Chufi, kun je dit even voor mij vertalen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:53 schreef Leandra het volgende:
Wie is de nieuwe poster trouwens? Heeft Mart een FOK!account of is Paul bijna 40?
Ja ikquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:52 schreef APK het volgende:
[..]
Binnenkort een nieuwe poster hier overigens: [Brekend] Mart Smeets noemt FOK! in de uitzending
Ja ja ja, heb ik zelf al gedaan...... ik keek niet goed waar je naar linkte, zag alleen maar Mart Smeets staan, en zag dat Paul de TS was, dus ik ging er vanuit dat het dit topic was:quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
Chufi, kun je dit even voor mij vertalen?
Ach, het is maar een SCquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ja ja, heb ik zelf al gedaan...... ik keek niet goed waar je naar linkte, zag alleen maar Mart Smeets staan, en zag dat Paul de TS was, dus ik ging er vanuit dat het dit topic was:
Ontslag Mart Smeets geëist op Facebook
Niet als ik live benquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je slaat mijn kwaliteitsposts over?![]()
![]()
![]()
![]()
Doe bovenstaande maar even in het Engelsquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:03 schreef chufi het volgende:
Moet ik nog iets vertalen? Ik doe Spaans, Engels, Duits (alleen als het moet)?
Ik moet de hele dag op mn werk al Engels lullen.. Dus als je de essentie niet begrijpt ...Sorryquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:03 schreef APK het volgende:
[..]
Doe bovenstaande maar even in het Engels
Vraag het dan nietquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:07 schreef chufi het volgende:
Ik moet de hele dag op mn werk al Engels lullen.. Dus als je de essentie niet begrijpt ...Sorry
Is er een search hier?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:32 schreef vosss het volgende:
Werkt die kutsearch dan inmiddels eindelijk?![]()
Ik deed dat zondag ook bij mn kleinzoontje van 2,5 merkte ik, geen babytaal dan maar meepeuterenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:14 schreef Leandra het volgende:
Ik praat tegenwoordig babytaal.... meneer begint eindelijk dingen te benoemen, iedere vrachtwagen die hij onderweg ziet is iets van "ragr"
Vanmiddag betrapte ik mezelf erop dat ik het terugzei
Geen mama, geen papa, wel "drie" na een en twee en "tien" na de 9 voorgaande getallen, wel "daar ben je" of "daar is ie" als hij verstopt was en weer tevoorschijn komt, en nu dus na "die" (wat voor alles gebruikt werd om van ons te horen wat het was) ineens "ragr" voor vrachtwagen....
Beetje sloom 'ragr' geeft geen resultatenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
http://zoeken.fok.nl/zoek/?searchmode=advanced&tab=forum
FoK loopt achterquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:15 schreef APK het volgende:
[..]
Beetje sloom 'ragr' geeft geen resultaten
Het schijnt trouwens helemaal niet zo slecht te zijn om op die manier terug te praten, maar op een of andere manier vinden we het raar en denken we dat het de spraakontwikkeling juist in de weg staat.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik deed dat zondag ook bij mn kleinzoontje van 2,5 merkte ik, geen babytaal dan maar meepeuteren
Stom, ben er ook snel meegestopt toen ik 'mezelf hoorde praten'
Hij is leukquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:17 schreef Bluezz het volgende:
hahaha die google
https://www.google.nl/
Ik ben er een keer gewoon achterlangs gegaan met mijn mandje.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:22 schreef chufi het volgende:
Ik zou mn spullen pakken en naar een andere kassa gaan
Niet normaal. En de dame met de bloemetjes doet er ook nog eens 3 kusjes bijquote:
Ze schijnen verschillende versies te spelenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:00 schreef Lienekien het volgende:
Ik krijg mijn aanstaande soms dol met het hummen van 'chariots of fire'.
15 plus 45 ... ja duurde lang .. Nederlanders onder elkaarquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet normaal. En de dame met de bloemetjes doet er ook nog eens 3 kusjes bij
Morgen willen ze knallen ..... de 37 inquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:12 schreef APK het volgende:
Als Churandy vanavond gewoon in zijn machientje slaapt komt het volgens mij allemaal wel goed
Ze liepen vanavond toch een Nederlands record?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen willen ze knallen ..... de 37 in
Je hebt het niet zo op met die buren ...?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:36 schreef Lienekien het volgende:
De buren zijn terug van vakantie en vieren dat op de stoep. Ik denk dat ik mijn oordopjes zo maar opzoek!
Ja ook dat morgen dus meer !!! En vallendestokjes.nlquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze liepen vanavond toch een Nederlands record?
Ik heb niks tegen ze, maar het is net te veel herrie om bij in slaap te vallen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt het niet zo op met die buren ...?
Na 23:00u mag je volgens mij best vragen of het iets rustiger mag, toch?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:36 schreef Lienekien het volgende:
De buren zijn terug van vakantie en vieren dat op de stoep. Ik denk dat ik mijn oordopjes zo maar opzoek!
Ik peins er niet over!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:39 schreef APK het volgende:
[..]
Na 23:00u mag je volgens mij best vragen of het iets rustiger mag, toch?
Ik ga toch niet aanbellen als ze op de stoep zitten?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon aanbellen en vragen waar het bier staat of zo
Waarom niet?quote:
#APKinLondenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat je straks wel al die dames over je crowd surfen ?
Niet echt, en daarom juist. Ik gun het die mensen best!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:42 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom niet?
Tokkies?
Ik heb wel eens de politie gebeld toen de buren door bleven beuken na 23:00u
Als het 'eenmalig en niet uitzonderlijk' is zou ik het idd ook gewoon laten gaan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet echt, en daarom juist. Ik gun het die mensen best!
Nee, ik wil niet (hoeven) klagen bij de buren.
Op ons vorige adres was dat wel anders. Studenten.
Als je een kut/kloten vakantie hebt gehad misschien?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:48 schreef APK het volgende:
Aan de andere kant, waarom moet je 'terug van vakantie' vieren?
Zou kunnen, ik ken de buren van Lienekien niet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je een kut/kloten vakantie hebt gehad misschien?
Ja kan ook idd.. Een soort Tokkie gedragquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:53 schreef APK het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik ken de buren van Lienekien niet.
Kan ook dat je weer even de buurt vol wil pissen om te laten horen dat je weer in het territorium rondloopt.
Wel een sport maar voor onder de 18quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:55 schreef APK het volgende:
Kunnen we die BMX-medaille trouwens aan Ierland geven.
Dat is toch geen sport?
En als je onder 120cm bentquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel een sport maar voor onder de 18
Wij lopen een uur achterquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:01 schreef chufi het volgende:
Voor als zijnde in London in HHH ben je wel erg online, nog niemand in da house?
Al een paar uur, je moet het vooralsnog met mij doenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat weet ik scheelt iig iets ..... Maar je bent al binnen?
Ik zit gewoon thuis hoor, liever nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:40 schreef golfer het volgende:
Nog even APK en je kunt de Hockeymeisjes over het hoofd heen grijpen, betasten laten crowdsurfen.
Ze zijn onderweg naar je.
Niet eens een heel elftal hockeymeiden bij je thuis ontvangen?quote:
Bij mij mogen ze komen !quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet eens een heel elftal hockeymeiden bij je thuis ontvangen?
Watje.
Ik stuur de manen als ze morgen ook winnen wel door naar jou.quote:
Ze hebben kennissen in de straat. Even bijkletsen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:48 schreef APK het volgende:
Aan de andere kant, waarom moet je 'terug van vakantie' vieren?
Nee dank je het zijn de Duitsers geworden ... Ik heb ff geen zin om Duits te moeten pratenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik stuur de manen als ze morgen ook winnen wel door naar jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
paardje rijden is god zij dank voorbij!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik stuur de manen als ze morgen ook winnen wel door naar jou.
Ja gelukkig wel en nog geen dames gezien ....quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:30 schreef sacha het volgende:
[..]
paardje rijden is god zij dank voorbij!
wat vind jij lelijke knieën?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ze hebben lelijke knieen die hockeyvrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |