Zeker weten, deel van de opvoeding.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:25 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Naah, je groeit er wel meer mee op in Rotterdam denk ik
Ik ga weer weg.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:25 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Kanker op uit dit Feyenoordtopic, flikker
Hij doet toch niets verkeerd?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:25 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Kanker op uit dit Feyenoordtopic, flikker
Misschien dat ik er ooit nog studeer, maar ga er niet zomaar wonenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:25 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Zeker weten, deel van de opvoeding.
dat is waarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:25 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Naah, je groeit er wel meer mee op in Rotterdam denk ik
Jezus man, dat was een grapjequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:25 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Hij doet toch niets verkeerd?
Idd, beetje vreemde opmerking imoquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:25 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Nieuwe topic autist?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:25 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
HMF?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:25 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
moet nog wennen aan de fok humorquote:
Tegelijk gepostquote:
jawelquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tegelijk gepost
Daarbij was je taal- en smileygebruik nou niet echt dusdanig dat iemand er een "grapje" in kon lezen
Maak nie uit manquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:27 schreef RvLaak het volgende:
[..], heb er een gewoonte van gemaakt om het niet te doen
OMG Nu komen de ajax icoontjes weer..quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:30 schreef eight het volgende:
[..]
OMG Nu komen de ajax icoontjes weer..
Ligt nog tot '14 vast, hopelijk wordt ie ook verlengt anders moet ie volgend jaar al wegquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:30 schreef adhalomylife het volgende:
Toch vind ik die Stefan de Vrij wel een heel grootse voetballer zeg. Het verbaast mij dat hij niet ontdekt is door europese clubs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |