Goedkope drank en hoeren, joh.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:08 schreef Luni het volgende:
[..]
Niet zo'n luizenploeg uit de Oostblok!
"Maar nogmaals, deze ploeg is wel erg jong, en als je dan tegen mensen als een Clasie, een de Vrij, een Martins Indi komt, dan wordt het heel moeilijk"quote:
Newcastle. Hallo, daar zijn we weer DFDS!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
10 jaar na dato weer tegen Inter klinkt wel leuk. Maar ook erg zwaar.
Stonden vorig jaar in de finale van de EL toch, vond ik een erg goede ploeg waar je het erg zwaar tegen krijgt!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:42 schreef Happel het volgende:
Hoop eigenlijk op Bilbao. Feijenoord kan alles wel hebben denk ik.
Sparta Praag.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeg het maar. Wie moet het worden?
Eventueel kunnen FC Kopenhagen i.p.v. Club Brugge en Fenerbaçe i.p.v. Vaslui erbij komen.
Clasie vs. Sneijder lijkt me mooi. Maar voor de fans die naar de uitwedstrijd gaan is Newcastle misschien leuker.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:13 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Newcastle. Hallo, daar zijn we weer DFDS!
Ja, ach. Wij wonnen de finale tenminste.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:14 schreef Luni het volgende:
[..]
Stonden vorig jaar in de finale van de EL toch, vond ik een erg goede ploeg waar je het erg zwaar tegen krijgt!
En Nelom was een drama. Beter dat Mathijsen (hoogstwaarschijnlijk) komt!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:20 schreef Slobeend het volgende:
Balen dat Mathijsen komt. De Vrij en BMI is nu al een topduo.
Mooie clubs zitten erbij zegquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeg het maar. Wie moet het worden?
Eventueel kunnen FC Kopenhagen i.p.v. Club Brugge en Fenerbaçe i.p.v. Vaslui erbij komen.
Haal dan een goede linksback. Vind het zonde dat Bruno zich nu niet kan ontwikkelen op zijn positie omdat er zonodig een uitgebluste speler met ervaring nodig is.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:22 schreef Sejt het volgende:
[..]
En Nelom was een drama. Beter dat Mathijsen (hoogstwaarschijnlijk) komt!
Ook niet echt heel slim om te gaan provoceren van die Kievse gekken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:25 schreef Caland het volgende:
Belgie krijg je weer zo'n combiregeling en naar Duitsland mag je helemaal niet afreizen.
Overigens werden er wel eerst 1 of 2 aanstekertjes richting die dug-out gegooid, vervolgens kwamen die provocaties en kregen ze de gehele zakinhoud van vak Z over zich heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |