abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115389654
Ik word nu ook wel nieuwsgierig naar dat Jillian. En bbq-ze moblo :Y)

Zie mooie loopjes voorbij komen trouwens ^O^

Ik heb vanmorgen ook maar weer eens een gpx-je in elkaar geknutseld *) Vond het maar warm en heb heel rustig gelopen, maar daardoor wel lekker van de omgeving kunnen genieten.
pi_115389706
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:37 schreef Rammelaartje het volgende:

[..]

Dus je kreeg je geld niet terug? Hoe lang had je ze al en waar heb je ze gekocht?
4 maanden, waarvan ik er 2-3 van geblesseerd ben geweest. Ik had ze bij de intersport gekocht, wat overigens wel een fout was. Heb wel die scan gedaan en met diverse schoenen gelopen.

Drie keer naar de dokter geweest en die had drie keer gezegd dat het waarschijnlijk overbelasting was of dat mijn schoenen verkeerd waren. Ik dacht keer op keer overbelasting, maar vorige week kwam eruit dat het aan mijn schoenen lag.
Feyenoord Rotterdam
pi_115389722
quote:
19s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:14 schreef Fuszy het volgende:
Zoals ik al eerder had gemeld, waren mijn schoenen niet goed. Ze hadden bij het maken van de voetscan, de verkeerde type van mijn voet geselecteerd, waardoor ik een normale schoen kreeg. Vrij vervelend natuurlijk en dat vonden zij ook. Helaas niet zo vervelend om me een compensatie te geven, buiten korting op een nieuw paar schoenen. Jammer genoeg wilde ik daar geen schoenen meer kopen, maar had ik ook geen zin om nog een nieuw paar te kopen. Die krengen zijn redelijk duur en ik ben maar een student :').

Conclusie is niet meer hardlopen, want met deze schoenen heb ik mijzelf er alleen maar mee.
Wat stom dat ze je niet op een andere manier compenseren zeg! Aan verkeerde schoenen heb je toch niets?
Ik was met mijn nieuwe schoenen terug gegaan omdat ik er gewoon niet lekker op liep, en dat was niet eens het verkeerde type schoen, maar gewoon niet de juiste pasvorm voor m'n voet, en ik kon ze gewoon inleveren (onder de modder en al) en nieuwe uitzoeken.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 18:42:51 #254
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_115389764
Nou ja..bij veel hardloopwinkels geven ze ook aan dat, als je er binnen een maand problemen mee ondervindt, je ze nog kan komen ruilen oid.
Meestal zijn de problemen dan al aanwezig :)

Hoe dan ook, geen fijne situatie.. Intersport :N
pi_115389772
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:41 schreef Shravani het volgende:

[..]

Wat stom dat ze je niet op een andere manier compenseren zeg! Aan verkeerde schoenen heb je toch niets?
Ik was met mijn nieuwe schoenen terug gegaan omdat ik er gewoon niet lekker op liep, en dat was niet eens het verkeerde type schoen, maar gewoon niet de juiste pasvorm voor m'n voet, en ik kon ze gewoon inleveren (onder de modder en al) en nieuwe uitzoeken.
Het enige wat ze konden/wilden doen, dat was evt korting op nieuwe schoenen, maar dan koop ik in feite nog 2x schoenen terwijl het de eerste keer al goed moest zijn.
Feyenoord Rotterdam
pi_115389801
Nou ja, 4 maanden is ook best lang :@ Maargoed, wel vervelend natuurlijk! :)
Ja doei.
pi_115389841
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:43 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, 4 maanden is ook best lang :@ Maargoed, wel vervelend natuurlijk! :)
Dat is het ook zeker, maar een beetje service had ik wel op prijs gesteld. Ging er toch al met de gedachten naar toe dat het toch niet zou lukken. Helaas :P
Feyenoord Rotterdam
pi_115389889
Ik zou allereerst gaan klagen op Facebook en Twitter, dat wil nog wel eens helpen als ze een pagina hebben. En contact opnemen met het hoofdkantoor?
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 18:46:58 #259
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_115389919
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:46 schreef Rammelaartje het volgende:
Ik zou allereerst gaan klagen op Facebook en Twitter, dat wil nog wel eens helpen als ze een pagina hebben. En contact opnemen met het hoofdkantoor?
Nou, ik vind dat wel wat ver gaan. Imo, zodra je nieuwe schoenen hebt en je loopt binnen een maand tegen lichamelijke problemen aan: Terug met je schoenen.
4 maanden later.. Ze geven tenminste nog korting op nieuwe schoenen.
pi_115389985
Er is geen enkele winkel waar je na vier maanden je schoenen weer mag teruggeven hoor. Volkomen normale reactie van Intersport. Jammer, maar helaas. Korting is gewoon top.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_115389991
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:46 schreef GotC het volgende:

[..]

Nou, ik vind dat wel wat ver gaan. Imo, zodra je nieuwe schoenen hebt en je loopt binnen een maand tegen lichamelijke problemen aan: Terug met je schoenen.
Nee, op basis van misleidende info ga jij over tot aanschaf van een product. Hun probleem dus. Blessures steken vaak niet binnen een maand een kop op en bovendien is er het medische advies gekomen om rust te houden, waardoor de schoen niet gebruikt is. Ik zou echt alles op alls zetten om mijn geld terug te krijgen. Volgens mij komen ze hier heel vaak mee weg!
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 18:51:55 #262
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_115390097
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:48 schreef Rammelaartje het volgende:

[..]

Nee, op basis van misleidende info ga jij over tot aanschaf van een product. Hun probleem dus. Blessures steken vaak niet binnen een maand een kop op en bovendien is er het medische advies gekomen om rust te houden, waardoor de schoen niet gebruikt is. Ik zou echt alles op alls zetten om mijn geld terug te krijgen. Volgens mij komen ze hier heel vaak mee weg!
Dat 1e is natuurlijk heel vervelend, uiteraard. Maar hij zegt net zelf, hij heeft de schoenen nu 4 maanden waarvan 2 a 3 niet gebruikt, oftewel: Hij had er binnen een maand al last van.
Je kan mij niet vertellen dat je een maand pijnvrij 3 a 4x per week kan gaan lopen en dat het dan ineens aan je schoenen ligt :).

Tsja, en dit laat ook wel weer zien..voor hardloopschoenen niet naar een algemene sportzaak gaan, maar naar een speciaalzaak.
pi_115390254
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:48 schreef mosselmossel het volgende:
Er is geen enkele winkel waar je na vier maanden je schoenen weer mag teruggeven hoor. Volkomen normale reactie van Intersport. Jammer, maar helaas. Korting is gewoon top.
Heb het weleens eerder gehad bij een andere winkel, maar daar kreeg ik een tegoedbon omdat mijn schoenen kapot gingen.

quote:
17s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:51 schreef GotC het volgende:

[..]

Dat 1e is natuurlijk heel vervelend, uiteraard. Maar hij zegt net zelf, hij heeft de schoenen nu 4 maanden waarvan 2 a 3 niet gebruikt, oftewel: Hij had er binnen een maand al last van.
Je kan mij niet vertellen dat je een maand pijnvrij 3 a 4x per week kan gaan lopen en dat het dan ineens aan je schoenen ligt :).

Tsja, en dit laat ook wel weer zien..voor hardloopschoenen niet naar een algemene sportzaak gaan, maar naar een speciaalzaak.
Zoals ik al aangaf, de dokter en ik zelf ook waren er van overtuigd dat het overbelasting is. Zelfs met oefeningen en de kleinste rondjes blijft het probleem terug komen. Daarnaast liep ik maximaal 2 keer per week. Vaak zelfs maar 1 keer.

Ik hoeft niet per se mijn geld terug, maar ik vind het wel zonde dat ik toch verkeerde schoenen heb verkocht door waarschijnlijk een menselijke fout bij de intersport. Aangezien ik zoveel geblesseerd ben geweest, ging ik twijfelen of het toch niet aan mijn schoenen lag ipv overbelasting. Volgens de speciaalzaak lag het daar aan en hij heeft me aangeraden om te kijken of ze iets voor me konden betekenen bij de intersport.
Feyenoord Rotterdam
pi_115390272
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:51 schreef GotC het volgende:

[..]

Nou ja dingen in je been kunnen al stuk gaan zonder dat je er gelijk pijn aan hebt. En op een gegeven moment loopt de emmer over en is het au.

Ik ben het ontzettend met je eens over de algemene sportzaak al heb ik ook slechte ervaringen met hardloopwinkels; al zal het er aan liggen in welk filiaal je komt. Ik zweer bij starshoe, alleen fysiotherapeuten die een aanvullende interne opleiding hebben gedaan mogen daar in de winkel staan.

Evenzogoed vind ik het geen nalatigheid oid van de klant: in alle onwetendheid vertrouw je erop dat een zaak die pretendeert deskundig advies te kunnen geven dat ook daadwerkelijk doet. En dus vind ik het misleiding en liet ik het er echt niet bij zitten!
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 19:10:23 #265
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_115390783
quote:
19s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:56 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Heb het weleens eerder gehad bij een andere winkel, maar daar kreeg ik een tegoedbon omdat mijn schoenen kapot gingen.

[..]

Zoals ik al aangaf, de dokter en ik zelf ook waren er van overtuigd dat het overbelasting is. Zelfs met oefeningen en de kleinste rondjes blijft het probleem terug komen. Daarnaast liep ik maximaal 2 keer per week. Vaak zelfs maar 1 keer.

Ik hoeft niet per se mijn geld terug, maar ik vind het wel zonde dat ik toch verkeerde schoenen heb verkocht door waarschijnlijk een menselijke fout bij de intersport. Aangezien ik zoveel geblesseerd ben geweest, ging ik twijfelen of het toch niet aan mijn schoenen lag ipv overbelasting. Volgens de speciaalzaak lag het daar aan en hij heeft me aangeraden om te kijken of ze iets voor me konden betekenen bij de intersport.
Je zei net nog dat het of overbelasting was, of aan je schoenen lag volgens de dokter :?
En als je al zo weinig liep (1 a 2 keer)..waarom zijn er dan geen alarmbelletjes gaan rinkelen? Want overbelasting krijg je niet heel erg makkelijk door 1x pw te lopen.

Niet om de schuld op jou te schuiven :*, want het is en blijft hun fout, maar..tsja. Het is gewoon een rotsituatie. Maar ik snap de winkel absoluut.
Zo had m'n vader nieuwe schoenen bij de Runnersworld (bij m'n RW kerel O+) gekocht. Hij bleef er een beetje mee emmeren, beetje last van z'n bilspier etc.. Overlegd met RW kerel, en hij zei ook: Tsja, ik kan na 3 maanden niet de schoenen omruilen. Als hij binnen een maand was langskomen: Absoluut. Nu kan ik of korting geven op nieuwe schoenen, of gratis andere zooltjes. Anders blijft iedereen na een paar maanden langskomen, terwijl je binnen een maand echt wel weet of het goed is of niet.
pi_115391136
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 19:10 schreef GotC het volgende:

[..]

Je zei net nog dat het of overbelasting was, of aan je schoenen lag volgens de dokter :?
En als je al zo weinig liep (1 a 2 keer)..waarom zijn er dan geen alarmbelletjes gaan rinkelen? Want overbelasting krijg je niet heel erg makkelijk door 1x pw te lopen.

Niet om de schuld op jou te schuiven :*, want het is en blijft hun fout, maar..tsja. Het is gewoon een rotsituatie. Maar ik snap de winkel absoluut.
Zo had m'n vader nieuwe schoenen bij de Runnersworld (bij m'n RW kerel O+) gekocht. Hij bleef er een beetje mee emmeren, beetje last van z'n bilspier etc.. Overlegd met RW kerel, en hij zei ook: Tsja, ik kan na 3 maanden niet de schoenen omruilen. Als hij binnen een maand was langskomen: Absoluut. Nu kan ik of korting geven op nieuwe schoenen, of gratis andere zooltjes. Anders blijft iedereen na een paar maanden langskomen, terwijl je binnen een maand echt wel weet of het goed is of niet.
Ja dat klopt dat heeft de dokter ook gezegd. Ik was/ben een beginnend loper en dacht dat ik te snel richting 5 km ging en dat het daardoor kwam. Zelf had ik er geen erg in dat het aan mijn schoenen lag, maar de dokter zei dat het waarschijnlijk overbelasting was en gaf me oefeningen mee. Ze heeft wel gezegd dat als ik het bleef houden, dat het misschien ook aan mijn schoenen lag.

Prima, dat ik dan te laat ben geweest met het aangeven van de problemen, maar ik dacht bij de tweede keer dat ik naar de dokter ben geweest dat er misschien wat meer aan de hand was of dat ik weer te snel was begonnen.

Ik zeg ook dat ik niet per se een vergoeding wil, maar daar wel op had gehoopt. Korting op nieuwe schoenen schaar ik daar niet onder, want ik koop daar toch geen nieuwe schoenen meer.
Feyenoord Rotterdam
pi_115391554
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:46 schreef GotC het volgende:

[..]

Dat.
Ja doei.
pi_115393023
quote:
19s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:14 schreef Fuszy het volgende:
Conclusie is niet meer hardlopen, want met deze schoenen heb ik mijzelf er alleen maar mee.
Jammer dat je niet eerder bent teruggegaan, zonde van 't geld. Misschien kan je er nog wat voor krijgen op marktplaats ofzo.

Maar ophouden? Kijk eerst eens op http://barefootrunning.com/ Kost niks, en als je toch pas beginner bent is het ook makkelijker omschakelen dan als je al 15-20KM loopt per keer.

Ik raad 't mensen die tevreden zijn met hun 'gewone' hardloopschoenen zelden of nooit aan, iedereen moet doen wat voor hem/haar werkt en ik ben zelf in de eerste plaats een groot voorstander van 'Don't touch a running system' (letterlijk als 't over hardlopen gaat :P). Maar als dat niet lekker gaat, en/of als je aan een budget zit waardoor dure 'gewone' schoenen er niet inzitten, bekijk dan op z'n minst eens de mogelijkheid. Ik ben de enige helemaal-blootsvoets loper in dit draadje, maar ik ben heel tevreden. En ook als je met minimalistisch schoeisel wilt lopen is dat er, in tegenstelling tot gedempte schoenen, al vanaf een paar tientjes; de huarache sandalen http://www.invisibleshoe.com/ (Ik raad trouwens aan helemaal blootsvoets te beginnen, zie advies op 't eerste link en http://sheriam.blogspot.n(...)inimalist-shoes.html )
pi_115393708
Wilde gaan hardlopen, maar toch maar besloten morgen te gaan, heb ik meer tijd en kan ik rond half 8 gaan ipv half 9 (aangezien het om half 10 alweer gaat schemeren).
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_115398657
damnit!!!!
ging voor de 10 km maar na heerlijk de 6km te hebben aangetikt in 1 keer een scherpe pijn onder mijn knie. en gestopt. gewandeld... toch een stukje geprobeerd maar daarna definitief gestopt.
koelen koelen koelen en rust.
vermoedelijk teveel gedaan buiten het lopen deze week en veels te weinig gerust.
het is mijn zwakke knie want ben daar iets meer dan een jaar geleden op gevallen op een beijsde ondergrond. daarna altijd wel gevoeliger geweest.

de facts maar de tijd klopt na 6km niet meer want gepauzeerd en de tijd door laten lopen.
http://runkeeper.com/user(...)652137?&mobile=false
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 21:59:16 #271
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_115398830
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 21:57 schreef winterstorm666 het volgende:
damnit!!!!
ging voor de 10 km maar na heerlijk de 6km te hebben aangetikt in 1 keer een scherpe pijn onder mijn knie. en gestopt. gewandeld... toch een stukje geprobeerd maar daarna definitief gestopt.
koelen koelen koelen en rust.
vermoedelijk teveel gedaan buiten het lopen deze week en veels te weinig gerust.
het is mijn zwakke knie want ben daar iets meer dan een jaar geleden op gevallen op een beijsde ondergrond. daarna altijd wel gevoeliger geweest.

de facts maar de tijd klopt na 6km niet meer want gepauzeerd en de tijd door laten lopen.
http://runkeeper.com/user(...)652137?&mobile=false
:o

Toch iets te enthousiast geaeest! ;). Maar verder goed gedaan hoor *O*
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_115399506
http://www.endomondo.com/workouts/piwhMbLhO3c

Die GPS begint bij mij ook te spoken als ik 12 wandel en 4 hardloop 8)7

Ik wou graag 9 lopen maar ik had werkelijk geen idee hoe hard ik ging uiteindelijk. Vermoeide benen.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 22:12:15 #273
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_115399993
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 22:07 schreef Dr.Sexy het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/piwhMbLhO3c

Die GPS begint bij mij ook te spoken als ik 12 wandel en 4 hardloop 8)7

Ik wou graag 9 lopen maar ik had werkelijk geen idee hoe hard ik ging uiteindelijk. Vermoeide benen.
Toppie Sexy! ^O^.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_115400013
http://www.endomondo.com/workouts/80288872

FANTASTISCH gelopen O+ Eindelijk weer eens! Loop nu nog steeds op hartslag maar mag inmiddels 10 slagen hoger dus mijn max die ik nu aanhou is 162. Die heb ik gemiddeld niet gehaald (was 153), vind het nog lastig om aan dat hogere gemiddelde te komen. Niet omdat ik het qua snelheid niet aankan, maar omdat ik het gevoel bij die hartslag nog niet goed ken. Komt vanzelf :)

Schitterende zonsondergang trouwens, knalroze en oranje wolken, heerlijke temperatuur, geweldig!

Oh en effe geheel offtopic: vannacht en vooral morgennacht +zo op ma zijn er vallende sterren te zien. En het is helder! Dus als je tijd hebt zeker even gaan kijken :)
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 22:15:11 #275
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_115400222
Rammelaartje ^O^ w/
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')