quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hadden ze ook:
Drogba - China
RvP - Manchester
Balotelli - Geen asiel
Rooney - Te weinig voetballend vermogen
Gomez - Mof
Vagner Love - Die is nog onderweg
Zal vast gedaan zijn maar Guidetti is onvervangbaar.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
had Feyenoord dan niet alvast een lijstje met mogelijke spitsen kunnen opstellen circa juni?
Ben ik met je eens.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:37 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Zal vast gedaan zijn maar Guidetti is onvervangbaar.
Er had wel gekeken moeten worden om een jonge en extreem talentvolle spits te huren.
In de PL lopen een aantal supertalenten rond die toch niet aan spelen toekomen.
En in landen als Mexico, Brazilië of Scandinavië lopen genoeg talenten rond. Tottenham heeft afgelopen zomer nog Mexicaans supertalent Antonio Pedroza voor maar 400k gekocht.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hadden ze ook:
Drogba - China
RvP - Manchester
Balotelli - Geen asiel
Rooney - Te weinig voetballend vermogen
Gomez - Mof
Vagner Love - Die is nog onderweg
Gaat die Sunderland deal niet door?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:37 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Guidetti op plek een stond. Daarna Kuijt en daarna Castaignos ja. En nu blijft het dus hopen op het eerste heerschap. Nog een jaar John. Wat zou dat heerlijk zijn.
Daar kijken gebeurt ook wel, maar die spelers kun je alleen huren zodra die clubs ze afschrijven voor dit seizoen, en dat zal dus wel eind augustus worden..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:37 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Zal vast gedaan zijn maar Guidetti is onvervangbaar.
Er had wel gekeken moeten worden om een jonge en extreem talentvolle spits te huren.
In de PL lopen een aantal supertalenten rond die toch niet aan spelen toekomen.
En in landen als Mexico, Brazilië of Scandinavië lopen genoeg talenten rond. Tottenham heeft afgelopen zomer nog Mexicaans supertalent Antonio Pedroza voor maar 400k gekocht.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:38 schreef adhalomylife het volgende:
[..]Vagner Love. Dat was toch in het seizoen dat die griekse voetballer vanuit amsterdam ineens onze kant op kwam?
Haha inderdaad, niet veel spelers hebben een trainer die een CL-finale besliste met een vrije trap.quote:
Nou er zijn zo ongelofelijk veel geruchten geweest rondom John dat ik eraan twijfel. Sunderland, QPR, Newcastle, Feyenoord en Villareal werden genoemd en dan vergeet ik er nog een paar gok ik zelfs.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:38 schreef chrisr het volgende:
[..]
Gaat die Sunderland deal niet door?
Lazio en Galatasaray was ook al rondquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:39 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Nou er zijn zo ongelofelijk veel geruchten geweest rondom John dat ik eraan twijfel. Sunderland, QPR, Newcastle, Feyenoord en Villareal werden genoemd en dan vergeet ik er nog een paar gok ik zelfs.
Volgens mij wel maar helemaal zeker weet ik het niet. Dat was die rare corner op heuphoogte die achter ging via een pool. En daarna nam hij er nog een op precies dezelfde manier.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:40 schreef Grifte het volgende:
Nam Clasie eigenlijk nog een corner toen Vormer in het veld stond, of hadden we toen geen corners meer?
Beklink beklinkt beklinken, benklonk benklonkenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:41 schreef adhalomylife het volgende:
Het is gewoon hopen inderdaad dat onze directeur het eind van deze maand net zulke slimme deals beklinkt/beklonkt - wat is het eigenlijk? nou ja zal wel - als vorig jaar met Bakkal en John.
Blijft natuurlijk waardeloos dat je als club al belangrijke wedstrijden moet spelen terwijl het transfer window nog open is, waarom dat zo lang moet begrijp ik niet, waarom niet alleen de maand juni, weet iedereen waar die aan toe is.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:40 schreef Caland het volgende:
Plan A was Guidetti, dat faalde.
Plan B was Kuijt, dat faalde.
Plan C was Castaignos, dat faalde.
Pland D is weer Guidetti, voorlopig gefaald.
Als dit niet doorgaat zal er wel weer een last-minute huur uitkomen aan het eind van deze maand. Pas rond die tijd wordt een beetje bekend welke PL clubs overbodige spelers gaan verhuren.
Daarna nam hij een korte via Schaken geloof ik, ook dat faalde.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:41 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Volgens mij wel maar helemaal zeker weet ik het niet. Dat was die rare corner op heuphoogte die achter ging via een pool. En daarna nam hij er nog een op precies dezelfde manier.
Toen hadden we geen corners meer.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:40 schreef Grifte het volgende:
Nam Clasie eigenlijk nog een corner toen Vormer in het veld stond, of hadden we toen geen corners meer?
Ik zou niet weten waarom die jongen naar turkije zou gaan eigenlijk. Ze hebben daar heel goed ingekocht maar het blijft turkije weet je. Zullen nooit verderkomen dan pakweg poulefase CL, en rijpen van talenten doen ze daar ook niet aan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Lazio en Galatasaray was ook al rond![]()
Ik zie het wel, verwacht er niet te veel van.
Misschien huren we van Beukering nog wel een seizoenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:40 schreef Caland het volgende:
Plan A was Guidetti, dat faalde.
Plan B was Kuijt, dat faalde.
Plan C was Castaignos, dat faalde.
Pland D is weer Guidetti, voorlopig gefaald.
Als dit niet doorgaat zal er wel weer een last-minute huur uitkomen aan het eind van deze maand. Pas rond die tijd wordt een beetje bekend welke PL clubs overbodige spelers gaan verhuren.
Misschien als Van Persie verkocht wordt dat we dan de Armenteros clausule kunnen ophoesten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien huren we van Beukering nog wel een seizoen
Ja dat bedoelde ik. Echt een onvoorstelbaar drama. Het is die imperfectie die Clasie echt snel weg moet werken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarna nam hij een korte via Schaken geloof ik, ook dat faalde.
Dat was Clasie. In 2e instantie nam hij hem toen maar kort.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:41 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Volgens mij wel maar helemaal zeker weet ik het niet. Dat was die rare corner op heuphoogte die achter ging via een pool. En daarna nam hij er nog een op precies dezelfde manier.
Surinaamse spits uit Transvaal verwacht ik ook veel van.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien huren we van Beukering nog wel een seizoen
Die ingooi van hem dan ookquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:42 schreef DonRaja het volgende:
Maar wat is die Popov slecht zeg, die heeft 3 ballen richting Spijkenisse geknald en dat was het wel zo'n beetje...
Ja maar die schiet er ook niet meer dan 15 in komend seizoen gok ik. Blijft alsnog een waardeloze koop gok ik.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien als Van Persie verkocht wordt dat we dan de Armenteros clausule kunnen ophoesten.
Hoeveel moet die gaan kosten?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien als Van Persie verkocht wordt dat we dan de Armenteros clausule kunnen ophoesten.
Toch niet de grote Don Raja?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:43 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Surinaamse spits uit Transvaal verwacht ik ook veel van.
Ja dat weet ik maar de vraag was of Clasie nog corners nam nadat Vormer in het veld kwam. Volgens mij was dat wel het geval. Namelijk die twee genoemde corners. Maar zeker weten doe ik het niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:43 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat was Clasie. In 2e instantie nam hij hem toen maar kort.
Dat vroeg ik me ook af, dacht dat Vormer wel nieuwe cornernemer zou worden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:44 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar de vraag was of Clasie nog corners nam nadat Vormer in het veld kwam. Volgens mij was dat wel het geval. Namelijk die twee genoemde corners. Maar zeker weten doe ik het niet.
Oh hou op over die ingooi, wat die 2 mafkezen daarna deden was 100x zo ergquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die ingooi van hem dan ook![]()
En dan van tevoren zulke praatjes...
Of goossens?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:45 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af, dacht dat Vormer wel nieuwe cornernemer zou worden.
Hoezo, dan dropt zijn prijs opeens met een paar miljoen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In elk geval minder dan wanneer we wél CL hadden gehaald
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:43 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Surinaamse spits uit Transvaal verwacht ik ook veel van.
Nee, als een club champions league speelt stijgen de prijzen doorgaans. Kunnen kleine clubs meer vragen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoezo, dan dropt zijn prijs opeens met een paar miljoen?
Dat hebben de Spaanse clubs geëist.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijft natuurlijk waardeloos dat je als club al belangrijke wedstrijden moet spelen terwijl het transfer window nog open is, waarom dat zo lang moet begrijp ik niet, waarom niet alleen de maand juni, weet iedereen waar die aan toe is.
Op het Groene Haas Supporterstoernooi een beetje voor de verdediging. Al weet ik niet zeker of dat zijn vaste positie is hoor. Misschien weet iemand anders dat?quote:
Nee zijn prijs was gestegen als we het wél hadden gehaald.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoezo, dan dropt zijn prijs opeens met een paar miljoen?
No shitquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:46 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Nee, als een club champions league speelt stijgen de prijzen doorgaans. Kunnen ze meer vragen.
O ik zie nu pas jouw nickname. Voetbal jij?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee zijn prijs was gestegen als we het wél hadden gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |