits ik niet eigenwijs doorloop bij eventuele pijnquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:08 schreef Rammelaartje het volgende:
Wow, al 2 uur niks gepost hier, heb ik nog niet meegemaakt sinds ik hier mee lees!
Wat zijn jullie plannen voor dit weekend? Ik ga morgen 40 minuten lopen aan 1 stuk op hartslag max 162. Dan zondag even kijken, het wordt namelijk erg warm! Dus even bedenken wanneer ik dan ga lopen. Wordt in elk geval 2x20/2 ook op mx hartslag 162. Blijf even op hartslag trainen tot ik iets beters tegenkom.). Daarna rustig de tassen inpakken dan om 1800uur de kat naar het pension brengen en daarna doorrijden naar Toscane
![]()
![]()
![]()
Eh hardlopen, misschien zometeen nog wel even.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:08 schreef Rammelaartje het volgende:
Wat zijn jullie plannen voor dit weekend? Ik ga morgen 40 minuten lopen aan 1 stuk op hartslag max 162. Dan zondag even kijken, het wordt namelijk erg warm! Dus even bedenken wanneer ik dan ga lopen. Wordt in elk geval 2x20/2 ook op mx hartslag 162. Blijf even op hartslag trainen tot ik iets beters tegenkom.Wat ?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:13 schreef Rammelaartje het volgende:
Ja, het pedobearmuziekje staat aan![]()
![]()
Ik ben aan het switchen tussen beachvolleybal en schoonspringen. Beiden mooi om te zienquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:11 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik zou eigenlijk zaterdag gaan, maar we krijgen visite. Eens kijken wanneer we dat rennen gaan fixen.
Kijken jullie ook beachvolleybal? Het is spannend!! Hoop dat ze t gaan reddenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door streamnl op 09-08-2012 20:21:29 ]![]()
Benny Hill deuntjequote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:15 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Eh hardlopen, misschien zometeen nog wel even.
[..]
Wat ?Staat ook onder een filmpje gemonteerd van pedobear
![]()
![]()
![]()
Tijdje terug hier, of in het DJMO marathontopic een filmpje gezien van een vrouw die volledig leeg steeds instort vlak voor ze bij de finish komt. Als ik google vind ik er alleen een van twee vrouwen die naar de streep kruipen, maar weet iemand welke ik bedoel?
Oh, en on-topic, vanmorgen half uur op loopband gelopen in het hotel, maar wat is dat saaaaaai zeg.
Overmorgen toch maar kijken of ik buiten een leuk stukje kan vinden...***![]()
Zojuist evy les5 gedaan.. zaterdag les 6quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:08 schreef Rammelaartje het volgende:
Wat zijn jullie plannen voor dit weekend? Ik ga morgen 40 minuten lopen aan 1 stuk op hartslag max 162. Dan zondag even kijken, het wordt namelijk erg warm! Dus even bedenken wanneer ik dan ga lopen. Wordt in elk geval 2x20/2 ook op mx hartslag 162. Blijf even op hartslag trainen tot ik iets beters tegenkom.
Morgen naar mijn schoonmoeder en verder nog wat aan de tuin rommelen ... Mijn 3 weken vakantie zijn zojuist ingegaan![]()
Jaaaaa!! Setpoint!![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Bedoel je niet dat filmpje van de vrouw die de eerste olympische marathon wint? Ben haar naam even kwijt, maar zij won m toen ie voor t eerst voor vrouwen werd gelopenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:21 schreef Brighteyes het volgende:
Tijdje terug hier, of in het DJMO marathontopic een filmpje gezien van een vrouw die volledig leeg steeds instort vlak voor ze bij de finish komt. Als ik google vind ik er alleen een van twee vrouwen die naar de streep kruipen, maar weet iemand welke ik bedoel?
Oh, en on-topic, vanmorgen half uur op loopband gelopen in het hotel, maar wat is dat saaaaaai zeg.
Overmorgen toch maar kijken of ik buiten een leuk stukje kan vinden...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nee, want de instortende vrouw wint niet' ze wordt zelfs nog ingehaald net voor het einde als ik het me goed herinner.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Bedoel je niet dat filmpje van de vrouw die de eerste olympische marathon wint? Ben haar naam even kwijt, maar zij won m toen ie voor t eerst voor vrouwen werd gelopen***![]()
Bedoel jij Gabrielle Andersen in LA 1984?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, want de instortende vrouw wint niet' ze wordt zelfs nog ingehaald net voor het einde als ik het me goed herinner.![]()
Oh, dan weer ik het ook niet... Maar nu ben ik wel benieuwd!!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, want de instortende vrouw wint niet' ze wordt zelfs nog ingehaald net voor het einde als ik het me goed herinner.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Gabriela Andersen, vanaf 1.55quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, want de instortende vrouw wint niet' ze wordt zelfs nog ingehaald net voor het einde als ik het me goed herinner.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik vind die beelden overigens ontzettend stuitend en anti-reclame voor hardlopen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:29 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Gabriela Andersen, vanaf 1.55![]()
![]()
Mijn God...
Dat is niet gezond meerSPOILER: flauwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit dus..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:30 schreef mosselmossel het volgende:
Ik vind die beelden overigens ontzettend stuitend en anti-reclame voor hardlopen.
Edit2
Ik heb het nog een keer bekeken maar dit is echt te zot voor woorden.
Ik snap niet dat de EHBO of haar trainer veel eerder heeft ingegrepen.![]()
![]()
Ja, daar ging het idd ook om. Ik vind dat echt gruwelijk en dramatisch om te zien en snap niet dat de wedstrijdleiding niet in grijpt bij dit soort dingen...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:30 schreef mosselmossel het volgende:
Ik vind die beelden overigens ontzettend stuitend en anti-reclame voor hardlopen.
Dit was overigens niet degene die ik bedoelde.***![]()
Oh ja! Zij had een spierverkramping en kwam daarom zo verrot over de finish. Te weinig gedronken. Na een tijdje rust en vocht was ze al heel snel weer in orde.
Vertelde Connie van Bentum van de weer bij DeMart
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
owww jezus die beelden!
morgen mag ik weer.
denk 8 km. even kijken waar ik ga lopen en hoe warm het word.
ik moet namelijk savonds pas omdat ik een vroege dienst draai.
en om half 3 snachts te gaan lopen voor mijn dienst is mij iets te gortig...home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ja ik heb het ook gezien en ze wilde zelf per se niet dat er ingegrepen werd want dan lag ze eruit!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:36 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh ja! Zij had een spierverkramping en kwam daarom zo verrot over de finish. Te weinig gedronken. Na een tijdje rust en vocht was ze al heel snel weer in orde.
Vertelde Connie van Bentum van de weer bij DeMart![]()
Het verhaal staat ook in de laatste Runnersworld ja. Je ziet ook dat ze een wegwuivend gebaar maakt. Ze zou worden gediskwalificeerd als die mannetjes in witte pakken haar met één hand hadden aangeraakt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Man man gelijk in sets...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Blijft debiel natuurlijk, maar die winnaarsmentaliteit heb ik nooit echt gesnapt. Ik doe het nog steeds voor de leuk, kom zeg.![]()
Maar zij natuurlijk niet. Of tenminste, niet alleen voor de leuk[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Het trainen doe ik voor de leuk, maar als ik om de marathon uit te lopen tot het uiterste moet gaan dan doe ik dat. Als ik compleet verrot ben maar onder mijn streftijd duik heb ik dt veel liever dan goed maar boven mijn streeftijd.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:46 schreef Kwamo het volgende:
Blijft debiel natuurlijk, maar die winnaarsmentaliteit heb ik nooit echt gesnapt. Ik doe het nog steeds voor de leuk, kom zeg.![]()
Ik zit echt te schreeuwen naar m'n tv! Gun het ze zo!!quote:
Deze set gaat maar tot 15pt hè. Ik hoop dat ze t redden!![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
ZondeNet iets te veel missers...
Ik laat ook weer eens van mij horen hoor. Vandaag een duurloopje gehad van 10 km. Eindtijd: 51 minuten en 17 seconden. Nieuw persoonlijk record. Tussendoor zaten nog 5 sprintjes van een minuut en die gingen me verbazend goed af eigenlijk. Ik ben tevreden.
http://nikeplus.nike.com/(...)ction_ref_map=%5B%5DIt's funny
But not ha-ha funny.![]()
Dat was dus geen duurloopje. Eerder een tempoloop of prestatieloop.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:13 schreef Nero22 het volgende:
Ik laat ook weer eens van mij horen hoor. Vandaag een duurloopje gehad van 10 km. Eindtijd: 51 minuten en 17 seconden. Nieuw persoonlijk record. Tussendoor zaten nog 5 sprintjes van een minuut en die gingen me verbazend goed af eigenlijk. Ik ben tevreden.
http://nikeplus.nike.com/(...)ction_ref_map=%5B%5D![]()
Ik heb net écht heerlijk gelopen zeg!
M'n doel was tussen de 7:00 en 7:10 min/km lopen. Maakt niet uit hoe lang/whatever, maar gewoon..lopen. Ontspannen, genieten en kijken hoe het ging.
En dat is gewoon gelukt!10 km in 1:12:21. Prima, want ik moest 3x stoppen voor een stoplicht en nog een keer stoppen voor..tsja..:
![]()
Laatste 3 km wat versneld, en dat ging voor m'n gevoel vrij moeiteloos. Hartslag laat wel anders zien, maar vond t ook erg warm
http://connect.garmin.com/activity/208553387
http://www.endomondo.com/workouts/vhIX8P_sSS0
Ik ben zo trots![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:22 schreef GotC het volgende:
M'n doel was tussen de 7:00 en 7:10 min/km lopen. Maakt niet uit hoe lang/whatever, maar gewoon..lopen. Ontspannen, genieten en kijken hoe het ging.
En dat is gewoon gelukt!10 km in 1:12:21. Prima, want ik moest 3x stoppen voor een stoplicht en nog een keer stoppen voor..tsja..:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Laatste 3 km wat versneld, en dat ging voor m'n gevoel vrij moeiteloos. Hartslag laat wel anders zien, maar vond t ook erg warm
Ik ben zo trots![]()
It's funny
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:22 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ik ben zo trots
***![]()
GotC!!!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Goed bezigquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:22 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ik ben zo trots
Terecht, mag ook!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:30 schreef GotC het volgende:
Thanks allen! Ben er effe helemaal blij van
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Nawwwquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:22 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ik ben zo trots![]()
![]()
wat zijn het toch ook mooie beesten!!
Je zou er bijna door vergeten dat je zo goed gelopen hebtfijn zeg!! Gaan we toch nog samen de BtB lopen
1:40:91, wereldrecord op de 800mRudisha
quote:quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:48 schreef Guppyfriend het volgende:
1:40:91, wereldrecord op de 800mRudisha
![]()
It's funny
Ja!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nawww![]()
![]()
wat zijn het toch ook mooie beesten!!
Je zou er bijna door vergeten dat je zo goed gelopen hebtfijn zeg!! Gaan we toch nog samen de BtB lopen
We gaan 'm echt heerlijk samen lopen
![]()
En MosselPrachtig woord, winstwijf
![]()
![]()
![]()
Yeah, lekker over de bruggen lopenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja!We gaan 'm echt heerlijk samen lopen
![]()
En MosselPrachtig woord, winstwijf
![]()
Supergoed!!
200 m *nagelbijt*Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Churandyeven heel hard knallen
En niet op de lijntjes gaan staan![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Kijk m shinen
Nawww...vind ik zielig voor m... Maar wel goed gelopen
Potver, te lui om hard te lopen
Jamaica nummer 1, 2 en 3kun je ook niks anders dan respect voor hebben natuurlijk
Ditquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Jamaica nummer 1, 2 en 3kun je ook niks anders dan respect voor hebben natuurlijk
Jammer voor Martina, hij ging zo goed!![]()
"e:Op donderdag 9 augustus 2012 21:59 schreef Guppyfriend het volgende:
quote:![]()
DIT!!!
En GotC: Goed gelopen!!!
(jammer dat wij hier die beesten niet hebben, lijkt me machtig om daar langs te lopen)![]()
GOZER! 6-1!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's funny
KORFBAL SCOREquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:03 schreef YUR het volgende:
De hockeyers maken meer punten dan de beachvolleyballers![]()
![]()
![]()
Ik moet t trouwens met gewone koetjes doen GotC, niks geen fancy hooglanders!
7-1 hoor. Het wordt een beetje genant
Misschien is het ook zo'n Chinese die geslagen wordt in zo'n megastreng Chinees atletiek schooltjequote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:45 schreef mosselmossel het volgende:
Ze ziet er wel redelijk levensmoe uit.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
You bring dishonor to famiry!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:06 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Misschien is het ook zo'n Chinese die geslagen wordt in zo'n megastreng Chinees atletiek schooltje![]()
Met Florian, Philip en Roderick??quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:04 schreef mosselmossel het volgende:
Hockey blijf ik maar een kakkersport vinden.
NeeeeeeehNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Lol, blijft een maf beestquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:22 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ik ben zo trots
Ik ging ook voor de 10![]()
Distance: 10.08 km
Time: 1:06:21
Avg Speed: 9.1 km/h
Nu lekker aan de mango/meloen shake![]()
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Nu vind ik het zielig voor de Britten
Geen genade!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Nu vind ik het zielig voor de BrittenF means you're fucked![]()
Fleur, Rosalie, en Jeudonequote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Met Florian, Philip en Roderick??
Neeeeeeeh![]()
![]()
![]()
Origineelquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:10 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Is goed. Maar wel samen douchen daarna he![]()
........quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:10 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
lolwutquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:10 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
It's funny
Goed gedaan GotC en wat een leuke volger had je█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Bodyguard.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:11 schreef CantFazeMe het volgende:
Goed gedaan GotC en wat een leuke volger had je
It's funny
Nou, toen ik het zusje/broertje zag met mama/papa ben ik toch maar effe doorgerendquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:11 schreef CantFazeMe het volgende:
Goed gedaan GotC en wat een leuke volger had je
Maar dank allen, nogmaals![]()
![]()
Heb jij je glazen bol afgestoft jaquote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Heb jij je glazen bol afgestoft ja![]()
![]()
Strafcorner
Die bekkies van die Britten ook
I know right!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:25 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Hij lijkt wel een beetje op je GotC!![]()
En nu kijken ze er ook nog heel zielig bijquote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Churandy is nog steeds heel heel blijheld
Hij zou de haren uit z'n kop moeten trekken in plaats van dat eeuwige 'Ik ben blij, man!'. Hij heeft verdorie dik verloren!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Hij is toch niet voor niks kaal jonguhquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:40 schreef mosselmossel het volgende:
Hij zou de haren uit z'n kop moeten trekken in plaats van dat eeuwige 'Ik ben blij, man!'. Hij heeft verdorie dik verloren![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Belkin easefit is niet zo'n goeie keus als "polsarmband". De kleinste stand is net strak genoeg voor mijn bovenarm.
Maar goed, ik wilde hem toch niet om mijn pols doenVerder ook een prima ding.
![]()
Haha, vind ik ook steeds zo leuk om te zien!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:37 schreef Guppyfriend het volgende:
Churandy is nog steeds heel heel blijheld
![]()
Gup! *proest*quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:41 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hij is toch niet voor niks kaal jonguhZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Scherpquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:41 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hij is toch niet voor niks kaal jonguh![]()
![]()
Ah, DeMart... Dan kan ik wel naar bed geloof ik[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nice zeg!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:08 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Lol, blijft een maf beest
Ik ging ook voor de 10![]()
Distance: 10.08 km
Time: 1:06:21
Avg Speed: 9.1 km/h
Nu lekker aan de mango/meloen shake![]()
Mooie tijd!
Meloen..Daar heb ik trek in!
![]()
twitter:BBCSport_Ollie twitterde op donderdag 09-08-2012 om 22:10:25This is what happens when you don't give a Dutch dressage rider the gold medal. Their hockey team gets ANGRY. reageer retweet
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:00 schreef GotC het volgende:
twitter:BBCSport_Ollie twitterde op donderdag 09-08-2012 om 22:10:25This is what happens when you don't give a Dutch dressage rider the gold medal. Their hockey team gets ANGRY. reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:00 schreef GotC het volgende:
![]()
![]()
ik probeerde weer eens zooltjes en nu heb ik blaren
ook voelt het alsof er een steen onder in mn maag ligt... blegh, alsof ik nodig moet schijten...
naja, wel weer 3 missies zombies gedaan op een rustig tempo... dat ging dan wel weer lekker
http://www.endomondo.com/workouts/80003485Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Goeiemorgen! Moooooooi loopweer nuMoet helaas eerst even werken
en effe 24 uur wachten tot na bloedbank-bezoekje
![]()
gisteren eindelijk weer eens een dikke 16km gelopenwel een mega blaar trouwens moest hem gewoon doorprikken
bleeghh !
kan je met die Zombies!, Run app nou al eigenlijk je run exporteren of zo?![]()
Als ik zo hard zou gaan op de 100 en 200 meter zou ik ook alleen maar blij zijnquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:40 schreef mosselmossel het volgende:
Hij zou de haren uit z'n kop moeten trekken in plaats van dat eeuwige 'Ik ben blij, man!'. Hij heeft verdorie dik verloren!![]()
![]()
Dit ja.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:55 schreef LoganMCV het volgende:
[..]
Als ik zo hard zou gaan op de 100 en 200 meter zou ik ook alleen maar blij zijn♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Vanochtend weer eens een coopertest gelopen.
Het ging niet zoals ik het in gedachte had. De eerste keer startte ik veel te hard zodat ik na 300 meter op adem moest komen. Ik was aan het sprinten....![]()
Bij mijn tweede poging ging ik wel rustiger van start maar ik had moeite om mijn adem onder controle te krijgen. Mijn tempo was ook totaal niet constant met telkens een versnelling erin (wat ik in gedachte had).
Ik ben wel sneller dan de vorige keer maar toch geen fijn gevoel erover gehouden omdat het lopen zelf vervelend ging.
O ja, wat WEL goed ging was met mijn enkel. Totaal geen last van gehad.
http://www.endomondo.com/workouts/80089922
Zo, nu tassen inpakken en op naar Toscane![]()
SPOILER: klikken op eigen risico ;)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat is het zeker! Even druk nog hier met uitpakken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 06:46 schreef Quoi het volgende:
Goeiemorgen! Moooooooi loopweer nuMoet helaas eerst even werken
en effe 24 uur wachten tot na bloedbank-bezoekje
En ik heb wat last van mijn darmen, dat werkt nog wel erger als je loopt heb ik gemerkt
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik snap overigens niets van hardlopen qua snelheid
Die tienkamper, Sintnicolaas,Ik loop 1 km in 4:20 zonder dat ik echt 100% voor die kilometer ben gegaan, gewoon tijdens een intervaltraining.quote:De 25-jarige Nederlandse atleet liep op het laatste onderdeel, de 1500 meter, naar een tijd van 4.31,17, wat hem nog twee plaatsen winst opleverde.
Dit lijkt mij toch een tijd die ook voor mij nog wel haalbaar is die 1500meter in 4:31 als ik vol ga trainen op die afstand.
Maar dat kan natuurlijk helemaal niet..die jongen loopt op de OS, die gaat toch vele malen harder dan ik?
De winnaars van de damloop doen 16 kilometer in 44 minuten dat is 2.45 per km = de 1500 meter in 4.07
Marathon toppers lopen 42 km in 2:05 dat is 2.58 per km = de 1500 meter in 4:27
Dus de (1000)1500 meter
tienkamper (3:00)4:31
Damloper (3:02)4.07
marathonner (3:18)4.27
hmm..als ik de km tijden zie..nee ik ga die 1500 meter toch niet halen in 4:31
maar wel gek hoe dicht die km tijden op elkaar zitten.![]()
Ik denk dat je je erop verkijkt, hoe veel verschil een paar seconden is qua snelheid, gister bijvoorbeeld de 800 meter gezien bij de mannen, daar is 1 seconde ongeveer 5 meter volgens mij, dus laat staan dat je die 20 seconden verschil tussen de damloper en de marathonloper in kaart zou brengen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:42 schreef LoganMCV het volgende:
Ik snap overigens niets van hardlopen qua snelheid
Die tienkamper, Sintnicolaas,
[..]
Ik loop 1 km in 4:20 zonder dat ik echt 100% voor die kilometer ben gegaan, gewoon tijdens een intervaltraining.
Dit lijkt mij toch een tijd die ook voor mij nog wel haalbaar is die 1500meter in 4:31 als ik vol ga trainen op die afstand.
Maar dat kan natuurlijk helemaal niet..die jongen loopt op de OS, die gaat toch vele malen harder dan ik?
De winnaars van de damloop doen 16 kilometer in 44 minuten dat is 2.45 per km = de 1500 meter in 4.07
Marathon toppers lopen 42 km in 2:05 dat is 2.58 per km = de 1500 meter in 4:27
Dus de (1000)1500 meter
tienkamper (3:00)4:31
Damloper (3:02)4.07
marathonner (3:18)4.27
hmm..als ik de km tijden zie..nee ik ga die 1500 meter toch niet halen in 4:31
maar wel gek hoe dicht die km tijden op elkaar zitten.
Als ik zelf op Endomondo kijk, is mijn snelste 1500 meter 5:24. Dus dan zou ik bijna een minuut moeten verbeteren om bij de 10 kampers in de buurt te komen...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Je hebt helemaal gelijk ..ik wist niet dat Endo ook 1,5 km weergaf.
mijn beste 1,5km staat op 6:51 (mijn interval is wel 5 minuten dus hier kan zeker wat af als ik hem op 1500m zou richten) ik moet dik 2,5 minuut harder om in de buurt te komen![]()
![]()
Het blijft gek..dat hardlopen en die tijden..het lijkt zo weinig als je sec naar de tijden kijkt dan denk je toch.
Is toch niet normaal een marathon lopen met gemiddeld 3:18 per km
Is best haalbaar een 1500 meter lopen met 3:00
En die beelden op tv helpen ook niet..het ziet eruit alsof ze helemaal niet zo hard gaan
Nou ja..vanavond mag ik weer zwoegen, ik streef nog steeds naar 12km/u op de damloop.![]()
Hardlopen is meestal ook niet de specialiteit van een tienkamper![]()
En km tijden tijdens een marathon of DtD..tsja. Die lopen 16 of 42 km, dat is niet te vergelijken met alleen maar 1 km lopen.![]()
Bij een marathon gaat het dan ook meer om de prestatie en niet om de tijd
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Nee hoor. Niet voor de mensen die de tijden lopen die hierboven zijn opgesomd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:08 schreef Jor_Dii het volgende:
Bij een marathon gaat het dan ook meer om de prestatie en niet om de tijdZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Alleen bij je eerste marathon. Daarna wil je snellerquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:08 schreef Jor_Dii het volgende:
Bij een marathon gaat het dan ook meer om de prestatie en niet om de tijd
Ben ik eens uit mijn zolderkamer is het weer niet goedquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:17 schreef motorbloempje het volgende:
marathonlopers
lopers
mensen die niet op hun zolderkamer blijven
Waar komt dit nou weer vandaan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:17 schreef motorbloempje het volgende:
marathonlopers
lopers
mensen die niet op hun zolderkamer blijven![]()
![]()
Net terug van 3e les met evy. Ik merk wel dat het steeds iets beter gaat qua conditie maar mijn benen willen nog niet mee. Ik kreeg kramp waardoor hetniet echt ging zoals ik wilde
Volgende week sowieso nog een keer les 1t/m 3 met evy.![]()
Rustig opbouwen, goed rust tussen lessen nemen dan verdwijnt kramp vanzelf na een paar lessenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:21 schreef Tyler-Girl het volgende:
Net terug van 3e les met evy. Ik merk wel dat het steeds iets beter gaat qua conditie maar mijn benen willen nog niet mee. Ik kreeg kramp waardoor hetniet echt ging zoals ik wilde
Volgende week sowieso nog een keer les 1t/m 3 met evy.
Ik ben aan het twijfelen of ik vandaag of morgen ga lopen. dat brengt me in de war.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:12 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Art thou mad m'lady? Meseems thou art ill minded.Ja doei.![]()
Twee kilometer aan een stuk door gerenden ruim 14 minuten aan een stuk door gerend
En ook nog best stabiel vind ik
En paardjes, koetjes en schaapjes gezien
http://www.endomondo.com/workouts/u7gCI3gHxGEYou won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ik zeg na het avond eten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik ben aan het twijfelen of ik vandaag of morgen ga lopen. dat brengt me in de war.![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:21 schreef Tyler-Girl het volgende:
Volgende week sowieso nog een keer les 1t/m 3 met evy.Goed bezig !
En nog zo'n topperquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:29 schreef MaLo het volgende:
Twee kilometer aan een stuk door gerenden ruim 14 minuten aan een stuk door gerend
http://www.endomondo.com/workouts/u7gCI3gHxGE![]()
![]()
![]()
Dan voor het etenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Barbecue vanavondno wai dat ik dan nog ga lopen!
Dan compenseer je alvast voor de hoeveelheid lekker vlees die je ongetwijfeld achterover gaat werken
![]()
![]()
Goed bezigquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:29 schreef MaLo het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/u7gCI3gHxGE
Oooh dat valt mee, maar het klinkt wel enorm goedquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
3 stokjes saté, 2 lamsribjes en een hamburger en wat couscoussalade![]()
![]()
Ik eet vanavond gewoon aardappels![]()
![]()
Misschien vooraf wat rekoefeningen doen, of eerst een stukje wandelen voor je met Evy begint? Zodat je spieren iets warmer zijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:21 schreef Tyler-Girl het volgende:
Volgende week sowieso nog een keer les 1t/m 3 met evy..
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Hier vanavond geen hardlopen, vanmiddag wel stuk gewandeld in pauze.
Morgen of zondag eens kijken hoe het gaat, fietsen gaat het sowieso worden dit weekend.
Mijn km tijden: 7:07 en 7:09
Inderdaad stabiel.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Goed!
Ik denk dat ik morgen ga hardlopen. Strakblauwe lucht en heel warm nu hier: dat staat niet garant voor een fijne run. Als het goed is morgen juist in de namiddag bewolking, dus dat loopt gewoon een stuk fijner!
Ja doei.![]()
stukje wandelen had ik al gedaan, maar helpt dus niet voldoende....ga de volgende keer idd maar rekoefeningen doen en dan lopen. hopenlijk helpt dat.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:37 schreef MaLo het volgende:
[..]
Misschien vooraf wat rekoefeningen doen, of eerst een stukje wandelen voor je met Evy begint? Zodat je spieren iets warmer zijn.
ow en rusten doe ik volgens mij wel goed. heb nu gewoon steeds 1 rustdag gehad en dan ook niets speciaals gedaan, geen andere sporten of wat dan ook. dat zou toch voldoende moeten zijn dan?!![]()
goed bezig!!!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:29 schreef MaLo het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/u7gCI3gHxGE
en paardjes en koetjes enzo zijn altijd leuk![]()
![]()
Ik zei woensdag datik tot het weekend niet zou lopen, maar nu is het toch wel weekend? Zo mooi weer!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Vrijdagmiddag telt als weekend!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:28 schreef mosselmossel het volgende:
Ik zei woensdag datik tot het weekend niet zou lopen, maar nu is het toch wel weekend? Zo mooi weer!![]()
![]()
Deze dame wilde zojuist even een 5k constant onderin de 6 sec/km gaan lopen (normale tempo is zo 6,5), maar ik ben na 3,6k afgehaakt. Het was best warm, maar ook weer niet zo warm. Had netjes langer dan 24 uur na bloeddonatie gewacht, maar nu hier dat je het beste enkele dagen erna geen snelheidswerk kunt gaan doen. Damned!
ben nog steeds van plan zondagochtend een wedstrijdje 5k te gaan lopen...![]()
Lekker!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:29 schreef MaLo het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/u7gCI3gHxGEGoed bezig hoor!
En wat betreft rekken oid..wel even mee oppassen als je nog 'koud' bent, kan je ook aardig wat stuk mee maken![]()
![]()
Vind je het gek?!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:35 schreef Quoi het volgende:
Deze dame wilde zojuist even een 5k constant onderin de 6 sec/km gaan lopen (normale tempo is zo 6,5), maar ik ben na 3,6k afgehaakt. Het was best warm, maar ook weer niet zo warm. Had netjes langer dan 24 uur na bloeddonatie gewacht, maar nu hier dat je het beste enkele dagen erna geen snelheidswerk kunt gaan doen. Damned!
ben nog steeds van plan zondagochtend een wedstrijdje 5k te gaan lopen...
Klopt, je hebt rekken en rekkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Lekker!Goed bezig hoor!
En wat betreft rekken oid..wel even mee oppassen als je nog 'koud' bent, kan je ook aardig wat stuk mee maken. Beter is eerst even wandelen en dan wat rekken en strekken. Ik zag trouwens gisteren een man (aan de kleding te zien ook een hardloper) heel overdreven rekken en strekken, bovenop een viaduct. Echt op de meest zichtbare plek in de omgeving
. Dat vind ik dan wel weer een beetje raar
.
Zo. Boeien dat het nog geen zaterdag of zondag was. Ik had het even nodig, nadat ik een punthoofd kreeg van een paar woordvoerders.
Lekker een uurtje weggeweest.
http://connect.garmin.com/activity/208830957
http://www.endomondo.com/workouts/q5i8WeGeTugZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Mooie ronde HosselMossel!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:11 schreef mosselmossel het volgende:
Zo. Boeien dat het nog geen zaterdag of zondag was. Ik had het even nodig, nadat ik een punthoofd kreeg van een paar woordvoerders.
http://www.endomondo.com/workouts/q5i8WeGeTugYou won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Zoals ik al eerder had gemeld, waren mijn schoenen niet goed. Ze hadden bij het maken van de voetscan, de verkeerde type van mijn voet geselecteerd, waardoor ik een normale schoen kreeg. Vrij vervelend natuurlijk en dat vonden zij ook. Helaas niet zo vervelend om me een compensatie te geven, buiten korting op een nieuw paar schoenen. Jammer genoeg wilde ik daar geen schoenen meer kopen, maar had ik ook geen zin om nog een nieuw paar te kopen. Die krengen zijn redelijk duur en ik ben maar een student.
Conclusie is niet meer hardlopen, want met deze schoenen heb ik mijzelf er alleen maar mee.Feyenoord Rotterdam![]()
Lekker uurtje buiten gespeeldquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:11 schreef mosselmossel het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/q5i8WeGeTug![]()
![]()
![]()
Dus je kreeg je geld niet terug? Hoe lang had je ze al en waar heb je ze gekocht?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:14 schreef Fuszy het volgende:
Zoals ik al eerder had gemeld, waren mijn schoenen niet goed. Ze hadden bij het maken van de voetscan, de verkeerde type van mijn voet geselecteerd, waardoor ik een normale schoen kreeg. Vrij vervelend natuurlijk en dat vonden zij ook. Helaas niet zo vervelend om me een compensatie te geven, buiten korting op een nieuw paar schoenen. Jammer genoeg wilde ik daar geen schoenen meer kopen, maar had ik ook geen zin om nog een nieuw paar te kopen. Die krengen zijn redelijk duur en ik ben maar een student.
Conclusie is niet meer hardlopen, want met deze schoenen heb ik mijzelf er alleen maar mee.![]()
Ik word nu ook wel nieuwsgierig naar dat Jillian. En bbq-ze moblo![]()
Zie mooie loopjes voorbij komen trouwens![]()
Ik heb vanmorgen ook maar weer eens een gpx-je in elkaar geknutseldVond het maar warm en heb heel rustig gelopen, maar daardoor wel lekker van de omgeving kunnen genieten.
![]()
4 maanden, waarvan ik er 2-3 van geblesseerd ben geweest. Ik had ze bij de intersport gekocht, wat overigens wel een fout was. Heb wel die scan gedaan en met diverse schoenen gelopen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:37 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Dus je kreeg je geld niet terug? Hoe lang had je ze al en waar heb je ze gekocht?
Drie keer naar de dokter geweest en die had drie keer gezegd dat het waarschijnlijk overbelasting was of dat mijn schoenen verkeerd waren. Ik dacht keer op keer overbelasting, maar vorige week kwam eruit dat het aan mijn schoenen lag.Feyenoord Rotterdam![]()
Wat stom dat ze je niet op een andere manier compenseren zeg! Aan verkeerde schoenen heb je toch niets?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:14 schreef Fuszy het volgende:
Conclusie is niet meer hardlopen, want met deze schoenen heb ik mijzelf er alleen maar mee.
Ik was met mijn nieuwe schoenen terug gegaan omdat ik er gewoon niet lekker op liep, en dat was niet eens het verkeerde type schoen, maar gewoon niet de juiste pasvorm voor m'n voet, en ik kon ze gewoon inleveren (onder de modder en al) en nieuwe uitzoeken.![]()
Nou ja..bij veel hardloopwinkels geven ze ook aan dat, als je er binnen een maand problemen mee ondervindt, je ze nog kan komen ruilen oid.
Meestal zijn de problemen dan al aanwezig
Hoe dan ook, geen fijne situatie.. Intersport![]()
![]()
Het enige wat ze konden/wilden doen, dat was evt korting op nieuwe schoenen, maar dan koop ik in feite nog 2x schoenen terwijl het de eerste keer al goed moest zijn.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:41 schreef Shravani het volgende:
[..]
Wat stom dat ze je niet op een andere manier compenseren zeg! Aan verkeerde schoenen heb je toch niets?
Ik was met mijn nieuwe schoenen terug gegaan omdat ik er gewoon niet lekker op liep, en dat was niet eens het verkeerde type schoen, maar gewoon niet de juiste pasvorm voor m'n voet, en ik kon ze gewoon inleveren (onder de modder en al) en nieuwe uitzoeken.Feyenoord Rotterdam![]()
Dat is het ook zeker, maar een beetje service had ik wel op prijs gesteld. Ging er toch al met de gedachten naar toe dat het toch niet zou lukken. Helaasquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:43 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, 4 maanden is ook best langMaargoed, wel vervelend natuurlijk!
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik zou allereerst gaan klagen op Facebook en Twitter, dat wil nog wel eens helpen als ze een pagina hebben. En contact opnemen met het hoofdkantoor?![]()
Nou, ik vind dat wel wat ver gaan. Imo, zodra je nieuwe schoenen hebt en je loopt binnen een maand tegen lichamelijke problemen aan: Terug met je schoenen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:46 schreef Rammelaartje het volgende:
Ik zou allereerst gaan klagen op Facebook en Twitter, dat wil nog wel eens helpen als ze een pagina hebben. En contact opnemen met het hoofdkantoor?
4 maanden later.. Ze geven tenminste nog korting op nieuwe schoenen.![]()
Er is geen enkele winkel waar je na vier maanden je schoenen weer mag teruggeven hoor. Volkomen normale reactie van Intersport. Jammer, maar helaas. Korting is gewoon top.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nee, op basis van misleidende info ga jij over tot aanschaf van een product. Hun probleem dus. Blessures steken vaak niet binnen een maand een kop op en bovendien is er het medische advies gekomen om rust te houden, waardoor de schoen niet gebruikt is. Ik zou echt alles op alls zetten om mijn geld terug te krijgen. Volgens mij komen ze hier heel vaak mee weg!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat wel wat ver gaan. Imo, zodra je nieuwe schoenen hebt en je loopt binnen een maand tegen lichamelijke problemen aan: Terug met je schoenen.
4 maanden later.. Ze geven tenminste nog korting op nieuwe schoenen.![]()
Dat 1e is natuurlijk heel vervelend, uiteraard. Maar hij zegt net zelf, hij heeft de schoenen nu 4 maanden waarvan 2 a 3 niet gebruikt, oftewel: Hij had er binnen een maand al last van.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:48 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Nee, op basis van misleidende info ga jij over tot aanschaf van een product. Hun probleem dus. Blessures steken vaak niet binnen een maand een kop op en bovendien is er het medische advies gekomen om rust te houden, waardoor de schoen niet gebruikt is. Ik zou echt alles op alls zetten om mijn geld terug te krijgen. Volgens mij komen ze hier heel vaak mee weg!
Je kan mij niet vertellen dat je een maand pijnvrij 3 a 4x per week kan gaan lopen en dat het dan ineens aan je schoenen ligt.
Tsja, en dit laat ook wel weer zien..voor hardloopschoenen niet naar een algemene sportzaak gaan, maar naar een speciaalzaak.![]()
Heb het weleens eerder gehad bij een andere winkel, maar daar kreeg ik een tegoedbon omdat mijn schoenen kapot gingen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:48 schreef mosselmossel het volgende:
Er is geen enkele winkel waar je na vier maanden je schoenen weer mag teruggeven hoor. Volkomen normale reactie van Intersport. Jammer, maar helaas. Korting is gewoon top.Zoals ik al aangaf, de dokter en ik zelf ook waren er van overtuigd dat het overbelasting is. Zelfs met oefeningen en de kleinste rondjes blijft het probleem terug komen. Daarnaast liep ik maximaal 2 keer per week. Vaak zelfs maar 1 keer.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat 1e is natuurlijk heel vervelend, uiteraard. Maar hij zegt net zelf, hij heeft de schoenen nu 4 maanden waarvan 2 a 3 niet gebruikt, oftewel: Hij had er binnen een maand al last van.
Je kan mij niet vertellen dat je een maand pijnvrij 3 a 4x per week kan gaan lopen en dat het dan ineens aan je schoenen ligt.
Tsja, en dit laat ook wel weer zien..voor hardloopschoenen niet naar een algemene sportzaak gaan, maar naar een speciaalzaak.
Ik hoeft niet per se mijn geld terug, maar ik vind het wel zonde dat ik toch verkeerde schoenen heb verkocht door waarschijnlijk een menselijke fout bij de intersport. Aangezien ik zoveel geblesseerd ben geweest, ging ik twijfelen of het toch niet aan mijn schoenen lag ipv overbelasting. Volgens de speciaalzaak lag het daar aan en hij heeft me aangeraden om te kijken of ze iets voor me konden betekenen bij de intersport.Feyenoord Rotterdam![]()
Nou ja dingen in je been kunnen al stuk gaan zonder dat je er gelijk pijn aan hebt. En op een gegeven moment loopt de emmer over en is het au.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat 1e is natuurlijk heel vervelend, uiteraard. Maar hij zegt net zelf, hij heeft de schoenen nu 4 maanden waarvan 2 a 3 niet gebruikt, oftewel: Hij had er binnen een maand al last van.
Tsja, en dit laat ook wel weer zien..voor hardloopschoenen niet naar een algemene sportzaak gaan, maar naar een speciaalzaak.
Ik ben het ontzettend met je eens over de algemene sportzaak al heb ik ook slechte ervaringen met hardloopwinkels; al zal het er aan liggen in welk filiaal je komt. Ik zweer bij starshoe, alleen fysiotherapeuten die een aanvullende interne opleiding hebben gedaan mogen daar in de winkel staan.
Evenzogoed vind ik het geen nalatigheid oid van de klant: in alle onwetendheid vertrouw je erop dat een zaak die pretendeert deskundig advies te kunnen geven dat ook daadwerkelijk doet. En dus vind ik het misleiding en liet ik het er echt niet bij zitten!![]()
Je zei net nog dat het of overbelasting was, of aan je schoenen lag volgens de dokterquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb het weleens eerder gehad bij een andere winkel, maar daar kreeg ik een tegoedbon omdat mijn schoenen kapot gingen.
[..]
Zoals ik al aangaf, de dokter en ik zelf ook waren er van overtuigd dat het overbelasting is. Zelfs met oefeningen en de kleinste rondjes blijft het probleem terug komen. Daarnaast liep ik maximaal 2 keer per week. Vaak zelfs maar 1 keer.
Ik hoeft niet per se mijn geld terug, maar ik vind het wel zonde dat ik toch verkeerde schoenen heb verkocht door waarschijnlijk een menselijke fout bij de intersport. Aangezien ik zoveel geblesseerd ben geweest, ging ik twijfelen of het toch niet aan mijn schoenen lag ipv overbelasting. Volgens de speciaalzaak lag het daar aan en hij heeft me aangeraden om te kijken of ze iets voor me konden betekenen bij de intersport.
En als je al zo weinig liep (1 a 2 keer)..waarom zijn er dan geen alarmbelletjes gaan rinkelen? Want overbelasting krijg je niet heel erg makkelijk door 1x pw te lopen.
Niet om de schuld op jou te schuiven, want het is en blijft hun fout, maar..tsja. Het is gewoon een rotsituatie. Maar ik snap de winkel absoluut.
Zo had m'n vader nieuwe schoenen bij de Runnersworld (bij m'n RW kerel) gekocht. Hij bleef er een beetje mee emmeren, beetje last van z'n bilspier etc.. Overlegd met RW kerel, en hij zei ook: Tsja, ik kan na 3 maanden niet de schoenen omruilen. Als hij binnen een maand was langskomen: Absoluut. Nu kan ik of korting geven op nieuwe schoenen, of gratis andere zooltjes. Anders blijft iedereen na een paar maanden langskomen, terwijl je binnen een maand echt wel weet of het goed is of niet.
![]()
Ja dat klopt dat heeft de dokter ook gezegd. Ik was/ben een beginnend loper en dacht dat ik te snel richting 5 km ging en dat het daardoor kwam. Zelf had ik er geen erg in dat het aan mijn schoenen lag, maar de dokter zei dat het waarschijnlijk overbelasting was en gaf me oefeningen mee. Ze heeft wel gezegd dat als ik het bleef houden, dat het misschien ook aan mijn schoenen lag.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:10 schreef GotC het volgende:
[..]
Je zei net nog dat het of overbelasting was, of aan je schoenen lag volgens de dokter
En als je al zo weinig liep (1 a 2 keer)..waarom zijn er dan geen alarmbelletjes gaan rinkelen? Want overbelasting krijg je niet heel erg makkelijk door 1x pw te lopen.
Niet om de schuld op jou te schuiven, want het is en blijft hun fout, maar..tsja. Het is gewoon een rotsituatie. Maar ik snap de winkel absoluut.
Zo had m'n vader nieuwe schoenen bij de Runnersworld (bij m'n RW kerel) gekocht. Hij bleef er een beetje mee emmeren, beetje last van z'n bilspier etc.. Overlegd met RW kerel, en hij zei ook: Tsja, ik kan na 3 maanden niet de schoenen omruilen. Als hij binnen een maand was langskomen: Absoluut. Nu kan ik of korting geven op nieuwe schoenen, of gratis andere zooltjes. Anders blijft iedereen na een paar maanden langskomen, terwijl je binnen een maand echt wel weet of het goed is of niet.
Prima, dat ik dan te laat ben geweest met het aangeven van de problemen, maar ik dacht bij de tweede keer dat ik naar de dokter ben geweest dat er misschien wat meer aan de hand was of dat ik weer te snel was begonnen.
Ik zeg ook dat ik niet per se een vergoeding wil, maar daar wel op had gehoopt. Korting op nieuwe schoenen schaar ik daar niet onder, want ik koop daar toch geen nieuwe schoenen meer.Feyenoord Rotterdam![]()
Dat.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat wel wat ver gaan. Imo, zodra je nieuwe schoenen hebt en je loopt binnen een maand tegen lichamelijke problemen aan: Terug met je schoenen.
4 maanden later.. Ze geven tenminste nog korting op nieuwe schoenen.Ja doei.![]()
Jammer dat je niet eerder bent teruggegaan, zonde van 't geld. Misschien kan je er nog wat voor krijgen op marktplaats ofzo.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:14 schreef Fuszy het volgende:
Conclusie is niet meer hardlopen, want met deze schoenen heb ik mijzelf er alleen maar mee.
Maar ophouden? Kijk eerst eens op http://barefootrunning.com/ Kost niks, en als je toch pas beginner bent is het ook makkelijker omschakelen dan als je al 15-20KM loopt per keer.
Ik raad 't mensen die tevreden zijn met hun 'gewone' hardloopschoenen zelden of nooit aan, iedereen moet doen wat voor hem/haar werkt en ik ben zelf in de eerste plaats een groot voorstander van 'Don't touch a running system' (letterlijk als 't over hardlopen gaat). Maar als dat niet lekker gaat, en/of als je aan een budget zit waardoor dure 'gewone' schoenen er niet inzitten, bekijk dan op z'n minst eens de mogelijkheid. Ik ben de enige helemaal-blootsvoets loper in dit draadje, maar ik ben heel tevreden. En ook als je met minimalistisch schoeisel wilt lopen is dat er, in tegenstelling tot gedempte schoenen, al vanaf een paar tientjes; de huarache sandalen http://www.invisibleshoe.com/ (Ik raad trouwens aan helemaal blootsvoets te beginnen, zie advies op 't eerste link en http://sheriam.blogspot.n(...)inimalist-shoes.html )
![]()
Wilde gaan hardlopen, maar toch maar besloten morgen te gaan, heb ik meer tijd en kan ik rond half 8 gaan ipv half 9 (aangezien het om half 10 alweer gaat schemeren).“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
damnit!!!!
ging voor de 10 km maar na heerlijk de 6km te hebben aangetikt in 1 keer een scherpe pijn onder mijn knie. en gestopt. gewandeld... toch een stukje geprobeerd maar daarna definitief gestopt.
koelen koelen koelen en rust.
vermoedelijk teveel gedaan buiten het lopen deze week en veels te weinig gerust.
het is mijn zwakke knie want ben daar iets meer dan een jaar geleden op gevallen op een beijsde ondergrond. daarna altijd wel gevoeliger geweest.
de facts maar de tijd klopt na 6km niet meer want gepauzeerd en de tijd door laten lopen.
http://runkeeper.com/user(...)652137?&mobile=falsehome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:57 schreef winterstorm666 het volgende:
damnit!!!!
ging voor de 10 km maar na heerlijk de 6km te hebben aangetikt in 1 keer een scherpe pijn onder mijn knie. en gestopt. gewandeld... toch een stukje geprobeerd maar daarna definitief gestopt.
vermoedelijk teveel gedaan buiten het lopen deze week en veels te weinig gerust.
het is mijn zwakke knie want ben daar iets meer dan een jaar geleden op gevallen op een beijsde ondergrond. daarna altijd wel gevoeliger geweest.
de facts maar de tijd klopt na 6km niet meer want gepauzeerd en de tijd door laten lopen.
http://runkeeper.com/user(...)652137?&mobile=false
Toch iets te enthousiast geaeest!. Maar verder goed gedaan hoor
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
http://www.endomondo.com/workouts/piwhMbLhO3c
Die GPS begint bij mij ook te spoken als ik 12 wandel en 4 hardloop![]()
Ik wou graag 9 lopen maar ik had werkelijk geen idee hoe hard ik ging uiteindelijk. Vermoeide benen.![]()
Toppie Sexy!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:07 schreef Dr.Sexy het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/piwhMbLhO3c
Die GPS begint bij mij ook te spoken als ik 12 wandel en 4 hardloop![]()
Ik wou graag 9 lopen maar ik had werkelijk geen idee hoe hard ik ging uiteindelijk. Vermoeide benen..
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
http://www.endomondo.com/workouts/80288872
FANTASTISCH gelopenEindelijk weer eens! Loop nu nog steeds op hartslag maar mag inmiddels 10 slagen hoger dus mijn max die ik nu aanhou is 162. Die heb ik gemiddeld niet gehaald (was 153), vind het nog lastig om aan dat hogere gemiddelde te komen. Niet omdat ik het qua snelheid niet aankan, maar omdat ik het gevoel bij die hartslag nog niet goed ken. Komt vanzelf
Schitterende zonsondergang trouwens, knalroze en oranje wolken, heerlijke temperatuur, geweldig!
Oh en effe geheel offtopic: vannacht en vooral morgennacht +zo op ma zijn er vallende sterren te zien. En het is helder! Dus als je tijd hebt zeker even gaan kijken![]()
![]()
Je bent toch gegaan hequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:57 schreef winterstorm666 het volgende:
damnit!!!!
http://runkeeper.com/user(...)652137?&mobile=false
Mooi zoquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:12 schreef Rammelaartje het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/80288872
FANTASTISCH gelopenEindelijk weer eens! Loop nu nog steeds op hartslag maar mag inmiddels 10 slagen hoger dus mijn max die ik nu aanhou is 162. Die heb ik gemiddeld niet gehaald (was 153), vind het nog lastig om aan dat hogere gemiddelde te komen. Niet omdat ik het qua snelheid niet aankan, maar omdat ik het gevoel bij die hartslag nog niet goed ken. Komt vanzelf
Schitterende zonsondergang trouwens, knalroze en oranje wolken, heerlijke temperatuur, geweldig!
Oh en effe geheel offtopic: vannacht en vooral morgennacht +zo op ma zijn er vallende sterren te zien. En het is helder! Dus als je tijd hebt zeker even gaan kijken![]()
![]()
![]()
Ik zet even mijn hardloopschema in de koelkast
Heb het heel erg druk met hockey 5 dagen per week, en er dus bij gaan hardlopen heeft weinig zin / zorgt voor overbelasting
vind het erg jammer maar kan helaas niet anders. Over 3 weken maar weer oppakken denk ik
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Hoe zien je hockeytrainingen eruit? Ben je zo goed dat je 5 dagen in de week moet trainen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 08:57 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik zet even mijn hardloopschema in de koelkast
Heb het heel erg druk met hockey 5 dagen per week, en er dus bij gaan hardlopen heeft weinig zin / zorgt voor overbelasting
vind het erg jammer maar kan helaas niet anders. Over 3 weken maar weer oppakken denk ik
Ik ga mijn zaterdag eens verdoen met cupcakes bakken![]()
![]()
Goedemorgen! Eindelijk weekend
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Goedemorgen! Zo op naar de tennisbaan
Nog wel veel pijn. Zware werkweek gehad dus niet kunnen sporten (wat misschien ook maar beter was), maar bij het koffie halen had ik vaak al zoiets van "oei"quote:Nu gaat het alweer wat beter. Morgen waarschijnlijk toch weer op de fiets
Maar hardlopen gaat hem echt niet meer worden de komende tijd. Blijkbaar kan mijn knie het echt niet meer aan
Oh dat is wel erg dan als je er zelfs bij normale dingetjes al pijn aan hebt. Was je al teruggeweest bij arts/fysio?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nog wel veel pijn. Zware werkweek gehad dus niet kunnen sporten (wat misschien ook maar beter was), maar bij het koffie halen had ik vaak al zoiets van "oei"Nu gaat het alweer wat beter. Morgen waarschijnlijk toch weer op de fiets
Maar hardlopen gaat hem echt niet meer worden de komende tijd. Blijkbaar kan mijn knie het echt niet meer aan
![]()
Nee nog niet. Had de afgelopen tijd nergens last van, pas sinds maandag kwam de pijn weer terug (had die zaterdag of zondag wel 40km gefietst)quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:42 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Oh dat is wel erg dan als je er zelfs bij normale dingetjes al pijn aan hebt. Was je al teruggeweest bij arts/fysio?Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ja maar als je 40 km fiets dan is het wel logisch hèquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee nog niet. Had de afgelopen tijd nergens last van, pas sinds maandag kwam de pijn weer terug (had die zaterdag of zondag wel 40km gefietst)
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:50 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ja maar als je 40 km fiets dan is het wel logisch hèMaar fietsen is mijn alternatief
Zo, dan is het wedstrijddag, ben benieuwd wat ik kan op een 10 km met een mass-start. Alleen zal het wel pittig worden, zo met die hitte van vandaag, maar we gaan het meemaken. Maak er meteen maar met vrouw en dochter een dagje uit van, want daar in de Lier is ook nog vanalles te doen. Maar nu nog even met de beentjes op de bank London Late van gister terugkijken
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Veel plezier vandaag, goed drinkenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:55 schreef MaleDuck het volgende:
Zo, dan is het wedstrijddag, ben benieuwd wat ik kan op een 10 km met een mass-start. Alleen zal het wel pittig worden, zo met die hitte van vandaag, maar we gaan het meemaken. Maak er meteen maar met vrouw en dochter een dagje uit van, want daar in de Lier is ook nog vanalles te doen. Maar nu nog even met de beentjes op de bank London Late van gister terugkijkenMaar dat had je vast zelf al bedacht
![]()
![]()
Hockeyquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 08:57 schreef AldoTheApache het volgende:
Heb het heel erg druk met hockey
Hardlopen geen prioriteit geven![]()
5 dagen in de week hockey![]()
In het olympisch team kom je toch niet meer
Hockey![]()
![]()
![]()
Dat weet ikquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:55 schreef Maraca het volgende:
[..]Maar fietsen is mijn alternatief
Niks mis mee, met mate! Is dit de eerste keer dat je weer pijn had na inspanning? Worden de tussenlassen tussen pijn en ontspanning langer? Dus vaker minder pijn? Vind 40 km wel veel en dan is het niet verwonderlijk dat je hem dan voelt
.
Weet niet hoe vaak je fiets, maar je bouwt het hopelijk toch net zo op als hardlopen? Vooral omdat je een blessure hebt moet je goed mee oppassen dat je de spul weer niet overbelasten!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
En dit is dus waarom ik niet een paar dagen stil wil staan... Ik zie als een BERG op tegen het lopen
bergtrainingquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:20 schreef Yuki het volgende:
En dit is dus waarom ik niet een paar dagen stil wil staan... Ik zie als een BERG op tegen het lopen![]()
![]()
Omdat er geen zon is?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:20 schreef Yuki het volgende:
En dit is dus waarom ik niet een paar dagen stil wil staan... Ik zie als een BERG op tegen het lopen█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Nee, omdat ik lang niet getraind heb. Waar staat er iets over de zon?quote:
Oh dacht naar aanleiding van de post van Mobloquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, omdat ik lang niet getraind heb. Waar staat er iets over de zon?.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Daar schijnt de zon nooit hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:36 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Oh dacht naar aanleiding van de post van Moblo.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:36 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Daar schijnt de zon nooit hoorsure.
Ja doei.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: