Ah joh, da's omdat ik niets anders te doen heb nuquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oooh lief, dank je![]()
Het was allemaal een beetje gedwongen, maar inmiddels ben ik er blij meeEn morgen krijg ik mn fitnessmatje binnen (hihi
) en dan ga ik beginnen aan die 30 day shred
Qua goed bezig met sporten kan ik trouwens wel een voorbeeld nemen aan jou!
Hmm, dat klinkt heerlijkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ah joh, da's omdat ik niets anders te doen heb nu![]()
![]()
En 30 Day Shred! Yay, nóg iemand!Prepare to die. Het lijkt zó makkelijk. Die stomme Anita met d'r modified oefeningen die ze met een lijzige glimlach en zonder een druppeltje zweet eruit weet te huppelen terwijl jij al kermend die gewichtjes probeert hoog te houden
![]()
Ja en Jillian dan, die doet gewoon niets! Ze loopt steeds rond en doet daarna nog 2 oefeningen mee!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ah joh, da's omdat ik niets anders te doen heb nu![]()
![]()
En 30 Day Shred! Yay, nóg iemand!Prepare to die. Het lijkt zó makkelijk. Die stomme Anita met d'r modified oefeningen die ze met een lijzige glimlach en zonder een druppeltje zweet eruit weet te huppelen terwijl jij al kermend die gewichtjes probeert hoog te houden
![]()
Dat kan ik me best voorstellen ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:56 schreef motorbloempje het volgende:
Geloof me. Je gaat zweten op plekken waarvan je niet wist dat daar zweetklieren zaten.
Sexy heeft zoiets gevonden en gaat het een maand proberenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:57 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat kan ik me best voorstellen ja.
* YUR zou ook iets dergelijks moeten gaan doen...
Watdan?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:03 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Sexy heeft zoiets gevonden en gaat het een maand proberen
Dit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tacfit Commando, moet je wel een beetje door het ''special forces blabla'' heen kijken. Compleet met yoga warming up en cooling down.
Poes poes poes poesquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:14 schreef YUR het volgende:
Yoga! Ik ben zo soepel als een heipaal...
OLO!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:19 schreef motorbloempje het volgende:
Uit een ander topic:
http://www.hema.nl/
Zoeken op 'tent'.![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:19 schreef motorbloempje het volgende:
Uit een ander topic:
Zoeken op 'tent'.![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:19 schreef motorbloempje het volgende:
Uit een ander topic:
Zoeken op 'tent'.![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:29 schreef Dr.Sexy het volgende:
Die reviews ook eronder
Ja dit is wel model tent, maar hij zit wel lekker.
Voel me er niet sexy in, maar dat hoeft ook niet elke dag, toch?
Typisch ook dat er dan net een pistool naast afgebeeld is.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:45 schreef mosselmossel het volgende:
Ze ziet er wel redelijk levensmoe uit.
Maar niet tof dat DvR zijn gouden medaille niet kan verdedigenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:57 schreef Dr.Sexy het volgende:
Wel vet dat ze volgende keer kite surfen als onderdeel hebben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |