abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115284074
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:28 schreef chrisr het volgende:
Hij speelde ook fantastisch, maar goed, ik vind het blijkbaar anders dan jullie :)
Nou ik snap je wel. Je ziet dat Clasie de beste speler is en wil dus met het totale gebrek aan goede aanvallende spelers Clasie daar neergooien.

Maar juist iemand die zo goed rendeert op zijn positie moet je niet mee gaan klooien man. Laat die juist lekker staan, en regel anderen voor het gebrekkige zooitje voorin.
pi_115284076
quote:
14s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:28 schreef Nozem. het volgende:
Nee we hebben geen probleem op de spitsenpositie.....
Ben je serieus _O- ?
pi_115284095
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Daar moet ook goed op getraind worden. Niemand legde zoals Pierre van Hooijdonk zoveel werk in zijn vrije trap.
Dat bedoelde ik ook met laten spreken met Pi-air. Die kan hem wat onderwijs geven.
pi_115284109
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:31 schreef adhalomylife het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik ook met laten spreken met Pi-air. Die kan hem wat onderwijs geven.
Oké ;)
pi_115284114
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:29 schreef adhalomylife het volgende:
Toch heeft ook Clasie nog erg veel te leren. Die corners zijn echt dramatisch. En ook vrije trappen zijn nutteloos als je ze laat nemen door deze jongen.

Kunnen we hem niet laten spreken met een combinatie van Pierre van Hooijdonk en iemand die goed corners oplegt, geen idee wie dat kan eigenlijk?
Van Gastel? :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_115284135
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:30 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Vreemd inderdaad die slechte corners, lichtpuntje: ( :') ) Ik heb 2 goede voorzetten gezien
Ik heb er zelfs wel meer gezien. Ik vind het ongelofelijk wat een ontwikkeling Ssschaken heeft doorgemaakt. Ik wist niet wat ik hoorde toen we een jupilerleague speler haalde een paar jaar geleden die tegen de dertig aanliep en zichzelf zelfs daar niet wist te onderscheiden.

Wat heb ik hard op die woorden moeten terugkomen zeg.
pi_115284138
quote:
14s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ben je serieus _O- ?
Wat denk je zelf?
Kansloos man zoveel kansen creëren en niks maken. Vrees echt dat dit het grote 'hadden we Guidetti nog maar' seizoen gaat worden.
Die gasten voorin kunnen er geen reet van.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 12:32:36 #233
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115284139
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Daar moet ook goed op getraind worden. Niemand legde zoals Pierre van Hooijdonk zoveel werk in zijn vrije trap.
Ronald Koeman dan?
  woensdag 8 augustus 2012 @ 12:33:06 #234
172848 chrisr
nom nom nom
pi_115284154
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:30 schreef adhalomylife het volgende:

[..]

Nou ik snap je wel. Je ziet dat Clasie de beste speler is en wil dus met het totale gebrek aan goede aanvallende spelers Clasie daar neergooien.

Maar juist iemand die zo goed rendeert op zijn positie moet je niet mee gaan klooien man. Laat die juist lekker staan, en regel anderen voor het gebrekkige zooitje voorin.
Ja ongeveer :)
pi_115284155
Wel mooi dat Cabral toch werd toegezongen. Al blijf ik het een kwal vinden, met eigen spelers ga je gewoon goed om ^O^
BFF met GGMM
pi_115284170
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:32 schreef Nozem. het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?
Kansloos man zoveel kansen creëren en niks maken. Vrees echt dat dit het grote 'hadden we Guidetti nog maar' seizoen gaat worden.
Die gasten voorin kunnen er geen reet van.
had Feyenoord dan niet alvast een lijstje met mogelijke spitsen kunnen opstellen circa juni?
pi_115284172
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:31 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Van Gastel? :P
Van Hanegem heeft de meeste assists uit corners aller tijden. Nummer 2 is RVP.
Pi-Air nam nooit bijna corners die moest ze er in koppen .
pi_115284182
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:32 schreef adhalomylife het volgende:

[..]

Ik heb er zelfs wel meer gezien. Ik vind het ongelofelijk wat een ontwikkeling Ssschaken heeft doorgemaakt. Ik wist niet wat ik hoorde toen we een jupilerleague speler haalde een paar jaar geleden die tegen de dertig aanliep en zichzelf zelfs daar niet wist te onderscheiden.

Wat heb ik hard op die woorden moeten terugkomen zeg.
2 die een directe 100% scoringskans opleverden bedoel ik. Dat heb ik al heel lang niet meer meegemaakt in de Kuip. ;)
BFF met GGMM
  woensdag 8 augustus 2012 @ 12:34:22 #239
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_115284189
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

had Feyenoord dan niet alvast een lijstje met mogelijke spitsen kunnen opstellen circa juni?
Jij denkt dat dat niet gedaan is :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115284197
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:33 schreef DonRaja het volgende:
Wel mooi dat Cabral toch werd toegezongen. Al blijf ik het een kwal vinden, met eigen spelers ga je gewoon goed om ^O^
Verdient hij niet. Wil niet bijtekenen en loopt met een air rond waar je u tegen zegt. Ik snapte het niet zo goed persoonlijk.

Ik was wel onder de indruk van de supporters die aan het eind de spelers toezongen. Ja, we zijn niet verder maar ze hebben er alles aan gedaan. En dat verdient applaus. Jammer dat sommigen na het doelpunt niet weten hoe snel ze de uitgang moeten vinden.
pi_115284198
quote:
Ja, en ik moet zeggen dat hij tegen Mallorca goed inviel, tegen Kiev had hij overigens ook nog wel een aantal aardige voorzetten, vond hem niet eens zo slecht invallen...

Natuurlijk wel weer jammer dat hij zo vlak voor het eind weer voor eigen succes moest gaan...
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_115284205
quote:

[..]

Geld.
pi_115284211
quote:
Was opzich al redelijk veel ergernis om me heen dat hij er in kwam, maarja toch toezingen, je hoopt maar dat hij die miljoentjes binnen schiet :')
pi_115284218
quote:

[..]

We hebben die lijst al in januari opgesteld geloof ik, maar het blijft moeillijk om spelers aan te trekken als je niets te besteden hebt...
pi_115284238
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:35 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

We hebben die lijst al in januari opgesteld geloof ik, maar het blijft moeillijk om spelers aan te trekken als je niets te besteden hebt...
Ah oké. Maar dan zouden Castaignos en Kuyt dus hoog op het lijstje hebben gestaan
pi_115284248
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ah oké. Maar dan zouden Castaignos en Kuyt dus hoog op het lijstje hebben gestaan
Ja, en terecht lijkt me
pi_115284258
Wat gaat dit topic trouwens ontzettend hard. Erg leuk vind ik dat. Echt een beetje een chatbox gevoel. Via websites als FR12 enzo heb je toch minder onderling contact in de reageerruimtes. En het niveau ligt er heel laag. Wilde ik gewoon even zeggen. :).
pi_115284266
quote:

[..]

Hadden ze ook:
Drogba - China
RvP - Manchester
Balotelli - Geen asiel
Rooney - Te weinig voetballend vermogen
Gomez - Mof
Vagner Love - Die is nog onderweg
BFF met GGMM
pi_115284284
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat Guidetti op plek een stond. Daarna Kuijt en daarna Castaignos ja. En nu blijft het dus hopen op het eerste heerschap. Nog een jaar John. Wat zou dat heerlijk zijn.
pi_115284285
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:36 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Hadden ze ook:
Drogba - China
RvP - Manchester
Balotelli - Geen asiel
Rooney - Te weinig voetballend vermogen
Gomez - Mof
Vagner Love - Die is nog onderweg
:D