Zeg het maar. Wie moet het worden?quote:Internazionale *3 Ita 104.996
Liverpool *3 Eng 90.882
Olympique Marseille *3 Fra 85.835
Sporting CP Lisbon Por 82.069
CSKA Moscow Rus 80.566
Girondins Bordeaux Fra 58.835
VfB Stuttgart Ger 55.037
Metalist Kharkiv Ukr 52.526
Athletic Bilbao *3 Esp 47.837
Club Brugge @3 Bel 35.480
APOEL Nicosia ** Cyp 33.599
Hapoel Tel-Aviv Isr 31.400
Hannover 96 *3 Ger 31.037
Lazio Roma Ita 29.996
PAOK Thessaloniki *3 Gre 27.920
Steaua Bucuresti *3 Rom 26.764
Sparta Praha *3 Cze 25.570
Lech Poznan * Pol 22.483
Rosenborg BK * Nor 20.935
Trabzonspor Tur 19.810
Anorthosis Famagusta ** Cyp 17.099
Newcastle United Eng 16.882
Young Boys ** Sui 16.860
Levante UD Esp 16.837
Racing Genk *3 Bel 16.480
Viktoria Plzen ** Cze 14.070
Dnipro Dnipropetrovsk Ukr 14.026
Nee, enkel in een financieel oncreatieve geest. Er zijn louter mogelijkheden om het geld terug te verdienen zonder te gaan schuiven met wedstrijden. Zoals het uitzenden van de beelden in het buitenland, het verhogen van abonnementsprijzen, et cetera et cetera.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het stukje voor de quote onderbreking en na spreken elkaar al tegen.
PAOK of Hannoverquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeg het maar. Wie moet het worden?
Eventueel kunnen FC Kopenhagen i.p.v. Club Brugge en Fenerbaçe i.p.v. Vaslui erbij komen.
Young Boys of Famagusta.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Eventueel kunnen FC Kopenhagen i.p.v. Club Brugge en Fenerbaçe i.p.v. Vaslui erbij komen.
Ik discussieer niet over het wel of niet verdwijnen van Studio Sporten of andere programma's - dat weet niemand nog. Maar ik viel over de instelling van jou van "schijt aan, ik zit toch in het stadion".quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:37 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Ik heb nog beter nieuws voor je. Je hebt grote kans dat het nu wel bij je op televisie komt. Dankzij Sky.
[..]
Als die televisieprogramma's er komen, so what. Denk je dat zulke programmas de Voetbal Internationals en NOS Studio Sporten van de Nederlandse televisie doen verdwijnen? Dat is nogal naief.
En ondanks het feit dat Sky de uitzendrechten heeft, behouden de clubs de beeldrechten. Dat betekent dus dat de clubs mogen eisen wanneer en of hun werk wordt gebruikt. De clubs zullen daar niet snel moeilijk over doen want dan worden ze financieel gekort en krijg je allemaal pijnlijke vervelende rechtzaken.
Maar de hier genoemde argumenten slaan als een lul op een slagroomtaart.
Vanavond kijk ik de wedstrijd van Kopenhagen en hoop stiekem dat ze niet scoren en dat wij hen dan vrijdag lotenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk wel dat Brugge het afmaakt thuis. Dan is Kopenhagen een leuke optie.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:41 schreef Sejt het volgende:
Vanavond kijk ik de wedstrijd van Kopenhagen en hoop stiekem dat ze niet scoren en dat wij hen dan vrijdag lotenZe hebben thuis met 0-0 gelijk gespeeld tegen Brugge.
10 jaar na dato weer tegen Inter klinkt wel leuk. Maar ook erg zwaar.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Bilbao de UEFAcup finalist Bilbao? Dat lijkt me sterk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk wel dat Brugge het afmaakt thuis. Dan is Kopenhagen een leuke optie.
Hoop eigenlijk op Bilbao. Feijenoord kan alles wel hebben denk ik.
Aangezien er stewards en Koeman ontbreken, gok ik dat dit ervoor was.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Vlogen pas daarna de aanstekers die kant op? Of was dat ervoor al?
Dit dus.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Vlogen pas daarna de aanstekers die kant op? Of was dat ervoor al?
quote:Een paar wisselspelers gooien hun flesjes in het publiek.. deze worden per ommegaande geretourneerd !!
Is het al zeker dat we ongeplaatst zijn?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Je zal zien dat we Inter of Liverpool lotenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Suarez op bezoek in Rotterdamquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je zal zien dat we Inter of Liverpool loten
Denk dat hij dan nooit meer aanstekers hoef te kopen de rest van zijn leven.quote:
Nieuwe kans om het voorgoed het voetbalplezier af te nemenquote:
Bijna wel. Geloof dat we nu op de derde plek van ongeplaatste clubs staan. Vliegen Celtic, CFR Cluj en Partizan Belgrado er vanavond uit, dan zakken we nog verder.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:54 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Is het al zeker dat we ongeplaatst zijn?
Als Guidetti en Mathijssen komen en we hebben een balvaste jongen als Ahmadi erbij op het middenveld zijn we kampioenskandidaat.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:00 schreef elCholo het volgende:
Wat ben ik trots op dit team![]()
Het zure is alleen dat je bij een zo een wedstrijd in de competitie nog genoeg kansen hebt om het recht te zetten, en het nu zo definitief is.
Maar gisteren waren:
- Clasie en de Vrij echt eindronde Champions League Niveau
- Indi en Schaken echt heel erg sterk, waarbij Indi liet zien het niveau van de Vrij te kunnen gaan halen.
- Leerdam en Janmaat speelden heel erg goed
- Immers sleurde en werkte hard, maar erg ongelukkig met die kans (Toch liever Tonny)
- Cise ongelukkig
- Nelom en Fernandez geen Feyenoord 1 materiaal.
Overigens juich ik de komst van Mathijsen wel toe, daarmee kan Nelom weer naar de bank en zullen de Vrij en Indi veel aan hem hebben. Ik blijf hopen op Guideti, als die ook komt. Kan het nog een leuk seizoen worden.
Niet zo'n luizenploeg uit de Oostblok!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:37 schreef Happel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |