Dit goed nieuws noemenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
Toch nog een beetje goed nieuws -> geld voor Feijenoord
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)PT_TV-RECHTEN__.html
Wat mij betreft beter dan aan een criminele organisatie inderdaad.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We kunnen het beter voor 42 miljoen per seizoen verkopen aan de NOS
Zozo, FOX een criminele organisatie noemen. Dat is nog al wat.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat mij betreft beter dan aan een criminele organisatie inderdaad.
Je weet best waar de heer Murdoch allemaal verantwoordelijk voor is..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zozo, FOX een criminele organisatie noemen. Dat is nog al wat.
Bron?
Ja leuk plaatjequote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je weet best waar de heer Murdoch allemaal verantwoordelijk voor is..
Sowieso FOX!
[ afbeelding ]
Oh, zulke mensen blijven altijd wel buiten schot hoor, daar hebben ze geld genoeg voor. Maar als jouw krantje zo ziek is dat je bijvoorbeeld een mobieltje van een overleden kind gaat hacken zodat ouders langer denken dat ze nog in leven is..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja leuk plaatje
Maar heb je even een bron waarbij hij veroordeeld is.
En waaruit blijkt dat fox een criminele organisatie is?
inderdaad! daar ben ik ook bang voor. Geldt niet alleen voor feyenoord maar in het algemeen. Ik weet niet of dit fox overname gedoe zo goed is.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kom hier ook niet janken als we binnenkort eredivisie wedstrijdjes op maandagavond half 12 gaan afwerken zodat ze dat daar in een beter tijdslot kunnen passen.
Het maakt financieel helemaal niets uit of je tweede of vijfde wordt als je je vervolgens niet kwalificeert voor de Champions League. Uiteindelijk is dat namelijk de ''prijs'' die je kan behalen als je tweede wordt. Toegegeven, vanuit sportief oogpunt was het behalen van die tweede plaats natuurlijk een geweldige prestatie van Feyenoord.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 07:24 schreef BeamofLight het volgende:
Wat zit nu iedereen te mokken? 2,5 maand lang gejuichd om de tweede plek; competitie is nog niet eens begonnen en iedereen alweer huilie.
[PRIVÉMODUS]OH EN DAARMEE ZIJN ZE NATUURLIJK GELIJK EEN CRIMINELE ORGANISATIE VEROORDEELD EN ALLES111!!!!!1!! ;D :dquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh, zulke mensen blijven altijd wel buiten schot hoor, daar hebben ze geld genoeg voor. Maar als jouw krantje zo ziek is dat je bijvoorbeeld een mobieltje van een overleden kind gaat hacken zodat ouders langer denken dat ze nog in leven is..Gast had ergens weggestopt moeten worden, dat weet iedereen.
Helaas lukt het niet om iedereen die schuldig is te veroordelen inderdaadquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[PRIVÉMODUS]OH EN DAARMEE ZIJN ZE NATUURLIJK GELIJK EEN CRIMINELE ORGANISATIE VEROORDEELD EN ALLES111!!!!!1!! ;D :d![]()
![]()
!1!1 [/PRIVÉMODUS]
Aannames
Des te makkelijker is het om een tv station te betichten van criminele activiteitenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Helaas lukt het niet om iedereen die schuldig is te veroordelen inderdaad
Telefoons en Voicemails afluisteren (van overleden kinderen, soldaten, en slachtoffers van de 7/7 attacksquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Des te makkelijker is het om een tv station te betichten van criminele activiteiten
Inderdaad. Voor de ogen van de bondscoach in zo'n belangrijke wedstrijd zó presteren. Hulde!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:34 schreef Muto het volgende:
Clasie en De Vrij gisteren moeten zich wel in Oranje hebben gespeeld. Kan niet anders.
Dit is mijn laatste quote hierover, dit hoort niet in het Feyenoord topic thuis.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Telefoons en Voicemails afluisteren (van overleden kinderen, soldaten, en slachtoffers van de 7/7 attacks!!!!) zijn gewoon criminele activiteiten hoor?
Hij was er, ja?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:36 schreef Sejt het volgende:
[..]
Inderdaad. Voor de ogen van de bondscoach in zo'n belangrijke wedstrijd zó presteren. Hulde!
Je hebt het volledige news of the world schandaal gemist? Ik dacht dat dit toch wel vrij algemene kennis was. Als ik zeg dat Nederland 3 x verloren heeft op het EK hoef ik toch ook niet met bronnen te komen die dit nieuws bevestigen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is mijn laatste quote hierover, dit hoort niet in het Feyenoord topic thuis.
Maar je blaat maar wat in het rond zonder dat je met een noemenswaardige bron komt die jouw geblaat bevestigd.
Gast, het schandaal an sich heeft niks te maken met de beschuldigingen die jij uit vs Fox. Jij beticht ze ervan een criminele organisatie te zijn. Ik vroeg daar slechts een bron voor.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je hebt het volledige nieuws of the world schandaal gemist? Ik dacht dat dit toch wel vrij algemene kennis was. Als ik zeg dat Nederland 3 x verloren heeft op het EK hoef ik toch ook niet met bronnen te komen die dit nieuws bevestigen?
Maar goed, een eerste google hit: http://nos.nl/op3/artikel(...)-the-world-heet.html
Als je 2 nieuwsorganisatie's die geleid worden door één en dezelfde persoon volledig los van elkaar ziet, dan heb je gelijkquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gast, het schandaal an sich heeft niks te maken met de beschuldigingen die jij uit vs Fox. Jij beticht ze ervan een criminele organisatie te zijn. Ik vroeg daar slechts een bron voor.
Waar ik nog steeds op wacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |