Na 23:00u mag je volgens mij best vragen of het iets rustiger mag, toch?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:36 schreef Lienekien het volgende:
De buren zijn terug van vakantie en vieren dat op de stoep. Ik denk dat ik mijn oordopjes zo maar opzoek!
Ik peins er niet over!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:39 schreef APK het volgende:
[..]
Na 23:00u mag je volgens mij best vragen of het iets rustiger mag, toch?
Ik ga toch niet aanbellen als ze op de stoep zitten?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon aanbellen en vragen waar het bier staat of zo
Waarom niet?quote:
#APKinLondenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat je straks wel al die dames over je crowd surfen ?
Niet echt, en daarom juist. Ik gun het die mensen best!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:42 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom niet?
Tokkies?
Ik heb wel eens de politie gebeld toen de buren door bleven beuken na 23:00u
Als het 'eenmalig en niet uitzonderlijk' is zou ik het idd ook gewoon laten gaan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet echt, en daarom juist. Ik gun het die mensen best!
Nee, ik wil niet (hoeven) klagen bij de buren.
Op ons vorige adres was dat wel anders. Studenten.
Als je een kut/kloten vakantie hebt gehad misschien?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:48 schreef APK het volgende:
Aan de andere kant, waarom moet je 'terug van vakantie' vieren?
Zou kunnen, ik ken de buren van Lienekien niet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je een kut/kloten vakantie hebt gehad misschien?
Ja kan ook idd.. Een soort Tokkie gedragquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:53 schreef APK het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik ken de buren van Lienekien niet.
Kan ook dat je weer even de buurt vol wil pissen om te laten horen dat je weer in het territorium rondloopt.
Wel een sport maar voor onder de 18quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:55 schreef APK het volgende:
Kunnen we die BMX-medaille trouwens aan Ierland geven.
Dat is toch geen sport?
En als je onder 120cm bentquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel een sport maar voor onder de 18
Wij lopen een uur achterquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:01 schreef chufi het volgende:
Voor als zijnde in London in HHH ben je wel erg online, nog niemand in da house?
Al een paar uur, je moet het vooralsnog met mij doenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat weet ik scheelt iig iets ..... Maar je bent al binnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |