Nee dat maakt niet uit. Feijenoord krijgt bij het gerucht van 40 miljoen (30 miljoen pond was het geloof ik) dus ongeveer 2 miljoen euro op de bankrekening. Dat met de televisiegelden die verdubbelen betekent een hele hoop geld waar de club niet op gerekend had dit jaar.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:33 schreef Erasmusch het volgende:
'van Persie naar Manchester United'
Heeft dit nog invloed op onze opleidingsvergoeding omdat t een binnenlandse transfer is?
Ja joh, haal gewoon even een goede linksback - die én niet meer dan 400k kost, én ervaring toevoegt én beter is dan Nelom én die niet te duur is in salaris.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Haal dan een goede linksback. Vind het zonde dat Bruno zich nu niet kan ontwikkelen op zijn positie omdat er zonodig een uitgebluste speler met ervaring nodig is.
Van fr12, dus vergeef me de HMF schrijstijl. Duimen morgenavond.quote:Morgen moeten we hopen dat VIER van deze ploegen: RACING GENK, STEAUA BOEKAREST, LECH POZNAN, APOEL NICOSIA, ROSENBORG BK, YOUNG BOYS EN BURSASPOR worden uitgeschakeld.
In dat geval zijn we namelijk GEPLAATST voor de loting van de EUROPA LEAGUE PLAY-OFF RONDE en treffen we hele makkelijke tegenstanders zoals bijvoorbeeld LEVSKI SOFIA, FK VENTSPILS, KSC LOKEREN.
quote:De heenwedstrijden van de bovenste ploegen:
Steaua Boekarest - Spartak Trnava 0 - 1 (op dit moment goed voor ons!)
AIK Solna - Lech Poznan 3 - 0 (op dit moment goed voor ons!)
APOEL Nicosia - Aalesunds FK 2 - 1
Servette - Rosenborg BK 1 - 1
Kalmar FF - Young Boys 1 - 0 (op dit moment goed voor ons!)
RC Genk - FK Aktobe 2 - 1
KuPS Kuopio - Bursaspor 1 - 0 (op dit moment goed voor ons!)
Wauw. Dat zou heel positief zijn. Plaatsing EL levert al 1 miljoen op toch? Ik las in een artikel waarin Gudde reageerde dat het overwinteren in de EL 4 miljoen winst betekent ongeveer totaal.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:39 schreef Grifte het volgende:
[..]
Van fr12, dus vergeef me de HMF schrijstijl. Duimen morgenavond.
[..]
quote:Een derde van de door de Vrienden van Feyenoord opgehaalde dertig miljoen euro voor de Rotterdamse club bestaat uit leningen die zijn omgezet in aandelen. Dat bevestigt directeur Pim Blokland van de investeerdersgroep in de competitiespecial van NUsport.
“Ik heb vaak horen zeggen dat investeerders die leningen alleen maar hebben omgezet om hun geld veilig te stellen, voor het geval Feyenoord failliet zou gaan”, zegt de multimiljonair.
“Maar het enige wat is gebeurd, is dat de club hun lening heeft afgelost met de eerste miljoenen die door de Vrienden zijn binnengebracht. Vervolgens hebben die investeerders zélf besloten om het geld dat ze op die manier terugkregen in de Vrienden van Feyenoord te investeren.”
Kapot
Blokland wil graag benadrukken dat ook deze financiers daarmee hun nek voor Feyenoord hebben uitgestoken.
“Ze lopen nu nota bene méér risico om hun geld kwijt te raken dan bij een lening aan de club. Als Feyenoord kapot gaat, zal de curator namelijk besluiten om alle spelers van de club te verkopen."
"Dat levert vele miljoenen op, waardoor iedereen die nu een miljoen euro aan Feyenoord heeft geleend zeker 800.000 euro zal terugkrijgen. De Vrienden van Feyenoord verliezen daarentegen al hun geld als de club kapot gaat. Dan zegt de curator gewoon: jammer, die aandelen van jullie zijn niks meer waard.”
Het dividendrendement (percentage van de jaarwinst) van vier procent dat de veertien partijen die samen de dertig miljoen bijeenbrachten in de toekomst bij een positief eigen vermogen van de Rotterdamse club krijgen uitbetaald zou volgens critici te hoog zijn. Blokland haalt er zijn schouders over op.
“Als je een miljoen of meer zou besteden aan het kopen van andere aandelen dan die van Feyenoord, krijg je geheid een hoger rendement”, zegt de Rotterdammer, die nog minstens een jaar doorgaat met zijn miljoenenjacht voor Feyenoord. “Wij doen het echt alleen voor de club, of mensen dat nou geloven of niet.”
Feyenoord kunnen de miljoenen goed gebruiken nu kwalificatie voor de Champions League is misgelopen. Het team van Ronald Koeman verloor dinsdag ook de return tegen Dinamo Kiev en is veroordeeld tot de Europa League
Tering, wat is er met dat Lech Poznan gebeurd dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:39 schreef Grifte het volgende:
[..]
[..]
Manchester ligt niet in Nederland.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:33 schreef Erasmusch het volgende:
'van Persie naar Manchester United'
Heeft dit nog invloed op onze opleidingsvergoeding omdat t een binnenlandse transfer is?
Geen flauw idee, vorig jaar deden de Poolse clubs het ziek goed in Europa, nu massaal kut. Kampioen Slask Wroclaw verloor vorige week ook 0-3 thuis van Helsingborgquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Tering, wat is er met dat Lech Poznan gebeurd dan?
4 ploegen staan dus op achterstand, mooi op schema dus.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:39 schreef Grifte het volgende:
[..]
[..]
Edit: uitslagen al verwijderdquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:51 schreef Adames het volgende:
[..]
4 ploegen staan dus op achterstand, mooi op schema dus.
Ja, had net zelf alles lopen uitpluizen en kwam er toen achter dat het in de tweede quote stondquote:
Waarom? Een ploeg zonder spits scoort toch niet!? Rustig je kans afwachten. Geen probleem.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:56 schreef zoekeenleven het volgende:
Denk dat een gemidelde club in de El staat te poepen in zijn broek als ze zien hoe wij gisteren speelde
Het is nog net geen tijd voor de i-told-you-so-story over Immers.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:02 schreef Caland het volgende:
Ik heb het niet teruggezien, ga het ook niet doen ook.
Hoorde wel Immers op de radio zeggen dat het pure pech was dat hij van 4 meter afstand op de keeper schiet. Commentator was het volledig met hem eens ook. Dat kan je toch niet serieus nemen?
als die gasten voorin zo kansen omgaan ligt er Tilburg niemand wakker hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:56 schreef zoekeenleven het volgende:
Denk dat een gemidelde club in de El staat te poepen in zijn broek als ze zien hoe wij gisteren speelde
Dat vroeg ik me dus ook afquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:05 schreef Caland het volgende:
Waar sloeg trouwens die blauw-witte tifo actie op als je tegen een club speelt waar dat de clubkleuren zijn?
Velletjes op X waren ook compleet verregend, kon je niks meer mee.
te vrede geblesseerd, achabar geen echte spits?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat ik me wel afvraag zijn Te Vrede en Achabar zo slecht dat als enige echte spitsen in de selectie Koeman ze niet eens wou proberen?
te vrede is niet fit. En over Achabar weet ik niks.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat ik me wel afvraag zijn Te Vrede en Achabar zo slecht dat als enige echte spitsen in de selectie Koeman ze niet eens wou proberen?
Immersrs moet gewoon een stuk meer naar voren voetballen. Staat nu tussen rechtsachter Clasie en linksachter Leerdam.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is nog net geen tijd voor de i-told-you-so-story over Immers.
Dat komt over een wedstrijdje of 6 in de competitie
Je kan veel zeggen over Cabral, maar vond hem gisteren wel beter dan Fernandez.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:06 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
te vrede geblesseerd, achabar geen echte spits?
daarnaast rare wissel, om fernandez eruit te halen voor gabral.
Pff, die actie waar hij 3 man voorbij gaat en op doel schiet terwijl de linkerkant volledig open ligt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen over Cabral, maar vond hem gisteren wel beter dan Fernandez.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |