Ach, ze konden gewoon niet beter. Als wij een normale spits hadden gehad, en zeekoe nooit hadden gekocht, hadden we makkelijk gewonnen. Easy.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:06 schreef Slobeend het volgende:
Wat een lelijk kut voetbal speelde Kiev gisteren.Ongekend wat een anti voetbal, zelden zo gezien...
omdat het evident is dat een betaling van 42 milljoen per jaar die stijgt naar 83 miljoen per jaar zich ook uitbetaald voor de voetbalclubs.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:10 schreef chrisr het volgende:
En hoe kom je erbij dat het nu meer zal zijn? Het is toch 1 miljard voor de komende 12 jaar; 83 miljoen per jaar en dat zal vast niet allemaal rechtstreeks naar de clubs gaan.
...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:07 schreef adhalomylife het volgende:
Jongens jongens houd je rustig. De deal die 'kennelijk' gemaakt zou zijn zou geweldig zijn voor Nederland en in het bijzonder onze club.
De televisierechten en het geld ermee gemoeid in Nederland waren altijd al een lachertje. Ik meen te herinneren dat het op het hoogtepunt (talpa) 80 miljoen per jaar opleverde. Welnu, de hekkensluiter in engeland krijgt in zijn eentje dat bedrag.
Het misschien wel verdubbelen van de inkomsten uit televisirechten zou voor Feijenoord geweldig zijn. Helemaal met de werkelijk krankzinnig te noemen plannen van het kabinet om de beveiliging rondom het stadion voortaan op kosten van de voetbalclubs te regelen.
De aankomende financiele strop als gevolg van dat plan kan geheel opgevangen worden uit extra inkomsten uit de televisierechten.
Het maakt me niet uit welke instelling de rechten voor het voetbal koopt, zolang ze maar in klinkende munt betalen en het ziet er naar uit dat Fox daar in ieder geval goed in is. Dan maakt het me zelfs niet uit of de beelden ooit op televisie verschijnen. Ik zit tenslotte sowieso in het stadion.
En internationaal gezien alsnog een lachertje dus. Bovendien stroomt het geld niet naar de clubs maar naar de spelers.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:10 schreef chrisr het volgende:
En hoe kom je erbij dat het nu meer zal zijn? Het is toch 1 miljard voor de komende 12 jaar; 83 miljoen per jaar en dat zal vast niet allemaal rechtstreeks naar de clubs gaan.
Je weet dat dit plan door 4 topclubs geevalueerd is (Twente, Feijenoord, PSV, Ajax) en dat zij allen een verbetering van de positie van de topclubs constateerden?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En internationaal gezien alsnog een lachertje dus. Bovendien stroomt het geld niet naar de clubs maar naar de spelers.
En daarvoor geven we dan verder alle macht uit handen aan een bedrijf dat geen binding heeft met Nederland, Voetbal en dus Nederlands Voetbal.
Die stonden ook achter de overgang naar Talpa. Is ook logisch als je op korte termijn extra geld kan ontvangen. En dan maar hopen dat de voetbalfan weer voorover bukt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:16 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Je weet dat dit plan door 4 topclubs geevalueerd is (Twente, Feijenoord, PSV, Ajax) en dat zij allen een verbetering van de positie van de topclubs constateerden?
En hoe likt die Munsterman zich continue in dat hij met dit soort belangrijke gesprekken mee mag doen. Twente is geen top. Twente is subtop. Speelden 10 jaar geleden zo'n beetje Jupiler league. Echt. Ik mag die man niet.
Seerieus. Het verschil tussen 10 of 20 euro per maand. Ik voel het niet. Pak je 4 biertjes minder. Sowieso zit ik altijd in het stadion en maakt het me persoonlijk niet uit als ze die rechten 1000 euro per maand maken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die stonden ook achter de overgang naar Talpa. Is ook logisch als je op korte termijn extra geld kan ontvangen. En dan maar hopen dat de voetbalfan weer voorover bukt.
Je bent ook nog zo blij als je net als in Spanje maandagavond rond 11-en naar het stadion mag lopen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:23 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Seerieus. Het verschil tussen 10 of 20 euro per maand. Ik voel het niet. Pak je 4 biertjes minder. Sowieso zit ik altijd in het stadion en maakt het me persoonlijk niet uit als ze die rechten 1000 euro per maand maken.
Waar het op neerkomt is dat Feijenoord op deze manier hun uitkomsten uit televisierechten dit jaar al zien verdubbelen, en dat wordt uiteindelijk verdriedubbelen rond de tijd dat Sky 100 miljoen per jaar uitbetaald. Dat zijn geen misselijke bedragen, en helpen Feijenoord de continuiteit te waarborgen als ook sneller uit de schulden te komen.
Het zal eventueel nadelige gevolgen hebben voor de thuiskijkende voetbalfan maar voor mij is elke euro die Feijenoord meer kan verdienen er een waar ik heel blij mee ben. Zelfs als dat de consument naait.
De invulling van het wedstrijdprogramma wordt niet bepaald door Sky maar door de KNVB. Try again please. Daar heeft Sky niets over te zeggen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je bent ook nog zo blij als je net als in Spanje maandagavond rond 11-en naar het stadion mag lopen?
Wat wil Man City voor Guidetti hebben (koop)?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:14 schreef adhalomylife het volgende:
Ik weet niet of deze televisiegelden aan het begin van een seizoen betaald worden en zo ja, of dat voor Feijenoord binnen nu en een maand zou zijn. In dat geval heb je gewoon 4 miljoen euro waar niet op gerekend is op de financiele weegschaal.
Wat vinden jullie; moet je die 4 miljoen dan in een spits knallen of op de begroting, om zo snel mogelijk gezond te worden?
Nee. Feijenoord, feijenoord, feijenoord en de rest kan...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:25 schreef Sejt het volgende:
Lekker kortzichtig als er maar plek is voor ~50.000 mensen en de rest van de supporters misschien benadeeld worden.
Ikke ikke ikke, en de rest kan...
6. Maar Feijenoord had nog een klein transferpotje over.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat wil Man City voor Guidetti hebben (koop)?
Wie betaald bepaald. Tuurlijk kan ik dit nu niet zwart op wit bewijzen, maar het zou me iig niks verbazen. Denken dat de heer Murdoch het beste voor heeft met het Nederlandse voetbal is vrij naïef.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:26 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
De invulling van het wedstrijdprogramma wordt niet bepaald door Sky maar door de KNVB. Try again please. Daar heeft Sky niets over te zeggen.
En ja hoor, doe mij maar extra avondwedstrijdjes. Maar nogmaals, je spreekt nu klinkklare onzin.
Als Feyenoord idd 8 miljoen krijgt (ipv 4), dan zou ik zeggen: neem die gok en betaal die 2 miljoen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:28 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
6. Maar Feijenoord had nog een klein transferpotje over.
Pure speculatie dus. Als jouw theorie klopte zouden Talpa of Eredivisie Live ditzelfde principe al eerder geprobeerd hebben.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wie betaald bepaald. Tuurlijk kan ik dit nu niet zwart op wit bewijzen, maar het zou me iig niks verbazen.
Dat zeg ik niet, het is een zakenman en hij zal zijn geld willen terug zien. Maar de door jou genoemde argumenten zijn gebaseerd op louter fictie en soms lachwekkend. De KNVB en de lokale driehoek bepalen wanneer gespeeld wordt, en verder niemand.quote:Denken dat de heer Murdoch het beste voor heeft met het Nederlandse voetbal is vrij naïef.
Ik woon in het buitenland en kan niet eens Nederlandse kanalen kijken - kijk alles via internet, dus persoonlijk boeit mij het 0,0% wanneer er iets op TV uitgezonden wordt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:27 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Nee. Feijenoord, feijenoord, feijenoord en de rest kan...
Daarnaast is het verhogen van de tarieven voor het kijken van televisie op dit moment uberhaupt ernstige speculatie. Wie weet kan Sky wel de extra inkomsten behalen uit het hebben van de televisierechten uit Nederland om deze in andere landen in te zetten. En blijft de prijs hier hetzelfde.
Er wordt hier veel te veel gespeculeerd. Het enige wat we op dit moment vast kunnen stellen is dat de televisieinkomsten voor Feijenoord verdubbelen. Iedereen die daar teggen is heeft of een hekel aan Feijenoord, of is gewoon veel te skeptisch.
Ligt er een beetje aan hoe hij investeert en zijn geld terug wil zien. Als hij een lange termijn denker is, heeft hij idd het beste voor met het NL-voetbal. Betere clubs zorgen namelijk voor meer kijkers en dus meer geld.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wie betaald bepaald. Tuurlijk kan ik dit nu niet zwart op wit bewijzen, maar het zou me iig niks verbazen. Denken dat de heer Murdoch het beste voor heeft met het Nederlandse voetbal is vrij naïef.
Het stukje voor de quote onderbreking en na spreken elkaar al tegen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:31 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Pure speculatie dus. Als jouw theorie klopte zouden Talpa of Eredivisie Live ditzelfde principe al eerder geprobeerd hebben.
In Nederland is het heel simpel. De KNVB bepaald samen met de lokale driehoek. Geen commerciele instituten, niemand. Het enige wat wel gebeurde was bijvoorbeeld de ontwikkeling van super sundays, om het Talpa naar de zin te maken. En daar had ik persoonlijk weinig op tegen hoor, maakte de competitie alleen maar spannender.
[..]
Dat zeg ik niet, het is een zakenman en hij zal zijn geld willen terug zien. Maar de door jou genoemde argumenten zijn gebaseerd op louter fictie en soms lachwekkend. De KNVB en de lokale driehoek bepalen wanneer gespeeld wordt, en verder niemand.
Ik heb nog beter nieuws voor je. Je hebt grote kans dat het nu wel bij je op televisie komt. Dankzij Sky.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:31 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik woon in het buitenland en kan niet eens Nederlandse kanalen kijken - kijk alles via internet, dus persoonlijk boeit mij het 0,0% wanneer er iets op TV uitgezonden wordt.
Extra inkomsten voor Feyenoord zal ik altijd toejuichen!
Als die televisieprogramma's er komen, so what. Denk je dat zulke programmas de Voetbal Internationals en NOS Studio Sporten van de Nederlandse televisie doen verdwijnen? Dat is nogal naief.quote:Maar het zou wel heel jammer zijn als er ineens voetbalprogramma's over de Eredivisie uitgezonden worden op Fox om 11 of 12 uur 's avonds in plaats van hetgeen dat de Nederlanders nu hebben. En alleen daarom kun je discussieren of het nu zo goed is voor de supporters; niet alleen Feyenoord, maar van alle clubs in NL.
Uiteindelijk blijft het speculatie, maar je moet wat op een forum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |