Dat mag je zeggen hoor.... welk live topic gaat het om?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:09 schreef APK het volgende:
Mag ik op mijn leeftijd zeggen dat ik geen zin meer heb in het volgen van live topics omdat vrijwel iedereen op write only staat en dat dat als gevolg heeft dat je de reacties niet meer kunt volgen?
Ja, dat mag ik zeggen
Mart Smeets faalt inderdaad steeds vaker , maar ja ik herken hetquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:09 schreef APK het volgende:
Mag ik op mijn leeftijd zeggen dat ik geen zin meer heb in het volgen van live topics omdat vrijwel iedereen op write only staat en dat dat als gevolg heeft dat je de reacties niet meer kunt volgen?
Ja, dat mag ik zeggen
Moeten we even zien, het zou idd wel een beetje krap worden met z'n vieren in mijn huis, maar dat is vooral omdat we al jaren gewend zijn dat we daar met z'n tweeën wonen, want het is niet echt klein ofzo, al m'n directe buren hadden vroeger minstens 3 kinderen in precies hetzelfde huis.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:10 schreef chufi het volgende:
Je hebt sowieso iets groters nodig... Of blijft b gewoon wonen in jouw huis ?
Elk live topicquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat mag je zeggen hoor.... welk live topic gaat het om?
quote:
Nee, dat soort topics zijn idd niet leuk meer, als je het terugleest zie je ook alleen maar tig keer dezelfde reactie, zonder dat duidelijk is waar het om gaat als je het niet gezien hebt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:16 schreef APK het volgende:
[..]
Elk live topic![]()
Maar in dit geval ging het om Studio Sportzomer, niet bij te houden omdat vrijwel iedereen dus op write only staat.
Maar hier is het gelukkig nog leuk en bij te houdenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat soort topics zijn idd niet leuk meer, als je het terugleest zie je ook alleen maar tig keer dezelfde reactie, zonder dat duidelijk is waar het om gaat als je het niet gezien hebt.
Ja dat wordt krap met zn vijfen... Ik hoop dat jullie snel iets leuks vinden.. En ik denk dat B er vanuit gaat dat ie er gewoon blijft wonen, met nog steeds dat meisje van toen..?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moeten we even zien, het zou idd wel een beetje krap worden met z'n vieren in mijn huis, maar dat is vooral omdat we al jaren gewend zijn dat we daar met z'n tweeën wonen, want het is niet echt klein ofzo, al m'n directe buren hadden vroeger minstens 3 kinderen in precies hetzelfde huis.
En nu zijn we er ook wel eens met z'n vijven (vriendin van B ook).
Het is meer dat B en z'n vriendin gewend zijn dat ze het huis voor zichzelf hebben als Soneal en ik er niet zijn, dan dat het werkelijk te klein is.
Dat kan beter hoor, als je clips of muziek van Sjonnie wil tonenquote:
Ik vind deze mooi !quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:21 schreef APK het volgende:
[..]
Dat kan beter hoor, als je clips of muziek van Sjonnie wil tonen
En jezelf geen ouwe lul noemenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:19 schreef golfer het volgende:
Ik kijk nog steeds naar de spelen, maar sinds 1964 in Japan is er nauwelijks meer een hoogtepunt voor mij bij geweest.
Anton, mijn held van toen, is al dood.quote:
Even iets heel anders voor ouderen dan:quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vind deze mooi !![]()
doe jij maar eentje dan
Geesink ?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Anton, mijn held van toen, is al dood.
jaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:26 schreef APK het volgende:
[..]
Even iets heel anders voor ouderen dan:
Met zeegeluiden en Duitse ondertitelsquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:26 schreef APK het volgende:
[..]
Even iets heel anders voor ouderen dan:
quote:
Zal ik even iets voor Willem_Josef zoeken?quote:
Is dat zo?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:29 schreef APK het volgende:
[..]
Zal ik even iets voor Willem_Josef zoeken?
En las ik ergens dat hij nu aan de BBQ zit met enge gebande personen?
Deze is voor WJ, de BBQ heb ik misschien gedroomdquote:
Klopt. Daarmee heb ik zelf nog getraind en gejudood.quote:
Was je ook zwaargewicht toen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt. Daarmee heb ik zelf nog getraind en gejudood.
Mooiquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:33 schreef chufi het volgende:
Ooit live gezien in een Spaans provincie dorpje... echt geweldig ... Gemiddelde leeftijd 65+
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:37 schreef APK het volgende:
En weer even mijn wekelijkse bijdrage voor Fann![]()
![]()
Wat een zeiklied zegquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
deze kende ik niet![]()
ik krijg slaap![]()
![]()
ouderdom![]()
Never mind.quote:
ow... oké ik sap het nog steeds niet maar maakt niet uitquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:00 schreef APK het volgende:
[..]
Never mind.
Dat jij moest happen ofzo, sleep well
Jij hapte niet, never mindquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow... oké ik sap het nog steeds niet maar maakt niet uit![]()
slaap lekker
Nee, het tegendeel.quote:
Je was een lichtgewicht dus.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, het tegendeel.
Maar we deden samen onze centrale trainingen in het Amsterdamse Bos ter voorbereiding van....
Hij drukte boomstammen van 100kg. op en ik deed snelheids en andere krachttrainen.
Hebben wij ook gedaan 8 jaar geledenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nee, samen opnieuw beginnen in een ''vers'' huis, hmmm misschien ook wel lekker ook
Op vakantie?quote:
Heb je dan wel andere schoolvakanties die we hier in NL niet hebben?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:47 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, belachelijk![]()
ik woon in een bananenrepubliek met eigen regels en wetten
jahquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je dan wel andere schoolvakanties die we hier in NL niet hebben?
soms wel ja, tenzij je in Nederland blijft, dan is alles dicht i.v.m. revisie enzoverderquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms is dat een voordeel want dan hoef je niet in het hoogseizoen op vakantie.
Ja dat is dan wel weer waar.. En ik denk dat het niet in de jaargetijden zijn om je eigen strandhuisje te bezoeken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:01 schreef sacha het volgende:
[..]
soms wel ja, tenzij je in Nederland blijft, dan is alles dicht i.v.m. revisie enzoverder
Dat hou je dan wel netjes offline volgens mijquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:02 schreef sacha het volgende:
is het nog volle maan? ik ben nogal grof in de bek vandaag
Ja gewoon .. Mits je het leuk vind natuurlijk en het binnen je mogelijkheden ligt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:07 schreef sacha het volgende:
gewoon![]()
dat vind ik nou helemaal niet gewoon
Mijn duif mag niet meer broeden van de buurmanquote:
Ik geloof er niks vanquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:01 schreef sacha het volgende:
er zit een vlieg op mijn monitor dingen aan te wijzen![]()
hij drukte net op de stop volgen knop![]()
handig hoor een touchscreen
Ok zag afgelopen week wel iemand in de metro met dat boek... Was jij dat ?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Is er hier nog zo'n idioot als ik die Fifty shades of grey heeft gelezen of aan het lezen is ?![]()
Ik ben nu bijna op de helft, als ze zich aan dat contract moet houden dan vrees ik
het ergste !![]()
Tot nu toe is het wel vermakelijk
Nee, daar zou ik niet mee in de metro gaan zittenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok zag afgelopen week wel iemand in de metro met dat boek... Was jij dat ?
Zeker niet zou ik dan zeggen...quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, daar zou ik niet mee in de metro gaan zitten![]()
Dus dat was ik vast niet
Ja Tamashii van [SEX]. Die zoekt ook contact met de schrijver.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Is er hier nog zo'n idioot als ik die Fifty shades of grey heeft gelezen of aan het lezen is ?![]()
Ik ben nu bijna op de helft, als ze zich aan dat contract moet houden dan vrees ik
het ergste !![]()
Tot nu toe is het wel vermakelijk
Mag ik meedoen... en ik ben serieus.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:57 schreef Lienekien het volgende:
D'r loopt ook een topic over, FANN. Zoals je trouwens wel weet. Dat je met die idioot nog in discussie ging, zeg.
Waarmee?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mag ik meedoen... en ik ben serieus.
Dat was toch geen discussie ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:57 schreef Lienekien het volgende:
D'r loopt ook een topic over, FANN. Zoals je trouwens wel weet. Dat je met die idioot nog in discussie ging, zeg.
Dan doe je die TV toch uit !quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:51 schreef Lienekien het volgende:
Ik word een beetje olympische spelen-moe.
Het is weggehaald omdat het veel te ver ging.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat was toch geen discussie ?![]()
1 vraagje maar en die vraag zou ik ook gesteld hebben als er iemand voor me stond
die zou zeggen dat hij er ook zo'n levensstijl op na zou houden.![]()
Zijn eerdere posts zijn weggehaald, die heb ik eigenlijk niet gezien, alleen die ene
post waarin hij zegt, vragen zijn welkom.
Nah, dan ga ik vragen natuurlijk, maar alleen of hij ook een contract had oh jah....
enne hoe het nu met zijn vrouw was![]()
Alles was goed met zijn vrouw zei hij, ze vond het lekker als ze blauwe plekken
van hem kreeg en ze hadden géén contract.
Maar die vraag is weggehaald zag ik, ik vroeg me al af waarom, maar het is dus een
spammert ofzo?
Wat had hij gezegd dan ???quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is weggehaald omdat het veel te ver ging.
Dat ga ik hier toch niet herhalen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat had hij gezegd dan ???![]()
Nu wil ik dat wel weten eigenlijk
doe je het in een spoiler en haal je het straks weer weg?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat ga ik hier toch niet herhalen.
Ja? Vind je het niks?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Yvonne met d'r 50 shades of shit![]()
Zo noem ik het boek nu ook
Neh... ik ben ook nog niet eens op de helft hoor, maar ik heb nu al een schijthekel aan diequote:
We mogen hier toch alles bespreken?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Jah... dus daar zou die eikel niet wakker over te hoeven liggen !
Nee alleen onder de douche, shampoo, badschuim en dat soort shit, in de keukenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
We mogen hier toch alles bespreken?
Gebruik jij kokosolie?
In de keuken, bedoel ik.
Omdat ik in een opwelling zo'n bakje heb meegenomen bij de EKOplaza. Maar als ik ga googelen, dan schijnt er weer een verschil te zijn tussen wel en niet ontgeurd. Want ontgeurd zou chemisch zijn bewerkt en dus slecht voor je zijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee alleen onder de douche, shampoo, badschuim en dat soort shit, in de keuken
gebruik ik alleen olijfolie.
Hoezo dat?
Ah ! Goed om te weten, dan ga ik net proberen ook, hou ik me lekker bij olijfolie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Omdat ik in een opwelling zo'n bakje heb meegenomen bij de EKOplaza. Maar als ik ga googelen, dan schijnt er weer een verschil te zijn tussen wel en niet ontgeurd. Want ontgeurd zou chemisch zijn bewerkt en dus slecht voor je zijn.
Zucht.
Maar ik vraag me dus af of het echt zulke rotzooi is. Als je leest op de site van de producent zeker niet. Die claimen dat er geen chemische toestanden aan te pas zijn gekomen. (Alsof alle chemische toestanden per definitie ongezond zijn!) Maar dan kom je op een site van een 'goeroe' als Annemarie Postma en dan ga je twijfelen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah ! Goed om te weten, dan ga ik net proberen ook, hou ik me lekker bij olijfolie.
Kan je het niet terugbrengen of is het de moeite niet voor dat geld?
Anders spoel je het toch gewoon door de gootsteen?
Heb je gewoon weer iets bijgeleerd moet je maar denken![]()
Dat eet niet lekker als je weet dat er rotzooi inzit, tenminste dat heb ik
Ik ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:51 schreef Lienekien het volgende:
Ik word een beetje olympische spelen-moe.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
We mogen hier toch alles bespreken?
Gebruik jij kokosolie?
In de keuken, bedoel ik.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Ik moest hier hardop om lachen haha
Ik krijg nu al hongerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Vuige Ransbakken !![]()
Lust je geen brune bonen Bluezz?
Dan zal ik straks effe een fotootje posten
Ik weet dit iets met de OS te maken heeft, want ik lees die naam overal, ''we'' hebben dusquote:
Nou ben je te laatquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ow nee ik hoefde niets te wetenis ook zo...
Ik ga koken
Ah... oké goed gedaan dan !quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Turnen aan de rekstok... Hij vloognaar goud
Neh... ik zag het nog net...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou ben je te laat
Ik zie de foto straks wel
http://assets.sbnation.com/assets/1281298/triloop_medium.gifquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... oké goed gedaan dan !
Turnen is wel mooi om te zien trouwens, voor een minuut of tien
ben je van je stoel gegleden bluezziebeeb?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:16 schreef Bluezz het volgende:
Nee bruine bonen, daar bid ik egnie voor
EPKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
Ik zou er heel wat voor over hebben om dat te kunnen !quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
http://assets.sbnation.com/assets/1281298/triloop_medium.gif
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee joh, we houden het bij samenwonen, wel zo simpel met mijn huis!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:57 schreef Bluezz het volgende:
Nee hoor, ik overdrijf graag!
kwam jou nog tegen bij onze trouwfoto's laatst!! Heb jij al plannen?![]()
Ah ok, wij huren altijd gewoonquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:14 schreef just me het volgende:
nee joh, we houden het bij samenwonen, wel zo simpel met mijn huis!
Maar wat heeft dat met trouwen te maken danquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:29 schreef just me het volgende:
In deze tijd verkopen is niet slim
dan ga ik teveel verlies hebben!
Gemeenschap van goederen ....Je kunt natuurlijk ook ff langs de notaris gaanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat met trouwen te maken dan![]()
Dat ligt eraan of je dat achter de hand hebt en of je dan duurder zou gaan wonen, want stel dat jouw woning nu 200 oplevert ipv de 220 die het 3 jaar geleden zou opleveren, en de woning die je terugkoopt kost nu 300 ipv 330 dan geef je toch 10 minder uit dan wanneer de prijzen goed zouden zijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:29 schreef just me het volgende:
In deze tijd verkopen is niet slim
dan ga ik teveel verlies hebben!
En zo is het maar net.. Ik denk dat door die hele crisis de vraag naar goedkopere huizen trouwens groter is dan naar de vraag van duurdere huizen.. Dus de duurdere huizen zullen relatief meer in waarde gedaald zijn (denk ik) dan de goedkopere huizen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of je dat achter de hand hebt en of je dan duurder zou gaan wonen, want stel dat jouw woning nu 200 oplevert ipv de 220 die het 3 jaar geleden zou opleveren, en de woning die je terugkoopt kost nu 300 ipv 330 dan geef je toch 10 minder uit dan wanneer de prijzen goed zouden zijn.
Maar dan is het wel zo handig dat je je verlies wel kunt dekken
Denk niet dat het veel uitmaaktquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En zo is het maar net.. Ik denk dat door die hele crisis de vraag naar goedkopere huizen trouwens groter is dan naar de vraag van duurdere huizen.. Dus de duurdere huizen zullen relatief meer in waarde gedaald zijn (denk ik) dan de goedkopere huizen.
Toch niks op tv naast webcam meisjes?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Top !
ik was effe aan het zappen ...
Neeeeeeeeeeeee, zappen op FOK bedoel ikquote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Toch niks op tv naast webcam meisjes?
Ahquote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeee, zappen op FOK bedoel ik
neh... niet écht, ik zat effe hier...quote:
Nee wonen nog niet, maar of een 2e huis of op naam van mn dochter.. In eerste instantie wel voor mn dochter om er te gaan wonen en met genoeg ruimte dat er ook een kamer voor mij is , zodat ik langs kan komen wanneer ik wil ... In overleg natuurlijk... Valenciaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:47 schreef Bluezz het volgende:
Sla je slag chuf!
Ga je daar dan wonen of als 2e huis vlak bij je dochter?
Soms wel, ik niet, misschien iemand anders wel, maar of die dat hier gaat posten ... Geen idee (ik zou het niet doen)quote:
Vind je het heel raar dat ik een beetje raar opkijk van je post? (ja het komt persoonlijk op me overquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms wel, ik niet, misschien iemand anders wel, maar of die dat hier gaat posten ... Geen idee (ik zou het niet doen)
Het is niet persoonlijk KT integendeel zelfsquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vind je het heel raar dat ik een beetje raar opkijk van je post? (ja het komt persoonlijk op me over)
Het komt meer over op mij ''dan zou dat persoon gek zijn als die iets erover zou zeggen'' (en met prive zaken is dat begrijpelijk, maar met iets als een vakantie niet, dus dan voelt het snel als persoonlijk iets)quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:04 schreef Bluezz het volgende:
Hoe ik het lees is : Hij weet niet alles van haar, en als iemand anders het wel weet (qua op vakantie zijn) weet ie ook niet of iemand dat zou posten.
Gelukkig geef ik mijn persoonlijke gegevens niet zo snel prijsquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:00 schreef chufi het volgende:
En op vakantie zijn posten kan soms niet slim zijn als er geen thuisblijvers zijn ivm met kwaadwillende meelezers bv
En dan een leeg huis terug te vinden bij thuiskomst..
Daar zou ik nou nooit aan gedacht hebben !quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:00 schreef chufi het volgende:
En op vakantie zijn posten kan soms niet slim zijn als er geen thuisblijvers zijn ivm met kwaadwillende meelezers bv
En dan een leeg huis terug te vinden bij thuiskomst..
Zeker weten .quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daar zou ik nou nooit aan gedacht hebben !![]()
Maar tis wel waar natuurlijk, kan je nagaan hoe gevaarlijk faceboek en dat soort dingen zijn
Ja maar straks misschien wel met dat huis in Spanje toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Zeker weten .
Maar gelukkig ga ik nooit op vakantie
Ja maar ik had je adres nietquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:39 schreef Lienekien het volgende:
Nou ja, jullie wisten toch ook dat ik op vakantie was?
Dan ga ik naar mn 2e huis!! Dat noem ik geen vakantie, want dan ben ik eigenlijk gewoon op familie bezoekquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja maar straks misschien wel met dat huis in Spanje toch?
Maar we vertellen dat niet door hoor .. Je huis was niet leegquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:39 schreef Lienekien het volgende:
Nou ja, jullie wisten toch ook dat ik op vakantie was?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:28 schreef Aleandra het volgende:
Hallo allemaal !!
Nee, nee, geen gekke dingen met mij aan de hand hoor.
En ook geen vakantie meer. Nouja als je van vakantie kunt spreken (hebben de boel hier thuis een beetje verbouwd). En daarna heb ik extra (heel veel extra) moeten werken omdat er enkele collega's op vakantie waren.
En nu........ Ben denk ik weer aan vakantie toe.
Daar hebben ze pilletjes voor ouwequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:19 schreef golfer het volgende:
Ik kijk nog steeds naar de spelen, maar sinds 1964 in Japan is er nauwelijks meer een hoogtepunt voor mij bij geweest.
Met welke zoekterm kwam je bij die post terecht?quote:
lees terug golver ... of zo ietsquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:18 schreef APK het volgende:
[..]
Met welke zoekterm kwam je bij die post terecht?
Echt, ben jij voortdurend stoned of ben jij gewoon heel speciaal?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:20 schreef chufi het volgende:
lees terug golver ... of zo iets
Edit: met een f dan natuurlijk
Ja ik weet ook wel dat ie quote op iets van dagen terugquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:26 schreef APK het volgende:
[..]
Echt, ben jij voortdurend stoned of ben jij gewoon heel speciaal?
Hij post een quote uit een SC van afgelopen zaterdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werkt die kutsearch dan inmiddels eindelijk?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:18 schreef APK het volgende:
[..]
Met welke zoekterm kwam je bij die post terecht?
Kan ook nogquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of gewoon een letter en een spatie vergeten... hoogste punt Japan
Maar waarom ga je mij dan uitleggen dat hij reageert op een post van golfer?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:32 schreef chufi het volgende:
Ja ik weet ook wel dat ie quote op iets van dagen terug
Mogelijk leest ie terug en reageert op oude posts ... Op sich niks mis mee in een ouwelullen topic toch?
Dat dusquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:39 schreef Leandra het volgende:
Vosss heeft gewoon het topic geopend en de eerste post van Golfer gequote
Je kent me hier best wel goed ja en ik zie het ook als een soort back-up .. Waarvoor nog veel dankquote:
Ik ga voortaan jouw hulp inroepen als het nodig isquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:39 schreef Leandra het volgende:
Vosss heeft gewoon het topic geopend en de eerste post van Golfer gequote
Leandra onthoudt alles , dus als ze daarmee instemd , zit je goedquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga voortaan jouw hulp inroepen als het nodig is
Ik heb de quote-alerts uit staan, dus niet dat je denkt dat je me op die manier naar een topic (terug) kunt krijgenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga voortaan jouw hulp inroepen als het nodig is
Jij lurkt toch wel meequote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb de quote-alerts uit staan, dus niet dat je denkt dat je me op die manier naar een topic (terug) kunt krijgen
Nou.... ik ben nog steeds niet hormonaal weer helemaal fit wat dat betreft, maar het gaat de goeie kant op; gisteren stond ik met Soneal bij Ikea in het restaurant in de rij, en de mevrouw achter mij zegt: Ik ken jou.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Leandra onthoudt alles , dus als ze daarmee instemd , zit je goed
Nah, dat valt tegen, en ik lees niet meer terug....quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:52 schreef APK het volgende:
[..]
Jij lurkt toch wel mee
Binnenkort een nieuwe poster hier overigens: [Brekend] Mart Smeets noemt FOK! in de uitzending
Bij mij staat het gewoon in MyAT en dan lees ik alleen even terug wat golfer gepost heeftquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, dat valt tegen, en ik lees niet meer terug....
Dus het kan zomaar zijn dat ik een topic een paar dagen oversla, dat doe ik tegenwoordig steeds vaker.... gewoon even geen zin.
Chufi, kun je dit even voor mij vertalen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:53 schreef Leandra het volgende:
Wie is de nieuwe poster trouwens? Heeft Mart een FOK!account of is Paul bijna 40?
Ja ikquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:52 schreef APK het volgende:
[..]
Binnenkort een nieuwe poster hier overigens: [Brekend] Mart Smeets noemt FOK! in de uitzending
Ja ja ja, heb ik zelf al gedaan...... ik keek niet goed waar je naar linkte, zag alleen maar Mart Smeets staan, en zag dat Paul de TS was, dus ik ging er vanuit dat het dit topic was:quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
Chufi, kun je dit even voor mij vertalen?
Ach, het is maar een SCquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ja ja, heb ik zelf al gedaan...... ik keek niet goed waar je naar linkte, zag alleen maar Mart Smeets staan, en zag dat Paul de TS was, dus ik ging er vanuit dat het dit topic was:
Ontslag Mart Smeets geëist op Facebook
Niet als ik live benquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je slaat mijn kwaliteitsposts over?![]()
![]()
![]()
![]()
Doe bovenstaande maar even in het Engelsquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:03 schreef chufi het volgende:
Moet ik nog iets vertalen? Ik doe Spaans, Engels, Duits (alleen als het moet)?
Ik moet de hele dag op mn werk al Engels lullen.. Dus als je de essentie niet begrijpt ...Sorryquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:03 schreef APK het volgende:
[..]
Doe bovenstaande maar even in het Engels
Vraag het dan nietquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:07 schreef chufi het volgende:
Ik moet de hele dag op mn werk al Engels lullen.. Dus als je de essentie niet begrijpt ...Sorry
Is er een search hier?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:32 schreef vosss het volgende:
Werkt die kutsearch dan inmiddels eindelijk?![]()
Ik deed dat zondag ook bij mn kleinzoontje van 2,5 merkte ik, geen babytaal dan maar meepeuterenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:14 schreef Leandra het volgende:
Ik praat tegenwoordig babytaal.... meneer begint eindelijk dingen te benoemen, iedere vrachtwagen die hij onderweg ziet is iets van "ragr"
Vanmiddag betrapte ik mezelf erop dat ik het terugzei
Geen mama, geen papa, wel "drie" na een en twee en "tien" na de 9 voorgaande getallen, wel "daar ben je" of "daar is ie" als hij verstopt was en weer tevoorschijn komt, en nu dus na "die" (wat voor alles gebruikt werd om van ons te horen wat het was) ineens "ragr" voor vrachtwagen....
Beetje sloom 'ragr' geeft geen resultatenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
http://zoeken.fok.nl/zoek/?searchmode=advanced&tab=forum
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:15 schreef APK het volgende:
[..]
Beetje sloom 'ragr' geeft geen resultaten
FoK loopt achterquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:15 schreef APK het volgende:
[..]
Beetje sloom 'ragr' geeft geen resultaten
Het schijnt trouwens helemaal niet zo slecht te zijn om op die manier terug te praten, maar op een of andere manier vinden we het raar en denken we dat het de spraakontwikkeling juist in de weg staat.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik deed dat zondag ook bij mn kleinzoontje van 2,5 merkte ik, geen babytaal dan maar meepeuteren
Stom, ben er ook snel meegestopt toen ik 'mezelf hoorde praten'
Hij is leukquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:17 schreef Bluezz het volgende:
hahaha die google
https://www.google.nl/
Ik ben er een keer gewoon achterlangs gegaan met mijn mandje.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:22 schreef chufi het volgende:
Ik zou mn spullen pakken en naar een andere kassa gaan
Niet normaal. En de dame met de bloemetjes doet er ook nog eens 3 kusjes bijquote:
Ze schijnen verschillende versies te spelenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:00 schreef Lienekien het volgende:
Ik krijg mijn aanstaande soms dol met het hummen van 'chariots of fire'.
15 plus 45 ... ja duurde lang .. Nederlanders onder elkaarquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet normaal. En de dame met de bloemetjes doet er ook nog eens 3 kusjes bij
Morgen willen ze knallen ..... de 37 inquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:12 schreef APK het volgende:
Als Churandy vanavond gewoon in zijn machientje slaapt komt het volgens mij allemaal wel goed
Ze liepen vanavond toch een Nederlands record?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen willen ze knallen ..... de 37 in
Je hebt het niet zo op met die buren ...?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:36 schreef Lienekien het volgende:
De buren zijn terug van vakantie en vieren dat op de stoep. Ik denk dat ik mijn oordopjes zo maar opzoek!
Ja ook dat morgen dus meer !!! En vallendestokjes.nlquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze liepen vanavond toch een Nederlands record?
Ik heb niks tegen ze, maar het is net te veel herrie om bij in slaap te vallen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt het niet zo op met die buren ...?
Na 23:00u mag je volgens mij best vragen of het iets rustiger mag, toch?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:36 schreef Lienekien het volgende:
De buren zijn terug van vakantie en vieren dat op de stoep. Ik denk dat ik mijn oordopjes zo maar opzoek!
Ik peins er niet over!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:39 schreef APK het volgende:
[..]
Na 23:00u mag je volgens mij best vragen of het iets rustiger mag, toch?
Ik ga toch niet aanbellen als ze op de stoep zitten?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon aanbellen en vragen waar het bier staat of zo
Waarom niet?quote:
#APKinLondenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat je straks wel al die dames over je crowd surfen ?
Niet echt, en daarom juist. Ik gun het die mensen best!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:42 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom niet?
Tokkies?
Ik heb wel eens de politie gebeld toen de buren door bleven beuken na 23:00u
Als het 'eenmalig en niet uitzonderlijk' is zou ik het idd ook gewoon laten gaan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet echt, en daarom juist. Ik gun het die mensen best!
Nee, ik wil niet (hoeven) klagen bij de buren.
Op ons vorige adres was dat wel anders. Studenten.
Als je een kut/kloten vakantie hebt gehad misschien?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:48 schreef APK het volgende:
Aan de andere kant, waarom moet je 'terug van vakantie' vieren?
Zou kunnen, ik ken de buren van Lienekien niet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je een kut/kloten vakantie hebt gehad misschien?
Ja kan ook idd.. Een soort Tokkie gedragquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:53 schreef APK het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik ken de buren van Lienekien niet.
Kan ook dat je weer even de buurt vol wil pissen om te laten horen dat je weer in het territorium rondloopt.
Wel een sport maar voor onder de 18quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:55 schreef APK het volgende:
Kunnen we die BMX-medaille trouwens aan Ierland geven.
Dat is toch geen sport?
En als je onder 120cm bentquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel een sport maar voor onder de 18
Wij lopen een uur achterquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:01 schreef chufi het volgende:
Voor als zijnde in London in HHH ben je wel erg online, nog niemand in da house?
Al een paar uur, je moet het vooralsnog met mij doenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat weet ik scheelt iig iets ..... Maar je bent al binnen?
Ik zit gewoon thuis hoor, liever nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:40 schreef golfer het volgende:
Nog even APK en je kunt de Hockeymeisjes over het hoofd heen grijpen, betasten laten crowdsurfen.
Ze zijn onderweg naar je.
Niet eens een heel elftal hockeymeiden bij je thuis ontvangen?quote:
Bij mij mogen ze komen !quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet eens een heel elftal hockeymeiden bij je thuis ontvangen?
Watje.
Ik stuur de manen als ze morgen ook winnen wel door naar jou.quote:
Ze hebben kennissen in de straat. Even bijkletsen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:48 schreef APK het volgende:
Aan de andere kant, waarom moet je 'terug van vakantie' vieren?
Nee dank je het zijn de Duitsers geworden ... Ik heb ff geen zin om Duits te moeten pratenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik stuur de manen als ze morgen ook winnen wel door naar jou.
paardje rijden is god zij dank voorbij!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik stuur de manen als ze morgen ook winnen wel door naar jou.
Ja gelukkig wel en nog geen dames gezien ....quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:30 schreef sacha het volgende:
[..]
paardje rijden is god zij dank voorbij!
wat vind jij lelijke knieën?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ze hebben lelijke knieen die hockeyvrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |