Zelf Lasagne makenquote:
quote:
Was vegetarisch dit keer. http://www.masterchef.com(...)ted-tomato-sauce.htmquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zelf Lasagne maken
Wat had je er in gestopt?
Ik las het. Is ook een topic over. Veel geld.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:50 schreef borisz het volgende:
Rupert Murdoch koopt de rechten van de eredivisie, Vanaf seizoen 2013/2014 12 seizoenen lang. Totale kosten 1mld. -+ 80 mln per jaar. John de Mol betaalde 60.
Let the sun shine in.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:40 schreef Bos81 het volgende:
Zo nu afsluiten en even 2 weken geen werk weer.
VAKANTIEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ja, dat was wel spannend, Nu hopen dat ze het goed kunnen prolongeren.. En natuurlijk ook dat de mannen de finale gaan halen..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:53 schreef tong80 het volgende:
Leuk
Hockeyster maar net naar de finale.
En voor de vrouwen hopen dat het tegen Engeland word..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat was wel spannend, Nu hopen dat ze het goed kunnen prolongeren.. En natuurlijk ook dat de mannen de finale gaan halen..
helaas, Argentiniequote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:21 schreef chufi het volgende:
[..]
En voor de vrouwen hopen dat het tegen Engeland word..
Tong blijf eens afquote:De computerproblemen op het gemeentehuis in Den Bosch zijn opgelost. De computers waren besmet door een virus. Om ze te verwijderen zijn de netwerken helemaal afgesloten.
De broer van Tong werkt voor culture-zaken op het gemeentehuis van Den Bosch.quote:
Nu, na de reclame gaat de NOS verder met basketbal van gisteren herhalen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:33 schreef borisz het volgende:
Zelfs in het teakwondo kan je videobeelden terughalen
en ik postte dit bij 4-1 hequote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:02 schreef Bos81 het volgende:
En de Hockey-heren kunnen de finale ook niet meer mislopen
lijkt me
Het is nog niet afgelopen. Juich niet te vroegquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:02 schreef Bos81 het volgende:
En de Hockey-heren kunnen de finale ook niet meer mislopen
lijkt me
Nu wel hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is nog niet afgelopen. Juich niet te vroeg
Vreselijke broeken.quote:
Maar wel slecht.quote:
Ja, mede door een foute wissel van de Britten, of waren ze sowieso als tijdsnelsten doorgegaan?quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, mede door een foute wissel van de Britten, of waren ze sowieso als tijdsnelsten doorgegaan?
Met een halve secondequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:43 schreef borisz het volgende:
Een WR van Oost-Duistland uit de boeken
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:43 schreef borisz het volgende:
Een WR van Oost-Duistland uit de boeken
Kratochvilovaquote:
Wat is er dan te doen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:30 schreef borisz het volgende:
Over twee dagen in Den Haag maar weer de wereldtitel opeisen he
WK hockeyquote:
Over 2 dagen al?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
WK hockey
is dat eigenlijk in het Ado stadion?
Fijne vakantie Bos .. Geniet er vanquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:52 schreef Bos81 het volgende:
Ik dacht al..
Zo maar even douchen en dan maar naar bed.
Morgen rond 10.00 brengt pa me naar de provinciehoofdstad voor de vakantie![]()
![]()
![]()
Enjoy Bossie.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:52 schreef Bos81 het volgende:
Ik dacht al..
Zo maar even douchen en dan maar naar bed.
Morgen rond 10.00 brengt pa me naar de provinciehoofdstad voor de vakantie![]()
![]()
![]()
Kijk je uit voor de straling ?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 08:19 schreef Bos81 het volgende:
Dank jullie. Heb er uiteraard veel zin in. Ik ben vooral benieuwd naar het pretpark in Kalkar (net over de grens met Duitsland), waar een uitstapje naar toe is gepland.
Maak er wat vanquote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:53 schreef borisz het volgende:
Morgen wordt bekend gemaakt dat v Persie naar Man UTD gaat. Robin gaat slechts 220k pond per week verdienen.
jammer genoeg doen ze geen rondleidingen meer. Wij hebben daar het eerste jaar een rondleiding gehad door de hele centrale, absurd gebouwquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 08:19 schreef Bos81 het volgende:
Dank jullie. Heb er uiteraard veel zin in. Ik ben vooral benieuwd naar het pretpark in Kalkar (net over de grens met Duitsland), waar een uitstapje naar toe is gepland.
quote:
opquote:
we rusten even na het middageten. 32 graden en knallende zon. straks weer lekker de rivier in om af te koelen.quote:
OI.quote:
Bron?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
OI.
We krijgen een tropisch weekend.
een beetje teveel van het goede voor Lowlandsquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
OI.
Ja heb het een paar keer meegemaakt op een festival. Je kunt beter een paar buien hebben.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een beetje teveel van het goede voor Lowlands
leuk om te kijkenquote:
yep, ik had beloofd het warme weer mee naar huis te nemen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
OI.
Mooiere/betere recensie kun je niet wensen. Leuk man. En wat een geinige naam heeft die vriend van je. Hoe ken je hem ? Via sport ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:51 schreef popolon het volgende:
tong, vriend van me heeft alweer een Hard Gras boek geschreven, kopen dus.8,95 maar:
Hier een recensie van het Parool:
Nou die tussenstand ....quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:30 schreef borisz het volgende:
Jong Oranje - Jong Italie op de sbs6.
Zolang 'ie maar een diepe zilte zucht blijft slakenquote:
in moest ook meteen aan bluf denken toen ik het typtequote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zolang 'ie maar een diepe zilte zucht blijft slaken.
Leg eens uit wat daar mee wordt bedoeldquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zolang 'ie maar een diepe zilte zucht blijft slaken.
Wat doet ie dan bij Man U. ?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:32 schreef rubbereend het volgende:
prima stap, je wil ook weleens wat winnen
die spelen tenminste tot op het laatst mee om grote prijzen. En hebben de ambitiequote:
Ik ben al Arsenal fan vanaf 1971. Was in 1979 in London en kocht me suf aan Arsenal spullen. Heb 3 jaar geleden nog een Arsenalshirt gekocht met Bergkamp en nummer 10.quote:
De lucht die van zout water af komt heet zilt. Is een heel kenmerkende lucht die boven kuststeden kan hangen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leg eens uit wat daar mee wordt bedoeld
En als ie diep is ?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De lucht die van zout water af komt heet zilt. Is een heel kenmerkende lucht die boven kuststeden kan hangen.
Ik neem aan dat de term diepe zucht slaken je bekend is.quote:
Ik zal niet meer plagen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de term diepe zucht slaken je bekend is.
Crewbashquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:34 schreef tong80 het volgende:
Sukkels
Ik kijk zelfs afwisselend naar Pukkelpop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ja, ik vind dit ook zo'n goed gelukte fotoquote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:45 schreef borisz het volgende:
Leuk Bos![]()
Ondertussen in de DFB-Pokal: 56' Berlin AK 07 4-0 (3-0) Hoffenheim
Vandaag uitgeput in bed gelegen. Niet kunnen kijken. Stadion op z'n kop ?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:45 schreef borisz het volgende:
Leuk Bos![]()
Ondertussen in de DFB-Pokal: 56' Berlin AK 07 4-0 (3-0) Hoffenheim
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:36 schreef Bos81 het volgende:
Zo net even een erg mooie vakantiefoto laten afdrukken. Die zet ik mooi in een lijstje voor bij me thuis
[ afbeelding ]Bos heeft nu ook een hawkeye.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:36 schreef Bos81 het volgende:
Zo net even een erg mooie vakantiefoto laten afdrukken. Die zet ik mooi in een lijstje voor bij me thuis
[ afbeelding ]Zoals Roel zou zeggen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"VOGGEL! VOGGEL!! Grooote voggel! Voggel Leuk!"
En dat ik gek ben op vogels en uilen in het bijzonder heeft daar niets mee te maken natuurlijk
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vandaag uitgeput in bed gelegen. Niet kunnen kijken. Stadion op z'n kop ?
geilquote:
Dat vermoeden had ik al.quote:
Tong als iemand zijn 25ste levensjaar in gaat, is hij 24 gewordenquote:Op zondag 19 augustus 2012 07:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bos is die andere nog overgebleven Hooler.![]()
Borisz zijn Olympische after-Party.
Wiskunde is nooit mijn favoriete vak geweest.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tong als iemand zijn 25ste levensjaar in gaat, is hij 24 geworden
Jij zit met je 49 ook al in levensjaar 50
quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:04 schreef borisz het volgende:
Bremen, HSV, Nürnberg, Hertha BSC ook diret uitgeschakeld in de beker
De topclubds verliezen inderdaad zelden. Wel kan ik me herinneren dat Kozakken Boys tweemaal dicht bij een stunt was tegen respectievelijk PSV en Ajax..quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier vrijwel onmogelijk om van een zaterdag hoofdklasser of eerste klasser ter verliezen.
Ijsselmeervogels in 75. Haalde de halve finale en werd sportploeg van het jaar. FC Vlissingen haalde ooit de kwartfinale. Met van Vossen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De topclubds verliezen inderdaad zelden. Wel kan ik me herinneren dat Kozakken Boys tweemaal dicht bij een stunt was tegen respectievelijk PSV en Ajax..
Klopt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ijsselmeervogels in 75. Haalde de halve finale en werd sportploeg van het jaar. FC Vlissingen haalde ooit de kwartfinale. Met van Vossen.
Dat van Vlissingen weet ik nog, die rooie had potentiequote:Op zondag 19 augustus 2012 20:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ijsselmeervogels in 75. Haalde de halve finale en werd sportploeg van het jaar. FC Vlissingen haalde ooit de kwartfinale. Met van Vossen.
take carequote:
Sterkte TOngquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:05 schreef tong80 het volgende:
Zo naar de huisarts. Heb een dikke enkel en voet. Ziet eruit alsof het zwaar gekneusd is.
Doet geen pijn. Ben wel in mijn handen en voeten aan het vervellen zonder de zon gezien te hebben. Het jeukt en irriteert. Denk dat het met 't virus heeft te maken.
Dank u. Misschien ontstoken ofzo. Of water erin.quote:
Of gestoken door een insektquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank u. Misschien ontstoken ofzo. Of water erin.
Lijkt me sterk.quote:
Goeiemorgen.quote:
Ja, ogen dicht. Vrijdag uitslag. Heb ook weer iets anders. Opgezwollen voet. Water waarschijnlijk. Kijken wat de oorzaak is.quote:
Kan ie beter zn woonomgeving verhuizen naar het toiletquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:01 schreef Ole het volgende:
Krijg je straks ms plaspillen. Moet je nog vaker pissen
Ook Viola Holt?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:07 schreef Bos81 het volgende:
Ik zie tong toch al vaak zeiken op FOK hoor
Dames en heren van de klas van '99. Als ik één tip mag geven voor de toekomst.quote:
ja, was weer een lekkere dokter pop vandaag, Sandman vond hem ook mooiquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Dames en heren van de klas van '99. Als ik één tip mag geven voor de toekomst.
ik hoorde sunscreen bij Ekdom. En wat is dat gedoe met Domien tochquote:
Tja. Domien. Manier van presenteren denk ik. Muziek is niet veel anders dan tijdens AVquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik hoorde sunscreen bij Ekdom. En wat is dat gedoe met Domien toch
Al jaren Domien gehoord, hij is wat populairder aan het doen, maar voor die leeftijd goede DJ hoor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Tja. Domien. Manier van presenteren denk ik. Muziek is niet veel anders dan tijdens AV
Pff Sterktequote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:20 schreef Againzender het volgende:
nog niet echt trusten. morgen herdenkingsdienst voor overleden collega. nummer 3 in een jaar tijd
Paar keer live gezien. O.a. Lowlands. Goeie band. Bestaan ze nog ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:44 schreef Againzender het volgende:
En ondertussen Johan luisteren. De band dus, niet nr 14.
Dat trek ik niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:01 schreef Ole het volgende:
Krijg je straks ms plaspillen. Moet je nog vaker pissen
2 klassieke albums. Daarna, zeg maar na Golden Brown was het niks meer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:51 schreef Againzender het volgende:
Overgeschakeld naar de Stranglers, weet tong ook weer waar het over gaat.
Sterkte Againzender.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:20 schreef Againzender het volgende:
nog niet echt trusten. morgen herdenkingsdienst voor overleden collega. nummer 3 in een jaar tijd
Nee Johan bestaat niet meer. In 2009 uit elkaar gegaan.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 06:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Paar keer live gezien. O.a. Lowlands. Goeie band. Bestaan ze nog ?
En een hele goeiemorgen.
Waren al eens eerder uit elkaar. De zanger kampte met psychische problemen dacht ik.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Nee Johan bestaat niet meer. In 2009 uit elkaar gegaan.
Waar ligt dat ?quote:
Hengelo Gelderland dan denk ikquote:
Toen we naar Zutphen gingen kwamen we door het Gelderse Hengelo vandaar. Misschien ook wel door Wichmond daar heb ik niet op gelet of niet onthouden...quote:
Okee, leukquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:01 schreef borisz het volgende:
Klein dorpje en had er nooit van gehoord. Maar goed pa past hier op een huis en ik ben er ook voor een nachtje.
Ik dacht Australië of zoquote:
ik dacht USA ofzoquote:
3 in een jaar... In wat voor bedrijf werk je?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:10 schreef Againzender het volgende:
nog bedankt voor de lieve woorden trouwens. deze collega kende ik niet goed, ze was al een paar jaar flink ziek, dus weinig op de werkvloer.
maar in onze jonge organisatie hakt het er wel in dat er weer iemand overlijdt.
allemaal rond de 40....
Eendjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eendje
Speciaal voor jou nog een vakantiefotogaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
ik werk er nu vier jaar, en dit is het eerste jaar dat er collega´s dood gaan. ik houd het op toeval. de eerste die ging was een kettingroker met longkanker als gevolg, andere twee weet ik niet wat de ziekte was.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
3 in een jaar... In wat voor bedrijf werk je?
tis wat, valt niet mee allemaalquote:Op donderdag 23 augustus 2012 06:18 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Ging de laatste tijd de goede kant op. Deze week echter een terugslag. Opgezwollen voet. Huidschilfers met jeuk en irritatie. Vanaf gisteren 19.00 uur op bed gelegen. Af en toe geprobeerd er uit te gaan, maar was te moe. Lag nu een uur wakker en nog een poging gewaagd. Kijken wat het wordt vandaag. Hopen dat het beter gaat. Morgen uitslag van bloedonderzoek.
Maar ik klaag niet. Kindertjes in Afrika hebben het pas moeilijk.
In Hools 2000 heeft ie nog gepostquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:36 schreef tong80 het volgende:
Waar is Appelsientje trouwens gebleven ? Is ie ook al afgehaakt in Hools ?
Zo jij bent dus uitgenodigdquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:44 schreef rubbereend het volgende:
Zo dadelijk naar Eindhoven voor een BBQ op de Herdgang
gebeurt er daar ook eens wat productiefsquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:44 schreef rubbereend het volgende:
Zo dadelijk naar Eindhoven voor een BBQ op de Herdgang
die laatste regel klinkt voor outsiders nogal freakyquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:53 schreef Bos81 het volgende:
En de volgende keer kom je een keer hoi tegen me zeggen, Eend![]()
![]()
(ik woon bijna naast het graf van Mijnheer Frits)
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
die laatste regel klinkt voor outsiders nogal freaky
Ik woon 100 meter van het geboortehuis van de Philips-oprichterquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:53 schreef Bos81 het volgende:
En de volgende keer kom je een keer hoi tegen me zeggen, Eend![]()
![]()
(ik woon bijna naast het graf van Mijnheer Frits)
Maar Mijnheer Frits is natuurlijk een held, dat wordt hier ook niet ontkend hoor.quote:
Dat is lang geledenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In Hools 2000 heeft ie nog gepost
http://forum.fok.nl/user/history/10119
weet ik en zijn laatste rustplaats is dus hier vlakbij (of hij ligt er niet, maar alleen zijn broer en dan Frits en nog wat meer hoge pieten van het bedrijf/familiequote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik woon 100 meter van het geboortehuis van de Philips-oprichter
Je woont samen met Amalia, Alexia en Arianequote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:59 schreef Againzender het volgende:
Ik woon hier in het huis van het trio dat over 30 jaar dit land weer op de rails gaat krijgen trouwens.
gelukkig niet zeg, een huis vol vrouwen, zou al helemaal gek geworden zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je woont samen met Amalia, Alexia en Ariane![]()
![]()
Wie weet komt 1 van die drie over 20 jaar wel over de vloer bij julliequote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
gelukkig niet zeg, een huis vol vrouwen, zou al helemaal gek geworden zijn.
Al Koningen genoeg over de vloer hier, zo'n blik wannabee Koninginnen/prinsesjes zit ik ook niet op te wachten.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wie weet komt 1 van die drie over 20 jaar wel over de vloer bij jullie![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
Al Koningen genoeg over de vloer hier, zo'n blik wannabee Koninginnen/prinsesjes zit ik ook niet op te wachten.
vriend van me had gewonnen en ik mocht meequote:
Cool, waren er ook selectiespelers bij die niet mee waren naar Montenegro?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vriend van me had gewonnen en ik mocht mee
Was heel gaaf, we mochten echt overal kijken waar je nooit mag komen. In alle ruimtes van de spelers.in de kleedkamers hingen ook gewoon nog kleren enzo
ik zal morgen ff wat foto's droppen
dat is wel lachen zegquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vriend van me had gewonnen en ik mocht mee
Was heel gaaf, we mochten echt overal kijken waar je nooit mag komen. In alle ruimtes van de spelers.in de kleedkamers hingen ook gewoon nog kleren enzo
ik zal morgen ff wat foto's droppen
Eric Pieters was erquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Cool, waren er ook selectiespelers bij die niet mee waren naar Montenegro?
kijk, daar maak je vrienden mee! Leukquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Eric Pieters was erhij was gevraagd een uurtje te komen maar bleef bijna de hele avond hangen en ouwe hoeren
PSV stadion heb je ook tours maar op het trainingscomplex mag je eigenlijk nooit achter de schermen komen bij PSV. Bizar goed geregeld voor die spelers. Zal morgen even wat foto's droppen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is wel lachen zegin het Olympisch en in De Meer ook wel eens wat rond gekeken, maar in de arena is dat, sinds de officiele opening, nooit gelukt....
PSV was destijds met de Herdgang z'n tijd ver vooruit in Nederland. En ik mag aannemen dat ze dat op nivea hebben gehoudenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
PSV stadion heb je ook tours maar op het trainingscomplex mag je eigenlijk nooit achter de schermen komen bij PSV. Bizar goed geregeld voor die spelers. Zal morgen even wat foto's droppen.
Het nieuwe beleid onder Ruts en Van Raaij destijdsquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
PSV was destijds met de Herdgang z'n tijd ver vooruit in Nederland. En ik mag aannemen dat ze dat op nivea hebben gehouden
als ik daar zo aan terug denk.... PSV onder Hiddink eind jaren 80. Goed transfer beleid, goed trainingscomplex. Erg profi, ongekend hier.
en dan kwam ik bij De Meer.Ouwe meuk, gezellige medewerkers bij de kassa, wilde je het terrein op hoefde je alleen maar ff te babbelen met zo'n gast. PSV was echt veel verder toen. Dingen zijn veranderd de afgelopen 20 jaar.
zo'n fles moet liggen, tenzij je hem snel gaat drinken, maar het seizoen duurt nog even dacht ikquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het nieuwe beleid onder Ruts en Van Raaij destijds
Tis nu allemaal ook neusje van de zalm. Wat er nu staat stamt uit 2004. Bij Advocaat op kantoor stond nog wel een volle fles champagne
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
zo'n fles moet liggen, tenzij je hem snel gaat drinken, maar het seizoen duurt nog even dacht ik
maar we zijn wel los nu met het seizoen gelukkig. Zaterdag mijn eerste bezoek dit seizoen, tegen AZ was ik op vakantie.quote:
voor mijn gevoel ben je een paar maanden op vakantie geweestquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar we zijn wel los nu met het seizoen gelukkig. Zaterdag mijn eerste bezoek dit seizoen, tegen AZ was ik op vakantie.
nog 21 overquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:50 schreef borisz het volgende:
16 vd 24 nu. Nog wel ruimte om te spelen. Op naar de FT dan maar
lekker weer, op de bui na in het Vondelparkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |