Ik ben er een keer gewoon achterlangs gegaan met mijn mandje.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:22 schreef chufi het volgende:
Ik zou mn spullen pakken en naar een andere kassa gaan
Niet normaal. En de dame met de bloemetjes doet er ook nog eens 3 kusjes bijquote:
Ze schijnen verschillende versies te spelenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:00 schreef Lienekien het volgende:
Ik krijg mijn aanstaande soms dol met het hummen van 'chariots of fire'.
15 plus 45 ... ja duurde lang .. Nederlanders onder elkaarquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet normaal. En de dame met de bloemetjes doet er ook nog eens 3 kusjes bij
Morgen willen ze knallen ..... de 37 inquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:12 schreef APK het volgende:
Als Churandy vanavond gewoon in zijn machientje slaapt komt het volgens mij allemaal wel goed
Ze liepen vanavond toch een Nederlands record?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen willen ze knallen ..... de 37 in
Je hebt het niet zo op met die buren ...?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:36 schreef Lienekien het volgende:
De buren zijn terug van vakantie en vieren dat op de stoep. Ik denk dat ik mijn oordopjes zo maar opzoek!
Ja ook dat morgen dus meer !!! En vallendestokjes.nlquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze liepen vanavond toch een Nederlands record?
Ik heb niks tegen ze, maar het is net te veel herrie om bij in slaap te vallen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt het niet zo op met die buren ...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |