een beetje teveel van het goede voor Lowlandsquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
OI.
We krijgen een tropisch weekend.
Ja heb het een paar keer meegemaakt op een festival. Je kunt beter een paar buien hebben.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een beetje teveel van het goede voor Lowlands
leuk om te kijkenquote:
yep, ik had beloofd het warme weer mee naar huis te nemen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
OI.
We krijgen een tropisch weekend.
Mooiere/betere recensie kun je niet wensen. Leuk man. En wat een geinige naam heeft die vriend van je. Hoe ken je hem ? Via sport ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:51 schreef popolon het volgende:
tong, vriend van me heeft alweer een Hard Gras boek geschreven, kopen dus.8,95 maar:
Hier een recensie van het Parool:
Nou die tussenstand ....quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:30 schreef borisz het volgende:
Jong Oranje - Jong Italie op de sbs6.
Zolang 'ie maar een diepe zilte zucht blijft slakenquote:
in moest ook meteen aan bluf denken toen ik het typtequote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zolang 'ie maar een diepe zilte zucht blijft slaken.
Leg eens uit wat daar mee wordt bedoeldquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zolang 'ie maar een diepe zilte zucht blijft slaken.
Wat doet ie dan bij Man U. ?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:32 schreef rubbereend het volgende:
prima stap, je wil ook weleens wat winnen
die spelen tenminste tot op het laatst mee om grote prijzen. En hebben de ambitiequote:
Ik ben al Arsenal fan vanaf 1971. Was in 1979 in London en kocht me suf aan Arsenal spullen. Heb 3 jaar geleden nog een Arsenalshirt gekocht met Bergkamp en nummer 10.quote:
De lucht die van zout water af komt heet zilt. Is een heel kenmerkende lucht die boven kuststeden kan hangen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leg eens uit wat daar mee wordt bedoeld
En als ie diep is ?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De lucht die van zout water af komt heet zilt. Is een heel kenmerkende lucht die boven kuststeden kan hangen.
Ik neem aan dat de term diepe zucht slaken je bekend is.quote:
Ik zal niet meer plagen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de term diepe zucht slaken je bekend is.
Crewbashquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:34 schreef tong80 het volgende:
Sukkels
Ik kijk zelfs afwisselend naar Pukkelpop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ja, ik vind dit ook zo'n goed gelukte fotoquote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:45 schreef borisz het volgende:
Leuk Bos![]()
Ondertussen in de DFB-Pokal: 56' Berlin AK 07 4-0 (3-0) Hoffenheim
Vandaag uitgeput in bed gelegen. Niet kunnen kijken. Stadion op z'n kop ?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:45 schreef borisz het volgende:
Leuk Bos![]()
Ondertussen in de DFB-Pokal: 56' Berlin AK 07 4-0 (3-0) Hoffenheim
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:36 schreef Bos81 het volgende:
Zo net even een erg mooie vakantiefoto laten afdrukken. Die zet ik mooi in een lijstje voor bij me thuis
[ afbeelding ]Bos heeft nu ook een hawkeye.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:36 schreef Bos81 het volgende:
Zo net even een erg mooie vakantiefoto laten afdrukken. Die zet ik mooi in een lijstje voor bij me thuis
[ afbeelding ]Zoals Roel zou zeggen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"VOGGEL! VOGGEL!! Grooote voggel! Voggel Leuk!"
En dat ik gek ben op vogels en uilen in het bijzonder heeft daar niets mee te maken natuurlijk
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vandaag uitgeput in bed gelegen. Niet kunnen kijken. Stadion op z'n kop ?
geilquote:
Dat vermoeden had ik al.quote:
Tong als iemand zijn 25ste levensjaar in gaat, is hij 24 gewordenquote:Op zondag 19 augustus 2012 07:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bos is die andere nog overgebleven Hooler.![]()
Borisz zijn Olympische after-Party.
Wiskunde is nooit mijn favoriete vak geweest.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tong als iemand zijn 25ste levensjaar in gaat, is hij 24 geworden
Jij zit met je 49 ook al in levensjaar 50
quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:04 schreef borisz het volgende:
Bremen, HSV, Nürnberg, Hertha BSC ook diret uitgeschakeld in de beker
De topclubds verliezen inderdaad zelden. Wel kan ik me herinneren dat Kozakken Boys tweemaal dicht bij een stunt was tegen respectievelijk PSV en Ajax..quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier vrijwel onmogelijk om van een zaterdag hoofdklasser of eerste klasser ter verliezen.
Ijsselmeervogels in 75. Haalde de halve finale en werd sportploeg van het jaar. FC Vlissingen haalde ooit de kwartfinale. Met van Vossen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De topclubds verliezen inderdaad zelden. Wel kan ik me herinneren dat Kozakken Boys tweemaal dicht bij een stunt was tegen respectievelijk PSV en Ajax..
Klopt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ijsselmeervogels in 75. Haalde de halve finale en werd sportploeg van het jaar. FC Vlissingen haalde ooit de kwartfinale. Met van Vossen.
Dat van Vlissingen weet ik nog, die rooie had potentiequote:Op zondag 19 augustus 2012 20:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ijsselmeervogels in 75. Haalde de halve finale en werd sportploeg van het jaar. FC Vlissingen haalde ooit de kwartfinale. Met van Vossen.
take carequote:
Sterkte TOngquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:05 schreef tong80 het volgende:
Zo naar de huisarts. Heb een dikke enkel en voet. Ziet eruit alsof het zwaar gekneusd is.
Doet geen pijn. Ben wel in mijn handen en voeten aan het vervellen zonder de zon gezien te hebben. Het jeukt en irriteert. Denk dat het met 't virus heeft te maken.
Dank u. Misschien ontstoken ofzo. Of water erin.quote:
Of gestoken door een insektquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank u. Misschien ontstoken ofzo. Of water erin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |