Kan je is een voorbeeld geven?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:59 schreef MissBliss het volgende:
Pffft, ik een uitgebreide mail gestuurd naar Garmin, dat dit horloge óók kuren heeft, met linkjes en voorbeelden en vragen etc, mét de vermelding dat de software up to date is, krijg ik als antwoord: 'Probeer je software eens te updaten'...
Lees mn mail gewoon muts
Ik ga denk ik de leverancier maar mailen dat ik mn geld terug wil
Heb je hem al eens geimporteerd in garmin training center?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:07 schreef MissBliss het volgende:
Deze heb ik al eens geplaatst, is het nieuwe horloge:
[ afbeelding ]
Nee, wat is dat?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:08 schreef xzaz het volgende:
[..]
Heb je hem al eens geimporteerd in garmin training center?
Welk type heb je? (sorry, staat vast ergens maar ik lees niet altijd bijquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:59 schreef MissBliss het volgende:
Pffft, ik een uitgebreide mail gestuurd naar Garmin, dat dit horloge óók kuren heeft, met linkjes en voorbeelden en vragen etc, mét de vermelding dat de software up to date is, krijg ik als antwoord: 'Probeer je software eens te updaten'...
Lees mn mail gewoon muts
Ik ga denk ik de leverancier maar mailen dat ik mn geld terug wil
Ja hoor ik loop nog. Maar zit op de Veluwe in mijn internet beperkte vakantiewoning.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:25 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
[..]
Iddzelfs ik herken hem nog! Je was toch ook zo spectaculair afgevallen?
Zat me laatst af te vragen of je nog liep![]()
Hier gaan we vandaag voor les 7 van evy 2011. En die 4 minuten, die ga ik toch ff lopen?![]()
405.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Welk type heb je? (sorry, staat vast ergens maar ik lees niet altijd bij)
http://www8.garmin.com/software/TrainingCenter_365.exequote:
Is dat er ook voor Mac? (edit: gevonden)quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:12 schreef xzaz het volgende:
[..]
http://www8.garmin.com/software/TrainingCenter_365.exe
De online software registreert niet alle punten, hier zit een algoritme achter, bijvoorbeeld; bochten neemt die wel goed mee, een lange weg van punt A naar B gaat hij niet alle punten opslaan het algoritme zorgt voor de rechte lijn; misschien dat dit fout gaat. De afstand en tijd kloppen die wel?
Als je hem in trainingcenter neerzet krijg je echt alle punten te zien.
Exporteer de workout eens en importeer hem in afstandmeten.nl kijken wat hij weergeeft.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Is dat er ook voor Mac?
De tijden kloppen wel, de afstand weet ik niet echt, ik heb wel steeds grote pieken in de snelheid enzo.
Het kan wel kloppen wat je zegt (deels iig), ik heb vaak dat ie een parallelle route pakt aan wat ik gelopen heb. Zoals hier, blauw heb ik gelopen:
[ afbeelding ]
Aaaah, wat veel vragenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:18 schreef xzaz het volgende:
[..]
Exporteer de workout eens en importeer hem in afstandmeten.nl kijken wat hij weergeeft.
Voor mac: -- je had hem gevonden -
- Heb je de zelfde ronde als een 2 keer gelopen en met elkaar vergeleken?
- Doet hij buiten de stad wel goed? Fiets een keer buiten de stad, zet hem aan fiets een kilometer met rare bochten ed.
- Met google maps doet die het zelfde? en satelliet?
Bij Garmin kan je exporteren;quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Aaaah, wat veel vragen
Ik krijg niet eens de routes geupload in zowel afstandmeten.nl als training centre, want dan moet ik uploaden vanaf de computer terwijl die workouts op het horloge staan.
Dat is minder, gebeurt dit bij alle trainingen die je doet?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:29 schreef MissBliss het volgende:
Hoewel hij het kaartje niet laat zien, kan ik zien dat hij hier dezelfde fout heeft gemaakt als het eerste kaartje wat ik hierboven geplaatst heb:
[ afbeelding ]
(Dit was namelijk dezelfde route heen als terug)
-Zelfde ronde 2 keer gedaan: ja, gaf allebei fouten, alleen niet precies dezelfdequote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:18 schreef xzaz het volgende:
[..]
Exporteer de workout eens en importeer hem in afstandmeten.nl kijken wat hij weergeeft.
Voor mac: -- je had hem gevonden -
- Heb je de zelfde ronde als een 2 keer gelopen en met elkaar vergeleken?
- Doet hij buiten de stad wel goed? Fiets een keer buiten de stad, zet hem aan fiets een kilometer met rare bochten ed.
- Met google maps doet die het zelfde? en satelliet?
Die dipjes en topjes in je tempo kloppen wel, het wordt alleen een beetje fout weergegeven door Garmin, ze zouden het meer in een vloeiende lijn neer moeten zetten. Ze pakken nu punt A en B en trekken dan een streep.
Ik heb het ook: http://connect.garmin.com/activity/208399009
Ja, alle routes in training centre hebben dezelfde fouten als op garmin connect.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:34 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dat is minder, gebeurt dit bij alle trainingen die je doet?
links is normaal om te zien wat er aankomt, maar ik loop liever rechts ;-)quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:35 schreef Mascini het volgende:
Misschien een hele domme vraag dit, maar ja, die moeten ook gesteld worden.
Als je op het fietspad aan het rennen bent (omdat er geen looppad is of het looppad te druk is), ren je dan aan de linker- of aan de rechterkant? Ik liep gewoon rechts omdat dat normaal zo is maar ik zag een paar tegenliggers die allemaal links renden (zoals je zou wandelen, om aankomend 'verkeer' te zien). Is er een 'regel' of hangt het maar net van de drukte en het soort pad waar je op aan het rennen bent?
Ja, je moet niet vergeten dat het GPS is en dat er wettelijk gezien van de Amerikanen een vertraging + marge in moet zitten. GPS is op een halve meter nauwkeurig dacht ik. Die lag zorgt ervoor dat mijn huidige tempo niet goed is maar komt vaak wel in de buurt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:34 schreef MissBliss het volgende:
afstandmeten.nl geeft hetzelfde (zal niet nóg een plaatje posten van dezelfde route).
Bedankt voor al je hulp trouwens
[..]
-Zelfde ronde 2 keer gedaan: ja, gaf allebei fouten, alleen niet precies dezelfde
-buiten de stad nog niet getest.
Oh, jij hebt ook zo'n enorm grillige lijn, dat is dus wel 'normaal' te noemen?
Dan zal het wel aan de ontvangst ofzo liggen, want 2 kapotte horloges lijkt me nogal sterk.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:37 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ja, je moet niet vergeten dat het GPS is en dat er wettelijk gezien van de Amerikanen een vertraging + marge in moet zitten. GPS is op een halve meter nauwkeurig dacht ik. Die lag zorgt ervoor dat mijn huidige tempo niet goed is maar komt vaak wel in de buurt.
Als je FIT bestanden (Die de Garmin horloge aanmaakt al fout zijn) kan je er niets meer aan doen, dan is er of:
1) Het ontvangst is niet goed
2) Interferentie van telefoonpalen oid
3) Garmin is gewoon kapoet
Inderdaad, en terecht.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan zal het wel aan de ontvangst ofzo liggen, want 2 kapotte horloges lijkt me nogal sterk.
Misschien test ik hem nog een keer buiten de stad (maar ja, wat heb ik er dan aan? Als ik altijd hier ren, dan stuur ik hem terug want dan heb ik dus een product waar ik niks aan heb).
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:40 schreef xzaz het volgende:
[..]
Inderdaad, en terecht.
Of je hebt heel veel ongeluk en gaat precies trainen wanneer er een Solar outburst is :p
http://www.spaceweather.gc.ca/se-gps-eng.php
/nerd
Wat ik me altijd afvroeg is waar jullie lopen? Op de wegen ofzo? Fietspaden hebben jullie toch niet?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:44 schreef motorbloempje het volgende:
Ffffuuuuhet is warm. Net de motor van Mr.Mo opgehaald en kwam echt druppelend van het zweet weer terug, maar nu moet ik letterlijk terug naar de auto rennen want de boodschappen staan er nog in
![]()
Die hebben we hier toch ook niet overalquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:46 schreef xzaz het volgende:
[..]
Wat ik me altijd afvroeg is waar jullie lopen? Op de wegen ofzo? Fietspaden hebben jullie toch niet?
Maar daar zie ik dan ook heel weinig tot geen mensen lopen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:46 schreef YUR het volgende:
[..]
Die hebben we hier toch ook niet overal
Waar?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:47 schreef xzaz het volgende:
[..]
Maar daar zie ik dan ook heel weinig tot geen mensen lopen.
Als ik met de auto rij zie ik nooit hardlopers langs de kant van de weg; wel op het fietspad ernaast. Aangezien ze in Engeland geen fietspaden hebben vroeg ik me dat dus af.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:53 schreef YUR het volgende:
[..]
Jij kunt vanaf je zolderkamertje alle wegen zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezierquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:11 schreef CklokC het volgende:
Deze beginner gaat zo weer een stukje lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |