Die ingooi van hem dan ookquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:42 schreef DonRaja het volgende:
Maar wat is die Popov slecht zeg, die heeft 3 ballen richting Spijkenisse geknald en dat was het wel zo'n beetje...
Ja maar die schiet er ook niet meer dan 15 in komend seizoen gok ik. Blijft alsnog een waardeloze koop gok ik.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien als Van Persie verkocht wordt dat we dan de Armenteros clausule kunnen ophoesten.
Hoeveel moet die gaan kosten?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien als Van Persie verkocht wordt dat we dan de Armenteros clausule kunnen ophoesten.
Toch niet de grote Don Raja?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:43 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Surinaamse spits uit Transvaal verwacht ik ook veel van.
Ja dat weet ik maar de vraag was of Clasie nog corners nam nadat Vormer in het veld kwam. Volgens mij was dat wel het geval. Namelijk die twee genoemde corners. Maar zeker weten doe ik het niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:43 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat was Clasie. In 2e instantie nam hij hem toen maar kort.
Dat vroeg ik me ook af, dacht dat Vormer wel nieuwe cornernemer zou worden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:44 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar de vraag was of Clasie nog corners nam nadat Vormer in het veld kwam. Volgens mij was dat wel het geval. Namelijk die twee genoemde corners. Maar zeker weten doe ik het niet.
Oh hou op over die ingooi, wat die 2 mafkezen daarna deden was 100x zo ergquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die ingooi van hem dan ook![]()
En dan van tevoren zulke praatjes...
Of goossens?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:45 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af, dacht dat Vormer wel nieuwe cornernemer zou worden.
Hoezo, dan dropt zijn prijs opeens met een paar miljoen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In elk geval minder dan wanneer we wél CL hadden gehaald
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:43 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Surinaamse spits uit Transvaal verwacht ik ook veel van.
Nee, als een club champions league speelt stijgen de prijzen doorgaans. Kunnen kleine clubs meer vragen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoezo, dan dropt zijn prijs opeens met een paar miljoen?
Dat hebben de Spaanse clubs geëist.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijft natuurlijk waardeloos dat je als club al belangrijke wedstrijden moet spelen terwijl het transfer window nog open is, waarom dat zo lang moet begrijp ik niet, waarom niet alleen de maand juni, weet iedereen waar die aan toe is.
Op het Groene Haas Supporterstoernooi een beetje voor de verdediging. Al weet ik niet zeker of dat zijn vaste positie is hoor. Misschien weet iemand anders dat?quote:
Nee zijn prijs was gestegen als we het wél hadden gehaald.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoezo, dan dropt zijn prijs opeens met een paar miljoen?
No shitquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:46 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Nee, als een club champions league speelt stijgen de prijzen doorgaans. Kunnen ze meer vragen.
O ik zie nu pas jouw nickname. Voetbal jij?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee zijn prijs was gestegen als we het wél hadden gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |