SPOILER: klikken op eigen risico ;)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat is het zeker! Even druk nog hier met uitpakken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 06:46 schreef Quoi het volgende:
Goeiemorgen! Moooooooi loopweer nuMoet helaas eerst even werken
en effe 24 uur wachten tot na bloedbank-bezoekje
Ik loop 1 km in 4:20 zonder dat ik echt 100% voor die kilometer ben gegaan, gewoon tijdens een intervaltraining.quote:De 25-jarige Nederlandse atleet liep op het laatste onderdeel, de 1500 meter, naar een tijd van 4.31,17, wat hem nog twee plaatsen winst opleverde.
Ik denk dat je je erop verkijkt, hoe veel verschil een paar seconden is qua snelheid, gister bijvoorbeeld de 800 meter gezien bij de mannen, daar is 1 seconde ongeveer 5 meter volgens mij, dus laat staan dat je die 20 seconden verschil tussen de damloper en de marathonloper in kaart zou brengen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:42 schreef LoganMCV het volgende:
Ik snap overigens niets van hardlopen qua snelheid
Die tienkamper, Sintnicolaas,
[..]
Ik loop 1 km in 4:20 zonder dat ik echt 100% voor die kilometer ben gegaan, gewoon tijdens een intervaltraining.
Dit lijkt mij toch een tijd die ook voor mij nog wel haalbaar is die 1500meter in 4:31 als ik vol ga trainen op die afstand.
Maar dat kan natuurlijk helemaal niet..die jongen loopt op de OS, die gaat toch vele malen harder dan ik?
De winnaars van de damloop doen 16 kilometer in 44 minuten dat is 2.45 per km = de 1500 meter in 4.07
Marathon toppers lopen 42 km in 2:05 dat is 2.58 per km = de 1500 meter in 4:27
Dus de (1000)1500 meter
tienkamper (3:00)4:31
Damloper (3:02)4.07
marathonner (3:18)4.27
hmm..als ik de km tijden zie..nee ik ga die 1500 meter toch niet halen in 4:31
maar wel gek hoe dicht die km tijden op elkaar zitten.
Nee hoor. Niet voor de mensen die de tijden lopen die hierboven zijn opgesomd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:08 schreef Jor_Dii het volgende:
Bij een marathon gaat het dan ook meer om de prestatie en niet om de tijd
Alleen bij je eerste marathon. Daarna wil je snellerquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:08 schreef Jor_Dii het volgende:
Bij een marathon gaat het dan ook meer om de prestatie en niet om de tijd
Ben ik eens uit mijn zolderkamer is het weer niet goedquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:17 schreef motorbloempje het volgende:
marathonlopers
lopers
mensen die niet op hun zolderkamer blijven
Waar komt dit nou weer vandaan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:17 schreef motorbloempje het volgende:
marathonlopers
lopers
mensen die niet op hun zolderkamer blijven
Rustig opbouwen, goed rust tussen lessen nemen dan verdwijnt kramp vanzelf na een paar lessenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:21 schreef Tyler-Girl het volgende:
Net terug van 3e les met evy. Ik merk wel dat het steeds iets beter gaat qua conditie maar mijn benen willen nog niet mee. Ik kreeg kramp waardoor hetniet echt ging zoals ik wilde
Volgende week sowieso nog een keer les 1t/m 3 met evy.
Ik ben aan het twijfelen of ik vandaag of morgen ga lopen. dat brengt me in de war.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:12 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Art thou mad m'lady? Meseems thou art ill minded.
Ik zeg na het avond eten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik ben aan het twijfelen of ik vandaag of morgen ga lopen. dat brengt me in de war.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:21 schreef Tyler-Girl het volgende:
Net terug van 3e les met evy. Ik merk wel dat het steeds iets beter gaat qua conditie maar mijn benen willen nog niet mee. Ik kreeg kramp waardoor hetniet echt ging zoals ik wilde
Volgende week sowieso nog een keer les 1t/m 3 met evy.
En nog zo'n topperquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:29 schreef MaLo het volgende:
Twee kilometer aan een stuk door gerenden ruim 14 minuten aan een stuk door gerend
En ook nog best stabiel vind ik
En paardjes, koetjes en schaapjes gezien
http://www.endomondo.com/workouts/u7gCI3gHxGE
Dan voor het etenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Barbecue vanavondno wai dat ik dan nog ga lopen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |