Crewbashquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:34 schreef tong80 het volgende:
Sukkels
Ik kijk zelfs afwisselend naar Pukkelpop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ja, ik vind dit ook zo'n goed gelukte fotoquote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:45 schreef borisz het volgende:
Leuk Bos![]()
Ondertussen in de DFB-Pokal: 56' Berlin AK 07 4-0 (3-0) Hoffenheim
Vandaag uitgeput in bed gelegen. Niet kunnen kijken. Stadion op z'n kop ?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:45 schreef borisz het volgende:
Leuk Bos![]()
Ondertussen in de DFB-Pokal: 56' Berlin AK 07 4-0 (3-0) Hoffenheim
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:36 schreef Bos81 het volgende:
Zo net even een erg mooie vakantiefoto laten afdrukken. Die zet ik mooi in een lijstje voor bij me thuis
[ afbeelding ]Bos heeft nu ook een hawkeye.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:36 schreef Bos81 het volgende:
Zo net even een erg mooie vakantiefoto laten afdrukken. Die zet ik mooi in een lijstje voor bij me thuis
[ afbeelding ]Zoals Roel zou zeggen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"VOGGEL! VOGGEL!! Grooote voggel! Voggel Leuk!"
En dat ik gek ben op vogels en uilen in het bijzonder heeft daar niets mee te maken natuurlijk
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vandaag uitgeput in bed gelegen. Niet kunnen kijken. Stadion op z'n kop ?
geilquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |