Voor eeuwig Olympisch kampioen! Da's juist vet!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:59 schreef YUR het volgende:
[..]
Maar niet tof dat DvR zijn gouden medaille niet kan verdedigen
Was echt wel een dikke fout op het einde daar. Walgelijke vertoningquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:06 schreef motorbloempje het volgende:
Nou zeg, net beroofd van een gouden medaille bij het paardrijden. Heb er geen verstand van, maar ik vind 't niet kunnen.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:59 schreef YUR het volgende:
[..]
Maar wel tof dat DvR zijn gouden medaille niet hoeft te verdedigen
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:14 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, ik heb niet gekeken. Ben het OS-topic aan het schoonbezemen.
Jaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:11 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Was echt wel een dikke fout op het einde daar. Walgelijke vertoning
Goed zoquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:43 schreef Yuki het volgende:
Klote mobiele layout
Sorry modjes, als ik een TR gemaakt heb. Ik klikte mis_!
Hier relatieve rust tot zaterdag. Enkel voelt prima, maar na 2 bos-trainingen is rust voor m'n enkel wel even beter voor ik een lange duurloop ga doen.
En ik werd gevraagd te komen klussen bij vrienden, dus ik zit niet écht stil.
Merk dat ik er flink meer vrede mee heb dan gisteren
Ik vind t t stom. Een fout is een fout en dit was een grote ook nog. Als je met een B proef m zo uit de galop laat vallen verlies je ook puntenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:35 schreef GotC het volgende:
[..]
JaMaar was niet tijdens 1 v/d onderdelen waar de juryleden cijfers voor geven
Zoiets ja.quote:
Morgen eerst uitslapen. Dan ga ik een coopertest doen (heb toestemming van de fysio mits ik niet eigenwijs doorloop bij eventuele pijnquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:08 schreef Rammelaartje het volgende:
Wow, al 2 uur niks gepost hier, heb ik nog niet meegemaakt sinds ik hier mee lees!
Wat zijn jullie plannen voor dit weekend? Ik ga morgen 40 minuten lopen aan 1 stuk op hartslag max 162. Dan zondag even kijken, het wordt namelijk erg warm! Dus even bedenken wanneer ik dan ga lopen. Wordt in elk geval 2x20/2 ook op mx hartslag 162. Blijf even op hartslag trainen tot ik iets beters tegenkom.
Eh hardlopen, misschien zometeen nog wel even.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:08 schreef Rammelaartje het volgende:
Wow, al 2 uur niks gepost hier, heb ik nog niet meegemaakt sinds ik hier mee lees!
Wat zijn jullie plannen voor dit weekend? Ik ga morgen 40 minuten lopen aan 1 stuk op hartslag max 162. Dan zondag even kijken, het wordt namelijk erg warm! Dus even bedenken wanneer ik dan ga lopen. Wordt in elk geval 2x20/2 ook op mx hartslag 162. Blijf even op hartslag trainen tot ik iets beters tegenkom.
Wat ?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:13 schreef Rammelaartje het volgende:
Ja, het pedobearmuziekje staat aan
Ik ben aan het switchen tussen beachvolleybal en schoonspringen. Beiden mooi om te zienquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:11 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik zou eigenlijk zaterdag gaan, maar we krijgen visite. Eens kijken wanneer we dat rennen gaan fixen.
Kijken jullie ook beachvolleybal? Het is spannend!! Hoop dat ze t gaan redden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door streamnl op 09-08-2012 20:21:29 ]
Benny Hill deuntjequote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:15 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Eh hardlopen, misschien zometeen nog wel even.
[..]
Wat ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |