Eensquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:38 schreef mosselmossel het volgende:
Nou ja. Ik bedoelde vooral dat het niet veel zin heeft om iemand een tempo op te leggen. 6.30min/km is niet per se een goede snelheid voor ELKE beginner
Precies, maar ik zei ook dat ze eens moet kijken of andere snelheden lekkerder gaan. Zoek het goede gevoel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:38 schreef mosselmossel het volgende:
Nou ja. Ik bedoelde vooral dat het niet veel zin heeft om iemand een tempo op te leggen. 6.30min/km is niet per se een goede snelheid voor ELKE beginner
Klopt..dus als je zegt, joh, probeer eens 7:00 min/km: Dat zegt simpelweg niksquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:46 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Het probleem is dan ook dat beginners veel meer moeite om op gevoel te kunnen lopen. Ze hebben simpelweg de ervaring er niet voor.
Ik geef het even puur cijfermatig aan, maar wilde dus gewoon zeggen dat "Mega" moet zoeken naar een juiste snelheid.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Klopt..dus als je zegt, joh, probeer eens 7:00 min/km: Dat zegt simpelweg niks
Beginners moeten een tempo zoeken waarvan ze weten dat ze het vol gaan houden. Liefste een tempo waarbij ze aan het einde v/d les nog adem over hebben.. Aardig wat mensen denken dat ze helemaal stuk moeten gaan. Neuh, eigenlijk niet.
Mja, liever iets te rustig lopen dan te snel. Afstand, tempo etc komt met de tijd..
Ik ben zo verstandig geweest om als arme student toch maar die 130E bij de Run2Day uit te geven, zit zelf nu ook op zo'n 30 min lopenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:58 schreef kort het volgende:
Ga morgen eindelijk schoenen kopenNu vraag ik mij af, voldoen schoenen van 80 euro van de Perry ook ipv die van 130 van bv. Run2Day?
Ik wil er gewoon fatsoenlijk half uurtje mee kunnen rennen
-edit-
Waar moet je eigenlijk op letten bij het kopen van schoenen? Google brengt me alleen maar naar webshops
Zeker, maar normaliter haal ik makkelijk de 10 minuten de mijl, nu heb ik iets langzamer gelopen. En ik moet zeggen: ik vond het een beetje aan de langzame kant, 6 m/ph (10 km/h) is eigenlijk een superlekkere cadans. Ach, volgende keer beter!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:24 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Tuurlijk, je moet ergens beginnen he. En zolang je er plezier aan blijft beleven moet je het vooral blijven doen
Mwah...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:11 schreef kort het volgende:
Run2Day was vorige keer tering druk in RotterdamKreeg ook niet de indruk dat men daar erg snugger was.
Ga morgen maar 'de Hardloopwinkel' proberen. Zijn er nog andere goede winkels?
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1279490quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:48 schreef jcdragon het volgende:
Interessante documentaire op ned 2 "10 x beter"
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:41 schreef jcdragon het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1279490
Gaat over blote voeten.
Jammer van je rugquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:39 schreef YUR het volgende:
Hoi
Net thuis van looptraining... Was een prestatieloopje. Heb 5k gedaan, maar het ging voor geen meter. Zelf ff moeten wandelen omdat ik last van mijn rug kreeg.
Uiteindelijk rond de 25 minuten gefinisht. Straks ff uploaden nog.
Conclusie:
Het bed van de caravan van mn ouders heeft zeker mn rug stuk gemaakt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:42 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Jammer van je rugMisschien omdat je een paar weken in een ander bed hebt gelegen?
Volgende keer beter toch
Wel grappig om te zien dat je ieder "renstuk" hard begint en daarna in je ritme komtquote:Op donderdag 9 augustus 2012 07:51 schreef gcjoel het volgende:
Goedemorgen! Net even lekker gelopen:
http://www.endomondo.com/workouts/mUXfQpY8W4A
Ging wel lekker maar blijf moeite houden met verschillende tempo's.
Ja want dat snelle hou ik toch niet vol bedenk ik danquote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Wel grappig om te zien dat je ieder "renstuk" hard begint en daarna in je ritme komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |