Zo zou je hem ook kunnen lezen. Ik bedoel hem meer als: Het kan me niet schelen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:40 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
als in omg, wat zijn dit voor halve zolen schouder ophalend?
Nou, dat valt me dus hier met de echte beginners ook wel op. Veel beginners zijn echt stuk na een les lopen en hebben fikse spierpijn etc. Heb het vermoeden dat iedereen de loopstukken echt zo hard mogelijk loopt, ipv volhouden van minuten op een rustig tempo. Ben wel benieuwd of deze beginners nog steeds zo stuk zijn als ze de loopminuten eens op een rustig tempo lopen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:36 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat schema's als Evy en Wennemars daar aan bijdragen. Evy roept bijvoorbeeld wel 1000000 keer dat je moet kunnen praten tijdens het lopen maar laten we eerlijk zijn, hoeveel mensen letten daar echt bewust op? Misschien generaliseer ik hoor, maar ik deed dat niet. Ik vond het veel toffer als ik op FB kon sharen dat ik bv over de 4 km heen was gegaan! En dan ben je als je klaar bent met dat schema ineens al drie maanden op de top van je kunnen aan het trainen. Zie het er dan nog maar eens uit te krijgen.
Bij m'n loopgroep is de trainer (tijdens LDL) pas tevreden als hij iedereen continu hoort praten. Een uur lang.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:39 schreef Rammelaartje het volgende:
Haha, wat goedMaar wat ik me afvraag dan, moet je in staat zijn een enkele zin te vertellen of moet je hele gesprekken kunnen houden?
Wat ik wel eens doe is voor mezelf sollicitatie of telefoongesprekken oefenen, of toen ik nog werkcolleges had bepaalde stellingen en meningen formulerenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:39 schreef Rammelaartje het volgende:
Haha, wat goedMaar wat ik me afvraag dan, moet je in staat zijn een enkele zin te vertellen of moet je hele gesprekken kunnen houden?
In mijn groep is dat iedere training zo. Maar er zitten dan ook zo goed als alleen vrouwen in de groepquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Bij m'n loopgroep is de trainer (tijdens LDL) pas tevreden als hij iedereen continu hoort praten. Een uur lang.
m.i. als je niet in een loopgroep loopt loop je niet voor je plezier 7:30.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:42 schreef GotC het volgende:
[..]
Nou, dat valt me dus hier met de echte beginners ook wel op. Veel beginners zijn echt stuk na een les lopen en hebben fikse spierpijn etc. Heb het vermoeden dat iedereen de loopstukken echt zo hard mogelijk loopt, ipv volhouden van minuten op een rustig tempo. Ben wel benieuwd of deze beginners nog steeds zo stuk zijn als ze de loopminuten eens op een rustig tempo lopen.
Bij m'n loopgroep lopen we ook meestal rond 7:30 min/kmAbsoluut niet snel, maar ik merk bij wedstrijden wel een duidelijk verschil
Maargoed, wat Yur ook zegt, ieder z'n eigen ding uiteraard. Als je het maar voor jezelf kan verantwoorden
Ook tijdens fartlek of interval? Als je bij interval nog kan praten kan je nog harderquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:44 schreef YUR het volgende:
[..]
In mijn groep is dat iedere training zo. Maar er zitten dan ook zo goed als alleen vrouwen in de groep
Interval loop je ook niet altijd op je maxquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Ook tijdens fartlek of interval? Als je bij interval nog kan praten kan je nog harder
no offence richting jou, maar dit stuit mij tegen de (sport)borst.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:46 schreef YUR het volgende:
[..]
Interval loop je ook niet altijd op je max
Komt nog bij dat sommige vrouwen in de groep niet altijd serieus trainen. Ouwehoeren ook gewoon lekker door als de trainer wat aan het vertellen is
Same here. Gaat ook niet zo heel lang duren totdat ik naar een snellere en meer serieuze groep gaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:47 schreef Jumparound het volgende:
[..]
no offence richting jou, maar dit stuit mij tegen de (sport)borst.
als je mij sacherijnig wil krijgen...
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:48 schreef YUR het volgende:
[..]
Same here. Gaat ook niet zo heel lang duren totdat ik naar een snellere en meer serieuze groep ga
Het is een kwestie van wennenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:44 schreef Jumparound het volgende:
[..]
m.i. als je niet in een loopgroep loopt loop je niet voor je plezier 7:30.
Ik heb het geprobeerd en dat lukt me voor geen meter, 6:30 is nog tot daar aan toe, maar langzamer wordt het sjokken. Niet echt de manier waarop ik mijn trainingsuurtjes wil doorbrengen ;-)
oke, die 6 minuut kan ik misschien wel 20 km volhouden, het is idd persoonlijk welke snelheid je looptquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Het is een kwestie van wennenPersoonlijk heb ik wel gemerkt dat ik er meer voldoening uit haal om 9 of 10 km te kunnen lopen op een rustig tempo (7:15 ongeveer) dan 4 of 5 km rond de 6:00 min/km
Maargoed, komt erbij dat ik simpelweg niet snel ben.
Kunnen blijven praten is overratedquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:32 schreef Tyler-Girl het volgende:
ik heb net mijn tweede sessie met evy gehad en ze was idd aant miepen dat ik nog moest kunnen praten....mijn antwoord daarop: nee.
mijn conditie is gewoon barslecht en ik ren echt langzaam (runkeeper zegt 8.45 ofzo per km)....
voor mij is het echt weer conditie opbouwen en ik zal les 1 t/m 3 nog een paar keer over moeten doen wil ik uberhaupt 2minuten kunnen rennen.... :s
ik had toen toch moeten blijven gaan met hockey
ligt dat daaraan ja? ik adem namelijk altijd door mijn mond en praten en rennen/fietsen/noem-maar-op is idd erg lastig.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:35 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Kunnen blijven praten is overrated![]()
Ik kan meestal niet eens praten ( Klinkt iig fucked up ) onder het rennen omdat ik alleen door mijn mond adem. Door mijn neus lukt het niet.
Ik denk ook dat dat niet gek is de eerste paar lessen, ik kon dat in het begin ook echt niet. Ik ren dus ook niet hard! Pas later in het schema ging dat beter dan merk je echt dat je wat meer conditie krijgtquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:32 schreef Tyler-Girl het volgende:
ik heb net mijn tweede sessie met evy gehad en ze was idd aant miepen dat ik nog moest kunnen praten....mijn antwoord daarop: nee.
mijn conditie is gewoon barslecht en ik ren echt langzaam (runkeeper zegt 8.45 ofzo per km)....
voor mij is het echt weer conditie opbouwen en ik zal les 1 t/m 3 nog een paar keer over moeten doen wil ik uberhaupt 2minuten kunnen rennen.... :s
ik had toen toch moeten blijven gaan met hockey
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:55 schreef YUR het volgende:
In het echte leven doe ik niet eens aan hardlopen.....brrrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |