gatver...hij doet aan computersquote:Op dinsdag 21 september 2004 12:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heel goed, is hard op zoek naar werk en komt elke dag even langs
De rest van de tijd hebben we veel kontakt op MSN.
Het valt me niet tegen, ik heb me echt teveel zorgen gemaakt.
gelukkig...de haagse spreekkoren leven nog !!!quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:00 schreef DIGGER het volgende:
HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Is Sylvie binnen?quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:00 schreef DIGGER het volgende:
HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
quote:Bokser Nordin Ben Salah doodgeschoten
AMSTERDAM - Voormalig wereldkampioen boksen Nordin Ben Salah is maandagavond op de President Kennedylaan in Amsterdam neergeschoten. Hij overleed later aan zijn verwondingen in het ziekenhuis. Dat heeft een medewerkster van de sportschool waar 'Fighting Nordin' in Purmerend trainde, dinsdag bevestigd.
De 32-jarige in Marokko geboren Nederlander raakte rond 22.00 uur betrokken bij een schietpartij. De politie wil niet zeggen of het slachtoffer inderdaad Ben Salah is. Wel zegt de politie dat het slachtoffer meerdere malen is getroffen en dat ze op zoek zijn naar meerdere daders.
Vorig jaar september heroverde Ben Salah zijn intercontinentale WBA-titel in het supermiddengewicht. Hij was de laatste tijd actief als promotor van bokswedstrijden.
OK.... wist dat er iemand omgelegd was, niet dat hij dat was!quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:06 schreef Bjoro het volgende:
ff ander sportnieuws :
[..]
Altijd weer die kut neuzen de schuld!quote:Voormalig wereldkampioen boksen Nordin Ben Salah is maandagavond op de President Kennedylaan in IJdorp neergeschoten
gadverdamme is er nog een ander forum?quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:02 schreef FrankyMcG het volgende:
Sylvie is de Hoer van Fok!
denk niet dat jij elders aan de bak komtquote:Op dinsdag 21 september 2004 13:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
gadverdamme is er nog een ander forum?
http://www.forumhoeren.nl/quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
gadverdamme is er nog een ander forum?
ik ookquote:Op dinsdag 21 september 2004 13:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
daar heb ik ook nog een account geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |