abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115278145
quote:
2s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 08:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
Toch nog een beetje goed nieuws -> geld voor Feijenoord :)

[..]

http://www.telegraaf.nl/t(...)PT_TV-RECHTEN__.html
Dit goed nieuws noemen :')
  Moderator woensdag 8 augustus 2012 @ 08:59:22 #52
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115278235
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 08:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Dit goed nieuws noemen :')
We kunnen het beter voor 42 miljoen per seizoen verkopen aan de NOS _O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_115278248
quote:
9s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 08:59 schreef onlogisch het volgende:

[..]

We kunnen het beter voor 42 miljoen per seizoen verkopen aan de NOS _O_
Wat mij betreft beter dan aan een criminele organisatie inderdaad.
  Moderator woensdag 8 augustus 2012 @ 09:03:47 #54
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115278288
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 09:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Wat mij betreft beter dan aan een criminele organisatie inderdaad.
Zozo, FOX een criminele organisatie noemen. Dat is nog al wat.

Bron?
4045
onlogisch
pi_115278299
quote:
11s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 09:03 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Zozo, FOX een criminele organisatie noemen. Dat is nog al wat.

Bron?
Je weet best waar de heer Murdoch allemaal verantwoordelijk voor is..

Sowieso FOX :')!

Moderator woensdag 8 augustus 2012 @ 09:08:02 #56
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115278353
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 09:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Je weet best waar de heer Murdoch allemaal verantwoordelijk voor is..

Sowieso FOX :')!

[ afbeelding ]
Ja leuk plaatje _O-

Maar heb je even een bron waarbij hij veroordeeld is.

En waaruit blijkt dat fox een criminele organisatie is?
4045
onlogisch
  woensdag 8 augustus 2012 @ 09:09:00 #57
277865 Sejt
Ondertitel
pi_115278368
Geweldig genoten van het spel gisteren. Pluim voor de laatste linie(s).

Maar als je deze kansen niet maakt op CL niveau, dan kun je het wel vergeten. Zo'n kans als Cissé (met Fernandez) is gewoon slecht afgemaakt - je ziet de miscommunicatie ook gewoon en daardoor moet Cissé ineens snel handelen en daar gaat het fout.
Schaken kopte die grote kans met z'n ogen dicht, maar de reactie van de keeper was gewoon buitenaards.
De kans van Immers gaat er 40 van de 45 keer in (see what I did there)... ongelofelijk dat het dan net niet deze keer is. Immers valt daar niet eens wat te verwijten: hij staat goed, raakt 'm goed, alleen de keeper staat net perfect.

Zo jammer, maar wel trots!
I love my mispoken words.
pi_115278422
quote:
15s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 09:08 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ja leuk plaatje _O-

Maar heb je even een bron waarbij hij veroordeeld is.

En waaruit blijkt dat fox een criminele organisatie is?
Oh, zulke mensen blijven altijd wel buiten schot hoor, daar hebben ze geld genoeg voor. Maar als jouw krantje zo ziek is dat je bijvoorbeeld een mobieltje van een overleden kind gaat hacken zodat ouders langer denken dat ze nog in leven is.. :r Gast had ergens weggestopt moeten worden, dat weet iedereen.
pi_115278433
Kom hier ook niet janken als we binnenkort eredivisie wedstrijdjes op maandagavond half 12 gaan afwerken zodat ze dat daar in een beter tijdslot kunnen passen.
pi_115278490
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 09:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kom hier ook niet janken als we binnenkort eredivisie wedstrijdjes op maandagavond half 12 gaan afwerken zodat ze dat daar in een beter tijdslot kunnen passen.
inderdaad! daar ben ik ook bang voor. Geldt niet alleen voor feyenoord maar in het algemeen. Ik weet niet of dit fox overname gedoe zo goed is.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_115278578
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 07:24 schreef BeamofLight het volgende:
Wat zit nu iedereen te mokken? 2,5 maand lang gejuichd om de tweede plek; competitie is nog niet eens begonnen en iedereen alweer huilie.
Het maakt financieel helemaal niets uit of je tweede of vijfde wordt als je je vervolgens niet kwalificeert voor de Champions League. Uiteindelijk is dat namelijk de ''prijs'' die je kan behalen als je tweede wordt. Toegegeven, vanuit sportief oogpunt was het behalen van die tweede plaats natuurlijk een geweldige prestatie van Feyenoord.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  Moderator woensdag 8 augustus 2012 @ 09:27:06 #62
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115278725
Mijn resumé op de wedstrijd :

Een heerlijke sfeer in de Kuip, dat was het eerste dat mij opviel gisteren. Zonde dat we de wedstrijd niet winnend hebben kunnen afsluiten, we verdienden zeker meer. Maar zoals Koeman al zei, je krijgt niet altijd wat je verdient.

Ondanks de grote financiële aderlating kunnen we met opgeheven hoofd vooruit kijken naar de komende wedstrijden.

Onze verdediging :

Het stond als een huis. de Vrij & Indi _O_ who the fuck needs Mathijsen? :') Het stond prima.
Goed, je zal altijd de verhaaltjes blijven houden dat ervaring belangrijk is. Maar wie de wedstrijd gisteren gezien heeft moet toch toegeven dat de nood om een verdediger met ervaring lang niet zo groot is als de schreeuw om een spits die ze er wel in trapt? :')

Clasie was weer als vanouds een basie op het middenveld. Dat gaat echt een hele grote voetballer worden. Hij heeft iig alles in zich om dat te worden alleen zijn corners mogen nog wat beter.

Immers.. Ik ga mijn posts over Immers nog niet naar voren halen. Daar is het nog te vroeg voor. Maar wederom viel mij op dat er na een uur spelen wel het beste van Immers af was. En die kans.. tja dat kan idd gebeuren. Maar ik blijf het nog steeds bizar vinden dat we 9 ton voor die gast betaald hebben.

Goed, hij krijgt vooralsnog het voordeel van de twijfel.

De aanval

Dit is echt ons zorgenkindje momenteel. Een Fernandez brengt het echt niet. Hij heeft vorig seizoen weliswaar 7 doelpunten gemaakt. 7 hele doelpunten :')

Ik weet niet waarom Koeman Anas niet bracht ipv Fernandez.
Ik hoop toch vurig dat ze Guidetti nog weten te strikken hé. Als je die man er nog bij weet te krijgen dan kunnen er rare dingen gebeuren.

Als het niveau van gisteren de standaard kan worden in de Kuip dan denk ik dat we heel weinig punten gaan laten liggen mits er nog een degelijke spits bij komt. :)

Ik kijk in ieder geval uit naar vrijdag & zondag :)
4045
onlogisch
  Moderator woensdag 8 augustus 2012 @ 09:29:12 #63
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115278768
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 09:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Oh, zulke mensen blijven altijd wel buiten schot hoor, daar hebben ze geld genoeg voor. Maar als jouw krantje zo ziek is dat je bijvoorbeeld een mobieltje van een overleden kind gaat hacken zodat ouders langer denken dat ze nog in leven is.. :r Gast had ergens weggestopt moeten worden, dat weet iedereen.
[PRIVÉMODUS]OH EN DAARMEE ZIJN ZE NATUURLIJK GELIJK EEN CRIMINELE ORGANISATIE VEROORDEELD EN ALLES111!!!!!1!! ;D :d :D :'( :D !1!1 [/PRIVÉMODUS]

Aannames :')
4045
onlogisch
pi_115278829
quote:
13s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 09:29 schreef onlogisch het volgende:

[..]

[PRIVÉMODUS]OH EN DAARMEE ZIJN ZE NATUURLIJK GELIJK EEN CRIMINELE ORGANISATIE VEROORDEELD EN ALLES111!!!!!1!! ;D :d :D :'( :D !1!1 [/PRIVÉMODUS]

Aannames :')
Helaas lukt het niet om iedereen die schuldig is te veroordelen inderdaad :)
pi_115278847
Subtiel...

Prachtig doek trouwens. Niets meer dan lof voor degene die er zoveel tijd in steken.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Moderator woensdag 8 augustus 2012 @ 09:34:30 #66
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115278857
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 09:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Helaas lukt het niet om iedereen die schuldig is te veroordelen inderdaad :)
Des te makkelijker is het om een tv station te betichten van criminele activiteiten :)
4045
onlogisch
pi_115278861
Clasie en De Vrij gisteren moeten zich wel in Oranje hebben gespeeld. Kan niet anders.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_115278896
quote:
10s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 09:34 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Des te makkelijker is het om een tv station te betichten van criminele activiteiten :)
Telefoons en Voicemails afluisteren (van overleden kinderen, soldaten, en slachtoffers van de 7/7 attacks :') !!!!) zijn gewoon criminele activiteiten hoor?
  woensdag 8 augustus 2012 @ 09:36:56 #69
277865 Sejt
Ondertitel
pi_115278904
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 09:34 schreef Muto het volgende:
Clasie en De Vrij gisteren moeten zich wel in Oranje hebben gespeeld. Kan niet anders.
Inderdaad. Voor de ogen van de bondscoach in zo'n belangrijke wedstrijd zó presteren. Hulde!
  Moderator woensdag 8 augustus 2012 @ 09:37:23 #70
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115278916
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 09:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Telefoons en Voicemails afluisteren (van overleden kinderen, soldaten, en slachtoffers van de 7/7 attacks :') !!!!) zijn gewoon criminele activiteiten hoor?
Dit is mijn laatste quote hierover, dit hoort niet in het Feyenoord topic thuis.

Maar je blaat maar wat in het rond zonder dat je met een noemenswaardige bron komt die jouw geblaat bevestigd.
4045
onlogisch
pi_115278953
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 09:36 schreef Sejt het volgende:

[..]

Inderdaad. Voor de ogen van de bondscoach in zo'n belangrijke wedstrijd zó presteren. Hulde!
Hij was er, ja?
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_115278977
quote:
9s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 09:37 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dit is mijn laatste quote hierover, dit hoort niet in het Feyenoord topic thuis.

Maar je blaat maar wat in het rond zonder dat je met een noemenswaardige bron komt die jouw geblaat bevestigd.
Je hebt het volledige news of the world schandaal gemist? Ik dacht dat dit toch wel vrij algemene kennis was. Als ik zeg dat Nederland 3 x verloren heeft op het EK hoef ik toch ook niet met bronnen te komen die dit nieuws bevestigen?

Maar goed, een eerste google hit: http://nos.nl/op3/artikel(...)-the-world-heet.html

En als iemand hier roept dat dit goed voor Feyenoord is, dan mag ik daar toch wel op reageren dat ik het er niet mee eens ben? Daarna ben jij de discussie met mij aangegaan.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 09:41:49 #73
277865 Sejt
Ondertitel
pi_115279005
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 09:39 schreef Muto het volgende:

[..]

Hij was er, ja?
Van Gaal zat op de tribune ja ;)
  Moderator woensdag 8 augustus 2012 @ 09:42:36 #74
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115279018
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 09:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Je hebt het volledige nieuws of the world schandaal gemist? Ik dacht dat dit toch wel vrij algemene kennis was. Als ik zeg dat Nederland 3 x verloren heeft op het EK hoef ik toch ook niet met bronnen te komen die dit nieuws bevestigen?

Maar goed, een eerste google hit: http://nos.nl/op3/artikel(...)-the-world-heet.html
Gast, het schandaal an sich heeft niks te maken met de beschuldigingen die jij uit vs Fox. Jij beticht ze ervan een criminele organisatie te zijn. Ik vroeg daar slechts een bron voor.

Waar ik nog steeds op wacht :')
4045
onlogisch
pi_115279166
quote:
9s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 09:42 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Gast, het schandaal an sich heeft niks te maken met de beschuldigingen die jij uit vs Fox. Jij beticht ze ervan een criminele organisatie te zijn. Ik vroeg daar slechts een bron voor.

Waar ik nog steeds op wacht :')
Als je 2 nieuwsorganisatie's die geleid worden door één en dezelfde persoon volledig los van elkaar ziet, dan heb je gelijk :)

Overigens zijn er ook genoeg aanwijzingen dat Fox zelf criminele activiteiten onderneemt (opnieuw afluisteren, blackmailing), maar zij hebben in de USA zoveel macht dat het moeilijk is een onderzoek van de grond te krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')