Wel stoer, 10EM! Je loopt nu max 9 toch? Als ik het goed zag?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:20 schreef Miezziej het volgende:
Mag ik dan ook bij de Dam tot Dam in het lijstje?![]()
(10EM)
Ik ben nu aan het werkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:37 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Dankje! Ik twijfel alleen of ik nu zal gaan lopen of vanavond. Of het niet te warm is nu.... sun is shining!
Oeii dat is pijnlijk! En vervelend! Gaat het nu wel weer dan? Ik wil opzich ook wel vanavond maar we gaan eerst de as van het overleden poesje ophalen en daarna hebben we een bezoek aan mn vader staan... Dan zou ik vanaf daar moeten gaan lopen. Het kan opzich wel maar is iets lastiger.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:42 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het werk. Ga vanavond weer. Les 9 nog een keer doen, zondag ging ik door mijn rug
en heb de les dus niet afgemaakt.
Ehm, hier wist je toch ook al dat je bezoek kreeg en langs de dierenarts ging en dergelijk? Hup! Gewoon lekker gaan: het kost je geen uren!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:25 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
[..]
Hier gaan we vandaag voor les 7 van evy 2011. En die 4 minuten, die ga ik toch ff lopen?![]()
Bezoek is gisteravond laat pas gevraagd en de as ophalen wist ik wel idd. Ik bedoel meer van als ik ga wat doe ik daarna dan met douchen ed.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ehm, hier wist je toch ook al dat je bezoek kreeg en langs de dierenarts ging en dergelijk? Hup! Gewoon lekker gaan: het kost je geen uren!
Gewoon douchen? En die post die ik quotte was van nog geen uur geleden! Dus toen wist je toch beide al?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:54 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Bezoek is gisteravond laat pas gevraagd en de as ophalen wist ik wel idd. Ik bedoel meer van als ik ga wat doe ik daarna dan met douchen ed.
Je bedoeld dat ik nu gewoon kan gaan lopen? /miscommunicatiequote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gewoon douchen? En die post die ik quotte was van nog geen uur geleden! Dus toen wist je toch beide al?Nou ja, 't zal wel aan mij liggen.
Het is heerlijk!quote:
Lekker gaan lopen nu danquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:25 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Het is heerlijk!Alleen af en toe verdwijnt ie hier... Ik vind het altijd wel leuk om te zien hoe alles veranderd met de zon. Mijn looproute lijkt er dan ineens heel anders uit te zien.
Zeker, jammer dat ik binnen zitquote:
Samen met Churandyquote:
Je weet tochquote:
Je staat niet in contact met je inner-Churandyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |