Zelf Lasagne makenquote:
quote:
Was vegetarisch dit keer. http://www.masterchef.com(...)ted-tomato-sauce.htmquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zelf Lasagne maken
Wat had je er in gestopt?
Ik las het. Is ook een topic over. Veel geld.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:50 schreef borisz het volgende:
Rupert Murdoch koopt de rechten van de eredivisie, Vanaf seizoen 2013/2014 12 seizoenen lang. Totale kosten 1mld. -+ 80 mln per jaar. John de Mol betaalde 60.
Let the sun shine in.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:40 schreef Bos81 het volgende:
Zo nu afsluiten en even 2 weken geen werk weer.
VAKANTIEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ja, dat was wel spannend, Nu hopen dat ze het goed kunnen prolongeren.. En natuurlijk ook dat de mannen de finale gaan halen..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:53 schreef tong80 het volgende:
Leuk
Hockeyster maar net naar de finale.
En voor de vrouwen hopen dat het tegen Engeland word..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat was wel spannend, Nu hopen dat ze het goed kunnen prolongeren.. En natuurlijk ook dat de mannen de finale gaan halen..
helaas, Argentiniequote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:21 schreef chufi het volgende:
[..]
En voor de vrouwen hopen dat het tegen Engeland word..
Tong blijf eens afquote:De computerproblemen op het gemeentehuis in Den Bosch zijn opgelost. De computers waren besmet door een virus. Om ze te verwijderen zijn de netwerken helemaal afgesloten.
De broer van Tong werkt voor culture-zaken op het gemeentehuis van Den Bosch.quote:
Nu, na de reclame gaat de NOS verder met basketbal van gisteren herhalen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:33 schreef borisz het volgende:
Zelfs in het teakwondo kan je videobeelden terughalen
en ik postte dit bij 4-1 hequote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:02 schreef Bos81 het volgende:
En de Hockey-heren kunnen de finale ook niet meer mislopen
lijkt me
Het is nog niet afgelopen. Juich niet te vroegquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:02 schreef Bos81 het volgende:
En de Hockey-heren kunnen de finale ook niet meer mislopen
lijkt me
Nu wel hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is nog niet afgelopen. Juich niet te vroeg
Vreselijke broeken.quote:
Maar wel slecht.quote:
Ja, mede door een foute wissel van de Britten, of waren ze sowieso als tijdsnelsten doorgegaan?quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, mede door een foute wissel van de Britten, of waren ze sowieso als tijdsnelsten doorgegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |