Vond ik de jongen op Y leuker inderdaad. De hele tijd HALLO! schreeuwen naar een warmlopende speler van Kiev. Uiteindelijk kijkt de speler om met een glimlach en zwaait een beetje. Steekt die supporter zijn middelvingertje op en roept "homooo". Heel het vak in een deuk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:11 schreef Muto het volgende:
Het is gewoon idioterie. Je staat onder een vergrootglas. Iedereen weet het en je loopt als supporter de gehele tweede helft aanstekers te gooien. Zodat de club straks weer 75.000 euro mag dokken.
Met die donkerblauwe shirts deden ze me inderdaad aan Chelsea denken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:14 schreef Fuszy het volgende:
Net thuis, ik vond het een mooie wedstrijd met een briljante sfeer en ben trots op de jongens ondanks het resultaat. Kiev mag zich schamen voor het vertoonde spel, maar helaas loont anti-voetbal tegenwoordig (zie kiev, chelsea)
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:15 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Met die donkerblauwe shirts deden ze me inderdaad aan Chelsea denken.
De sfeer was ook goed. Het applaus van supporters naar spelers en v.v. was ook terecht. Maar die aanstekers zijn zo zonde.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Goed spel, slecht resultaat. Was wel goede sfeer verder en heb best genoten in het stadion. Terecht applaus achteraf.
Hopelijk kan Feyenoord de individueel aansprakelijke supporters opsporen en uitleveren/aansprakelijk stellen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:43 schreef Caland het volgende:
Volgende Europese wedstrijd zal wel zonder publiek gespeeld worden of erger, lekker jongens.
Verder wederom te weinig gekregen.
Tsja, zag dat er vanuit de dug-out ook wel wat geprovoceerd werd. Maar dat was meer een reactie op.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hopelijk kan Feyenoord de individueel aansprakelijke supporters opsporen en uitleveren/aansprakelijk stellen.
Ik las dat hij een contract tot 2014 heeft? Zsm verlengen dus. Als hij zo bezig blijft zal het niet lang duren voor hij mooie aanbiedingen krijgt. Helemaal met oranje in het vooruitzicht.quote:
Hij miste 'm.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:02 schreef Caland het volgende:
Wat gebeurde er nou de eerste helft met die rare terugspeelbal, leek alsof Cissé alleen op de keeper afging maar kreeg het totaal niet mee wat er verder gebeurde.
Inworp en Cissé rende samen met Fernandéz op de keeper af en schoot hem maar gewoon naast.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:02 schreef Caland het volgende:
Wat gebeurde er nou de eerste helft met die rare terugspeelbal, leek alsof Cissé alleen op de keeper afging maar kreeg het totaal niet mee wat er verder gebeurde.
Zo'n belachelijk moment datquote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Inworp en Cissé rende samen met Fernandéz op de keeper af en schoot hem maar gewoon naast.
waarom gaf hij hem niet af? Heb het gemist ivm werk.quote:
Ja godverdomme man. Zo'n Schaken speelt gewoon goed, notabene gratis weg gehaald bij VVV en de speler waar je je laatste centjes aan besteed hebt is echt een drama speler.quote:
Kreeg een duwtje en werd van de bal gezet. Fernandez zei wel wat zinvol daarover: hij had de bal moeten pakken en Cissé had breed moeten gaan staan zodat Fernandez twee mogelijkheden had: of passen naar Cissé of zelf afmaken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:02 schreef Caland het volgende:
Geen idee, totale miscommunicatie leek wel. Beide richting de bal en wouden allebei schieten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
waarom gaf hij hem niet af? Heb het gemist ivm werk.
Soort van. Wel goed van de bal gezet. Had wel een doelpunt moeten zijn.quote:
Tsja, toen met dat bekertje bier tegen Blackburn (?) kreeg Feyenoord een flinke douw. Nu kom je terug van een Europese schorsing + een zijde gesloten door wangedrag en gelijk bij de volgende wedstrijd gaat het finaal mis. Vuurwerk, aanstekers en een volledige reservebank die afgeschermd moet worden door stewards die eraan kwamen rennen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hopelijk kan Feyenoord de individueel aansprakelijke supporters opsporen en uitleveren/aansprakelijk stellen.
Nah, was niet echt wat imo.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Had die verneukte kans van Cissé niet een pingel moeten zijn die verdediger bracht hem wel uit balans.
Vet irritant. Waarom corrigeren die gasten elkaar niet? Er zou gewoon gemept moeten worden richting iedereen die dingen gooit richting de pitch.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, toen met dat bekertje bier tegen Blackburn (?) kreeg Feyenoord een flinke douw. Nu kom je terug van een Europese schorsing + een zijde gesloten door wangedrag en gelijk bij de volgende wedstrijd gaat het finaal mis. Vuurwerk, aanstekers en een volledige reservebank die afgeschermd moet worden door stewards die eraan kwamen rennen.
Ik vrees weer voor het ergste.
Ik zag aardig wat gasten in de buurt van mij zichtbaar aanstekers gooien op Vak X (uiteraard gebeurd het met gasten op dit vak), het erge is nog dat ze zo trots zijn op hunzelf wanneer ze zo een ding gegooid hebben. Straks staan die lui wel vooraan om allemaal verwijten naar de UEFA te maken als we een straf krijgen (en die gaan we krijgen), dat dan weer wel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 06:03 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Vet irritant. Waarom corrigeren die gasten elkaar niet? Er zou gewoon gemept moeten worden richting iedereen die dingen gooit richting de pitch.
De meesten hebben waarschijnlijk niet eens door dat het dom het is, omdat ze zelf het IQ van een erwt hebbenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 06:03 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Vet irritant. Waarom corrigeren die gasten elkaar niet?
quote:De nederlaag die Feyenoord dinsdag leed tegen Dinamo Kiev (0-1) heeft naast sportieve ook enorme financiële consequenties. De Stadionclub zou bij een zege de clubkas kunnen spekken met 2,1 miljoen euro, terwijl de kassa helemaal zou rinkelen wanneer de groepsfase van de Champions League zou worden bereikt.
In dat geval zouden de Rotterdammers liefst zeven miljoen euro kunnen bijschrijven op de balans, een bedrag dat zou oplopen met goede prestaties. Echter, na de uitschakeling moet Feyenoord het doen met het tweede Europese clubpodium; de Europa League. "Het verschil tussen deze twee Europese competities is gigantisch", weet algemeen directeur Eric Gudde.
Mocht Feyenoord de play-offronde succesvol afsluiten en zich plaatsen voor de groepsfase, dan levert dat nog geen vetpot op. "Daar krijg je slechts 140.000 euro voor. Een charter voor de uitwedstrijd kost al 90.000 euro. Tel uit je winst", rekent Gudde voor tegenover RTV Rijnmond. "PSV en AZ hadden het afgelopen seizoen een totale opbrengst van rond de vier en zes miljoen euro. Dan moet je bovendien zien te overwinteren."
Omdat die josti's elkaar opjutten. Die mega rookbom @ W1, begin van de wedstrijd, daar stond ik praktisch naast.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 06:03 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Vet irritant. Waarom corrigeren die gasten elkaar niet? Er zou gewoon gemept moeten worden richting iedereen die dingen gooit richting de pitch.
Koeman was nog harder en verweet beide gewoon tactisch inzicht..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Inworp en Cissé rende samen met Fernandéz op de keeper af en schoot hem maar gewoon naast.
http://www.telegraaf.nl/t(...)PT_TV-RECHTEN__.htmlquote:Murdoch koopt tv-rechten eredivisie
door Marcel van der Kraan
AMSTERDAM - De Nederlandse eredivisieclubs hebben de grootste tv-deal in de historie van het voetbal gesloten. Voor meer dan 1 miljard euro worden de uitzendrechten vanaf het seizoen 2013-2014 voor twaalf jaar verkocht aan het Amerikaanse tv-netwerk Fox van mediamagnaat Rupert Murdoch, dat onder de naam Sky eerder dit jaar ook de rechten van de Bundesliga heeft gekocht.
Sky neemt tv-rechten Eredivisie over voor totaal 1 miljard Euroquote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
Toch nog een beetje goed nieuws -> geld voor Feijenoord
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)PT_TV-RECHTEN__.html
Dit goed nieuws noemenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
Toch nog een beetje goed nieuws -> geld voor Feijenoord
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)PT_TV-RECHTEN__.html
Wat mij betreft beter dan aan een criminele organisatie inderdaad.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We kunnen het beter voor 42 miljoen per seizoen verkopen aan de NOS
Zozo, FOX een criminele organisatie noemen. Dat is nog al wat.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat mij betreft beter dan aan een criminele organisatie inderdaad.
Je weet best waar de heer Murdoch allemaal verantwoordelijk voor is..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zozo, FOX een criminele organisatie noemen. Dat is nog al wat.
Bron?
Ja leuk plaatjequote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je weet best waar de heer Murdoch allemaal verantwoordelijk voor is..
Sowieso FOX!
[ afbeelding ]
Oh, zulke mensen blijven altijd wel buiten schot hoor, daar hebben ze geld genoeg voor. Maar als jouw krantje zo ziek is dat je bijvoorbeeld een mobieltje van een overleden kind gaat hacken zodat ouders langer denken dat ze nog in leven is..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja leuk plaatje
Maar heb je even een bron waarbij hij veroordeeld is.
En waaruit blijkt dat fox een criminele organisatie is?
inderdaad! daar ben ik ook bang voor. Geldt niet alleen voor feyenoord maar in het algemeen. Ik weet niet of dit fox overname gedoe zo goed is.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kom hier ook niet janken als we binnenkort eredivisie wedstrijdjes op maandagavond half 12 gaan afwerken zodat ze dat daar in een beter tijdslot kunnen passen.
Het maakt financieel helemaal niets uit of je tweede of vijfde wordt als je je vervolgens niet kwalificeert voor de Champions League. Uiteindelijk is dat namelijk de ''prijs'' die je kan behalen als je tweede wordt. Toegegeven, vanuit sportief oogpunt was het behalen van die tweede plaats natuurlijk een geweldige prestatie van Feyenoord.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 07:24 schreef BeamofLight het volgende:
Wat zit nu iedereen te mokken? 2,5 maand lang gejuichd om de tweede plek; competitie is nog niet eens begonnen en iedereen alweer huilie.
[PRIVÉMODUS]OH EN DAARMEE ZIJN ZE NATUURLIJK GELIJK EEN CRIMINELE ORGANISATIE VEROORDEELD EN ALLES111!!!!!1!! ;D :dquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh, zulke mensen blijven altijd wel buiten schot hoor, daar hebben ze geld genoeg voor. Maar als jouw krantje zo ziek is dat je bijvoorbeeld een mobieltje van een overleden kind gaat hacken zodat ouders langer denken dat ze nog in leven is..Gast had ergens weggestopt moeten worden, dat weet iedereen.
Helaas lukt het niet om iedereen die schuldig is te veroordelen inderdaadquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[PRIVÉMODUS]OH EN DAARMEE ZIJN ZE NATUURLIJK GELIJK EEN CRIMINELE ORGANISATIE VEROORDEELD EN ALLES111!!!!!1!! ;D :d![]()
![]()
!1!1 [/PRIVÉMODUS]
Aannames
Des te makkelijker is het om een tv station te betichten van criminele activiteitenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Helaas lukt het niet om iedereen die schuldig is te veroordelen inderdaad
Telefoons en Voicemails afluisteren (van overleden kinderen, soldaten, en slachtoffers van de 7/7 attacksquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Des te makkelijker is het om een tv station te betichten van criminele activiteiten
Inderdaad. Voor de ogen van de bondscoach in zo'n belangrijke wedstrijd zó presteren. Hulde!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:34 schreef Muto het volgende:
Clasie en De Vrij gisteren moeten zich wel in Oranje hebben gespeeld. Kan niet anders.
Dit is mijn laatste quote hierover, dit hoort niet in het Feyenoord topic thuis.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Telefoons en Voicemails afluisteren (van overleden kinderen, soldaten, en slachtoffers van de 7/7 attacks!!!!) zijn gewoon criminele activiteiten hoor?
Hij was er, ja?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:36 schreef Sejt het volgende:
[..]
Inderdaad. Voor de ogen van de bondscoach in zo'n belangrijke wedstrijd zó presteren. Hulde!
Je hebt het volledige news of the world schandaal gemist? Ik dacht dat dit toch wel vrij algemene kennis was. Als ik zeg dat Nederland 3 x verloren heeft op het EK hoef ik toch ook niet met bronnen te komen die dit nieuws bevestigen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is mijn laatste quote hierover, dit hoort niet in het Feyenoord topic thuis.
Maar je blaat maar wat in het rond zonder dat je met een noemenswaardige bron komt die jouw geblaat bevestigd.
Gast, het schandaal an sich heeft niks te maken met de beschuldigingen die jij uit vs Fox. Jij beticht ze ervan een criminele organisatie te zijn. Ik vroeg daar slechts een bron voor.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je hebt het volledige nieuws of the world schandaal gemist? Ik dacht dat dit toch wel vrij algemene kennis was. Als ik zeg dat Nederland 3 x verloren heeft op het EK hoef ik toch ook niet met bronnen te komen die dit nieuws bevestigen?
Maar goed, een eerste google hit: http://nos.nl/op3/artikel(...)-the-world-heet.html
Als je 2 nieuwsorganisatie's die geleid worden door één en dezelfde persoon volledig los van elkaar ziet, dan heb je gelijkquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gast, het schandaal an sich heeft niks te maken met de beschuldigingen die jij uit vs Fox. Jij beticht ze ervan een criminele organisatie te zijn. Ik vroeg daar slechts een bron voor.
Waar ik nog steeds op wacht
Ach, ze konden gewoon niet beter. Als wij een normale spits hadden gehad, en zeekoe nooit hadden gekocht, hadden we makkelijk gewonnen. Easy.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:06 schreef Slobeend het volgende:
Wat een lelijk kut voetbal speelde Kiev gisteren.Ongekend wat een anti voetbal, zelden zo gezien...
omdat het evident is dat een betaling van 42 milljoen per jaar die stijgt naar 83 miljoen per jaar zich ook uitbetaald voor de voetbalclubs.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:10 schreef chrisr het volgende:
En hoe kom je erbij dat het nu meer zal zijn? Het is toch 1 miljard voor de komende 12 jaar; 83 miljoen per jaar en dat zal vast niet allemaal rechtstreeks naar de clubs gaan.
...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:07 schreef adhalomylife het volgende:
Jongens jongens houd je rustig. De deal die 'kennelijk' gemaakt zou zijn zou geweldig zijn voor Nederland en in het bijzonder onze club.
De televisierechten en het geld ermee gemoeid in Nederland waren altijd al een lachertje. Ik meen te herinneren dat het op het hoogtepunt (talpa) 80 miljoen per jaar opleverde. Welnu, de hekkensluiter in engeland krijgt in zijn eentje dat bedrag.
Het misschien wel verdubbelen van de inkomsten uit televisirechten zou voor Feijenoord geweldig zijn. Helemaal met de werkelijk krankzinnig te noemen plannen van het kabinet om de beveiliging rondom het stadion voortaan op kosten van de voetbalclubs te regelen.
De aankomende financiele strop als gevolg van dat plan kan geheel opgevangen worden uit extra inkomsten uit de televisierechten.
Het maakt me niet uit welke instelling de rechten voor het voetbal koopt, zolang ze maar in klinkende munt betalen en het ziet er naar uit dat Fox daar in ieder geval goed in is. Dan maakt het me zelfs niet uit of de beelden ooit op televisie verschijnen. Ik zit tenslotte sowieso in het stadion.
En internationaal gezien alsnog een lachertje dus. Bovendien stroomt het geld niet naar de clubs maar naar de spelers.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:10 schreef chrisr het volgende:
En hoe kom je erbij dat het nu meer zal zijn? Het is toch 1 miljard voor de komende 12 jaar; 83 miljoen per jaar en dat zal vast niet allemaal rechtstreeks naar de clubs gaan.
Je weet dat dit plan door 4 topclubs geevalueerd is (Twente, Feijenoord, PSV, Ajax) en dat zij allen een verbetering van de positie van de topclubs constateerden?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En internationaal gezien alsnog een lachertje dus. Bovendien stroomt het geld niet naar de clubs maar naar de spelers.
En daarvoor geven we dan verder alle macht uit handen aan een bedrijf dat geen binding heeft met Nederland, Voetbal en dus Nederlands Voetbal.
Die stonden ook achter de overgang naar Talpa. Is ook logisch als je op korte termijn extra geld kan ontvangen. En dan maar hopen dat de voetbalfan weer voorover bukt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:16 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Je weet dat dit plan door 4 topclubs geevalueerd is (Twente, Feijenoord, PSV, Ajax) en dat zij allen een verbetering van de positie van de topclubs constateerden?
En hoe likt die Munsterman zich continue in dat hij met dit soort belangrijke gesprekken mee mag doen. Twente is geen top. Twente is subtop. Speelden 10 jaar geleden zo'n beetje Jupiler league. Echt. Ik mag die man niet.
Seerieus. Het verschil tussen 10 of 20 euro per maand. Ik voel het niet. Pak je 4 biertjes minder. Sowieso zit ik altijd in het stadion en maakt het me persoonlijk niet uit als ze die rechten 1000 euro per maand maken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die stonden ook achter de overgang naar Talpa. Is ook logisch als je op korte termijn extra geld kan ontvangen. En dan maar hopen dat de voetbalfan weer voorover bukt.
Je bent ook nog zo blij als je net als in Spanje maandagavond rond 11-en naar het stadion mag lopen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:23 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Seerieus. Het verschil tussen 10 of 20 euro per maand. Ik voel het niet. Pak je 4 biertjes minder. Sowieso zit ik altijd in het stadion en maakt het me persoonlijk niet uit als ze die rechten 1000 euro per maand maken.
Waar het op neerkomt is dat Feijenoord op deze manier hun uitkomsten uit televisierechten dit jaar al zien verdubbelen, en dat wordt uiteindelijk verdriedubbelen rond de tijd dat Sky 100 miljoen per jaar uitbetaald. Dat zijn geen misselijke bedragen, en helpen Feijenoord de continuiteit te waarborgen als ook sneller uit de schulden te komen.
Het zal eventueel nadelige gevolgen hebben voor de thuiskijkende voetbalfan maar voor mij is elke euro die Feijenoord meer kan verdienen er een waar ik heel blij mee ben. Zelfs als dat de consument naait.
De invulling van het wedstrijdprogramma wordt niet bepaald door Sky maar door de KNVB. Try again please. Daar heeft Sky niets over te zeggen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je bent ook nog zo blij als je net als in Spanje maandagavond rond 11-en naar het stadion mag lopen?
Wat wil Man City voor Guidetti hebben (koop)?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:14 schreef adhalomylife het volgende:
Ik weet niet of deze televisiegelden aan het begin van een seizoen betaald worden en zo ja, of dat voor Feijenoord binnen nu en een maand zou zijn. In dat geval heb je gewoon 4 miljoen euro waar niet op gerekend is op de financiele weegschaal.
Wat vinden jullie; moet je die 4 miljoen dan in een spits knallen of op de begroting, om zo snel mogelijk gezond te worden?
Nee. Feijenoord, feijenoord, feijenoord en de rest kan...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:25 schreef Sejt het volgende:
Lekker kortzichtig als er maar plek is voor ~50.000 mensen en de rest van de supporters misschien benadeeld worden.
Ikke ikke ikke, en de rest kan...
6. Maar Feijenoord had nog een klein transferpotje over.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat wil Man City voor Guidetti hebben (koop)?
Wie betaald bepaald. Tuurlijk kan ik dit nu niet zwart op wit bewijzen, maar het zou me iig niks verbazen. Denken dat de heer Murdoch het beste voor heeft met het Nederlandse voetbal is vrij naïef.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:26 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
De invulling van het wedstrijdprogramma wordt niet bepaald door Sky maar door de KNVB. Try again please. Daar heeft Sky niets over te zeggen.
En ja hoor, doe mij maar extra avondwedstrijdjes. Maar nogmaals, je spreekt nu klinkklare onzin.
Als Feyenoord idd 8 miljoen krijgt (ipv 4), dan zou ik zeggen: neem die gok en betaal die 2 miljoen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:28 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
6. Maar Feijenoord had nog een klein transferpotje over.
Pure speculatie dus. Als jouw theorie klopte zouden Talpa of Eredivisie Live ditzelfde principe al eerder geprobeerd hebben.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wie betaald bepaald. Tuurlijk kan ik dit nu niet zwart op wit bewijzen, maar het zou me iig niks verbazen.
Dat zeg ik niet, het is een zakenman en hij zal zijn geld willen terug zien. Maar de door jou genoemde argumenten zijn gebaseerd op louter fictie en soms lachwekkend. De KNVB en de lokale driehoek bepalen wanneer gespeeld wordt, en verder niemand.quote:Denken dat de heer Murdoch het beste voor heeft met het Nederlandse voetbal is vrij naïef.
Ik woon in het buitenland en kan niet eens Nederlandse kanalen kijken - kijk alles via internet, dus persoonlijk boeit mij het 0,0% wanneer er iets op TV uitgezonden wordt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:27 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Nee. Feijenoord, feijenoord, feijenoord en de rest kan...
Daarnaast is het verhogen van de tarieven voor het kijken van televisie op dit moment uberhaupt ernstige speculatie. Wie weet kan Sky wel de extra inkomsten behalen uit het hebben van de televisierechten uit Nederland om deze in andere landen in te zetten. En blijft de prijs hier hetzelfde.
Er wordt hier veel te veel gespeculeerd. Het enige wat we op dit moment vast kunnen stellen is dat de televisieinkomsten voor Feijenoord verdubbelen. Iedereen die daar teggen is heeft of een hekel aan Feijenoord, of is gewoon veel te skeptisch.
Ligt er een beetje aan hoe hij investeert en zijn geld terug wil zien. Als hij een lange termijn denker is, heeft hij idd het beste voor met het NL-voetbal. Betere clubs zorgen namelijk voor meer kijkers en dus meer geld.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wie betaald bepaald. Tuurlijk kan ik dit nu niet zwart op wit bewijzen, maar het zou me iig niks verbazen. Denken dat de heer Murdoch het beste voor heeft met het Nederlandse voetbal is vrij naïef.
Het stukje voor de quote onderbreking en na spreken elkaar al tegen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:31 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Pure speculatie dus. Als jouw theorie klopte zouden Talpa of Eredivisie Live ditzelfde principe al eerder geprobeerd hebben.
In Nederland is het heel simpel. De KNVB bepaald samen met de lokale driehoek. Geen commerciele instituten, niemand. Het enige wat wel gebeurde was bijvoorbeeld de ontwikkeling van super sundays, om het Talpa naar de zin te maken. En daar had ik persoonlijk weinig op tegen hoor, maakte de competitie alleen maar spannender.
[..]
Dat zeg ik niet, het is een zakenman en hij zal zijn geld willen terug zien. Maar de door jou genoemde argumenten zijn gebaseerd op louter fictie en soms lachwekkend. De KNVB en de lokale driehoek bepalen wanneer gespeeld wordt, en verder niemand.
Ik heb nog beter nieuws voor je. Je hebt grote kans dat het nu wel bij je op televisie komt. Dankzij Sky.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:31 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik woon in het buitenland en kan niet eens Nederlandse kanalen kijken - kijk alles via internet, dus persoonlijk boeit mij het 0,0% wanneer er iets op TV uitgezonden wordt.
Extra inkomsten voor Feyenoord zal ik altijd toejuichen!
Als die televisieprogramma's er komen, so what. Denk je dat zulke programmas de Voetbal Internationals en NOS Studio Sporten van de Nederlandse televisie doen verdwijnen? Dat is nogal naief.quote:Maar het zou wel heel jammer zijn als er ineens voetbalprogramma's over de Eredivisie uitgezonden worden op Fox om 11 of 12 uur 's avonds in plaats van hetgeen dat de Nederlanders nu hebben. En alleen daarom kun je discussieren of het nu zo goed is voor de supporters; niet alleen Feyenoord, maar van alle clubs in NL.
Uiteindelijk blijft het speculatie, maar je moet wat op een forum
Zeg het maar. Wie moet het worden?quote:Internazionale *3 Ita 104.996
Liverpool *3 Eng 90.882
Olympique Marseille *3 Fra 85.835
Sporting CP Lisbon Por 82.069
CSKA Moscow Rus 80.566
Girondins Bordeaux Fra 58.835
VfB Stuttgart Ger 55.037
Metalist Kharkiv Ukr 52.526
Athletic Bilbao *3 Esp 47.837
Club Brugge @3 Bel 35.480
APOEL Nicosia ** Cyp 33.599
Hapoel Tel-Aviv Isr 31.400
Hannover 96 *3 Ger 31.037
Lazio Roma Ita 29.996
PAOK Thessaloniki *3 Gre 27.920
Steaua Bucuresti *3 Rom 26.764
Sparta Praha *3 Cze 25.570
Lech Poznan * Pol 22.483
Rosenborg BK * Nor 20.935
Trabzonspor Tur 19.810
Anorthosis Famagusta ** Cyp 17.099
Newcastle United Eng 16.882
Young Boys ** Sui 16.860
Levante UD Esp 16.837
Racing Genk *3 Bel 16.480
Viktoria Plzen ** Cze 14.070
Dnipro Dnipropetrovsk Ukr 14.026
Nee, enkel in een financieel oncreatieve geest. Er zijn louter mogelijkheden om het geld terug te verdienen zonder te gaan schuiven met wedstrijden. Zoals het uitzenden van de beelden in het buitenland, het verhogen van abonnementsprijzen, et cetera et cetera.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het stukje voor de quote onderbreking en na spreken elkaar al tegen.
PAOK of Hannoverquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeg het maar. Wie moet het worden?
Eventueel kunnen FC Kopenhagen i.p.v. Club Brugge en Fenerbaçe i.p.v. Vaslui erbij komen.
Young Boys of Famagusta.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Eventueel kunnen FC Kopenhagen i.p.v. Club Brugge en Fenerbaçe i.p.v. Vaslui erbij komen.
Ik discussieer niet over het wel of niet verdwijnen van Studio Sporten of andere programma's - dat weet niemand nog. Maar ik viel over de instelling van jou van "schijt aan, ik zit toch in het stadion".quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:37 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Ik heb nog beter nieuws voor je. Je hebt grote kans dat het nu wel bij je op televisie komt. Dankzij Sky.
[..]
Als die televisieprogramma's er komen, so what. Denk je dat zulke programmas de Voetbal Internationals en NOS Studio Sporten van de Nederlandse televisie doen verdwijnen? Dat is nogal naief.
En ondanks het feit dat Sky de uitzendrechten heeft, behouden de clubs de beeldrechten. Dat betekent dus dat de clubs mogen eisen wanneer en of hun werk wordt gebruikt. De clubs zullen daar niet snel moeilijk over doen want dan worden ze financieel gekort en krijg je allemaal pijnlijke vervelende rechtzaken.
Maar de hier genoemde argumenten slaan als een lul op een slagroomtaart.
Vanavond kijk ik de wedstrijd van Kopenhagen en hoop stiekem dat ze niet scoren en dat wij hen dan vrijdag lotenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk wel dat Brugge het afmaakt thuis. Dan is Kopenhagen een leuke optie.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:41 schreef Sejt het volgende:
Vanavond kijk ik de wedstrijd van Kopenhagen en hoop stiekem dat ze niet scoren en dat wij hen dan vrijdag lotenZe hebben thuis met 0-0 gelijk gespeeld tegen Brugge.
10 jaar na dato weer tegen Inter klinkt wel leuk. Maar ook erg zwaar.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Bilbao de UEFAcup finalist Bilbao? Dat lijkt me sterk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk wel dat Brugge het afmaakt thuis. Dan is Kopenhagen een leuke optie.
Hoop eigenlijk op Bilbao. Feijenoord kan alles wel hebben denk ik.
Aangezien er stewards en Koeman ontbreken, gok ik dat dit ervoor was.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Vlogen pas daarna de aanstekers die kant op? Of was dat ervoor al?
Dit dus.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Vlogen pas daarna de aanstekers die kant op? Of was dat ervoor al?
quote:Een paar wisselspelers gooien hun flesjes in het publiek.. deze worden per ommegaande geretourneerd !!
Is het al zeker dat we ongeplaatst zijn?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Je zal zien dat we Inter of Liverpool lotenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Suarez op bezoek in Rotterdamquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je zal zien dat we Inter of Liverpool loten
Denk dat hij dan nooit meer aanstekers hoef te kopen de rest van zijn leven.quote:
Nieuwe kans om het voorgoed het voetbalplezier af te nemenquote:
Bijna wel. Geloof dat we nu op de derde plek van ongeplaatste clubs staan. Vliegen Celtic, CFR Cluj en Partizan Belgrado er vanavond uit, dan zakken we nog verder.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:54 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Is het al zeker dat we ongeplaatst zijn?
Als Guidetti en Mathijssen komen en we hebben een balvaste jongen als Ahmadi erbij op het middenveld zijn we kampioenskandidaat.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:00 schreef elCholo het volgende:
Wat ben ik trots op dit team![]()
Het zure is alleen dat je bij een zo een wedstrijd in de competitie nog genoeg kansen hebt om het recht te zetten, en het nu zo definitief is.
Maar gisteren waren:
- Clasie en de Vrij echt eindronde Champions League Niveau
- Indi en Schaken echt heel erg sterk, waarbij Indi liet zien het niveau van de Vrij te kunnen gaan halen.
- Leerdam en Janmaat speelden heel erg goed
- Immers sleurde en werkte hard, maar erg ongelukkig met die kans (Toch liever Tonny)
- Cise ongelukkig
- Nelom en Fernandez geen Feyenoord 1 materiaal.
Overigens juich ik de komst van Mathijsen wel toe, daarmee kan Nelom weer naar de bank en zullen de Vrij en Indi veel aan hem hebben. Ik blijf hopen op Guideti, als die ook komt. Kan het nog een leuk seizoen worden.
Niet zo'n luizenploeg uit de Oostblok!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Goedkope drank en hoeren, joh.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:08 schreef Luni het volgende:
[..]
Niet zo'n luizenploeg uit de Oostblok!
"Maar nogmaals, deze ploeg is wel erg jong, en als je dan tegen mensen als een Clasie, een de Vrij, een Martins Indi komt, dan wordt het heel moeilijk"quote:
Newcastle. Hallo, daar zijn we weer DFDS!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
10 jaar na dato weer tegen Inter klinkt wel leuk. Maar ook erg zwaar.
Stonden vorig jaar in de finale van de EL toch, vond ik een erg goede ploeg waar je het erg zwaar tegen krijgt!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:42 schreef Happel het volgende:
Hoop eigenlijk op Bilbao. Feijenoord kan alles wel hebben denk ik.
Sparta Praag.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Clasie vs. Sneijder lijkt me mooi. Maar voor de fans die naar de uitwedstrijd gaan is Newcastle misschien leuker.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:13 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Newcastle. Hallo, daar zijn we weer DFDS!
Ja, ach. Wij wonnen de finale tenminste.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:14 schreef Luni het volgende:
[..]
Stonden vorig jaar in de finale van de EL toch, vond ik een erg goede ploeg waar je het erg zwaar tegen krijgt!
En Nelom was een drama. Beter dat Mathijsen (hoogstwaarschijnlijk) komt!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:20 schreef Slobeend het volgende:
Balen dat Mathijsen komt. De Vrij en BMI is nu al een topduo.
Mooie clubs zitten erbij zegquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Haal dan een goede linksback. Vind het zonde dat Bruno zich nu niet kan ontwikkelen op zijn positie omdat er zonodig een uitgebluste speler met ervaring nodig is.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:22 schreef Sejt het volgende:
[..]
En Nelom was een drama. Beter dat Mathijsen (hoogstwaarschijnlijk) komt!
Ook niet echt heel slim om te gaan provoceren van die Kievse gekken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:25 schreef Caland het volgende:
Belgie krijg je weer zo'n combiregeling en naar Duitsland mag je helemaal niet afreizen.
Overigens werden er wel eerst 1 of 2 aanstekertjes richting die dug-out gegooid, vervolgens kwamen die provocaties en kregen ze de gehele zakinhoud van vak Z over zich heen.
Nee dat maakt niet uit. Feijenoord krijgt bij het gerucht van 40 miljoen (30 miljoen pond was het geloof ik) dus ongeveer 2 miljoen euro op de bankrekening. Dat met de televisiegelden die verdubbelen betekent een hele hoop geld waar de club niet op gerekend had dit jaar.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:33 schreef Erasmusch het volgende:
'van Persie naar Manchester United'
Heeft dit nog invloed op onze opleidingsvergoeding omdat t een binnenlandse transfer is?
Ja joh, haal gewoon even een goede linksback - die én niet meer dan 400k kost, én ervaring toevoegt én beter is dan Nelom én die niet te duur is in salaris.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Haal dan een goede linksback. Vind het zonde dat Bruno zich nu niet kan ontwikkelen op zijn positie omdat er zonodig een uitgebluste speler met ervaring nodig is.
Van fr12, dus vergeef me de HMF schrijstijl. Duimen morgenavond.quote:Morgen moeten we hopen dat VIER van deze ploegen: RACING GENK, STEAUA BOEKAREST, LECH POZNAN, APOEL NICOSIA, ROSENBORG BK, YOUNG BOYS EN BURSASPOR worden uitgeschakeld.
In dat geval zijn we namelijk GEPLAATST voor de loting van de EUROPA LEAGUE PLAY-OFF RONDE en treffen we hele makkelijke tegenstanders zoals bijvoorbeeld LEVSKI SOFIA, FK VENTSPILS, KSC LOKEREN.
quote:De heenwedstrijden van de bovenste ploegen:
Steaua Boekarest - Spartak Trnava 0 - 1 (op dit moment goed voor ons!)
AIK Solna - Lech Poznan 3 - 0 (op dit moment goed voor ons!)
APOEL Nicosia - Aalesunds FK 2 - 1
Servette - Rosenborg BK 1 - 1
Kalmar FF - Young Boys 1 - 0 (op dit moment goed voor ons!)
RC Genk - FK Aktobe 2 - 1
KuPS Kuopio - Bursaspor 1 - 0 (op dit moment goed voor ons!)
Wauw. Dat zou heel positief zijn. Plaatsing EL levert al 1 miljoen op toch? Ik las in een artikel waarin Gudde reageerde dat het overwinteren in de EL 4 miljoen winst betekent ongeveer totaal.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:39 schreef Grifte het volgende:
[..]
Van fr12, dus vergeef me de HMF schrijstijl. Duimen morgenavond.
[..]
quote:Een derde van de door de Vrienden van Feyenoord opgehaalde dertig miljoen euro voor de Rotterdamse club bestaat uit leningen die zijn omgezet in aandelen. Dat bevestigt directeur Pim Blokland van de investeerdersgroep in de competitiespecial van NUsport.
“Ik heb vaak horen zeggen dat investeerders die leningen alleen maar hebben omgezet om hun geld veilig te stellen, voor het geval Feyenoord failliet zou gaan”, zegt de multimiljonair.
“Maar het enige wat is gebeurd, is dat de club hun lening heeft afgelost met de eerste miljoenen die door de Vrienden zijn binnengebracht. Vervolgens hebben die investeerders zélf besloten om het geld dat ze op die manier terugkregen in de Vrienden van Feyenoord te investeren.”
Kapot
Blokland wil graag benadrukken dat ook deze financiers daarmee hun nek voor Feyenoord hebben uitgestoken.
“Ze lopen nu nota bene méér risico om hun geld kwijt te raken dan bij een lening aan de club. Als Feyenoord kapot gaat, zal de curator namelijk besluiten om alle spelers van de club te verkopen."
"Dat levert vele miljoenen op, waardoor iedereen die nu een miljoen euro aan Feyenoord heeft geleend zeker 800.000 euro zal terugkrijgen. De Vrienden van Feyenoord verliezen daarentegen al hun geld als de club kapot gaat. Dan zegt de curator gewoon: jammer, die aandelen van jullie zijn niks meer waard.”
Het dividendrendement (percentage van de jaarwinst) van vier procent dat de veertien partijen die samen de dertig miljoen bijeenbrachten in de toekomst bij een positief eigen vermogen van de Rotterdamse club krijgen uitbetaald zou volgens critici te hoog zijn. Blokland haalt er zijn schouders over op.
“Als je een miljoen of meer zou besteden aan het kopen van andere aandelen dan die van Feyenoord, krijg je geheid een hoger rendement”, zegt de Rotterdammer, die nog minstens een jaar doorgaat met zijn miljoenenjacht voor Feyenoord. “Wij doen het echt alleen voor de club, of mensen dat nou geloven of niet.”
Feyenoord kunnen de miljoenen goed gebruiken nu kwalificatie voor de Champions League is misgelopen. Het team van Ronald Koeman verloor dinsdag ook de return tegen Dinamo Kiev en is veroordeeld tot de Europa League
Tering, wat is er met dat Lech Poznan gebeurd dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:39 schreef Grifte het volgende:
[..]
[..]
Manchester ligt niet in Nederland.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:33 schreef Erasmusch het volgende:
'van Persie naar Manchester United'
Heeft dit nog invloed op onze opleidingsvergoeding omdat t een binnenlandse transfer is?
Geen flauw idee, vorig jaar deden de Poolse clubs het ziek goed in Europa, nu massaal kut. Kampioen Slask Wroclaw verloor vorige week ook 0-3 thuis van Helsingborgquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Tering, wat is er met dat Lech Poznan gebeurd dan?
4 ploegen staan dus op achterstand, mooi op schema dus.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:39 schreef Grifte het volgende:
[..]
[..]
Edit: uitslagen al verwijderdquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:51 schreef Adames het volgende:
[..]
4 ploegen staan dus op achterstand, mooi op schema dus.
Ja, had net zelf alles lopen uitpluizen en kwam er toen achter dat het in de tweede quote stondquote:
Waarom? Een ploeg zonder spits scoort toch niet!? Rustig je kans afwachten. Geen probleem.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:56 schreef zoekeenleven het volgende:
Denk dat een gemidelde club in de El staat te poepen in zijn broek als ze zien hoe wij gisteren speelde
Het is nog net geen tijd voor de i-told-you-so-story over Immers.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:02 schreef Caland het volgende:
Ik heb het niet teruggezien, ga het ook niet doen ook.
Hoorde wel Immers op de radio zeggen dat het pure pech was dat hij van 4 meter afstand op de keeper schiet. Commentator was het volledig met hem eens ook. Dat kan je toch niet serieus nemen?
als die gasten voorin zo kansen omgaan ligt er Tilburg niemand wakker hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:56 schreef zoekeenleven het volgende:
Denk dat een gemidelde club in de El staat te poepen in zijn broek als ze zien hoe wij gisteren speelde
Dat vroeg ik me dus ook afquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:05 schreef Caland het volgende:
Waar sloeg trouwens die blauw-witte tifo actie op als je tegen een club speelt waar dat de clubkleuren zijn?
Velletjes op X waren ook compleet verregend, kon je niks meer mee.
te vrede geblesseerd, achabar geen echte spits?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat ik me wel afvraag zijn Te Vrede en Achabar zo slecht dat als enige echte spitsen in de selectie Koeman ze niet eens wou proberen?
te vrede is niet fit. En over Achabar weet ik niks.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat ik me wel afvraag zijn Te Vrede en Achabar zo slecht dat als enige echte spitsen in de selectie Koeman ze niet eens wou proberen?
Immersrs moet gewoon een stuk meer naar voren voetballen. Staat nu tussen rechtsachter Clasie en linksachter Leerdam.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is nog net geen tijd voor de i-told-you-so-story over Immers.
Dat komt over een wedstrijdje of 6 in de competitie
Je kan veel zeggen over Cabral, maar vond hem gisteren wel beter dan Fernandez.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:06 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
te vrede geblesseerd, achabar geen echte spits?
daarnaast rare wissel, om fernandez eruit te halen voor gabral.
Pff, die actie waar hij 3 man voorbij gaat en op doel schiet terwijl de linkerkant volledig open ligt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen over Cabral, maar vond hem gisteren wel beter dan Fernandez.
die paar egoïstische schoten die huizenhoog naast of over gingen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Speelde op een hele andere positie dus hoe kan je dat vergelijken?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Was wel jammer jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Pff, die actie waar hij 3 man voorbij gaat en op doel schiet terwijl de linkerkant volledig open ligt.
Daar werd ik zo chagrijnig van he. Had hij gepasst op Cisse had die gozer 100% vrij gestaan in de 16.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Pff, die actie waar hij 3 man voorbij gaat en op doel schiet terwijl de linkerkant volledig open ligt.
Ik vergelijk ze omdat ze voor elkaar gewisseld werden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:08 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Speelde op een hele andere positie dus hoe kan je dat vergelijken?
Daarnaast doemde Fernandez toch een keer of 7 voor de goal op. Alleen bagger dat hij de handelingssnelheid heeft van een stoomlocomotief.
Wederom was bij Immers, net als in Kiev, na 60 minuten de pijp helemaal leeg. Lijkt wel of hij conditioneel gewoon tekort komt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:07 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Immersrs moet gewoon een stuk meer naar voren voetballen. Staat nu tussen rechtsachter Clasie en linksachter Leerdam.
Terwijl hij juist rechtsvoor Clasie en linksvoor Leerdam hoort te staan, om door te kaatsen naar Cisse of Schaken of een steekpass te geven op Fernandez.
Mn zusje is nog beter dan Fernandez.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eens.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mn zusje is nog beter dan Fernandez.
Laat hem ff lekker wennen dan. Het is zuur dat het net in de voorrondes was, maar Feyenoord is geen ado.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wederom was bij Immers, net als in Kiev, na 60 minuten de pijp helemaal leeg. Lijkt wel of hij conditioneel gewoon tekort komt.
Als een spits wordt verwisseld voor een verdediger om verdedigend te gaan spelen... Vergelijk je die twee dan ook?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vergelijk ze omdat ze voor elkaar gewisseld werden.
Hij is ook wel extreem in het box to box spelen. Maakt echt veel meters.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wederom was bij Immers, net als in Kiev, na 60 minuten de pijp helemaal leeg. Lijkt wel of hij conditioneel gewoon tekort komt.
Jezus gast, wat ben jij kinderachtig bezig vandaagquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:11 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Als een spits wordt verwisseld voor een verdediger om verdedigend te gaan spelen... Vergelijk je die twee dan ook?
Denk dat die vergelijking mank gaat vriend.
Omdat Schaken in de centrale spitsenpositie kwam te staan na de wissel en Cabral op de plek van Schaken? En je dus beter Schaken kan vergelijken met Fernandez?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jezus gast, wat ben jij kinderachtig bezig vandaagEr moet een goal gemaakt worden en er word 1 aanvallende speler gewisseld voor een andere aanvallende speler, in de hoop dat er een goal gemaakt gaat worden. Hoe de fuk kan ik die niet met elkaar vergelijken dan, als ik de doelstelling van Koeman daar in meeneem
!
Komt gewoon kwaliteit tekort. Dat zie je toch aan alles. Ik had echt veeee liever een Overtoom in dit team. Zit veel meer creativiteit in. Lex is gewoon een miskoop.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je kan Schaken ook vergelijken met Fernandez. Ga jij dat lekker doen. Ik heb ervoor gekozen om Fernandez te vergelijken met Cabral.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:14 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Omdat Schaken in de centrale spitsenpositie kwam te staan na de wissel en Cabral op de plek van Schaken? En je dus beter Schaken kan vergelijken met Fernandez?
Ik werd ook steeds afgebrand voor Bulyquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:14 schreef satecl het volgende:
[..]
Komt gewoon kwaliteit tekort. Dat zie je toch aan alles. Ik had echt veeee liever een Overtoom in dit team. Zit veel meer creativiteit in. Lex is gewoon een miskoop.
Ik werd trouwens een paar weken terug hier door veel 'belachelijk gemaakt' omdat ik graag Bulykin wou hebben bij Feyenoord. Ik hoef helemaal niet me gelijk te halen hoor, maar vinden jullie na deze 2 wedstrijden nog steeds dat hij een dramatische Rus is, die niets toevoegt in dit Feyenoord? Fernandez is toch gewoon een drama. Niveautje ADO.
Zijn nog steeds geruchten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:17 schreef mister_popcorn het volgende:
weet iemand dan of guidetti definitief heeft getekend bij sunderland?
Nee, waarschijnlijk geen 2 a 3 maanden werk maar 2 a 3 weken was de laatste verwachting.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn nog steeds geruchten.
En ook al komt 'ie, huur je een spits die rond november een keer fit is.
Dat zeg ik, je ziet hem gewoon zoeken naar zijn plek, zijn vorm. En ondanks dramatische optredens levert hij een assist af en mist hij een kans die er normaal gesproken in moet. Eigenlijk hetzelfde verhaal als Bakkal, met als enige verschil dat Bakkal meestal 80 minuten verstoppertje speelde en dan beslissend was terwijl Immers op dit moment té aanwezig is.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:18 schreef chrisr het volgende:
Bakkal deed het vorige seizoen ook goed. Immers daarentegen vond ik gister echt slecht, hij wilde wel graag, maar ik zag hem af en toe rondlopen alsof ie totaal de weg kwijt was. Daarnaast veel balverlies door slechte passes. Eerste helft aan de zijlijn ging Schaken (?) erover heen en Immers geeft gewoon een kutpass over 2 meter! Verder veel roeiwerk nergens naartoe.
4 tackles waar ie steeds een seconde laat in kwam vliegen, druk zetten op t verkeerde moment, Claise t vuile werk laten opknappen...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:18 schreef adhalomylife het volgende:
Immers was in de uitwedstrijd aardig goed hoor. Liep goed de open ruimtes in, kwam zo ook tot een goede assist.
In de uitwedstrijd? Dan heb ik een andere wedstrijd gezien. Speelde met vlagen heel goed.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:21 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
4 tackles waar ie steeds een seconde laat in kwam vliegen, druk zetten op t verkeerde moment, Claise t vuile werk laten opknappen...
Huh, op die plek heeft Clasie het hele vorige seizoen gestaan. Dat is ook gewoon zijn positie en wederom heerste hij over het middenveld. Wat zeik je nou?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:22 schreef chrisr het volgende:
Waarom speelde Clasie eigenlijk zo ver naar achter, met zijn creativiteit heb je hem toch veel liever op 10 staan? Hij heeft balcontrole, overzicht, een goede pass en een goed schot! Nu liep Immers daar, uit vorm te staan/zoeken.
Clasie stond juist goed. Gaf weliswaar veel balletjes breed en zocht weinig de diepte op maar hield daardoor wel de bal in het spel. Een baken van rust in een Feyenoord dat continue balverlies leidde. Om die reden zeg ik ook dat we een jongens als Ahmadi missen, die ook rust aan de bal heeft en hem niet snel verliest.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:22 schreef chrisr het volgende:
Waarom speelde Clasie eigenlijk zo ver naar achter, met zijn creativiteit heb je hem toch veel liever op 10 staan? Hij heeft balcontrole, overzicht, een goede pass en een goed schot! Nu liep Immers daar, uit vorm te staan/zoeken.
Immers liep een beetje verloren inderdaad. Bij hem denk ik wel dat een goaltje die onzekerheid kan wegnemen. Bij BMI heb ik altijd een Van Gobbel gevoel als hij aan de bal is, hij straalt dan gewoon 0,0 zelfvertrouwen uit.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:21 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
4 tackles waar ie steeds een seconde laat in kwam vliegen, druk zetten op t verkeerde moment, Claise t vuile werk laten opknappen...
Die rol pakt Vormer wel, no worries.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:24 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Clasie stond juist goed. Gaf weliswaar veel balletjes breed en zocht weinig de diepte op maar hield daardoor wel de bal in het spel. Een baken van rust in een Feyenoord dat continue balverlies leidde. Om die reden zeg ik ook dat we een jongens als Ahmadi missen, die ook rust aan de bal heeft en hem niet snel verliest.
Nu is enkel Clasie die rol toebedeeld.
Tuurlijk, ik zeik. Ik vraag me gewoon af waarom iemand die aanvallend wel het verschil kan maken door overzicht, rust en creativiteit zo ver van het doel vd tegenstander gebruikt wordt. Had Vormer achter hem neergezet voor het vuile werk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Huh, op die plek heeft Clasie het hele vorige seizoen gestaan. Dat is ook gewoon zijn positie en wederom heerste hij over het middenveld. Wat zeik je nou?
Al zijn wedstrijden eigenlijk. Heb alleen het eerste half uur van Kiev uit moeten missen, dus wellicht dat ie toen de sterren van de hemel speelde.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:22 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
In de uitwedstrijd? Dan heb ik een andere wedstrijd gezien. Speelde met vlagen heel goed.
De omschrijving van je vind ik een stuk beter passen bij gisteren.
Ja die rol zie ik Vormer ook wel toebedeeld persoonlijk. Ik zei het gisteren in dit topic al dat bij zijn komst in het middenveld de rust in de ploeg terugkeerde. Was mooi om te zien.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:25 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Die rol pakt Vormer wel, no worries.
We moeten ook niet vergeten dat dit officiele wedstrijd nummer 2 was, en dan tegen een tegenstander van formaat, met op 't middenveld 2 nieuwe jongens.
Zag je die Zidane move niet in de 2e helft?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij BMI heb ik altijd een Van Gobbel gevoel als hij aan de bal is, hij straalt dan gewoon 0,0 zelfvertrouwen uit.
Als Clasie niet had gespeeld op de positie waar hij speelde had de linkerflank keihard overlopen geworden. Je zag het al aan de rechterkant, zo zwaar Vrij het continu had. En daar staat dan Leerdam voor hem en Janmaat naast zich, niet de minste gasten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:25 schreef chrisr het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik zeik. Ik vraag me gewoon af waarom iemand die aanvallend wel het verschil kan maken door overzicht, rust en creativiteit zo ver van het doel vd tegenstander gebruikt wordt. Had Vormer achter hem neergezet voor het vuile werk.
Hij moet juist het spel wat meer voor zich hebben. Zie je hem voor het eerst spelen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:25 schreef chrisr het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik zeik. Ik vraag me gewoon af waarom iemand die aanvallend wel het verschil kan maken door overzicht, rust en creativiteit zo ver van het doel vd tegenstander gebruikt wordt. Had Vormer achter hem neergezet voor het vuile werk.
Clasie speelt gewoon heel slim en pakt zijn kansen wel om een splijtende pass te geven of (zoals in de 2e helft) een afstandsschot te lossen. Maar hij is gewoon ijzersterk als stofzuigertje op het middenveld.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:25 schreef chrisr het volgende:
[..]
Ja die was wel lekker, het gejuich na die move was 50% opluchtingquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:27 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Zag je die Zidane move niet in de 2e helft?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:28 schreef Nozem. het volgende:
Nee we hebben geen probleem op de spitsenpositie.....
Daar moet ook goed op getraind worden. Niemand legde zoals Pierre van Hooijdonk zoveel werk in zijn vrije trap.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:29 schreef adhalomylife het volgende:
Toch heeft ook Clasie nog erg veel te leren. Die corners zijn echt dramatisch. En ook vrije trappen zijn nutteloos als je ze laat nemen door deze jongen.
Kunnen we hem niet laten spreken met een combinatie van Pierre van Hooijdonk en iemand die goed corners oplegt, geen idee wie dat kan eigenlijk?
Vreemd inderdaad die slechte corners, lichtpuntje: (quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:29 schreef adhalomylife het volgende:
Toch heeft ook Clasie nog erg veel te leren. Die corners zijn echt dramatisch. En ook vrije trappen zijn nutteloos als je ze laat nemen door deze jongen.
Kunnen we hem niet laten spreken met een combinatie van Pierre van Hooijdonk en iemand die goed corners oplegt, geen idee wie dat kan eigenlijk?
Nou ik snap je wel. Je ziet dat Clasie de beste speler is en wil dus met het totale gebrek aan goede aanvallende spelers Clasie daar neergooien.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:28 schreef chrisr het volgende:
Hij speelde ook fantastisch, maar goed, ik vind het blijkbaar anders dan jullie
Ben je serieusquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:28 schreef Nozem. het volgende:
Nee we hebben geen probleem op de spitsenpositie.....
Dat bedoelde ik ook met laten spreken met Pi-air. Die kan hem wat onderwijs geven.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar moet ook goed op getraind worden. Niemand legde zoals Pierre van Hooijdonk zoveel werk in zijn vrije trap.
Okéquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:31 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook met laten spreken met Pi-air. Die kan hem wat onderwijs geven.
Van Gastel?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:29 schreef adhalomylife het volgende:
Ik heb er zelfs wel meer gezien. Ik vind het ongelofelijk wat een ontwikkeling Ssschaken heeft doorgemaakt. Ik wist niet wat ik hoorde toen we een jupilerleague speler haalde een paar jaar geleden die tegen de dertig aanliep en zichzelf zelfs daar niet wist te onderscheiden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vreemd inderdaad die slechte corners, lichtpuntje: () Ik heb 2 goede voorzetten gezien
Wat denk je zelf?quote:
Ronald Koeman dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar moet ook goed op getraind worden. Niemand legde zoals Pierre van Hooijdonk zoveel werk in zijn vrije trap.
Ja ongeveerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:30 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Nou ik snap je wel. Je ziet dat Clasie de beste speler is en wil dus met het totale gebrek aan goede aanvallende spelers Clasie daar neergooien.
Maar juist iemand die zo goed rendeert op zijn positie moet je niet mee gaan klooien man. Laat die juist lekker staan, en regel anderen voor het gebrekkige zooitje voorin.
had Feyenoord dan niet alvast een lijstje met mogelijke spitsen kunnen opstellen circa juni?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:32 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Kansloos man zoveel kansen creëren en niks maken. Vrees echt dat dit het grote 'hadden we Guidetti nog maar' seizoen gaat worden.
Die gasten voorin kunnen er geen reet van.
Van Hanegem heeft de meeste assists uit corners aller tijden. Nummer 2 is RVP.quote:
2 die een directe 100% scoringskans opleverden bedoel ik. Dat heb ik al heel lang niet meer meegemaakt in de Kuip.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:32 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs wel meer gezien. Ik vind het ongelofelijk wat een ontwikkeling Ssschaken heeft doorgemaakt. Ik wist niet wat ik hoorde toen we een jupilerleague speler haalde een paar jaar geleden die tegen de dertig aanliep en zichzelf zelfs daar niet wist te onderscheiden.
Wat heb ik hard op die woorden moeten terugkomen zeg.
Jij denkt dat dat niet gedaan isquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
had Feyenoord dan niet alvast een lijstje met mogelijke spitsen kunnen opstellen circa juni?
Verdient hij niet. Wil niet bijtekenen en loopt met een air rond waar je u tegen zegt. Ik snapte het niet zo goed persoonlijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:33 schreef DonRaja het volgende:
Wel mooi dat Cabral toch werd toegezongen. Al blijf ik het een kwal vinden, met eigen spelers ga je gewoon goed om
Ja, en ik moet zeggen dat hij tegen Mallorca goed inviel, tegen Kiev had hij overigens ook nog wel een aantal aardige voorzetten, vond hem niet eens zo slecht invallen...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:33 schreef DonRaja het volgende:
Wel mooi dat Cabral toch werd toegezongen. Al blijf ik het een kwal vinden, met eigen spelers ga je gewoon goed om
Geld.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
had Feyenoord dan niet alvast een lijstje met mogelijke spitsen kunnen opstellen circa juni?
Was opzich al redelijk veel ergernis om me heen dat hij er in kwam, maarja toch toezingen, je hoopt maar dat hij die miljoentjes binnen schietquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:33 schreef DonRaja het volgende:
We hebben die lijst al in januari opgesteld geloof ik, maar het blijft moeillijk om spelers aan te trekken als je niets te besteden hebt...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah oké. Maar dan zouden Castaignos en Kuyt dus hoog op het lijstje hebben gestaanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:35 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
We hebben die lijst al in januari opgesteld geloof ik, maar het blijft moeillijk om spelers aan te trekken als je niets te besteden hebt...
Ja, en terecht lijkt mequote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah oké. Maar dan zouden Castaignos en Kuyt dus hoog op het lijstje hebben gestaan
Hadden ze ook:quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Guidetti op plek een stond. Daarna Kuijt en daarna Castaignos ja. En nu blijft het dus hopen op het eerste heerschap. Nog een jaar John. Wat zou dat heerlijk zijn.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah oké. Maar dan zouden Castaignos en Kuyt dus hoog op het lijstje hebben gestaan
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hadden ze ook:
Drogba - China
RvP - Manchester
Balotelli - Geen asiel
Rooney - Te weinig voetballend vermogen
Gomez - Mof
Vagner Love - Die is nog onderweg
[..]
Hadden ze ook:
Drogba - China
RvP - Manchester
Balotelli - Geen asiel
Gomez - Mof
Zal vast gedaan zijn maar Guidetti is onvervangbaar.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:37 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Zal vast gedaan zijn maar Guidetti is onvervangbaar.
Er had wel gekeken moeten worden om een jonge en extreem talentvolle spits te huren.
In de PL lopen een aantal supertalenten rond die toch niet aan spelen toekomen.
En in landen als Mexico, Brazilië of Scandinavië lopen genoeg talenten rond. Tottenham heeft afgelopen zomer nog Mexicaans supertalent Antonio Pedroza voor maar 400k gekocht.
[..]
Hadden ze ook:
Drogba - China
RvP - Manchester
Balotelli - Geen asiel
Gomez - Mof
Gaat die Sunderland deal niet door?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:37 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Guidetti op plek een stond. Daarna Kuijt en daarna Castaignos ja. En nu blijft het dus hopen op het eerste heerschap. Nog een jaar John. Wat zou dat heerlijk zijn.
Daar kijken gebeurt ook wel, maar die spelers kun je alleen huren zodra die clubs ze afschrijven voor dit seizoen, en dat zal dus wel eind augustus worden..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:37 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Zal vast gedaan zijn maar Guidetti is onvervangbaar.
Er had wel gekeken moeten worden om een jonge en extreem talentvolle spits te huren.
In de PL lopen een aantal supertalenten rond die toch niet aan spelen toekomen.
En in landen als Mexico, Brazilië of Scandinavië lopen genoeg talenten rond. Tottenham heeft afgelopen zomer nog Mexicaans supertalent Antonio Pedroza voor maar 400k gekocht.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:38 schreef adhalomylife het volgende:
[..]Vagner Love. Dat was toch in het seizoen dat die griekse voetballer vanuit amsterdam ineens onze kant op kwam?
Haha inderdaad, niet veel spelers hebben een trainer die een CL-finale besliste met een vrije trap.quote:
Nou er zijn zo ongelofelijk veel geruchten geweest rondom John dat ik eraan twijfel. Sunderland, QPR, Newcastle, Feyenoord en Villareal werden genoemd en dan vergeet ik er nog een paar gok ik zelfs.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:38 schreef chrisr het volgende:
[..]
Gaat die Sunderland deal niet door?
Lazio en Galatasaray was ook al rondquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:39 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Nou er zijn zo ongelofelijk veel geruchten geweest rondom John dat ik eraan twijfel. Sunderland, QPR, Newcastle, Feyenoord en Villareal werden genoemd en dan vergeet ik er nog een paar gok ik zelfs.
Volgens mij wel maar helemaal zeker weet ik het niet. Dat was die rare corner op heuphoogte die achter ging via een pool. En daarna nam hij er nog een op precies dezelfde manier.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:40 schreef Grifte het volgende:
Nam Clasie eigenlijk nog een corner toen Vormer in het veld stond, of hadden we toen geen corners meer?
Beklink beklinkt beklinken, benklonk benklonkenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:41 schreef adhalomylife het volgende:
Het is gewoon hopen inderdaad dat onze directeur het eind van deze maand net zulke slimme deals beklinkt/beklonkt - wat is het eigenlijk? nou ja zal wel - als vorig jaar met Bakkal en John.
Blijft natuurlijk waardeloos dat je als club al belangrijke wedstrijden moet spelen terwijl het transfer window nog open is, waarom dat zo lang moet begrijp ik niet, waarom niet alleen de maand juni, weet iedereen waar die aan toe is.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:40 schreef Caland het volgende:
Plan A was Guidetti, dat faalde.
Plan B was Kuijt, dat faalde.
Plan C was Castaignos, dat faalde.
Pland D is weer Guidetti, voorlopig gefaald.
Als dit niet doorgaat zal er wel weer een last-minute huur uitkomen aan het eind van deze maand. Pas rond die tijd wordt een beetje bekend welke PL clubs overbodige spelers gaan verhuren.
Daarna nam hij een korte via Schaken geloof ik, ook dat faalde.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:41 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Volgens mij wel maar helemaal zeker weet ik het niet. Dat was die rare corner op heuphoogte die achter ging via een pool. En daarna nam hij er nog een op precies dezelfde manier.
Toen hadden we geen corners meer.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:40 schreef Grifte het volgende:
Nam Clasie eigenlijk nog een corner toen Vormer in het veld stond, of hadden we toen geen corners meer?
Ik zou niet weten waarom die jongen naar turkije zou gaan eigenlijk. Ze hebben daar heel goed ingekocht maar het blijft turkije weet je. Zullen nooit verderkomen dan pakweg poulefase CL, en rijpen van talenten doen ze daar ook niet aan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Lazio en Galatasaray was ook al rond![]()
Ik zie het wel, verwacht er niet te veel van.
Misschien huren we van Beukering nog wel een seizoenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:40 schreef Caland het volgende:
Plan A was Guidetti, dat faalde.
Plan B was Kuijt, dat faalde.
Plan C was Castaignos, dat faalde.
Pland D is weer Guidetti, voorlopig gefaald.
Als dit niet doorgaat zal er wel weer een last-minute huur uitkomen aan het eind van deze maand. Pas rond die tijd wordt een beetje bekend welke PL clubs overbodige spelers gaan verhuren.
Misschien als Van Persie verkocht wordt dat we dan de Armenteros clausule kunnen ophoesten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien huren we van Beukering nog wel een seizoen
Ja dat bedoelde ik. Echt een onvoorstelbaar drama. Het is die imperfectie die Clasie echt snel weg moet werken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarna nam hij een korte via Schaken geloof ik, ook dat faalde.
Dat was Clasie. In 2e instantie nam hij hem toen maar kort.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:41 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Volgens mij wel maar helemaal zeker weet ik het niet. Dat was die rare corner op heuphoogte die achter ging via een pool. En daarna nam hij er nog een op precies dezelfde manier.
Surinaamse spits uit Transvaal verwacht ik ook veel van.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien huren we van Beukering nog wel een seizoen
Die ingooi van hem dan ookquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:42 schreef DonRaja het volgende:
Maar wat is die Popov slecht zeg, die heeft 3 ballen richting Spijkenisse geknald en dat was het wel zo'n beetje...
Ja maar die schiet er ook niet meer dan 15 in komend seizoen gok ik. Blijft alsnog een waardeloze koop gok ik.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien als Van Persie verkocht wordt dat we dan de Armenteros clausule kunnen ophoesten.
Hoeveel moet die gaan kosten?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien als Van Persie verkocht wordt dat we dan de Armenteros clausule kunnen ophoesten.
Toch niet de grote Don Raja?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:43 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Surinaamse spits uit Transvaal verwacht ik ook veel van.
Ja dat weet ik maar de vraag was of Clasie nog corners nam nadat Vormer in het veld kwam. Volgens mij was dat wel het geval. Namelijk die twee genoemde corners. Maar zeker weten doe ik het niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:43 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat was Clasie. In 2e instantie nam hij hem toen maar kort.
Dat vroeg ik me ook af, dacht dat Vormer wel nieuwe cornernemer zou worden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:44 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar de vraag was of Clasie nog corners nam nadat Vormer in het veld kwam. Volgens mij was dat wel het geval. Namelijk die twee genoemde corners. Maar zeker weten doe ik het niet.
Oh hou op over die ingooi, wat die 2 mafkezen daarna deden was 100x zo ergquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die ingooi van hem dan ook![]()
En dan van tevoren zulke praatjes...
Of goossens?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:45 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af, dacht dat Vormer wel nieuwe cornernemer zou worden.
Hoezo, dan dropt zijn prijs opeens met een paar miljoen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In elk geval minder dan wanneer we wél CL hadden gehaald
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:43 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Surinaamse spits uit Transvaal verwacht ik ook veel van.
Nee, als een club champions league speelt stijgen de prijzen doorgaans. Kunnen kleine clubs meer vragen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoezo, dan dropt zijn prijs opeens met een paar miljoen?
Dat hebben de Spaanse clubs geëist.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijft natuurlijk waardeloos dat je als club al belangrijke wedstrijden moet spelen terwijl het transfer window nog open is, waarom dat zo lang moet begrijp ik niet, waarom niet alleen de maand juni, weet iedereen waar die aan toe is.
Op het Groene Haas Supporterstoernooi een beetje voor de verdediging. Al weet ik niet zeker of dat zijn vaste positie is hoor. Misschien weet iemand anders dat?quote:
Nee zijn prijs was gestegen als we het wél hadden gehaald.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoezo, dan dropt zijn prijs opeens met een paar miljoen?
No shitquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:46 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Nee, als een club champions league speelt stijgen de prijzen doorgaans. Kunnen ze meer vragen.
O ik zie nu pas jouw nickname. Voetbal jij?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee zijn prijs was gestegen als we het wél hadden gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |