Probeer ik wel hoor, maar ik heb een scheef tussenschotje, waardoor ik sowieso aan 1 kant heel weinig lucht binnenkrijg.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wat ik in het begin fout deed was heel kort via mijn neus ademen. Je kan net zoals met je mond heel diep ademen. Geen idee of je dat al probeerde, maar ik wilde het toch even vertellen
Yuki, om die paar daagjes hoef je je echt niet druk te maken hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:01 schreef Yuki het volgende:
Vandaag niet lopen (enkel voelt wel beter trouwens) maar andere fysieke inspanning: klussen bij vrienden
Misschien morgen even, en anders rust tot zaterdag. So be it.
*laat het los*
Paar daagjes rust is niet zo erg johquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:01 schreef Yuki het volgende:
Vandaag niet lopen (enkel voelt wel beter trouwens) maar andere fysieke inspanning: klussen bij vrienden
Misschien morgen even, en anders rust tot zaterdag. So be it.
*laat het los*
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:25 schreef Don_Vanelli het volgende:
Ach ja, af en toe heb je er van die van die baggertrainingen tussen zitten. Ik neem vanavond voor de zekerheid mn ov-chipkaart mee tijdens de duurloop
Wat deed ie dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:30 schreef mosselmossel het volgende:
Precies. Het geeft al niet meer. Ik heb lekker roti in de pan staan pruttelen, dus het komt helemaal goed.
Het Forerunner 610 trouwens.
Hij pakte geen gps en gaf daardoor debiele tijden aanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:43 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Wat deed ie dan?
Wel fijn dat je het zo makkelijk van je af kan zettenEn alsnog heb je een lekker stukje gelopen toch!
Wat is dat?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:03 schreef computergirl het volgende:
Gaan er eigenlijk nog fokkers meedoen aan de urban marathon in september?
Volgens de OP nietquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:03 schreef computergirl het volgende:
Gaan er eigenlijk nog fokkers meedoen aan de urban marathon in september?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |