Voor eeuwig Olympisch kampioen! Da's juist vet!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:59 schreef YUR het volgende:
[..]
Maar niet tof dat DvR zijn gouden medaille niet kan verdedigen
Was echt wel een dikke fout op het einde daar. Walgelijke vertoningquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:06 schreef motorbloempje het volgende:
Nou zeg, net beroofd van een gouden medaille bij het paardrijden. Heb er geen verstand van, maar ik vind 't niet kunnen.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:59 schreef YUR het volgende:
[..]
Maar wel tof dat DvR zijn gouden medaille niet hoeft te verdedigen
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:14 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, ik heb niet gekeken. Ben het OS-topic aan het schoonbezemen.
Jaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:11 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Was echt wel een dikke fout op het einde daar. Walgelijke vertoning
Goed zoquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:43 schreef Yuki het volgende:
Klote mobiele layout
Sorry modjes, als ik een TR gemaakt heb. Ik klikte mis_!
Hier relatieve rust tot zaterdag. Enkel voelt prima, maar na 2 bos-trainingen is rust voor m'n enkel wel even beter voor ik een lange duurloop ga doen.
En ik werd gevraagd te komen klussen bij vrienden, dus ik zit niet écht stil.
Merk dat ik er flink meer vrede mee heb dan gisteren
Ik vind t t stom. Een fout is een fout en dit was een grote ook nog. Als je met een B proef m zo uit de galop laat vallen verlies je ook puntenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:35 schreef GotC het volgende:
[..]
JaMaar was niet tijdens 1 v/d onderdelen waar de juryleden cijfers voor geven
Zoiets ja.quote:
Morgen eerst uitslapen. Dan ga ik een coopertest doen (heb toestemming van de fysio mits ik niet eigenwijs doorloop bij eventuele pijnquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:08 schreef Rammelaartje het volgende:
Wow, al 2 uur niks gepost hier, heb ik nog niet meegemaakt sinds ik hier mee lees!
Wat zijn jullie plannen voor dit weekend? Ik ga morgen 40 minuten lopen aan 1 stuk op hartslag max 162. Dan zondag even kijken, het wordt namelijk erg warm! Dus even bedenken wanneer ik dan ga lopen. Wordt in elk geval 2x20/2 ook op mx hartslag 162. Blijf even op hartslag trainen tot ik iets beters tegenkom.
Eh hardlopen, misschien zometeen nog wel even.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:08 schreef Rammelaartje het volgende:
Wow, al 2 uur niks gepost hier, heb ik nog niet meegemaakt sinds ik hier mee lees!
Wat zijn jullie plannen voor dit weekend? Ik ga morgen 40 minuten lopen aan 1 stuk op hartslag max 162. Dan zondag even kijken, het wordt namelijk erg warm! Dus even bedenken wanneer ik dan ga lopen. Wordt in elk geval 2x20/2 ook op mx hartslag 162. Blijf even op hartslag trainen tot ik iets beters tegenkom.
Wat ?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:13 schreef Rammelaartje het volgende:
Ja, het pedobearmuziekje staat aan
Ik ben aan het switchen tussen beachvolleybal en schoonspringen. Beiden mooi om te zienquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:11 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik zou eigenlijk zaterdag gaan, maar we krijgen visite. Eens kijken wanneer we dat rennen gaan fixen.
Kijken jullie ook beachvolleybal? Het is spannend!! Hoop dat ze t gaan redden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door streamnl op 09-08-2012 20:21:29 ]
Benny Hill deuntjequote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:15 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Eh hardlopen, misschien zometeen nog wel even.
[..]
Wat ?
Zojuist evy les5 gedaan.. zaterdag les 6quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:08 schreef Rammelaartje het volgende:
Bedoel je niet dat filmpje van de vrouw die de eerste olympische marathon wint? Ben haar naam even kwijt, maar zij won m toen ie voor t eerst voor vrouwen werd gelopenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:21 schreef Brighteyes het volgende:
Tijdje terug hier, of in het DJMO marathontopic een filmpje gezien van een vrouw die volledig leeg steeds instort vlak voor ze bij de finish komt. Als ik google vind ik er alleen een van twee vrouwen die naar de streep kruipen, maar weet iemand welke ik bedoel?
Oh, en on-topic, vanmorgen half uur op loopband gelopen in het hotel, maar wat is dat saaaaaai zeg.
Overmorgen toch maar kijken of ik buiten een leuk stukje kan vinden...
Nee, want de instortende vrouw wint niet' ze wordt zelfs nog ingehaald net voor het einde als ik het me goed herinner.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Bedoel je niet dat filmpje van de vrouw die de eerste olympische marathon wint? Ben haar naam even kwijt, maar zij won m toen ie voor t eerst voor vrouwen werd gelopen
Bedoel jij Gabrielle Andersen in LA 1984?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, want de instortende vrouw wint niet' ze wordt zelfs nog ingehaald net voor het einde als ik het me goed herinner.
Oh, dan weer ik het ook niet... Maar nu ben ik wel benieuwd!!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, want de instortende vrouw wint niet' ze wordt zelfs nog ingehaald net voor het einde als ik het me goed herinner.
Gabriela Andersen, vanaf 1.55quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:29 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Gabriela Andersen, vanaf 1.55
SPOILER: flauwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit dus..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:30 schreef mosselmossel het volgende:
Ik vind die beelden overigens ontzettend stuitend en anti-reclame voor hardlopen.
Edit2
Ik heb het nog een keer bekeken maar dit is echt te zot voor woorden.
Ik snap niet dat de EHBO of haar trainer veel eerder heeft ingegrepen.![]()
Ja, daar ging het idd ook om. Ik vind dat echt gruwelijk en dramatisch om te zien en snap niet dat de wedstrijdleiding niet in grijpt bij dit soort dingen...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:30 schreef mosselmossel het volgende:
Ik vind die beelden overigens ontzettend stuitend en anti-reclame voor hardlopen.
Ja ik heb het ook gezien en ze wilde zelf per se niet dat er ingegrepen werd want dan lag ze eruit!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:36 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh ja! Zij had een spierverkramping en kwam daarom zo verrot over de finish. Te weinig gedronken. Na een tijdje rust en vocht was ze al heel snel weer in orde.
Vertelde Connie van Bentum van de weer bij DeMart
Het trainen doe ik voor de leuk, maar als ik om de marathon uit te lopen tot het uiterste moet gaan dan doe ik dat. Als ik compleet verrot ben maar onder mijn streftijd duik heb ik dt veel liever dan goed maar boven mijn streeftijd.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:46 schreef Kwamo het volgende:
Blijft debiel natuurlijk, maar die winnaarsmentaliteit heb ik nooit echt gesnapt. Ik doe het nog steeds voor de leuk, kom zeg.
Ik zit echt te schreeuwen naar m'n tv! Gun het ze zo!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |