95quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:43 schreef Robus het volgende:
Wel positief dat ze 90 minuten konden voetballen itt tot vorige week, toen het na een uur steeds minder werd.
Clasie was toch aardig kapot had ik de indruk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:43 schreef Robus het volgende:
Wel positief dat ze 90 minuten konden voetballen itt tot vorige week, toen het na een uur steeds minder werd.
Imo is dat alleen maar goed. Geeft aan dat hij hard gewerkt heeft. Spelers die fit van het veld komen, hebben niet hard genoeg gewerkt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:43 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Clasie was toch aardig kapot had ik de indruk.
Of je hebt een fenomenale conditiequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Imo is dat alleen maar goed. Geeft aan dat hij hard gewerkt heeft. Spelers die fit van het veld komen, hebben niet hard genoeg gewerkt.
Dat is zwaar onwaarschijnlijk en maar zeer weinige gegevenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:50 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Of je hebt een fenomenale conditie
Dan staat morgen de Belastingdienst voor de deur.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:40 schreef adhalomylife het volgende:
Is het berichtje dan aangekomen of niet?
Wat denk je van de hitte vorige week..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:43 schreef Robus het volgende:
true.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:55 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Wat denk je van de hitte vorige week..
Dat zeker ja. Sfeer was groots.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:01 schreef DonRaja het volgende:
Kloteresultaat. Maar wel trots op het spel en de beleving.
op onze spelers en 47.000 supporters. rest ophangen met hun aanstekers en kiev supporters jacht na afloop van de wedstrijd. was pas laat lopen naar de bus en daar waren allemaal kleine groepjes kiev fans aan het intimideren met spugen, onder het oog van de politie.. maar vergeleken met psv-ajax afgelopen zondag en dit spel is 2e of 3e in de competitie makkelijk haalbaar.quote:
Alleen de aanstekers zijn zo onnodig. En er zullen nog mensen dit gaan goed praten ook.quote:
Waren er Kiev gasten aan het intimideren of andersom? In het geval van het eerste, jammer dat ik dat het moeten missen. De kanker voor die gasten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
op onze spelers en 47.000 supporters. rest ophangen met hun aanstekers en kiev supporters jacht na afloop van de wedstrijd. was pas laat lopen naar de bus en daar waren allemaal kleine groepjes kiev fans aan het intimideren met spugen, onder het oog van de politie.. maar vergeleken met psv-ajax afgelopen zondag en dit spel is 2e of 3e in de competitie makkelijk haalbaar.
Eens, ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:05 schreef Muto het volgende:
[..]
Alleen de aanstekers zijn zo onnodig.
Als ze het volhouden. Ik hoop het, maar ben vooral bang voor blessures.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
op onze spelers en 47.000 supporters. rest ophangen met hun aanstekers en kiev supporters jacht na afloop van de wedstrijd. was pas laat lopen naar de bus en daar waren allemaal kleine groepjes kiev fans aan het intimideren met spugen, onder het oog van de politie.. maar vergeleken met psv-ajax afgelopen zondag en dit spel is 2e of 3e in de competitie makkelijk haalbaar.
Intimideren niet, eerder provoceren. Die gekken waren net met 10 man ofzo.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Waren er Kiev gasten aan het intimideren of andersom? In het geval van het eerste, jammer dat ik dat het moeten missen. De kanker voor die gasten.
Jammer dat ik dat heb moeten missen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Intimideren niet, eerder provoceren. Die gekken waren net met 10 man ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |