Jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..].gpx-jes maken op je zolderkamer
Pffff, ga je bij een loopgroep omdat je dan denkt verstandig te trainen, hoor je zoiets! En ik dacht nog wel dat hardlopen zo'n makkelijke sport wasquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:59 schreef streamnl het volgende:
Ik wil WEL elke week verder kunnen lopen. Dus om mijzelf niet voorbij te lopen ben ik bij een loopgroep gegaan. Maar ik hoorde wel van de fysio dat ik in mijn handen mocht klappen dat ik daar niets opgelopen heb. Want normaal trainde ik zelf op harde ondergrond, bij de loopgroep gaan we altijd de bossen in. We lopen ook wel op fietspaden maar hoofdzakelijk op zachtere ondergrond. En dat is veel belastender voor je enkel dan hardere ondergrond.
Dus hij adviseerde mij ook om weer een groepje lager te gaan trainen en dat minimaal een half jaar vol te maken en dan pas weer naar die andere groep. De dinsdagen (conditie training) kon ik gewoon met die andere groep mee doen.
Ik adem altijd alleen maar door m'n mond en ik kan nog steeds praten tijdens het lopenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:35 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Kunnen blijven praten is overrated![]()
Ik kan meestal niet eens praten ( Klinkt iig fucked up ) onder het rennen omdat ik alleen door mijn mond adem. Door mijn neus lukt het niet.
Ja, specifiek voor de enkel is zo'n ondergrond niet fijn..maar bv voor de knie en heup is het juist weer onwijs goedquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:59 schreef streamnl het volgende:
Ik wil WEL elke week verder kunnen lopen. Dus om mijzelf niet voorbij te lopen ben ik bij een loopgroep gegaan. Maar ik hoorde wel van de fysio dat ik in mijn handen mocht klappen dat ik daar niets opgelopen heb. Want normaal trainde ik zelf op harde ondergrond, bij de loopgroep gaan we altijd de bossen in. We lopen ook wel op fietspaden maar hoofdzakelijk op zachtere ondergrond. En dat is veel belastender voor je enkel dan hardere ondergrond.
Dus hij adviseerde mij ook om weer een groepje lager te gaan trainen en dat minimaal een half jaar vol te maken en dan pas weer naar die andere groep. De dinsdagen (conditie training) kon ik gewoon met die andere groep mee doen.
Op zich goed. Ik zit weer op de 3 kmquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:02 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Pffff, ga je bij een loopgroep omdat je dan denkt verstandig te trainen, hoor je zoiets! En ik dacht nog wel dat hardlopen zo'n makkelijke sport wasHoe gaat het nu met je blessure?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet het (nu danquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja, specifiek voor de enkel is zo'n ondergrond niet fijn..maar bv voor de knie en heup is het juist weer onwijs goedDe enkel moet enorm veel corrigeren en dat vergeten mensen nog wel eens
Natuurlijk niet! Iemand die zo fijn over een knie kan wrijven kán gewoon niet liegenquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:09 schreef YUR het volgende:
[..]
Natuurlijk niet! Iemand die zo fijn over een knie kan wrijven kán gewoon niet liegen
Gelukkig maar dat het bij een voorbode bleefquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:09 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik weet het (nu dan). De fysio drukte op een paar plekken bij mijn enkel (de goede) en ik voelde dat dat geïrriteerd was. Hij zei dat dat een voorbode van overbelasting was.
Jij bent dan imo ook een voorbeeld van iemand die veel en veel te hard loopt. Maar dat heb ik je al vaker gezegd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:35 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Kunnen blijven praten is overrated![]()
Ik kan meestal niet eens praten ( Klinkt iig fucked up ) onder het rennen omdat ik alleen door mijn mond adem. Door mijn neus lukt het niet.
Ik weet niet of het TE snel ging. Ik ben na Evy even met Renate bezig geweest en na 6 lessen heb ik me aangemeld bij de loopgroep. En toen ben ik naar de trainers gaan luisteren wat hun menen wat het beste was. En inderdaad, ik zal liegen als ik zei dat ik niet blij was dat ik in een hogere groep mee mocht trainen. Als ik niet 90graden op mijn enkel had gestaan dan was er misschien ook niets aan de hand geweest. De fysio had het over een voorbode maar het hoefde niet per se uitdraaien op een overbelasting. Want ook hij zegt:'"luister goed naar je lichaam, elk lichaam reageert anders". En zo ver ik weet heb ik dat ook gedaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat het bij een voorbode bleef
Maar je was qua opbouw toch ook zo snel gegaan? Bezig met Renate 5-10 en toen van..6 of 7 km naar 10 gegaan?
Ik heb het me 3 maanden geleden aangeleerd. Eerste paar keer leek het net of ik een "aanval" zou krijgenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:16 schreef mosselmossel het volgende:
Ik kan tijdenlang met mijn neus ademen, maar doe het te weinig. Loop wel wat lekkerder met mijn mond ietsje open. Wel tijdens het neusademen zo nu en dan een teug lucht erbij door mijn mond.
En ik ga zo richting de loopgroep met een Nieuwzeelander. O wee als kiwikije wint van onze meisjes!quote:
Wat ik in het begin fout deed was heel kort via mijn neus ademen. Je kan net zoals met je mond heel diep ademen. Geen idee of je dat al probeerde, maar ik wilde het toch even vertellenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:54 schreef Shravani het volgende:
Ik kan normaal al heel slecht door m'n neus ademen, probeer het wel eens tijdens het lopen, maar dan ga ik hyperventileren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |