abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115218205
quote:
Mart Smeets zorgt al sinds het begin van de Olympische Spelen voor opschudding in zijn tv-show 'London Late Night'. Dit leidt bij sommigen duidelijk tot ergernis.
Een paar kijkers gaan nu zelfs zo ver dat ze de groep 'Mart Auf Wiedersehen Smeets' in het leven hebben geroepen.

De oprichters van de groep spreken van 'afzeiktelevisie'. Ze zijn Smeets en zijn uitlatingen spuugzat. De spanningen bereikte gisteren het kookpunt, toen Smeets volleybalster Manon Flier te gast had in zijn show.

Flier heeft zich met het Nederlandse vrouwenvolleybalteam niet kunnen plaatsen voor de Spelen. Ze kwam dan maar naar Londen om haar partner, de Nederlandse beachvolleyballer Reinder Nummerdor, bij te staan. Hier kun je zien hoe Smeets daarover blijft doorbomen, tot het vervelende toe.

Boven de 2000 likes
Op de pagina is de kritiek niet bepaald mals: "Mart Smeets. Jij bent uniek! Daarom willen we jou zo snel mogelijk van de buis hebben. In overleg met je baas kan dit bij 1,000 'likes'. Post hier jouw meest vreselijke Mart moment!''

Inmiddels hebben al 2157 mensen de pagina 'geliked'.

Bron

Doei Mart Smeets ga maar lekker met pensioen. :W
En toen was er bier
pi_115219123
Smeets is al decennialang op de televisie en nu kan die er niets meer van? :')

Typisch kuddegedrag van het voetvolk.
pi_115219334
Martin Smeets vindt het volgens mij gewoon mooi, om een beetje emotie bij haar los te maken.
Ze moeten niet zeuren op Facebook.
Digo
pi_115219549
Hij is oud.
pi_115219748
quote:
13s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 00:10 schreef Confetti het volgende:

Ja man, iemand blijft al die jaren hetzelfde...

Het is tegenwoordig gewoon een kwal van een vent.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 00:22:28 #6
321876 Cherna
Fuck the System
pi_115219906
quote:

Dat is al decennia te lang.
Mag ik dat zeggen. Ja dat mag ik zeggen.
Het word tijd dat hij verdwijnt van de buis. Net als Huisman en Brandstichter: Te oud en nooit iets geweest. Als dit soort oud gedienden nu nog dagelijks op de buis te zien waren keek ik nooit meer Televisie, althans de NL zenders.
En als Martje toch wilt blijven werken kan hij de steiger op als hij zo graag wilt blijven werken. Hij schijnt een hekel aan pensioen te hebben en och werken is oh zo leuk. Hij moet het anders zeggen: Hij heeft een hekel aan het verliezen van macht en aandacht.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_115220047
Alsof mensen verplicht zijn om ernaar te kijken. Weet je wat ik erger vind? De kennelijke vanzelfsprekendheid waarmee dat soort programma's worden gemaakt. Neem ook die dagelijkse vertoning rondom de Dopingsho.... ehh sorry... Tour de France.

Je wordt op tv doodgeknuppeld met praatprogramma's over sport. Sterker nog: op RTL 4 is tegelijkertijd een gelijksoortig programma te zien. Dus zelfs voor degene die Mart niet kan aanzien, is er nog een uitweg naar gelijksoortige bagger.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 00:24:59 #8
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115220053
quote:

Mwah, hoe begaafd sommige mensen op een bepaald moment misschien ook waren, zie je toch dat ze soms wat moeite hebben de weelde te dragen die bij de status van oude wijze man hoort.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_115221171
Van dat interview met Flier kreeg ik echt plaatsvervangende schaamte.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 00:45:46 #10
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_115221288
Smeets is een held
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 00:46:02 #11
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115221300
Het feit dat hij regelmatig zegt "Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen" geeft al aan dat hij zelf ook wel weet dat hij eigenlijk over de grens gaat, en iedere keer dat hij dat zegt weer.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_115222299
quote:

Heb je het programma al eens bekeken?
Die man gaat er vanuit dat zijn publiek compleet achterlijk is, wat een idioot :')
Dat zo iemand bij de publieke omroep zo veel kan verdienen is echt een schande, mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_115222410
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 00:24 schreef Elfletterig het volgende:Neem ook die dagelijkse vertoning rondom de Dopingsho.... ehh sorry... Tour de France.

Oh god, we hebben een komiek in ons midden :')
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_115222743
De Telegraaf rulez! :')
pi_115222855
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 00:45 schreef maickeltje het volgende:
Smeets is een held
Want? Het is gewoon een narcist.
Een interviewer dient te interviewen, dus een vraag stellen en dan de gast laten antwoorden.
Narcist Smeets vult meestal zelf het antwoord al in en de gast krijgt nauwelijks de tijd om te antwoorden. Smeets is een zichzelf pijpende potvis.
En ja dat mag ik zeggen.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_115225400
Ik heb ooit eens een email gestuurd naar de redactie van studio sport, of ze Mart niet konden verbieden Engels te praten. Vreselijk, wat een uitspraak heeft die man zeg, tenenkrommend werkelijk.

senk joe :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_115225530
pi_115227757
Toch heb ik altijd een dubbel gevoel, hij is zo irritant dat het soms leuk is om naar te kijken. :7
pi_115229999
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 09:30 schreef indiaantje89 het volgende:
Toch heb ik altijd een dubbel gevoel, hij is zo irritant dat het soms leuk is om naar te kijken. :7
Hij is gewoon heel bedreven, een beetje TE bedreven misschien, maar het is wel gwoon een vakman, weet alles van bijna alle sporten en komt wellicht daarom nogal snel arrogant over.
pi_115230084
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:02 schreef Hathor het volgende:

[..]

Hij is gewoon heel bedreven, een beetje TE bedreven misschien, maar het is wel gwoon een vakman, weet alles van bijna alle sporten en komt wellicht daarom nogal snel arrogant over.
Als hij dan een sport niet kent, wil ie er alles over te weten komen, zoals bij het onderdeel Luchtgeweer. Het was wel leuk om te zien hoe enthousiast hij daarover was en er alles over wilde weten :)
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 11:06:16 #22
369304 Bangarang
is een boomerang
pi_115230151
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:04 schreef ArnosL het volgende:

[..]

Als hij dan een sport niet kent, wil ie er alles over te weten komen, zoals bij het onderdeel Luchtgeweer. Het was wel leuk om te zien hoe enthousiast hij daarover was en er alles over wilde weten :)
Elke dag weer maakt hij fouten/versprekingen. Hij is vaak helemaal niet goed op de hoogte van de prestaties van de sporters. Ik volg ook iedere sport op de OS en betrap hem regelmatig op fouten. :')
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 12:00:14 #23
321876 Cherna
Fuck the System
pi_115232065
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:02 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het is de grootste kwal die je kunt tegenkomen. In RL kijkt hij op iedereen neer. Dat kun je bv van Anita Witzier totaal niet zeggen die zelfs de schoonmaker in zijn waarde laat.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_115232511
Alles over sport weten maar wel zo'n dik goor lichaam hebben met een dikke rattenkop erop. Kom op zeg, die man is een open doel.
pi_115233138
Gaap, gezeik om niks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')