Nah, dat valt tegen, en ik lees niet meer terug....quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:52 schreef APK het volgende:
[..]
Jij lurkt toch wel mee
Binnenkort een nieuwe poster hier overigens: [Brekend] Mart Smeets noemt FOK! in de uitzending
Bij mij staat het gewoon in MyAT en dan lees ik alleen even terug wat golfer gepost heeftquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, dat valt tegen, en ik lees niet meer terug....
Dus het kan zomaar zijn dat ik een topic een paar dagen oversla, dat doe ik tegenwoordig steeds vaker.... gewoon even geen zin.
Chufi, kun je dit even voor mij vertalen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:53 schreef Leandra het volgende:
Wie is de nieuwe poster trouwens? Heeft Mart een FOK!account of is Paul bijna 40?
Ja ikquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:52 schreef APK het volgende:
[..]
Binnenkort een nieuwe poster hier overigens: [Brekend] Mart Smeets noemt FOK! in de uitzending
Ja ja ja, heb ik zelf al gedaan...... ik keek niet goed waar je naar linkte, zag alleen maar Mart Smeets staan, en zag dat Paul de TS was, dus ik ging er vanuit dat het dit topic was:quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
Chufi, kun je dit even voor mij vertalen?
Ach, het is maar een SCquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ja ja, heb ik zelf al gedaan...... ik keek niet goed waar je naar linkte, zag alleen maar Mart Smeets staan, en zag dat Paul de TS was, dus ik ging er vanuit dat het dit topic was:
Ontslag Mart Smeets geëist op Facebook
Niet als ik live benquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je slaat mijn kwaliteitsposts over?![]()
![]()
![]()
![]()
Doe bovenstaande maar even in het Engelsquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:03 schreef chufi het volgende:
Moet ik nog iets vertalen? Ik doe Spaans, Engels, Duits (alleen als het moet)?
Ik moet de hele dag op mn werk al Engels lullen.. Dus als je de essentie niet begrijpt ...Sorryquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:03 schreef APK het volgende:
[..]
Doe bovenstaande maar even in het Engels
Vraag het dan nietquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:07 schreef chufi het volgende:
Ik moet de hele dag op mn werk al Engels lullen.. Dus als je de essentie niet begrijpt ...Sorry
Is er een search hier?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:32 schreef vosss het volgende:
Werkt die kutsearch dan inmiddels eindelijk?![]()
Ik deed dat zondag ook bij mn kleinzoontje van 2,5 merkte ik, geen babytaal dan maar meepeuterenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:14 schreef Leandra het volgende:
Ik praat tegenwoordig babytaal.... meneer begint eindelijk dingen te benoemen, iedere vrachtwagen die hij onderweg ziet is iets van "ragr"
Vanmiddag betrapte ik mezelf erop dat ik het terugzei
Geen mama, geen papa, wel "drie" na een en twee en "tien" na de 9 voorgaande getallen, wel "daar ben je" of "daar is ie" als hij verstopt was en weer tevoorschijn komt, en nu dus na "die" (wat voor alles gebruikt werd om van ons te horen wat het was) ineens "ragr" voor vrachtwagen....
Beetje sloom 'ragr' geeft geen resultatenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
http://zoeken.fok.nl/zoek/?searchmode=advanced&tab=forum
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:15 schreef APK het volgende:
[..]
Beetje sloom 'ragr' geeft geen resultaten
FoK loopt achterquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:15 schreef APK het volgende:
[..]
Beetje sloom 'ragr' geeft geen resultaten
Het schijnt trouwens helemaal niet zo slecht te zijn om op die manier terug te praten, maar op een of andere manier vinden we het raar en denken we dat het de spraakontwikkeling juist in de weg staat.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik deed dat zondag ook bij mn kleinzoontje van 2,5 merkte ik, geen babytaal dan maar meepeuteren
Stom, ben er ook snel meegestopt toen ik 'mezelf hoorde praten'
Hij is leukquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:17 schreef Bluezz het volgende:
hahaha die google
https://www.google.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |