abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115268585
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:30 schreef eight het volgende:

[..]

OMG Nu komen de ajax icoontjes weer.. -O-
Waar is Sjaak Swart? Ik zie hem niet! :'(
pi_115268603
De Vrij en Clasie waren echt goed.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 23:32:03 #253
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_115268617
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:31 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Ligt nog tot '14 vast, hopelijk wordt ie ook verlengt anders moet ie volgend jaar al weg :X
Hij vindt zichzelf nog niet goed genoeg geloof ik, negeert ook boden van andere clubs omdat hij nog niet weg wil.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_115268619
quote:
Trouwens vind ik het jammer dat ze Vilhena maar met een jaartje proberen te verlengen, maar dat komt door die k*tzaakwaarnemer Raiola :r
Dat hij het beste voor zijn cliënt wil is slecht?
pi_115268629
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:31 schreef Muto het volgende:
De Vrij en Clasie waren echt goed.
Beide 10+ miljoen waard.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_115268641
quote:
Trouwens vind ik het jammer dat ze Vilhena maar met een jaartje proberen te verlengen, maar dat komt door die k*tzaakwaarnemer Raiola :r
Vuige zakkenvuller is 't ja die Raiola. Nergens laat hij zijn cliënten teken waar heen mietenpremie te verdienen is
pi_115268666
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:32 schreef eight het volgende:

[..]

Beide 10+ miljoen waard.
Per stuk bedoel je, hopelijk...
pi_115268671
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:32 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Dat hij het beste voor zijn cliënt wil is slecht?
Vooral het beste voor zichzelf. Die man wou ook perse dat Hamsik vertrok, want dan kan ie weer geld opstrijken :r :r :r

Gelukkig wou Hamsik wel bliijven O+
pi_115268696
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:32 schreef Euribob het volgende:

[..]

Hij vindt zichzelf nog niet goed genoeg geloof ik, negeert ook boden van andere clubs omdat hij nog niet weg wil.
Stefan is een slimme jongen, gewoon je VWO afmaken en spelen bij Feyenoord _O_
pi_115268699
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:32 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Per stuk bedoel je, hopelijk...
Uiteraard
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_115268738
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:32 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Vooral het beste voor zichzelf. Die man wou ook perse dat Hamsik vertrok, want dan kan ie weer geld opstrijken :r :r :r

Gelukkig wou Hamsik wel bliijven O+
Hmm, dat wist ik dan niet... Ik hou me niet bezig met de randzaken rond het voetbal. Sterker nog, meestal weet ik niet eens dat er een speler bijgekomen is tot deze op het veld staat :')
pi_115268739
Vandaag vond ik Immers, Nelom en Fernandez niet goed. Cissé was twijfel, rest deed het heel goed.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_115268762
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:33 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Hmm, dat wist ik dan niet... Ik hou me niet bezig met de randzaken rond het voetbal. Sterker nog, meestal weet ik niet eens dat er een speler bijgekomen is tot deze op het veld staat :')
_O-
Transfers zijn niet echt randzaken :P
pi_115268779
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:33 schreef Muto het volgende:
Vandaag vond ik Immers, Nelom en Fernandez niet goed. Cissé was twijfel, rest deed het heel goed.
Waar komt de twijfel over Cissé vandaan? Ik twijfelde totaal niet aan zijn slechtheid van vandaag
pi_115268796
quote:

[..]

Ligt nog tot '14 vast, hopelijk wordt ie ook verlengt anders moet ie volgend jaar al weg :X
Meteen verlengen, net als Clasie.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_115268816
Ik heb een stukkie heilig gras :) na de wesstrijd ff geregeld en nog even naar se skybox van de gemeente rotterdam naast pi-air. Maakt de dag toch een stukje beter. Ik ben wel zeer trots op Jordy en Erwin en Daryl deed t zeker niet slecht!!
pi_115268858
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:34 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

_O-
Transfers zijn niet echt randzaken :P
tr00, maar imo ook geen hoofdzaak. Ik ben Feyenoord fan, geen fan van bepaalde spelers ;). Ik steun het team en de club (achter mijn PC/TV) en zie de spelers als niet meer dan een onderdeel van het geheel.
pi_115268859
Maar al met al, ondanks de teleurstelling ben ik echt heel blij met wat Feyenoord heeft laten zien vandaag O+

Qua voetbal is het echt heel goed, opbouw in de verdediging is heel goed, Janmaat over de flanken is _O_ , alles zit gewoon lekker in elkaar. Maar er mist inderdaad DE SPITS
pi_115268886
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:34 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Meteen verlengen, net als Clasie.
Clasie is al verlengd tot '15 :)
Zou van mij nog wel 2 jaar bij mogen, maar da's iets te veel van het goede voor hem denk :P
pi_115268913
quote:
Komt toch omdat hij 17 is? Beter op zijn 18e verjaardag voor 5 jaar vastleggen. Maar ja, dat wordt lastig.
pi_115268936
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:36 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Clasie is al verlengd tot '15 :)
Zou van mij nog wel 2 jaar bij mogen, maar da's iets te veel van het goede voor hem denk :P
Dat weet ik, maar 2017 graag.
pi_115268953
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:35 schreef RvLaak het volgende:

[..]

tr00, maar imo ook geen hoofdzaak. Ik ben Feyenoord fan, geen fan van bepaalde spelers ;). Ik steun het team en de club (achter mijn PC/TV) en zie de spelers als niet meer dan een onderdeel van het geheel.
Ooh, ik ben wel echt fan van Clasie als speler geworden bijvoorbeeld. Zelfde heb ik met Gerrard, daarom ben ik ook wel ( heel licht ) voor Liverpool, maar niet dat ik het zwaar volg. Clasie zal ik ook wel blijven volgen als ie over 2 jaar Xavi opvolgt
pi_115269079
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:37 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Ooh, ik ben wel echt fan van Clasie als speler geworden bijvoorbeeld. Zelfde heb ik met Gerrard, daarom ben ik ook wel ( heel licht ) voor Liverpool, maar niet dat ik het zwaar volg. Clasie zal ik ook wel blijven volgen als ie over 2 jaar Xavi opvolgt
Klopt, maar ik kan ook genieten van een individuele speler bij een andere club. Vandaar dat ik geen tot weinig aandacht schenk aan transfers.

Beetje tegenstrijdig met de wens dat Feyenoord kampioen wordt, maar ok :+
pi_115269166
Ik heb trouwens een vraag. Toen ik vanuit een topic over BMW bestelbusjes hier naartoe kwam vroeg iemand me in een blauw vierkantje hoe het ermee ging. Toen ik klikte op reageren en een berichtje terug probeerde te sturen en op de verzendknop klikte gebeurde er niets.

Is het berichtje dan aangekomen of niet?
pi_115269246
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:40 schreef adhalomylife het volgende:
Ik heb trouwens een vraag. Toen ik vanuit een topic over BMW bestelbusjes hier naartoe kwam vroeg iemand me in een blauw vierkantje hoe het ermee ging. Toen ik klikte op reageren en een berichtje terug probeerde te sturen en op de verzendknop klikte gebeurde er niets.

Is het berichtje dan aangekomen of niet?
O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')