Pff Sterktequote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:20 schreef Againzender het volgende:
nog niet echt trusten. morgen herdenkingsdienst voor overleden collega. nummer 3 in een jaar tijd
Paar keer live gezien. O.a. Lowlands. Goeie band. Bestaan ze nog ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:44 schreef Againzender het volgende:
En ondertussen Johan luisteren. De band dus, niet nr 14.
Dat trek ik niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:01 schreef Ole het volgende:
Krijg je straks ms plaspillen. Moet je nog vaker pissen
2 klassieke albums. Daarna, zeg maar na Golden Brown was het niks meer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:51 schreef Againzender het volgende:
Overgeschakeld naar de Stranglers, weet tong ook weer waar het over gaat.
Sterkte Againzender.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:20 schreef Againzender het volgende:
nog niet echt trusten. morgen herdenkingsdienst voor overleden collega. nummer 3 in een jaar tijd
Nee Johan bestaat niet meer. In 2009 uit elkaar gegaan.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 06:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Paar keer live gezien. O.a. Lowlands. Goeie band. Bestaan ze nog ?
En een hele goeiemorgen.
Waren al eens eerder uit elkaar. De zanger kampte met psychische problemen dacht ik.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Nee Johan bestaat niet meer. In 2009 uit elkaar gegaan.
Waar ligt dat ?quote:
Hengelo Gelderland dan denk ikquote:
Toen we naar Zutphen gingen kwamen we door het Gelderse Hengelo vandaar. Misschien ook wel door Wichmond daar heb ik niet op gelet of niet onthouden...quote:
Okee, leukquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:01 schreef borisz het volgende:
Klein dorpje en had er nooit van gehoord. Maar goed pa past hier op een huis en ik ben er ook voor een nachtje.
Ik dacht Australië of zoquote:
ik dacht USA ofzoquote:
3 in een jaar... In wat voor bedrijf werk je?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:10 schreef Againzender het volgende:
nog bedankt voor de lieve woorden trouwens. deze collega kende ik niet goed, ze was al een paar jaar flink ziek, dus weinig op de werkvloer.
maar in onze jonge organisatie hakt het er wel in dat er weer iemand overlijdt.
allemaal rond de 40....
Eendjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eendje
Speciaal voor jou nog een vakantiefotogaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |