Vind ik ook erg lastig, om de juiste tempo's te vinden in interval als ik geen app. gebruik erbij.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 07:51 schreef gcjoel het volgende:
Goedemorgen! Net even lekker gelopen:
http://www.endomondo.com/workouts/mUXfQpY8W4A
Ging wel lekker maar blijf moeite houden met verschillende tempo's.
Ja, ik heb m gelopen in maart bij de CPC. En nu ga ik Amsterdam ook lopenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:57 schreef LoganMCV het volgende:
Een collega probeert mij over te halen om ook de halve marathon te gaan doen in Amsterdam..lijkt me toch wel een flinke stap ook al is het "maar" 5km verder dan de damloop.
Heeft een van jullie al eens een halve marathon gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus dat moest er even uit gelopen worden natuurlijk
http://www.endomondo.com/workouts/79745238
Ik begrijp het ook wel, maar het is wel kut omdat mijn huur enzo gewoon doorgaatquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:14 schreef motorbloempje het volgende:
Dat is vervelend, maar houd er ook rekening mee dat veel bedrijven aan het bezuinigen zijn op allerlei vlakken!
Ik ga vandaag een klein stukje (2km) rennen (want moet morgen weer écht) maar moet straks de motor van Mr.Mo ophalen bij de motorboer en ik ga écht niet met m'n motorkleding aan in een bus zitten of lopen naar die garage, dus dan maar met de auto naar de garage, met de motor terug en dan terug hardlopen om de auto weer op te halen
Done.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:13 schreef YUR het volgende:
MoBlo, wil je mij in de OP ook bij de Bruggenloop in Rotterdam toevoegen? 9 December
Hij was vorig jaar op 11 december...dus iemand heeft de logische gedachte gehad dat dat dan dit jaar ook wel weer zo zou zijnquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:19 schreef motorbloempje het volgende:
Er stond trouwens 11 december in de OP![]()
maar de site zegt inderdaad netjes 9.
Oh, die lijkt me ook wel vetquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:22 schreef MaleDuck het volgende:
Ik zit te denken om hier aan mee te doen: http://www.discoveryrun.n(...)icle&id=12&Itemid=13
Wel een grappige wedstrijd zo met overtocht en al...
Een leuke combi, met dat uitje in dat land waar MoBlo leeft en er nu iets van een evenementje bezig is....quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo, ingeschreven voor de bruggenloop op 9 December in Rotterdam.
Iddquote:
Succesquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:25 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
[..]
Iddzelfs ik herken hem nog! Je was toch ook zo spectaculair afgevallen?
Zat me laatst af te vragen of je nog liep![]()
Hier gaan we vandaag voor les 7 van evy 2011. En die 4 minuten, die ga ik toch ff lopen?![]()
Dankje! Ik twijfel alleen of ik nu zal gaan lopen of vanavond. Of het niet te warm is nu.... sun is shining!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:32 schreef MaLo het volgende:
[..]
Succes
Ik vind de 4 minuten prima te doen, die 2X3 erna vond ik zwaarder.
Wel stoer, 10EM! Je loopt nu max 9 toch? Als ik het goed zag?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:20 schreef Miezziej het volgende:
Mag ik dan ook bij de Dam tot Dam in het lijstje?![]()
(10EM)
Ik ben nu aan het werkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:37 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Dankje! Ik twijfel alleen of ik nu zal gaan lopen of vanavond. Of het niet te warm is nu.... sun is shining!
Oeii dat is pijnlijk! En vervelend! Gaat het nu wel weer dan? Ik wil opzich ook wel vanavond maar we gaan eerst de as van het overleden poesje ophalen en daarna hebben we een bezoek aan mn vader staan... Dan zou ik vanaf daar moeten gaan lopen. Het kan opzich wel maar is iets lastiger.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:42 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het werk. Ga vanavond weer. Les 9 nog een keer doen, zondag ging ik door mijn rug
en heb de les dus niet afgemaakt.
Ehm, hier wist je toch ook al dat je bezoek kreeg en langs de dierenarts ging en dergelijk? Hup! Gewoon lekker gaan: het kost je geen uren!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:25 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
[..]
Hier gaan we vandaag voor les 7 van evy 2011. En die 4 minuten, die ga ik toch ff lopen?![]()
Bezoek is gisteravond laat pas gevraagd en de as ophalen wist ik wel idd. Ik bedoel meer van als ik ga wat doe ik daarna dan met douchen ed.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ehm, hier wist je toch ook al dat je bezoek kreeg en langs de dierenarts ging en dergelijk? Hup! Gewoon lekker gaan: het kost je geen uren!
Gewoon douchen? En die post die ik quotte was van nog geen uur geleden! Dus toen wist je toch beide al?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:54 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Bezoek is gisteravond laat pas gevraagd en de as ophalen wist ik wel idd. Ik bedoel meer van als ik ga wat doe ik daarna dan met douchen ed.
Je bedoeld dat ik nu gewoon kan gaan lopen? /miscommunicatiequote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gewoon douchen? En die post die ik quotte was van nog geen uur geleden! Dus toen wist je toch beide al?Nou ja, 't zal wel aan mij liggen.
Het is heerlijk!quote:
Lekker gaan lopen nu danquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:25 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Het is heerlijk!Alleen af en toe verdwijnt ie hier... Ik vind het altijd wel leuk om te zien hoe alles veranderd met de zon. Mijn looproute lijkt er dan ineens heel anders uit te zien.
Zeker, jammer dat ik binnen zitquote:
Samen met Churandyquote:
Je weet tochquote:
Je staat niet in contact met je inner-Churandyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |