Grappig dat van Gaal zijn eerste wedstrijd bij Oranje verloor of Klote dat we van de Belgen verloren
Je kunt het niet maken om als sterspeler van Arsenal naar Manchester United te gaan of Dat is onzin
Leuk dat Mexico ten koste van Brazilië Olympisch kampioen werd of Wat is daar leuk aan
Johan Derksen heeft gelijk als ie zegt dat vrijwel iedere sport buiten voetbal een B-sport is of Daar heeft ie geen gelijk in
Marco van Basten heeft achteraf de verkeerde club gekozen of Bij Heerenveen kan Marco van Basten mooi bouwen aan een nieuwe ploeg
Oussama Assaidi heeft Ajax misbruikt om een mooie transfer te krijgen of Het staat iedere speler vrij om clubs tegen elkaar uit te spelen
Terecht dat amateurteams niet meer collectief worden gestraft na geweld van één speler of Dat is onterecht
Nederland heeft geluk in een zwakke WK-kwalificatie-poule te zitten of De andere landen hebben pech tegen Nederland te moeten
Ik had niet verwacht dat Edson Braafheid zo zou mislukken in het buitenland of Dat had ik wel verwacht
Huntelaar wil terecht nog hogerop dan Schalke 04 of Schalke 04 is zijn niveau
Vreemd dat van Persie niet bij de beste tien spelers van het afgelopen seizoen zit of Dat is niet vreemd
Terecht dat van Gaal met echte buitenspelers wil gaan voetballen of Dat systeem is achterhaald
Mooi dat Rupert Murdoch voor één miljard de rechten heeft gekocht of Dat is het begin van de ellende
Leuk dat Theo Lucius op zijn 35ste nog in de eredivisie voetbalt of Wat is daar leuk aan
Ik volg voetballers op Twitter of Dat doe ik niet
De afgang van Jong Oranje zegt veel over de nieuwe generatie of Die nederlaag zegt niks
Mooi dat de Feyenoord-aanhang voor ieder nieuw seizen weer hoopvol is of De Feyenoord-aanhang is vaak niet reälistisch in hun verwachtingspatroon
Mark van Bommel overdrijft zijn fanatisme of Knap dat Mark van Bommel zo op het randje speelt
Jammer dat we geen kleurrijke trainers zoals Frits Korbach meer hebben of Dat vind ik niet jammer
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !