ik werk er nu vier jaar, en dit is het eerste jaar dat er collega´s dood gaan. ik houd het op toeval. de eerste die ging was een kettingroker met longkanker als gevolg, andere twee weet ik niet wat de ziekte was.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
3 in een jaar... In wat voor bedrijf werk je?
tis wat, valt niet mee allemaalquote:Op donderdag 23 augustus 2012 06:18 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Ging de laatste tijd de goede kant op. Deze week echter een terugslag. Opgezwollen voet. Huidschilfers met jeuk en irritatie. Vanaf gisteren 19.00 uur op bed gelegen. Af en toe geprobeerd er uit te gaan, maar was te moe. Lag nu een uur wakker en nog een poging gewaagd. Kijken wat het wordt vandaag. Hopen dat het beter gaat. Morgen uitslag van bloedonderzoek.
Maar ik klaag niet. Kindertjes in Afrika hebben het pas moeilijk.
In Hools 2000 heeft ie nog gepostquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:36 schreef tong80 het volgende:
Waar is Appelsientje trouwens gebleven ? Is ie ook al afgehaakt in Hools ?
Zo jij bent dus uitgenodigdquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:44 schreef rubbereend het volgende:
Zo dadelijk naar Eindhoven voor een BBQ op de Herdgang
gebeurt er daar ook eens wat productiefsquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:44 schreef rubbereend het volgende:
Zo dadelijk naar Eindhoven voor een BBQ op de Herdgang
die laatste regel klinkt voor outsiders nogal freakyquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:53 schreef Bos81 het volgende:
En de volgende keer kom je een keer hoi tegen me zeggen, Eend![]()
![]()
(ik woon bijna naast het graf van Mijnheer Frits)
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
die laatste regel klinkt voor outsiders nogal freaky
Ik woon 100 meter van het geboortehuis van de Philips-oprichterquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:53 schreef Bos81 het volgende:
En de volgende keer kom je een keer hoi tegen me zeggen, Eend![]()
![]()
(ik woon bijna naast het graf van Mijnheer Frits)
Maar Mijnheer Frits is natuurlijk een held, dat wordt hier ook niet ontkend hoor.quote:
Dat is lang geledenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In Hools 2000 heeft ie nog gepost
http://forum.fok.nl/user/history/10119
weet ik en zijn laatste rustplaats is dus hier vlakbij (of hij ligt er niet, maar alleen zijn broer en dan Frits en nog wat meer hoge pieten van het bedrijf/familiequote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik woon 100 meter van het geboortehuis van de Philips-oprichter
Je woont samen met Amalia, Alexia en Arianequote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:59 schreef Againzender het volgende:
Ik woon hier in het huis van het trio dat over 30 jaar dit land weer op de rails gaat krijgen trouwens.
gelukkig niet zeg, een huis vol vrouwen, zou al helemaal gek geworden zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je woont samen met Amalia, Alexia en Ariane![]()
![]()
Wie weet komt 1 van die drie over 20 jaar wel over de vloer bij julliequote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
gelukkig niet zeg, een huis vol vrouwen, zou al helemaal gek geworden zijn.
Al Koningen genoeg over de vloer hier, zo'n blik wannabee Koninginnen/prinsesjes zit ik ook niet op te wachten.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wie weet komt 1 van die drie over 20 jaar wel over de vloer bij jullie![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
Al Koningen genoeg over de vloer hier, zo'n blik wannabee Koninginnen/prinsesjes zit ik ook niet op te wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |