Zolang 'ie maar een diepe zilte zucht blijft slakenquote:
in moest ook meteen aan bluf denken toen ik het typtequote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zolang 'ie maar een diepe zilte zucht blijft slaken.
Leg eens uit wat daar mee wordt bedoeldquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zolang 'ie maar een diepe zilte zucht blijft slaken.
Wat doet ie dan bij Man U. ?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:32 schreef rubbereend het volgende:
prima stap, je wil ook weleens wat winnen
die spelen tenminste tot op het laatst mee om grote prijzen. En hebben de ambitiequote:
Ik ben al Arsenal fan vanaf 1971. Was in 1979 in London en kocht me suf aan Arsenal spullen. Heb 3 jaar geleden nog een Arsenalshirt gekocht met Bergkamp en nummer 10.quote:
De lucht die van zout water af komt heet zilt. Is een heel kenmerkende lucht die boven kuststeden kan hangen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leg eens uit wat daar mee wordt bedoeld
En als ie diep is ?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De lucht die van zout water af komt heet zilt. Is een heel kenmerkende lucht die boven kuststeden kan hangen.
Ik neem aan dat de term diepe zucht slaken je bekend is.quote:
Ik zal niet meer plagen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de term diepe zucht slaken je bekend is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |