abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115278145
quote:
2s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 08:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
Toch nog een beetje goed nieuws -> geld voor Feijenoord :)

[..]

http://www.telegraaf.nl/t(...)PT_TV-RECHTEN__.html
Dit goed nieuws noemen :')
  Moderator woensdag 8 augustus 2012 @ 08:59:22 #52
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115278235
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 08:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Dit goed nieuws noemen :')
We kunnen het beter voor 42 miljoen per seizoen verkopen aan de NOS _O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_115278248
quote:
9s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 08:59 schreef onlogisch het volgende:

[..]

We kunnen het beter voor 42 miljoen per seizoen verkopen aan de NOS _O_
Wat mij betreft beter dan aan een criminele organisatie inderdaad.
  Moderator woensdag 8 augustus 2012 @ 09:03:47 #54
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115278288
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 09:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Wat mij betreft beter dan aan een criminele organisatie inderdaad.
Zozo, FOX een criminele organisatie noemen. Dat is nog al wat.

Bron?
4045
onlogisch
pi_115278299
quote:
11s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 09:03 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Zozo, FOX een criminele organisatie noemen. Dat is nog al wat.

Bron?
Je weet best waar de heer Murdoch allemaal verantwoordelijk voor is..

Sowieso FOX :')!

Moderator woensdag 8 augustus 2012 @ 09:08:02 #56
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115278353
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 09:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Je weet best waar de heer Murdoch allemaal verantwoordelijk voor is..

Sowieso FOX :')!

[ afbeelding ]
Ja leuk plaatje _O-

Maar heb je even een bron waarbij hij veroordeeld is.

En waaruit blijkt dat fox een criminele organisatie is?
4045
onlogisch
  woensdag 8 augustus 2012 @ 09:09:00 #57
277865 Sejt
Ondertitel
pi_115278368
Geweldig genoten van het spel gisteren. Pluim voor de laatste linie(s).

Maar als je deze kansen niet maakt op CL niveau, dan kun je het wel vergeten. Zo'n kans als Cissé (met Fernandez) is gewoon slecht afgemaakt - je ziet de miscommunicatie ook gewoon en daardoor moet Cissé ineens snel handelen en daar gaat het fout.
Schaken kopte die grote kans met z'n ogen dicht, maar de reactie van de keeper was gewoon buitenaards.
De kans van Immers gaat er 40 van de 45 keer in (see what I did there)... ongelofelijk dat het dan net niet deze keer is. Immers valt daar niet eens wat te verwijten: hij staat goed, raakt 'm goed, alleen de keeper staat net perfect.

Zo jammer, maar wel trots!
I love my mispoken words.
pi_115278422
quote:
15s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 09:08 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ja leuk plaatje _O-

Maar heb je even een bron waarbij hij veroordeeld is.

En waaruit blijkt dat fox een criminele organisatie is?
Oh, zulke mensen blijven altijd wel buiten schot hoor, daar hebben ze geld genoeg voor. Maar als jouw krantje zo ziek is dat je bijvoorbeeld een mobieltje van een overleden kind gaat hacken zodat ouders langer denken dat ze nog in leven is.. :r Gast had ergens weggestopt moeten worden, dat weet iedereen.
pi_115278433
Kom hier ook niet janken als we binnenkort eredivisie wedstrijdjes op maandagavond half 12 gaan afwerken zodat ze dat daar in een beter tijdslot kunnen passen.
pi_115278490
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 09:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kom hier ook niet janken als we binnenkort eredivisie wedstrijdjes op maandagavond half 12 gaan afwerken zodat ze dat daar in een beter tijdslot kunnen passen.
inderdaad! daar ben ik ook bang voor. Geldt niet alleen voor feyenoord maar in het algemeen. Ik weet niet of dit fox overname gedoe zo goed is.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_115278578
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 07:24 schreef BeamofLight het volgende:
Wat zit nu iedereen te mokken? 2,5 maand lang gejuichd om de tweede plek; competitie is nog niet eens begonnen en iedereen alweer huilie.
Het maakt financieel helemaal niets uit of je tweede of vijfde wordt als je je vervolgens niet kwalificeert voor de Champions League. Uiteindelijk is dat namelijk de ''prijs'' die je kan behalen als je tweede wordt. Toegegeven, vanuit sportief oogpunt was het behalen van die tweede plaats natuurlijk een geweldige prestatie van Feyenoord.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  Moderator woensdag 8 augustus 2012 @ 09:27:06 #62
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115278725
Mijn resumé op de wedstrijd :

Een heerlijke sfeer in de Kuip, dat was het eerste dat mij opviel gisteren. Zonde dat we de wedstrijd niet winnend hebben kunnen afsluiten, we verdienden zeker meer. Maar zoals Koeman al zei, je krijgt niet altijd wat je verdient.

Ondanks de grote financiële aderlating kunnen we met opgeheven hoofd vooruit kijken naar de komende wedstrijden.

Onze verdediging :

Het stond als een huis. de Vrij & Indi _O_ who the fuck needs Mathijsen? :') Het stond prima.
Goed, je zal altijd de verhaaltjes blijven houden dat ervaring belangrijk is. Maar wie de wedstrijd gisteren gezien heeft moet toch toegeven dat de nood om een verdediger met ervaring lang niet zo groot is als de schreeuw om een spits die ze er wel in trapt? :')

Clasie was weer als vanouds een basie op het middenveld. Dat gaat echt een hele grote voetballer worden. Hij heeft iig alles in zich om dat te worden alleen zijn corners mogen nog wat beter.

Immers.. Ik ga mijn posts over Immers nog niet naar voren halen. Daar is het nog te vroeg voor. Maar wederom viel mij op dat er na een uur spelen wel het beste van Immers af was. En die kans.. tja dat kan idd gebeuren. Maar ik blijf het nog steeds bizar vinden dat we 9 ton voor die gast betaald hebben.

Goed, hij krijgt vooralsnog het voordeel van de twijfel.

De aanval

Dit is echt ons zorgenkindje momenteel. Een Fernandez brengt het echt niet. Hij heeft vorig seizoen weliswaar 7 doelpunten gemaakt. 7 hele doelpunten :')

Ik weet niet waarom Koeman Anas niet bracht ipv Fernandez.
Ik hoop toch vurig dat ze Guidetti nog weten te strikken hé. Als je die man er nog bij weet te krijgen dan kunnen er rare dingen gebeuren.

Als het niveau van gisteren de standaard kan worden in de Kuip dan denk ik dat we heel weinig punten gaan laten liggen mits er nog een degelijke spits bij komt. :)

Ik kijk in ieder geval uit naar vrijdag & zondag :)
4045
onlogisch
  Moderator woensdag 8 augustus 2012 @ 09:29:12 #63
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115278768
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 09:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Oh, zulke mensen blijven altijd wel buiten schot hoor, daar hebben ze geld genoeg voor. Maar als jouw krantje zo ziek is dat je bijvoorbeeld een mobieltje van een overleden kind gaat hacken zodat ouders langer denken dat ze nog in leven is.. :r Gast had ergens weggestopt moeten worden, dat weet iedereen.
[PRIVÉMODUS]OH EN DAARMEE ZIJN ZE NATUURLIJK GELIJK EEN CRIMINELE ORGANISATIE VEROORDEELD EN ALLES111!!!!!1!! ;D :d :D :'( :D !1!1 [/PRIVÉMODUS]

Aannames :')
4045
onlogisch
pi_115278829
quote:
13s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 09:29 schreef onlogisch het volgende:

[..]

[PRIVÉMODUS]OH EN DAARMEE ZIJN ZE NATUURLIJK GELIJK EEN CRIMINELE ORGANISATIE VEROORDEELD EN ALLES111!!!!!1!! ;D :d :D :'( :D !1!1 [/PRIVÉMODUS]

Aannames :')
Helaas lukt het niet om iedereen die schuldig is te veroordelen inderdaad :)
pi_115278847
Subtiel...

Prachtig doek trouwens. Niets meer dan lof voor degene die er zoveel tijd in steken.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Moderator woensdag 8 augustus 2012 @ 09:34:30 #66
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115278857
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 09:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Helaas lukt het niet om iedereen die schuldig is te veroordelen inderdaad :)
Des te makkelijker is het om een tv station te betichten van criminele activiteiten :)
4045
onlogisch
pi_115278861
Clasie en De Vrij gisteren moeten zich wel in Oranje hebben gespeeld. Kan niet anders.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_115278896
quote:
10s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 09:34 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Des te makkelijker is het om een tv station te betichten van criminele activiteiten :)
Telefoons en Voicemails afluisteren (van overleden kinderen, soldaten, en slachtoffers van de 7/7 attacks :') !!!!) zijn gewoon criminele activiteiten hoor?
  woensdag 8 augustus 2012 @ 09:36:56 #69
277865 Sejt
Ondertitel
pi_115278904
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 09:34 schreef Muto het volgende:
Clasie en De Vrij gisteren moeten zich wel in Oranje hebben gespeeld. Kan niet anders.
Inderdaad. Voor de ogen van de bondscoach in zo'n belangrijke wedstrijd zó presteren. Hulde!
  Moderator woensdag 8 augustus 2012 @ 09:37:23 #70
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115278916
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 09:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Telefoons en Voicemails afluisteren (van overleden kinderen, soldaten, en slachtoffers van de 7/7 attacks :') !!!!) zijn gewoon criminele activiteiten hoor?
Dit is mijn laatste quote hierover, dit hoort niet in het Feyenoord topic thuis.

Maar je blaat maar wat in het rond zonder dat je met een noemenswaardige bron komt die jouw geblaat bevestigd.
4045
onlogisch
pi_115278953
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 09:36 schreef Sejt het volgende:

[..]

Inderdaad. Voor de ogen van de bondscoach in zo'n belangrijke wedstrijd zó presteren. Hulde!
Hij was er, ja?
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_115278977
quote:
9s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 09:37 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dit is mijn laatste quote hierover, dit hoort niet in het Feyenoord topic thuis.

Maar je blaat maar wat in het rond zonder dat je met een noemenswaardige bron komt die jouw geblaat bevestigd.
Je hebt het volledige news of the world schandaal gemist? Ik dacht dat dit toch wel vrij algemene kennis was. Als ik zeg dat Nederland 3 x verloren heeft op het EK hoef ik toch ook niet met bronnen te komen die dit nieuws bevestigen?

Maar goed, een eerste google hit: http://nos.nl/op3/artikel(...)-the-world-heet.html

En als iemand hier roept dat dit goed voor Feyenoord is, dan mag ik daar toch wel op reageren dat ik het er niet mee eens ben? Daarna ben jij de discussie met mij aangegaan.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 09:41:49 #73
277865 Sejt
Ondertitel
pi_115279005
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 09:39 schreef Muto het volgende:

[..]

Hij was er, ja?
Van Gaal zat op de tribune ja ;)
  Moderator woensdag 8 augustus 2012 @ 09:42:36 #74
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115279018
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 09:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Je hebt het volledige nieuws of the world schandaal gemist? Ik dacht dat dit toch wel vrij algemene kennis was. Als ik zeg dat Nederland 3 x verloren heeft op het EK hoef ik toch ook niet met bronnen te komen die dit nieuws bevestigen?

Maar goed, een eerste google hit: http://nos.nl/op3/artikel(...)-the-world-heet.html
Gast, het schandaal an sich heeft niks te maken met de beschuldigingen die jij uit vs Fox. Jij beticht ze ervan een criminele organisatie te zijn. Ik vroeg daar slechts een bron voor.

Waar ik nog steeds op wacht :')
4045
onlogisch
pi_115279166
quote:
9s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 09:42 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Gast, het schandaal an sich heeft niks te maken met de beschuldigingen die jij uit vs Fox. Jij beticht ze ervan een criminele organisatie te zijn. Ik vroeg daar slechts een bron voor.

Waar ik nog steeds op wacht :')
Als je 2 nieuwsorganisatie's die geleid worden door één en dezelfde persoon volledig los van elkaar ziet, dan heb je gelijk :)

Overigens zijn er ook genoeg aanwijzingen dat Fox zelf criminele activiteiten onderneemt (opnieuw afluisteren, blackmailing), maar zij hebben in de USA zoveel macht dat het moeilijk is een onderzoek van de grond te krijgen.
  Moderator woensdag 8 augustus 2012 @ 10:06:11 #76
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_115279549
Wat een lelijk kut voetbal speelde Kiev gisteren. :r Ongekend wat een anti voetbal, zelden zo gezien...
pi_115279575
Jongens jongens houd je rustig. De deal die 'kennelijk' gemaakt zou zijn zou geweldig zijn voor Nederland en in het bijzonder onze club.

De televisierechten en het geld ermee gemoeid in Nederland waren altijd al een lachertje. Ik meen te herinneren dat het op het hoogtepunt (talpa) 80 miljoen per jaar opleverde. Welnu, de hekkensluiter in engeland krijgt in zijn eentje dat bedrag :o.

Het misschien wel verdubbelen van de inkomsten uit televisirechten zou voor Feijenoord geweldig zijn. Helemaal met de werkelijk krankzinnig te noemen plannen van het kabinet om de beveiliging rondom het stadion voortaan op kosten van de voetbalclubs te regelen.

De aankomende financiele strop als gevolg van dat plan kan geheel opgevangen worden uit extra inkomsten uit de televisierechten.

Het maakt me niet uit welke instelling de rechten voor het voetbal koopt, zolang ze maar in klinkende munt betalen en het ziet er naar uit dat Fox daar in ieder geval goed in is. Dan maakt het me zelfs niet uit of de beelden ooit op televisie verschijnen. Ik zit tenslotte sowieso in het stadion.
pi_115279653
En hoe kom je erbij dat het nu meer zal zijn? Het is toch 1 miljard voor de komende 12 jaar; 83 miljoen per jaar en dat zal vast niet allemaal rechtstreeks naar de clubs gaan.
pi_115279697
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:06 schreef Slobeend het volgende:
Wat een lelijk kut voetbal speelde Kiev gisteren. :r Ongekend wat een anti voetbal, zelden zo gezien...
Ach, ze konden gewoon niet beter. Als wij een normale spits hadden gehad, en zeekoe nooit hadden gekocht, hadden we makkelijk gewonnen. Easy.

Is die deal met guidetti en southhampton al rond?
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_115279710
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:10 schreef chrisr het volgende:
En hoe kom je erbij dat het nu meer zal zijn? Het is toch 1 miljard voor de komende 12 jaar; 83 miljoen per jaar en dat zal vast niet allemaal rechtstreeks naar de clubs gaan.
omdat het evident is dat een betaling van 42 milljoen per jaar die stijgt naar 83 miljoen per jaar zich ook uitbetaald voor de voetbalclubs.

maar nog beter: het nieuws is gelekt dat Feijenoord 8 miljoen per jaar zou krijgen ('de topclubs'). Nu is dat net iets minder dan 4 miljoen per jaar.

http://www.telegraaf.nl/t(...)voor_topclubs__.html
pi_115279736
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:07 schreef adhalomylife het volgende:
Jongens jongens houd je rustig. De deal die 'kennelijk' gemaakt zou zijn zou geweldig zijn voor Nederland en in het bijzonder onze club.

De televisierechten en het geld ermee gemoeid in Nederland waren altijd al een lachertje. Ik meen te herinneren dat het op het hoogtepunt (talpa) 80 miljoen per jaar opleverde. Welnu, de hekkensluiter in engeland krijgt in zijn eentje dat bedrag :o.

Het misschien wel verdubbelen van de inkomsten uit televisirechten zou voor Feijenoord geweldig zijn. Helemaal met de werkelijk krankzinnig te noemen plannen van het kabinet om de beveiliging rondom het stadion voortaan op kosten van de voetbalclubs te regelen.

De aankomende financiele strop als gevolg van dat plan kan geheel opgevangen worden uit extra inkomsten uit de televisierechten.

Het maakt me niet uit welke instelling de rechten voor het voetbal koopt, zolang ze maar in klinkende munt betalen en het ziet er naar uit dat Fox daar in ieder geval goed in is. Dan maakt het me zelfs niet uit of de beelden ooit op televisie verschijnen. Ik zit tenslotte sowieso in het stadion.
...
Lekker aan 't trolle?
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_115279739
Ik weet niet of deze televisiegelden aan het begin van een seizoen betaald worden en zo ja, of dat voor Feijenoord binnen nu en een maand zou zijn. In dat geval heb je gewoon 4 miljoen euro waar niet op gerekend is op de financiele weegschaal.

Wat vinden jullie; moet je die 4 miljoen dan in een spits knallen of op de begroting, om zo snel mogelijk gezond te worden?
pi_115279753
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:14 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

...
Lekker aan 't trolle?
Hoezo aan het trollen? Welk deel van die post zou je als trollen willen klassificeren?
pi_115279759
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:10 schreef chrisr het volgende:
En internationaal gezien alsnog een lachertje dus. Bovendien stroomt het geld niet naar de clubs maar naar de spelers.

En daarvoor geven we dan verder alle macht uit handen aan een bedrijf dat geen binding heeft met Nederland, Voetbal en dus Nederlands Voetbal. w/
pi_115279805
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

En internationaal gezien alsnog een lachertje dus. Bovendien stroomt het geld niet naar de clubs maar naar de spelers.

En daarvoor geven we dan verder alle macht uit handen aan een bedrijf dat geen binding heeft met Nederland, Voetbal en dus Nederlands Voetbal. w/
Je weet dat dit plan door 4 topclubs geevalueerd is (Twente, Feijenoord, PSV, Ajax) en dat zij allen een verbetering van de positie van de topclubs constateerden?

En hoe likt die Munsterman zich continue in dat hij met dit soort belangrijke gesprekken mee mag doen. Twente is geen top. Twente is subtop. Speelden 10 jaar geleden zo'n beetje Jupiler league. Echt. Ik mag die man niet.
pi_115279873
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:16 schreef adhalomylife het volgende:

[..]

Je weet dat dit plan door 4 topclubs geevalueerd is (Twente, Feijenoord, PSV, Ajax) en dat zij allen een verbetering van de positie van de topclubs constateerden?

En hoe likt die Munsterman zich continue in dat hij met dit soort belangrijke gesprekken mee mag doen. Twente is geen top. Twente is subtop. Speelden 10 jaar geleden zo'n beetje Jupiler league. Echt. Ik mag die man niet.
Die stonden ook achter de overgang naar Talpa. Is ook logisch als je op korte termijn extra geld kan ontvangen. En dan maar hopen dat de voetbalfan weer voorover bukt.
pi_115279977
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Die stonden ook achter de overgang naar Talpa. Is ook logisch als je op korte termijn extra geld kan ontvangen. En dan maar hopen dat de voetbalfan weer voorover bukt.
Seerieus. Het verschil tussen 10 of 20 euro per maand. Ik voel het niet. Pak je 4 biertjes minder. Sowieso zit ik altijd in het stadion en maakt het me persoonlijk niet uit als ze die rechten 1000 euro per maand maken.

Waar het op neerkomt is dat Feijenoord op deze manier hun uitkomsten uit televisierechten dit jaar al zien verdubbelen, en dat wordt uiteindelijk verdriedubbelen rond de tijd dat Sky 100 miljoen per jaar uitbetaald. Dat zijn geen misselijke bedragen, en helpen Feijenoord de continuiteit te waarborgen als ook sneller uit de schulden te komen.

Het zal eventueel nadelige gevolgen hebben voor de thuiskijkende voetbalfan maar voor mij is elke euro die Feijenoord meer kan verdienen er een waar ik heel blij mee ben. Zelfs als dat de consument naait.
pi_115280012
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:23 schreef adhalomylife het volgende:

[..]

Seerieus. Het verschil tussen 10 of 20 euro per maand. Ik voel het niet. Pak je 4 biertjes minder. Sowieso zit ik altijd in het stadion en maakt het me persoonlijk niet uit als ze die rechten 1000 euro per maand maken.

Waar het op neerkomt is dat Feijenoord op deze manier hun uitkomsten uit televisierechten dit jaar al zien verdubbelen, en dat wordt uiteindelijk verdriedubbelen rond de tijd dat Sky 100 miljoen per jaar uitbetaald. Dat zijn geen misselijke bedragen, en helpen Feijenoord de continuiteit te waarborgen als ook sneller uit de schulden te komen.

Het zal eventueel nadelige gevolgen hebben voor de thuiskijkende voetbalfan maar voor mij is elke euro die Feijenoord meer kan verdienen er een waar ik heel blij mee ben. Zelfs als dat de consument naait.
Je bent ook nog zo blij als je net als in Spanje maandagavond rond 11-en naar het stadion mag lopen?
  woensdag 8 augustus 2012 @ 10:25:53 #89
277865 Sejt
Ondertitel
pi_115280021
Lekker kortzichtig als er maar plek is voor ~50.000 mensen en de rest van de supporters misschien benadeeld worden.
Ikke ikke ikke, en de rest kan...
pi_115280030
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Je bent ook nog zo blij als je net als in Spanje maandagavond rond 11-en naar het stadion mag lopen?
De invulling van het wedstrijdprogramma wordt niet bepaald door Sky maar door de KNVB. Try again please. Daar heeft Sky niets over te zeggen.

En ja hoor, doe mij maar extra avondwedstrijdjes. Maar nogmaals, je spreekt nu klinkklare onzin.
pi_115280058
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:14 schreef adhalomylife het volgende:
Ik weet niet of deze televisiegelden aan het begin van een seizoen betaald worden en zo ja, of dat voor Feijenoord binnen nu en een maand zou zijn. In dat geval heb je gewoon 4 miljoen euro waar niet op gerekend is op de financiele weegschaal.

Wat vinden jullie; moet je die 4 miljoen dan in een spits knallen of op de begroting, om zo snel mogelijk gezond te worden?
Wat wil Man City voor Guidetti hebben (koop)?
pi_115280059
quote:
13s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:25 schreef Sejt het volgende:
Lekker kortzichtig als er maar plek is voor ~50.000 mensen en de rest van de supporters misschien benadeeld worden.
Ikke ikke ikke, en de rest kan...
Nee. Feijenoord, feijenoord, feijenoord en de rest kan...

Daarnaast is het verhogen van de tarieven voor het kijken van televisie op dit moment uberhaupt ernstige speculatie. Wie weet kan Sky wel de extra inkomsten behalen uit het hebben van de televisierechten uit Nederland om deze in andere landen in te zetten. En blijft de prijs hier hetzelfde.

Er wordt hier veel te veel gespeculeerd. Het enige wat we op dit moment vast kunnen stellen is dat de televisieinkomsten voor Feijenoord verdubbelen. Iedereen die daar teggen is heeft of een hekel aan Feijenoord, of is gewoon veel te skeptisch.
pi_115280069
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:27 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Wat wil Man City voor Guidetti hebben (koop)?
6. Maar Feijenoord had nog een klein transferpotje over.
pi_115280079
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:26 schreef adhalomylife het volgende:

[..]

De invulling van het wedstrijdprogramma wordt niet bepaald door Sky maar door de KNVB. Try again please. Daar heeft Sky niets over te zeggen.

En ja hoor, doe mij maar extra avondwedstrijdjes. Maar nogmaals, je spreekt nu klinkklare onzin.
Wie betaald bepaald. Tuurlijk kan ik dit nu niet zwart op wit bewijzen, maar het zou me iig niks verbazen. Denken dat de heer Murdoch het beste voor heeft met het Nederlandse voetbal is vrij naïef.
pi_115280093
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:28 schreef adhalomylife het volgende:

[..]

6. Maar Feijenoord had nog een klein transferpotje over.
Als Feyenoord idd 8 miljoen krijgt (ipv 4), dan zou ik zeggen: neem die gok en betaal die 2 miljoen.
pi_115280141
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Wie betaald bepaald. Tuurlijk kan ik dit nu niet zwart op wit bewijzen, maar het zou me iig niks verbazen.
Pure speculatie dus. Als jouw theorie klopte zouden Talpa of Eredivisie Live ditzelfde principe al eerder geprobeerd hebben.

In Nederland is het heel simpel. De KNVB bepaald samen met de lokale driehoek. Geen commerciele instituten, niemand. Het enige wat wel gebeurde was bijvoorbeeld de ontwikkeling van super sundays, om het Talpa naar de zin te maken. En daar had ik persoonlijk weinig op tegen hoor, maakte de competitie alleen maar spannender.

quote:
Denken dat de heer Murdoch het beste voor heeft met het Nederlandse voetbal is vrij naïef.
Dat zeg ik niet, het is een zakenman en hij zal zijn geld willen terug zien. Maar de door jou genoemde argumenten zijn gebaseerd op louter fictie en soms lachwekkend. De KNVB en de lokale driehoek bepalen wanneer gespeeld wordt, en verder niemand.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 10:31:19 #97
277865 Sejt
Ondertitel
pi_115280150
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:27 schreef adhalomylife het volgende:

[..]

Nee. Feijenoord, feijenoord, feijenoord en de rest kan...

Daarnaast is het verhogen van de tarieven voor het kijken van televisie op dit moment uberhaupt ernstige speculatie. Wie weet kan Sky wel de extra inkomsten behalen uit het hebben van de televisierechten uit Nederland om deze in andere landen in te zetten. En blijft de prijs hier hetzelfde.

Er wordt hier veel te veel gespeculeerd. Het enige wat we op dit moment vast kunnen stellen is dat de televisieinkomsten voor Feijenoord verdubbelen. Iedereen die daar teggen is heeft of een hekel aan Feijenoord, of is gewoon veel te skeptisch.
Ik woon in het buitenland en kan niet eens Nederlandse kanalen kijken - kijk alles via internet, dus persoonlijk boeit mij het 0,0% wanneer er iets op TV uitgezonden wordt.
Extra inkomsten voor Feyenoord zal ik altijd toejuichen!

Maar het zou wel heel jammer zijn als er ineens voetbalprogramma's over de Eredivisie uitgezonden worden op Fox om 11 of 12 uur 's avonds in plaats van hetgeen dat de Nederlanders nu hebben. En alleen daarom kun je discussieren of het nu zo goed is voor de supporters; niet alleen Feyenoord, maar van alle clubs in NL.
Uiteindelijk blijft het speculatie, maar je moet wat op een forum :*
pi_115280164
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Wie betaald bepaald. Tuurlijk kan ik dit nu niet zwart op wit bewijzen, maar het zou me iig niks verbazen. Denken dat de heer Murdoch het beste voor heeft met het Nederlandse voetbal is vrij naïef.
Ligt er een beetje aan hoe hij investeert en zijn geld terug wil zien. Als hij een lange termijn denker is, heeft hij idd het beste voor met het NL-voetbal. Betere clubs zorgen namelijk voor meer kijkers en dus meer geld.
pi_115280169
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:31 schreef adhalomylife het volgende:

[..]

Pure speculatie dus. Als jouw theorie klopte zouden Talpa of Eredivisie Live ditzelfde principe al eerder geprobeerd hebben.

In Nederland is het heel simpel. De KNVB bepaald samen met de lokale driehoek. Geen commerciele instituten, niemand. Het enige wat wel gebeurde was bijvoorbeeld de ontwikkeling van super sundays, om het Talpa naar de zin te maken. En daar had ik persoonlijk weinig op tegen hoor, maakte de competitie alleen maar spannender.

[..]

Dat zeg ik niet, het is een zakenman en hij zal zijn geld willen terug zien. Maar de door jou genoemde argumenten zijn gebaseerd op louter fictie en soms lachwekkend. De KNVB en de lokale driehoek bepalen wanneer gespeeld wordt, en verder niemand.
Het stukje voor de quote onderbreking en na spreken elkaar al tegen.
pi_115280298
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:31 schreef Sejt het volgende:

[..]

Ik woon in het buitenland en kan niet eens Nederlandse kanalen kijken - kijk alles via internet, dus persoonlijk boeit mij het 0,0% wanneer er iets op TV uitgezonden wordt.
Extra inkomsten voor Feyenoord zal ik altijd toejuichen!
Ik heb nog beter nieuws voor je. Je hebt grote kans dat het nu wel bij je op televisie komt. Dankzij Sky.

quote:
Maar het zou wel heel jammer zijn als er ineens voetbalprogramma's over de Eredivisie uitgezonden worden op Fox om 11 of 12 uur 's avonds in plaats van hetgeen dat de Nederlanders nu hebben. En alleen daarom kun je discussieren of het nu zo goed is voor de supporters; niet alleen Feyenoord, maar van alle clubs in NL.
Uiteindelijk blijft het speculatie, maar je moet wat op een forum :*
Als die televisieprogramma's er komen, so what. Denk je dat zulke programmas de Voetbal Internationals en NOS Studio Sporten van de Nederlandse televisie doen verdwijnen? Dat is nogal naief.

En ondanks het feit dat Sky de uitzendrechten heeft, behouden de clubs de beeldrechten. Dat betekent dus dat de clubs mogen eisen wanneer en of hun werk wordt gebruikt. De clubs zullen daar niet snel moeilijk over doen want dan worden ze financieel gekort en krijg je allemaal pijnlijke vervelende rechtzaken.

Maar de hier genoemde argumenten slaan als een lul op een slagroomtaart.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')