Je bent toch gegaan hequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:57 schreef winterstorm666 het volgende:
damnit!!!!
ging voor de 10 km maar na heerlijk de 6km te hebben aangetikt in 1 keer een scherpe pijn onder mijn knie. en gestopt. gewandeld... toch een stukje geprobeerd maar daarna definitief gestopt.
koelen koelen koelen en rust.
vermoedelijk teveel gedaan buiten het lopen deze week en veels te weinig gerust.
het is mijn zwakke knie want ben daar iets meer dan een jaar geleden op gevallen op een beijsde ondergrond. daarna altijd wel gevoeliger geweest.
de facts maar de tijd klopt na 6km niet meer want gepauzeerd en de tijd door laten lopen.
http://runkeeper.com/user(...)652137?&mobile=false
Mooi zoquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:12 schreef Rammelaartje het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/80288872
FANTASTISCH gelopenEindelijk weer eens! Loop nu nog steeds op hartslag maar mag inmiddels 10 slagen hoger dus mijn max die ik nu aanhou is 162. Die heb ik gemiddeld niet gehaald (was 153), vind het nog lastig om aan dat hogere gemiddelde te komen. Niet omdat ik het qua snelheid niet aankan, maar omdat ik het gevoel bij die hartslag nog niet goed ken. Komt vanzelf
Schitterende zonsondergang trouwens, knalroze en oranje wolken, heerlijke temperatuur, geweldig!
Oh en effe geheel offtopic: vannacht en vooral morgennacht +zo op ma zijn er vallende sterren te zien. En het is helder! Dus als je tijd hebt zeker even gaan kijken
Hoe zien je hockeytrainingen eruit? Ben je zo goed dat je 5 dagen in de week moet trainen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 08:57 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik zet even mijn hardloopschema in de koelkast
Heb het heel erg druk met hockey 5 dagen per week, en er dus bij gaan hardlopen heeft weinig zin / zorgt voor overbelasting
vind het erg jammer maar kan helaas niet anders. Over 3 weken maar weer oppakken denk ik
Nog wel veel pijn. Zware werkweek gehad dus niet kunnen sporten (wat misschien ook maar beter was), maar bij het koffie halen had ik vaak al zoiets van "oei"quote:
Oh dat is wel erg dan als je er zelfs bij normale dingetjes al pijn aan hebt. Was je al teruggeweest bij arts/fysio?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nog wel veel pijn. Zware werkweek gehad dus niet kunnen sporten (wat misschien ook maar beter was), maar bij het koffie halen had ik vaak al zoiets van "oei"Nu gaat het alweer wat beter. Morgen waarschijnlijk toch weer op de fiets
Maar hardlopen gaat hem echt niet meer worden de komende tijd. Blijkbaar kan mijn knie het echt niet meer aan
Nee nog niet. Had de afgelopen tijd nergens last van, pas sinds maandag kwam de pijn weer terug (had die zaterdag of zondag wel 40km gefietst)quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:42 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Oh dat is wel erg dan als je er zelfs bij normale dingetjes al pijn aan hebt. Was je al teruggeweest bij arts/fysio?
Ja maar als je 40 km fiets dan is het wel logisch hèquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee nog niet. Had de afgelopen tijd nergens last van, pas sinds maandag kwam de pijn weer terug (had die zaterdag of zondag wel 40km gefietst)
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:50 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ja maar als je 40 km fiets dan is het wel logisch hè
Veel plezier vandaag, goed drinkenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:55 schreef MaleDuck het volgende:
Zo, dan is het wedstrijddag, ben benieuwd wat ik kan op een 10 km met een mass-start. Alleen zal het wel pittig worden, zo met die hitte van vandaag, maar we gaan het meemaken. Maak er meteen maar met vrouw en dochter een dagje uit van, want daar in de Lier is ook nog vanalles te doen. Maar nu nog even met de beentjes op de bank London Late van gister terugkijken
Hockeyquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 08:57 schreef AldoTheApache het volgende:
Heb het heel erg druk met hockey
Dat weet ikquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:55 schreef Maraca het volgende:
[..]Maar fietsen is mijn alternatief
bergtrainingquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:20 schreef Yuki het volgende:
En dit is dus waarom ik niet een paar dagen stil wil staan... Ik zie als een BERG op tegen het lopen
Omdat er geen zon is?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:20 schreef Yuki het volgende:
En dit is dus waarom ik niet een paar dagen stil wil staan... Ik zie als een BERG op tegen het lopen
Nee, omdat ik lang niet getraind heb. Waar staat er iets over de zon?quote:
Oh dacht naar aanleiding van de post van Mobloquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, omdat ik lang niet getraind heb. Waar staat er iets over de zon?
Daar schijnt de zon nooit hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:36 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Oh dacht naar aanleiding van de post van Moblo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |