die paar egoïstische schoten die huizenhoog naast of over gingen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen over Cabral, maar vond hem gisteren wel beter dan Fernandez.
Speelde op een hele andere positie dus hoe kan je dat vergelijken?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Was wel jammer jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Pff, die actie waar hij 3 man voorbij gaat en op doel schiet terwijl de linkerkant volledig open ligt.
Daar werd ik zo chagrijnig van he. Had hij gepasst op Cisse had die gozer 100% vrij gestaan in de 16.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Pff, die actie waar hij 3 man voorbij gaat en op doel schiet terwijl de linkerkant volledig open ligt.
Ik vergelijk ze omdat ze voor elkaar gewisseld werden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:08 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Speelde op een hele andere positie dus hoe kan je dat vergelijken?
Daarnaast doemde Fernandez toch een keer of 7 voor de goal op. Alleen bagger dat hij de handelingssnelheid heeft van een stoomlocomotief.
Wederom was bij Immers, net als in Kiev, na 60 minuten de pijp helemaal leeg. Lijkt wel of hij conditioneel gewoon tekort komt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:07 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Immersrs moet gewoon een stuk meer naar voren voetballen. Staat nu tussen rechtsachter Clasie en linksachter Leerdam.
Terwijl hij juist rechtsvoor Clasie en linksvoor Leerdam hoort te staan, om door te kaatsen naar Cisse of Schaken of een steekpass te geven op Fernandez.
Mn zusje is nog beter dan Fernandez.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eens.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mn zusje is nog beter dan Fernandez.
Laat hem ff lekker wennen dan. Het is zuur dat het net in de voorrondes was, maar Feyenoord is geen ado.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wederom was bij Immers, net als in Kiev, na 60 minuten de pijp helemaal leeg. Lijkt wel of hij conditioneel gewoon tekort komt.
Als een spits wordt verwisseld voor een verdediger om verdedigend te gaan spelen... Vergelijk je die twee dan ook?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vergelijk ze omdat ze voor elkaar gewisseld werden.
Hij is ook wel extreem in het box to box spelen. Maakt echt veel meters.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wederom was bij Immers, net als in Kiev, na 60 minuten de pijp helemaal leeg. Lijkt wel of hij conditioneel gewoon tekort komt.
Jezus gast, wat ben jij kinderachtig bezig vandaagquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:11 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Als een spits wordt verwisseld voor een verdediger om verdedigend te gaan spelen... Vergelijk je die twee dan ook?
Denk dat die vergelijking mank gaat vriend.
Omdat Schaken in de centrale spitsenpositie kwam te staan na de wissel en Cabral op de plek van Schaken? En je dus beter Schaken kan vergelijken met Fernandez?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jezus gast, wat ben jij kinderachtig bezig vandaagEr moet een goal gemaakt worden en er word 1 aanvallende speler gewisseld voor een andere aanvallende speler, in de hoop dat er een goal gemaakt gaat worden. Hoe de fuk kan ik die niet met elkaar vergelijken dan, als ik de doelstelling van Koeman daar in meeneem
!
Komt gewoon kwaliteit tekort. Dat zie je toch aan alles. Ik had echt veeee liever een Overtoom in dit team. Zit veel meer creativiteit in. Lex is gewoon een miskoop.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je kan Schaken ook vergelijken met Fernandez. Ga jij dat lekker doen. Ik heb ervoor gekozen om Fernandez te vergelijken met Cabral.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:14 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Omdat Schaken in de centrale spitsenpositie kwam te staan na de wissel en Cabral op de plek van Schaken? En je dus beter Schaken kan vergelijken met Fernandez?
Ik werd ook steeds afgebrand voor Bulyquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:14 schreef satecl het volgende:
[..]
Komt gewoon kwaliteit tekort. Dat zie je toch aan alles. Ik had echt veeee liever een Overtoom in dit team. Zit veel meer creativiteit in. Lex is gewoon een miskoop.
Ik werd trouwens een paar weken terug hier door veel 'belachelijk gemaakt' omdat ik graag Bulykin wou hebben bij Feyenoord. Ik hoef helemaal niet me gelijk te halen hoor, maar vinden jullie na deze 2 wedstrijden nog steeds dat hij een dramatische Rus is, die niets toevoegt in dit Feyenoord? Fernandez is toch gewoon een drama. Niveautje ADO.
Zijn nog steeds geruchten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:17 schreef mister_popcorn het volgende:
weet iemand dan of guidetti definitief heeft getekend bij sunderland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |