Nou ik snap je wel. Je ziet dat Clasie de beste speler is en wil dus met het totale gebrek aan goede aanvallende spelers Clasie daar neergooien.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:28 schreef chrisr het volgende:
Hij speelde ook fantastisch, maar goed, ik vind het blijkbaar anders dan jullie
Ben je serieusquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:28 schreef Nozem. het volgende:
Nee we hebben geen probleem op de spitsenpositie.....
Dat bedoelde ik ook met laten spreken met Pi-air. Die kan hem wat onderwijs geven.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar moet ook goed op getraind worden. Niemand legde zoals Pierre van Hooijdonk zoveel werk in zijn vrije trap.
Okéquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:31 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook met laten spreken met Pi-air. Die kan hem wat onderwijs geven.
Van Gastel?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:29 schreef adhalomylife het volgende:
Toch heeft ook Clasie nog erg veel te leren. Die corners zijn echt dramatisch. En ook vrije trappen zijn nutteloos als je ze laat nemen door deze jongen.
Kunnen we hem niet laten spreken met een combinatie van Pierre van Hooijdonk en iemand die goed corners oplegt, geen idee wie dat kan eigenlijk?
Ik heb er zelfs wel meer gezien. Ik vind het ongelofelijk wat een ontwikkeling Ssschaken heeft doorgemaakt. Ik wist niet wat ik hoorde toen we een jupilerleague speler haalde een paar jaar geleden die tegen de dertig aanliep en zichzelf zelfs daar niet wist te onderscheiden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vreemd inderdaad die slechte corners, lichtpuntje: () Ik heb 2 goede voorzetten gezien
Wat denk je zelf?quote:
Ronald Koeman dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar moet ook goed op getraind worden. Niemand legde zoals Pierre van Hooijdonk zoveel werk in zijn vrije trap.
Ja ongeveerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:30 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Nou ik snap je wel. Je ziet dat Clasie de beste speler is en wil dus met het totale gebrek aan goede aanvallende spelers Clasie daar neergooien.
Maar juist iemand die zo goed rendeert op zijn positie moet je niet mee gaan klooien man. Laat die juist lekker staan, en regel anderen voor het gebrekkige zooitje voorin.
had Feyenoord dan niet alvast een lijstje met mogelijke spitsen kunnen opstellen circa juni?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:32 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Kansloos man zoveel kansen creëren en niks maken. Vrees echt dat dit het grote 'hadden we Guidetti nog maar' seizoen gaat worden.
Die gasten voorin kunnen er geen reet van.
Van Hanegem heeft de meeste assists uit corners aller tijden. Nummer 2 is RVP.quote:
2 die een directe 100% scoringskans opleverden bedoel ik. Dat heb ik al heel lang niet meer meegemaakt in de Kuip.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:32 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs wel meer gezien. Ik vind het ongelofelijk wat een ontwikkeling Ssschaken heeft doorgemaakt. Ik wist niet wat ik hoorde toen we een jupilerleague speler haalde een paar jaar geleden die tegen de dertig aanliep en zichzelf zelfs daar niet wist te onderscheiden.
Wat heb ik hard op die woorden moeten terugkomen zeg.
Jij denkt dat dat niet gedaan isquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
had Feyenoord dan niet alvast een lijstje met mogelijke spitsen kunnen opstellen circa juni?
Verdient hij niet. Wil niet bijtekenen en loopt met een air rond waar je u tegen zegt. Ik snapte het niet zo goed persoonlijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:33 schreef DonRaja het volgende:
Wel mooi dat Cabral toch werd toegezongen. Al blijf ik het een kwal vinden, met eigen spelers ga je gewoon goed om
Ja, en ik moet zeggen dat hij tegen Mallorca goed inviel, tegen Kiev had hij overigens ook nog wel een aantal aardige voorzetten, vond hem niet eens zo slecht invallen...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:33 schreef DonRaja het volgende:
Wel mooi dat Cabral toch werd toegezongen. Al blijf ik het een kwal vinden, met eigen spelers ga je gewoon goed om
Geld.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
had Feyenoord dan niet alvast een lijstje met mogelijke spitsen kunnen opstellen circa juni?
Was opzich al redelijk veel ergernis om me heen dat hij er in kwam, maarja toch toezingen, je hoopt maar dat hij die miljoentjes binnen schietquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:33 schreef DonRaja het volgende:
We hebben die lijst al in januari opgesteld geloof ik, maar het blijft moeillijk om spelers aan te trekken als je niets te besteden hebt...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah oké. Maar dan zouden Castaignos en Kuyt dus hoog op het lijstje hebben gestaanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:35 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
We hebben die lijst al in januari opgesteld geloof ik, maar het blijft moeillijk om spelers aan te trekken als je niets te besteden hebt...
Ja, en terecht lijkt mequote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah oké. Maar dan zouden Castaignos en Kuyt dus hoog op het lijstje hebben gestaan
Hadden ze ook:quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Guidetti op plek een stond. Daarna Kuijt en daarna Castaignos ja. En nu blijft het dus hopen op het eerste heerschap. Nog een jaar John. Wat zou dat heerlijk zijn.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah oké. Maar dan zouden Castaignos en Kuyt dus hoog op het lijstje hebben gestaan
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hadden ze ook:
Drogba - China
RvP - Manchester
Balotelli - Geen asiel
Rooney - Te weinig voetballend vermogen
Gomez - Mof
Vagner Love - Die is nog onderweg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |